ORDIN nr. 137 din 3 decembrie 2018pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului
EMITENT
  • MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 1056 din 13 decembrie 2018
    Având în vedere prevederile Ordonanței Guvernului nr. 83/2001 privind înființarea, organizarea și funcționarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple și serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 362/2002, cu modificările și completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 460/2006 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 340/2004 privind prefectul și instituția prefectului, cu modificările ulterioare, respectiv ale art. 3 alin. (1) lit. c) pct. 8, art. 12 alin. (3) și art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,
    în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:

    Articolul 1

    Se aprobă Norma de dotare cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    Articolul 2

    La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului administrației și internelor nr. 251/2010 pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administrației publice aflate în subordinea Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 804 din 2 decembrie 2010, se abrogă.


    Articolul 3

    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    Ministrul afacerilor interne,
    Carmen Daniela Dan

    București, 3 decembrie 2018.
    Nr. 137.

    ANEXĂ

    NORMĂ DE DOTARE
    cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului

    Nr.
    crt.

    Denumirea bunurilor materiale

    U.M.

    Criterii de înzestrare și mod de repartizare

    1

    Pistol

    cpl. (complet)

    - câte 1 pentru fiecare polițist din cadrul S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    2

    Cartuș pentru pistol

    buc.

    - câte 120 pentru fiecare pistol

    3

    Autoturism de serviciu

    cpl.

    - câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean, mai puțin S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov;
    - 3 pentru S.P.C.P. al municipiului București;
    - 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov;
    - câte 6 pentru fiecare prefectură;
    - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București

    4

    Ponton

    cpl.

    - câte 1 pentru prefecturile județelor Tulcea și Galați

    5

    Șalupă

    cpl.

    - câte 1 pentru prefecturile județelor Tulcea și Galați

    6

    Aparat fax

    buc.

    - câte 1 pentru cabinetul prefectului, fiecare subprefect, direcție/similar și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.);
    - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    7

    Terminal radio fix

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    8

    Terminal radio mobil

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare autoturism de serviciu

    9

    Terminal radio portabil

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.

    10

    Terminal telefonic (analogic, digital, IP, dect)

    cpl.

    - câte 1 (dect) pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.;
    - câte 1 (analogic/digital/IP) pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual

    11

    Terminal telefonic GSM

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.

    12

    Echipament de transport de tip TDMoIP

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    13

    Echipament de transport de tip media convertor

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    14

    Terminal de videoconferință

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    15

    Switch de layer 2

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    16

    Router

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    17

    Stație de lucru

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual

    18

    Server

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.;
    - câte 2 pentru fiecare locație a prefecturii

    19

    Surse neîntreruptibile de alimentare cu energie electrică (UPS)

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare server și stație de lucru

    20

    Rack pentru echipamente IT&C

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    21

    Complet fix/mobil preluare date pentru pașaport

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare 100.000 locuitori ai județului;
    - 40 pentru S.P.C.P. al municipiului București

    22

    Complet fix/mobil pentru verificare date personale și biometrice

    buc.

    - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. județean;
    - 15 pentru S.P.C.P. al municipiului București

    23

    Complet tipărire pașapoarte temporare

    buc.

    - câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație sub 400.000 locuitori;
    - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație peste 400.000 locuitori;
    - 6 pentru S.P.C.P. al municipiului București

    24

    Complet eliberare pașapoarte

    buc.

    - câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație sub 400.000 locuitori;
    - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație peste 400.000 locuitori;
    - 8 pentru S.P.C.P. al municipiului București

    25

    Stație de preluare imagine pentru permise de conducere

    cpl.

    - câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din județele cu o populație sub 500.000 locuitori;
    - câte 6 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din județele cu o populație peste 500.000 locuitori;
    - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București

    26

    Stație scanare date permise de conducere

    cpl.

    - câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. județean;
    - 7 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București

    27

    Stație de prelucrare certificate de înmatriculare

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare 200.000 locuitori ai județului;
    - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București

    28

    Stație de prelucrare autorizații de circulație provizorie

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.

    29

    Imprimantă de rețea

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare birou/compartiment din cadrul S.P.C.R.P.C.Î.V.;
    - câte 2 pentru nevoile fiecărei prefecturi și S.P.C.P.

    30

    Imprimantă multifuncțională

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.), birou și compartiment din cadrul prefecturii;
    - câte 2 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. județean;
    - câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. județean și S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București;
    - 30 pentru S.P.C.P. al municipiului București

    31

    Imprimantă termică

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare ghișeu

    32

    Scaner

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură;
    - câte 5 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean;
    - câte 10 pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului București

    33

    Cititor optic fix/portabil pentru verificarea documentelor de călătorie și permiselor de conducere

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare ghișeu din cadrul fiecărui S.P.C.R.P.C.Î.V.;
    - câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. județean;
    - 8 pentru S.P.C.P. al municipiului București

    34

    Mască contra gazelor

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual

    35

    Trusă individuală de decontaminare

    cpl.

    36

    Cameră video portabilă

    buc.

    - câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice, oficiu prefectural și examinator atestat

    37

    Aparat/Cameră foto

    cpl.

    - câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice și oficiu prefectural

    38

    Lampă cu raze ultraviolete

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, direcție și serviciu din cadrul prefecturii (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.);
    - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean;
    - câte 12 pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului București

    39

    Tester alcoolemie

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură

    40

    Reportofon

    cpl.

    - câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice și oficiu prefectural

    41

    Video/multimedia (videoproiector)

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    42

    Ecran pentru proiecție

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare videoproiector

    43

    Cuptor cu microunde

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    44

    Expresor de cafea

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    45

    Frigider de uz casnic

    cpl.

    - câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.;
    - câte 3 pentru fiecare prefectură

    46

    Aparat de multiplicat

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar) și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul București);
    - 3 pentru S.P.C.P. al municipiului București;
    - 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București

    47

    Instalație de climatizare

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare corp de clădire/locație

    48

    Soluție pentru management fluxuri organizatorice/sistem de ticketing

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    49

    Sistem de informare electronică pentru cetățeni (infochioșc)

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare sediu al prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    50

    Mașină de tocat hârtie

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar) și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul București);
    - 5 pentru S.P.C.P. al municipiului București;
    - 8 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București

    51

    Mașină de numărat și verificat bancnote

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare prefectură și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    52

    Ladă metalică pentru documente

    buc.

    - câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar), serviciu și birou

    53

    Sursă portabilă de iluminat

    buc.

    - pentru 10% din efectivele fiecărei structuri

    54

    Aspirator

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare sediu

    55

    Centrală de pază și alarmare

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație

    56

    Sistem de supraveghere video, antiefracție și antiincendii

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație

    57

    Centrală telefonică

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    58

    Termoscaner

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    59

    Nebulizator

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.

    60

    Echipament de protecție (pelerină cu glugă, cizme cauciuc, mănuși)

    cpl.

    - câte 1 pentru fiecare lucrător din cadrul prefecturii, cu atribuții în domeniul situațiilor de urgență

    NOTE:1. Echipamentele pentru comunicații de date în rețelele informatice locale și de arie mai mare (metropolitană și națională) vor fi stabilite de către Direcția generală pentru comunicații și tehnologia informației pe măsura implementării rețelelor de comunicații de date a Ministerului Afacerilor Interne.2. Necesarul de armament și muniția aferentă pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V., stabilit conform prevederilor prezentei norme de dotare, se comunică inspectoratelor de poliție județene de către prefecturi. Armamentul și muniția aferentă rămân în patrimoniul inspectoratelor de poliție județene și se asigură de către structurile logistice ale acestora, la solicitarea șefilor serviciilor publice comunitare, din rezerva de 10% constituită la uzul curent.3. La întocmirea planurilor logistice privind asigurarea cu mijloace tehnice și materiale se vor lua în calcul cantitățile rezultate din aplicarea criteriilor și modului de repartizare prevăzute în normă. 4. Dotarea cu celelalte mijloace și obiecte de inventar se face în conformitate cu prevederile ordinelor ministrului afacerilor interne în vigoare, astfel: Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 503/2008 privind asigurarea structurilor și efectivelor cu materiale de resortul echipamentului, de întreținere și alte materiale specifice, cu modificările ulterioare, Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 633/2008 privind normele de stabilire a parametrilor necesari desfășurării activităților în spațiile aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne; Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019* pentru aprobarea Normelor de dotare cu aparatură audio-video-TV în structurile Ministerului Afacerilor Interne.
    * Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    5. S.P.C.P. - serviciu public comunitar de pașapoarte.6. S.P.C.R.P.C.Î.V. - serviciu public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare vehicule.

    (la 19-04-2021, ANEXA a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 56 din 8 aprilie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 406 din 19 aprilie 2021 )

    -----