ORDIN nr. 1.307 din 17 noiembrie 2016
pentru aprobarea structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor MedicaleEMITENT | MINISTERUL SĂNĂTĂŢII |
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 949 din 24 noiembrie 2016
Având în vedere:
- Referatul de aprobare al Direcţiei management şi structuri unităţi sanitare nr. V.V.V. 6.180 din 17 noiembrie 2016;
- prevederile art. 10 lit. e) din Hotărârea Guvernului nr. 734/2010 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea Consiliului de administraţie al Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale nr. 1 din 7 iulie 2016, referitor la avizarea modificării structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale,
în temeiul art. 7 alin. (4) şi art. 14 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
Articolul 1
Se aprobă structura organizatorică a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul 2
Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
Articolul 3
La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii nr. 65/2015 pentru aprobarea structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 72 din 28 ianuarie 2015.
Articolul 4
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii,
Vlad Vasile Voiculescu
Bucureşti, 17 noiembrie 2016.
Nr. 1.307.
Anexă *)
Notă ...
──────────
*) Anexa este reprodusă în facsimil.
──────────
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale
*Font 7*
┌──────────────────────────┐ ┌────────────────────┐
│CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE│ │CONSILIUL ŞTIINŢIFIC│
└─────────────┬────────────┘ └──────────┬─────────┘
│ │
└──────────┐ ┌──────────┘
│ │
┌───────────────────────────┐ │ │ ┌──────────────────────────────────┐
│CONSILIER PROBLEME MEDICALE├───┐ │ │ ┌───┤CONSILIER PROBLEME FARMACEUTICE │
└───────────────────────────┘ │ │ │ │ └──────────────────────────────────┘
┌───────────────────────────┐ │ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐
│ DEPARTAMENT JURIDIC ├───┤ │ │ ├───┤DEPARTAMENT EVALUARE TEHNOLOGII │
└───────────────────────────┘ │ │ │ │ │MEDICALE │
┌───────────────────────────┐ │ │ │ │ └──────────────────────────────────┘
│DEPARTAMENT RESURSE UMANE, ├───┤ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐
│SALARIZARE │ │ │ │ ├───┤Compartiment Infrastructuri │
└───────────────────────────┘ │ │ │ │ │critice naţionale │
┌───────────────────────────┐ │ └─────┬─────┘ │ └──────────────────────────────────┘
│Serviciul de prevenire şi ├───┤ ┌───────┴───────┐ │ ┌──────────────────────────────────┐
│protecţie în domeniul │ ├───┤ PREŞEDINTE ├───┼───┤Compartiment protecţie civilă │
│securităţii şi sănătăţii în│ │ └───────┬───────┘ │ └──────────────────────────────────┘
│muncă │ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐
└───────────────────────────┘ │ │ ├───┤DEPARTAMENT POLITICI ŞI STRATEGII │
┌───────────────────────────┐ │ ┌─────┴─────┐ │ └──────────────────────────────────┘
│ DEPARTAMENT ECONOMIC ├───┤ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐
└───────────────────────────┘ │ │ │ └───┤DEPARTAMENT ADMINISTRAŢIE GENERALĂ│
┌───────────────────────────┐ │ │ │ └──────────────────────────────────┘
│ BIROU AUDIT INTERN ├───┤ │ │
└───────────────────────────┘ │ │ │
┌───────────────────────────┐ │ │ │
│ BIROU ASIGURAREA CALITĂŢII├───┘ │ │
└───────────────────────────┘ │ │
┌──────────────┐ │ │ ┌──────────────┐
┌──────────────┤VICEPREŞEDINTE├──┘ └──┤VICEPREŞEDINTE├────────┐
│ └───────────┬──┘ └─┬────────────┘ │
┌─────────┴─────────┐ │ │ ┌──────────┴─────────┐
│DEPARTAMENT │ │ │ │DEPARTAMENT │
│EVALUARE-AUTORIZARE│ │ ┌────────┐ │ │DISPOZITIVE MEDICALE│
└─────────┬─────────┘ │ │UNITATEA│ │ └──────────┬─────────┘
│ │ │NUCLEARĂ├──┘ │
┌──────────────┼─────────────┐ │ └────────┘ │
┌──┴────────┐ ┌───┴───────┐ ┌───┴─────────┐ │ ┌───────────────┬────────────────┴──┐
│DEPARTAMENT│ │DEPARTAMENT│ │DEPARTAMENT │ │ ┌──────┴────┐ ┌────────┴───────┐ ┌─────────┴───┐
│PROCEDURĂ │ │PROCEDURI │ │LOGISTICĂ ŞI │ │ │DEPARTAMENT│ │DEPARTAMENT │ │DEPARTAMENT │
│NAŢIONALĂ │ │EUROPENE │ │INFORMATICĂ │ │ │TEHNIC │ │EVALUARE UNITĂŢI│ │REGLEMENTARE,│
│ │ │ │ │ŞI GESTIONARE│ │ │LABORATOARE│ │TEHNICO-MEDICALE│ │AUTORIZARE ŞI│
│ │ │ │ │ELECTRONICĂ A│ │ │ │ │ │ │SUPRAVEGHERE │
│ │ │ │ │DATELOR │ │ │ │ │ │ │PIAŢĂ DM │
└───────────┘ └───────────┘ └─────────────┘ │ └───────────┘ └────────────────┘ └─────────────┘
┌───────────────────────┬────────────┴───────┐
│ │ │
│ ┌─────────┐ ┌───────┴────────────┐ ┌─────┴──────┐
├───┤Serviciul│ │DEPARTAMENT EVALUARE│ │DEPARTAMENT │
│ │studii │ │ŞI CONTROL CALITATEA│ │INSPECŢIE │
│ │clinice │ │MEDICAMENTULUI │ │FARMACEUTICĂ│
│ └─────────┘ └────────────────────┘ └────────────┘
│ ┌────────────────┐
│ │Serviciul │
│ │farmacovigilenţă│
└───┤şi managementul │
│riscului │
└────────────────┘
-----