HOTĂRÂRE nr. 947 din 15 iunie 2004
privind stabilirea duratei şi condiţiilor de păstrare a materialelor necesare votăriiPublicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 544 din 17 iunie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţie, republicată, şi al art. 126 din Legea nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articolul 1
(1) Buletinele de vot întrebuinţate, contestate sau necontestate, precum şi cele neîntrebuinţate, listele electorale utilizate, ştampilele şi celelalte materiale folosite în procesul electoral pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale vor fi predate pe bază de proces-verbal de către birourile electorale de circumscripţie comunală, orăşenească şi municipală judecătoriilor la care sunt arondate unităţile administrativ-teritoriale respective şi judecătoriilor de sector de către birourile electorale de circumscripţie de sector al municipiului Bucureşti. ...
(2) Judecătoriile vor păstra materialele întrebuinţate în procesul electoral, în arhivă, separat de celelalte documente ale instanţei, o perioadă de 3 luni după declararea ca legal constituit a fiecărui consiliu din judeţul respectiv sau din municipiul Bucureşti. ...
Articolul 2
Prefecturile vor comunică judecătoriilor, tribunalelor, respectiv Tribunalului Municipiului Bucureşti, datele la care au fost constituite consiliile din judeţ, respectiv din municipiul Bucureşti.
Articolul 3
După împlinirea termenelor prevăzute la art. 1 alin. (2), judecătoriile, cu sprijinul prefectului, vor preda pe bază de proces-verbal, pentru topire, agenţilor economici specializaţi buletinele de vot şi celelalte materiale folosite în procesul electoral, pe care le-au primit de la birourile electorale de circumscripţie.
Articolul 4
(1) Documentele şi celelalte materiale folosite de către birourile electorale de circumscripţie judeţeană şi de către Biroul electoral de circumscripţie a municipiului Bucureşti vor fi predate, pe bază de proces-verbal, tribunalelor, respectiv Tribunalului Municipiului Bucureşti, care le vor păstra în arhivă, separat de celelalte documente ale instanţei, o perioadă de 3 luni după declararea ca legal constituit a consiliului judeţean sau a Consiliului General al Municipiului Bucureşti. ...
(2) După expirarea termenului prevăzut la alin. (1), tribunalele, respectiv Tribunalul Municipiului Bucureşti, cu sprijinul prefectului, vor preda pe bază de proces-verbal, pentru topire, agenţilor economici specializaţi documentele şi celelalte materiale primite de la birourile electorale de circumscripţie judeţeană, respectiv de la Biroul electoral de circumscripţie a municipiului Bucureşti. ...
Articolul 5
Documentele deţinute de Biroul Electoral Central vor fi predate pe bază de proces-verbal şi păstrate în arhiva Autorităţii Electorale Permanente.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
---------------
p. Ministrul de stat,
ministrul administraţiei şi internelor,
Toma Zaharia,
secretar de stat
Ministrul delegat
pentru administraţia publică,
Gabriel Oprea
Bucureşti, 15 iunie 2004.
Nr. 947.
-------------