ORDIN nr. 436 din 18 iunie 2002 privind aprobarea structurii organizatorice a Secretariatului de Stat pentru Persoanele cu Handicap
EMITENT
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 521 din 18 iulie 2002
Ministrul sănătăţii şi familiei, având în vedere prevederile art. 10 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare, văzând Referatul de aprobare al secretarului de stat al Secretariatului de Stat pentru Persoanele cu Handicap nr. 1.394 din 12 iunie 2002, emite următorul ordin: Articolul 1 Începând cu data de 1 iulie 2002 se aproba structura organizatorică a Secretariatului de Stat pentru Persoanele cu Handicap, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2 Direcţia generală resurse umane, formare profesională, concursuri şi examene şi Secretariatul de Stat pentru Persoanele cu Handicap vor aduce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. Articolul 3 Începând cu data de 1 iulie 2002 se abroga Ordinul ministrului sănătăţii şi familiei nr. 88/2001 privind aprobarea structurii organizatorice a Secretariatului de Stat pentru Persoanele cu Handicap, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 126 din 14 martie 2001. Articolul 4 Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii şi familiei, Daniela Bartos Bucureşti, 18 iunie 2002 Nr. 436. Anexa
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI SECRETARIATUL DE STAT PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP
Numărul posturi, exclusiv Secretarul de Stat: APARAT PROPRIU = 50 I.S.T.P.H. = 328 I.N.S.S.P.P.H. = 40
┌──────────┐ │ SECRETAR │ │ DE STAT │ │ PENTRU │ │PERSOANELE│ │ CU │ │ HANDICAP │ └────┬─────┘ │ ┌───────────────┐ │ │CORP CONTROL ŞI│ ├─────────┤ AUDIT INTERN │ │ └───────────────┘ ┌─────────────────┐ │ ┌────────┤DIR.GEN.ASISTENŢA├─────┴─────┬──────────┬────────┬────────┬─────┐ │ │ SPECIALĂ ŞI │ │ │ │ │ │ │ │POLITICI SOCIALE │ │ │ │ │ │ │ └──────┬──────────┘ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ │ │ │ | │ D │ │ E │ │ F │ │ G │ │ │ ┌─────┬──┴───────┐ └┬──┘ └───┘ └───┘ └───┘ │ │ │ │ | │ │ │ │ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ | ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ │ │ │ A │ │ B │ | │ C │ │D1 │ │ │ └───┘ └───┘ | └───┘ └───┘ │ │ | │ │ ----------------------- │ │ |COMISIA SUPERIOARĂ DE| │ │ |EXPERTIZA MEDICALĂ A | │ │ | PERSOANELOR CU | │ │ | HANDICAP ADULTE | │ │ ----------------------- │ │ │ │ │ │ │ │ ┌────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ ┌──┤INSPECTORATELE DE STAT TERITORIALE PENTRU PERSOANELE CU ├───┐ │ │ │ │ HANDICAP │ │ │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────┘ │ │ └──────┤ ├──┘ │ ┌────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ INSTITUTUL NAŢIONAL DE STUDII ŞI STRATEGII PRIVIND │ │ └──┤ PROBLEMELE PERSOANELOR CU HANDICAP ├───┘ └────────────────────────────────────────────────────────┘
A = DIR. ASISTENŢA SPECIALĂ PERSOANE NEINSTITUTIONALIZATE B = DIR. ASISTENŢA SPECIALĂ PERSOANE INSTITUŢIONALIZATE C = SERVICIU RELAŢII PUBLICE, COMUNICARE, PETIŢII ŞI MASS-MEDIA D = DIR. RESURSE UMANE, JURIDIC, PERFECŢIONARE D1 = COMPARTIMENT JURIDIC - CONTENCIOS E = DIRECŢIA BUGET-FINANŢE F = DIRECŢIA DEZVOLTARE, INVESTIŢII, STATISTICA, ADMINISTRATIV G = DIR. INTEGRARE, STRATEGIE, PROGRAME -----------