REGISTRUL NUMERELOR DE INVENTAR ┌─────────┬─────────────┬───────────────────────────┬────────────┬──────────┐ │ Nr. de │ Codul de │ Denumirea mijlocului fix │ Locul unde │ Alte │ │inventar │ clasificare │ și caracteristici tehnice │ se află │ mențiuni │ ├─────────┼─────────────┼───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ ├─────────┼─────────────┼───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ │ │ ├───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ │ │ ├───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ │ │ ├───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ ├─────────┼─────────────┼───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ │ │ ├───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ │ │ ├───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ │ │ ├───────────────────────────┼────────────┼──────────┤ └─────────┴─────────────┴───────────────────────────┴────────────┴──────────┘ 14-2-1 ┌──────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐ │ │ Grupa │ │ FIȘA MIJLOCULUI FIX │ .......................... │ │ ├────────────────────────────┤ │Nr. inventar .............................. │ Codul │ │Fel, serie, nr. data document proveniență │ de clasificare ........... │ │........................................... │ │ │Valoare de inventar ├────────────────────────────┤ │........................................... │ Data dării în folosință │ │Amortizare lunară ......................... │ │ │ │ Anul .......... │ │Denumirea mijlocului fix și caracteristici │ Luna ..................... │ │tehnice ├────────────────────────────┤ │ │ Data amortizării complete │ │ │ Anul .......... │ │ │ Luna ..................... │ │ ├────────────────────────────┤ │ │ Durata normală de │ │ │ funcționare │ │ Accesorii │ ......................... │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┤ │ │ Cota de amortizare │ │ │ ....................... % │ │ │ │ └──────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────┘ ┌────────┬───────────┬──────────────────┬────┬─────┬──────┬────┬────────────┐ │ Nr. │Documentul │Operațiunile care │ │ │ │ │ Soldul │ │inventar│(data,felul│privesc mișcarea, │Buc.│Debit│Credit│Sold│contului 105│ │(de la │ numărul) │ creșterea sau │ │ │ │ │"Rezerve din│ │număr la│ │diminuarea valorii│ │ │ │ │reevaluare" │ │ număr) │ │ mijlocului fix │ │ │ │ │ │ ├────────┼───────────┼──────────────────┼────┼─────┼──────┼────┼────────────┤ ├────────┼───────────┼──────────────────┼────┼─────┼──────┼────┼────────────┤ ├────────┼───────────┼──────────────────┼────┼─────┼──────┼────┼────────────┤ └────────┴───────────┴──────────────────┴────┴─────┴──────┴────┴────────────┘ ┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ BON DE MIȘCARE A MIJLOACELOR FIXE │ ├──────────────────┬─────────────────────────┬──────────────┬───────────────┤ │ Număr document │ Data eliberării │ Predător │ Primitor │ │ ├───────┬────────┬────────┤ │ │ │ │ ziua │ luna │ anul │ │ │ │ ├───────┼────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────┴───────┴────────┴────────┴──────────────┴───────────────┤ │ │ │Subsemnații din partea ............................................ și din │ │partea ........................................... am procedat la predarea-│ │primirea mijloacelor fixe în baza ..................................... din│ │..................................... │ │ │ ├────┬────────────────────────────────┬────────────┬──────┬─────────────────┤ │Nr. │ Denumirea mijlocului fix și │ Numărul de │ Buc. │ Valoare de │ │crt.│ caracteristici tehnice │ inventar │ │ inventar │ ├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────┼─────────────────┤ ├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────┼─────────────────┤ ├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────┼─────────────────┤ ├────┴────────────────────────────────┴────────────┼──────┴─────────────────┤ │ SUBUNITATEA PREDĂTOARE (secție, atelier etc.) │ APROBAT │ │ │ │ ├─────────────────────────────┬────────────────────┤ │ │ Numele și prenumele │ Semnătura │ │ ├─────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┬─────────────┤ │ │ │ Data │ Semnătura │ ├─────────────────────────────┴────────────────────┼──────────┼─────────────┤ │ SUBUNITATEA PRIMITOARE (secție, atelier etc.) │ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────┬────────────────────┤ │ │ │ Numele și prenumele │ Semnătura │ │ │ ├─────────────────────────────┼────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ └─────────────────────────────┴────────────────────┴──────────┴─────────────┘ 14-2-3A ┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┬──────┐ │Entitatea ......... │ APROBAT│ DATA │ │ ├────────┼──────┤ │ PROCES-VERBAL │ │ │ │ DE SCOATERE DIN FUNCȚIUNE ├────────┼──────┤ │ A MIJLOACELOR FIXE/ │ │ │ │ DE DECLASARE A UNOR BUNURI ├────────┼──────┤ │ MATERIALE │ │ │ │ └────────┴──────┤ │ │ │ ┌────────┬────────────────────┬──────────┐ │ │ │ Număr │ Data │ │ │ │ │document├──────┬──────┬──────┤ Predător │ │ │ │ │ Ziua │ Luna │ Anul │ │ │ │ ├────────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────────┴──────┴──────┴──────┴──────────┘ │ │ │ │ I. CONSTATĂRILE ȘI CONCLUZIILE COMISIEI .................................. │ │ .......................................................................... │ │ .......................................................................... │ │ .......................................................................... │ │ .......................................................................... │ │ .......................................................................... │ │ II. MIJLOACELE FIXE SCOASE DIN FUNCȚIUNE SAU BUNURILE MATERIALE DECLASATE │ ├────┬─────────────┬──────┬─────┬──────────┬────────┬────────┬────────────────┤ │Nr. │ Denumirea │ Cod │ U/M │Cantitatea│ Preț │Valoarea│ Amortizarea │ │crt.│ │ │ │ │ unitar │ │ până la │ │ │ │ │ │ │ │ │ scoaterea din │ │ │ │ │ │ │ │ │ funcțiune │ ├────┼─────────────┼──────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────────┼──────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────────┼──────┼─────┼──────────┼────────┼────────┼────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────────┴──────┴─────┴──────────┴────────┴────────┴────────────────┘
III. ANSAMBLE, SUBANSAMBLE, PIESE, COMPONENTE ȘI MATERIALE REZULTATE
┌────────┬────────────────────┬──────────┬─────────┐ │ Număr │ Data │ │ │ │document├──────┬──────┬──────┤ Predător │Primitor │ │ │ Ziua │ Luna │ Anul │ │ │ ├────────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼─────────┤ │ │ │ │ │ │ │ └────────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴─────────┘
┌────┬─────────────┬──────┬─────┬──────────┬────────┬─────────────────────────┐ │ Nr.│ Denumirea │ Cod │ U/M │Cantitatea│ Preț │ │ │crt.│ │ │ │ │ unitar │ Valoarea │ ├────┼─────────────┼──────┼─────┼──────────┼────────┼─────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────────┼──────┼─────┼──────────┼────────┼─────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────────┼──────┼─────┼──────────┼────────┼─────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┴─────────────┴──────┴─────┴──────────┼────────┴───────┬─────────────────┤ │ │Delegați la │ Primit în │ │ COMISIA │dezmembrare sau │ gestiune │ │ │la declasare │ │ ├───────┬─────────┬───────┬─────────┬──────┴┬─────────┬─────┴─┬─────────┬─────┤ │Nume și│Semnătura│Nume și│Semnătura│Nume și│Semnătura│Nume și│Semnătura│ │ │prenume│ │prenume│ │prenume│ │prenume│ │ │ ├───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └───────┴─────────┴───────┴─────────┴───────┴─────────┴───────┴─────────┴─────┘ 14-2-3/aA Entitatea ..... Obiectivul de investiții ........................ Obiectivul supus recepției ........................ Concluzia PROCES-VERBAL DE RECEPȚIE (Cod 14-2-5)I.DATE GENERALE ... I.Comisia de recepție convocată la data de ....... și-a desfășurat activitatea în intervalul: ..... ... II.CONSTATĂRI În urma examinării documentației prezentate și a cercetării pe teren a lucrărilor executate s-au constatat:1.Documentația tehnico-economică a fost prezentată comisiei de recepție cu următoarele excepții: ............................................................ Comisia constată că lista documentației prevăzute mai sus nu împiedică/împiedică efectuarea recepției. ... 2.Recepția punerii în funcțiune a fost efectuată la data de ......., iar până la recepția obiectivului de la data punerii în funcțiune au trecut ........ luni. ... 3.Valoarea lucrărilor supuse recepției conform documentelor de decontare este de ....... lei. ... 4.La data recepției, nivelul atins de indicatorii tehnico-economici aprobați se prezintă astfel: ............................................................ ... 5.Următorii factori au influențat nefavorabil realizarea indicatorilor care n-au atins nivelul aprobat: ............................................................ ... 6.La data recepției se constată următoarele disponibilități de capacități ale utilajelor tehnologice și de spații construite care pot conduce la îmbunătățirea indicatorilor tehnico-economici: ................. ... 7.S-a constatat că sunt/nu sunt luate măsurile pentru menținerea nivelului aprobat al indicatorilor tehnico-economici în ceea ce privește: a.asigurarea cu materii prime, materiale, combustibil, energie, apă etc. (se vor arăta cele ce nu sunt asigurate); ... b.lucrări conexe, utilități, deserviri etc.; ... c.forța de muncă; ... d............................... ... ... ... III.CONCLUZII1.Pe baza constatărilor și concluziilor consemnate mai sus, comisia de recepție hotărăște în unanimitate/cu majoritatea de păreri: SE ADMITE RECEPȚIA OBIECTIVULUI DE INVESTIȚII ȘI SE ACORDĂ CALIFICATIVUL ............................................................ ... 2.Comisia de recepție stabilește că, pentru menținerea nivelului aprobat al indicatorilor tehnico-economici aprobați și pentru o cât mai bună exploatare a capacităților ce se recepționează, mai sunt necesare următoarele măsuri: ............................................................ ............................................................ ... 3.Prezentul proces-verbal, care conține .... file și .... anexe numerotate cu un total de ..... file, care fac parte integrantă din cuprinsul acestuia, a fost încheiat azi ...... în ....... exemplare originale. ... ┌────────────┬──────────────┬──────────┬─────────────────────┬────────────────┐ │ │ Numele și │Funcția │ Locul de muncă │ Semnătura │ │ │ prenumele │ │ │ │ ├────────────┼──────────────┼──────────┼─────────────────────┼────────────────┤ │Președinte │ │ │ │ │ │Membri: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Specialiști-│ │ │ │ │ │consultanți │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Asistenți │ │ │ │ │ │la recepție │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────────────┴──────────────┴──────────┴─────────────────────┴────────────────┘ ...
Entitatea ........ Obiectivul de investiții ........................ Obiectivul supus recepției ........................ Concluzia PROCES-VERBAL DE RECEPȚIE PROVIZORIE (Cod 14-2-5/a)I.DATE GENERALE1.Comisia numită de ...... prin ........ pentru recepționarea obiectivului de investiții intitulat ...... și situat în ........ a fost convocată la data de ...... pentru a proceda la recepția provizorie a lucrărilor de construcții-montaj aferente. Obiectul (obiectele)/părți de obiect ........ pentru care proiectantul general este ............ antreprenor general este .............. și beneficiar de investiții este ........... ... 2.Comisia și-a desfășurat activitatea în intervalul ......... ... 3.Valoarea situației de plată a lucrărilor de construcții-montaj supuse recepției provizorii este de ........, conform anexei. ... 4.Lucrările de construcții-montaj supuse acestei recepții au fost în prealabil preluate de beneficiar de la antreprenor pe baza procesului-verbal de predare-primire din ........ ... 5.Valoarea mijloacelor fixe ce se recepționează este de ...... lei. ... ... II.CONSTATĂRI A.Cu privire la documentația tehnico-economică necesară la recepția provizorie a lucrărilor de construcții-montaj ......... Comisia consideră că actele prezentate sunt/nu sunt suficiente pentru aprecierea calității lucrărilor și a dispus .......... ... B.Cu privire la îndeplinirea condițiilor pentru prezentare la recepție.1.Executarea lucrărilor de construcții și instalații cuprinse în devizul general: a.lucrările sunt terminate; ... b.următoarele lucrări, conform anexei, nu sunt terminate. ... ... 2.Efectuarea prealabilă a probelor mecanice și a rodajului mecanic la instalațiile și utilajele tehnologice. ... 3.Entitățile care condiționează folosirea sau exploatarea obiectului sunt/nu sunt integral asigurate ............ ... 4.Terminarea lucrărilor aferente spațiilor cu altă destinație inclusă în construcția obiectului supus recepției (în cazul blocurilor de locuințe). .................................................................. ... Concluzie: Pe baza constatărilor de la cap. B pct. 1 - 4, comisia constată că sunt/nu sunt îndeplinite condițiile pentru ca obiectul să fie supus recepției. Totodată, comisia hotărăște că lucrările arătate în anexă, ca neexecutate - să fie terminate până la ............... ... C.Calitatea lucrărilor realizate.1.Respectarea prevederilor proiectului (inclusiv completările și modificările aduse). În urma examinării lucrărilor executate și a semnalărilor făcute de proiectant, comisia a reținut în anexă următoarele nerealizări ale proiectului - dintre care cele în dreptul cărora au fost prevăzute termene urmează să fie remediate: .................................................................. Concluzie: Comisia consideră că abaterile de la proiect care sunt consemnate fără fixarea unui termen pentru refacerea lucrărilor, potrivit proiectului, nu influențează comportarea, exploatarea, aspectul și integritatea obiectului. Lucrările pentru care s-a făcut mențiune în acest sens urmează să fie puse de acord cu prevederile proiectului în termenele specificate. ... 2.Calitatea soluțiilor constructive și detaliile de execuție folosite în proiect. În urma examinării lucrărilor și a observațiilor prezentate de executant, au fost reținute în anexă următoarele deficiențe de proiectare care influențează executarea, exploatarea sau funcționarea obiectului, dintre care unele urmează să fie remediate în termenele fixate în dreptul fiecăruia: ................................................................. Concluzie: Comisia atrage atenția proiectantului ce poartă răspunderea pentru consecințele acestei deficiențe și în același timp hotărăște remedierea în contul proiectantului a deficiențelor pentru care a stabilit termen în acest sens. ... 3.Calitatea execuției lucrărilor. Din dispozițiile de șantier, buletinele de încercare a betoanelor și îmbinărilor metalice, procesele-verbale de lucrări ascunse, certificatele de calitate pentru prefabricate și materiale folosite, din constatările scrise ale organelor are au controlat pe parcurs calitatea lucrărilor, precum și din constatările făcute de comisia de recepție la fața locului, rezultă următoarele:3.1.La structura de rezistență ........................................................ ... 3.2.La restul lucrărilor de construcții ........................................................ ... 3.3.La lucrările de instalații ........................................................ ... 3.4.La lucrările de montaj al instalațiilor și utilajelor tehnologice cuprinse în obiect ........................................................ ... ... 4.Deficiențe ale lucrărilor realizate care se datoresc beneficiarului de investiții ........................................................ ... 5.Alte constatări: ........................................................ ........................................................ ... ... ... III.CONCLUZII GENERALE1.Pe baza constatărilor și concluziilor consemnate mai sus, comisia de recepție cu majoritate/în unanimitate de păreri hotărăște: Admiterea (respingerea) recepției provizorii a lucrărilor de construcții-montaj aferente obiectelor (obiectului) ........................................................ ........................................................ care au fost terminate la data de ...... și care fac parte din obiectivul ........................................................ ........................................................ ... 2.Perioada de garanție a lucrărilor recepționate aferente fiecărui obiect este de .... luni (se completează numai în cazul admiterii recepției). ... 3.Comisia de recepție apreciază că pentru o cât mai bună utilizare a obiectelor/obiectului recepționate mai sunt necesare următoarele măsuri: ........................................................ ........................................................ ... 4.Prezentul proces-verbal, conținând .... file și .... anexe numerotate cu un total de .... file, care fac parte integrantă din cuprinsul lui, a fost încheiat azi ..... în ...... exemplare originale. ... ┌────────────┬──────────────┬──────────┬─────────────────────┬────────────────┐ │ │ Numele și │Funcția │ Locul de muncă │ Semnătura │ │ │ prenumele │ │ │ │ ├────────────┼──────────────┼──────────┼─────────────────────┼────────────────┤ │Președinte │ │ │ │ │ │Membri: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Specialiști-│ │ │ │ │ │consultanți │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Asistenți │ │ │ │ │ │la recepție │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────────────┴──────────────┴──────────┴─────────────────────┴────────────────┘ ... ÎNCHEIERE DE LUARE ÎN PRIMIRE Subsemnații .......... pe baza calității și a împuternicirilor menționate în dreptul fiecăruia și ca urmare a prezentului proces-verbal de admitere a recepției provizorii, am procedat azi la predarea, respectiv luarea în primire a obiectului ........................................ ........................................ ........................................ PREDAT, PRIMIT, Antreprenor general Beneficiar de instalații (denumirea entității, numele (denumirea entității, numele, calitatea, împuternicirea și calitatea, împuternicirea și semnătura predătorului) semnătura primitorului) PROCES-VERBAL Nr. ... privind executarea completărilor și remedierilor prevăzute în anexă la procesul-verbal de recepție provizorie a obiectului ............. ┌──────────────────────────────┬─────────────────────────────┬────────────────┐ │ Poziție în anexa │ Termen prevăzut în anexă │ Entitatea care │ │procesului-verbal de recepție │ │ a efectuat │ │ provizorie │ │ remedierea │ ├──────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤ │ 1 │ 2 │ 3 │ ├──────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ └──────────────────────────────┴─────────────────────────────┴────────────────┘
Entitatea ........... Obiectivul de investiții ........................ Obiectivul supus recepției ........................ Concluzia .............. PROCES-VERBAL DE PUNERE ÎN FUNCȚIUNE (Cod 14-2-5/b)I.DATE GENERALE1.Comisia de recepție convocată la data de ....... și-a desfășurat activitatea în intervalul: ....... ... ... II.CONSTATĂRI În urma examinării documentației prezentate, a rezultatelor probelor tehnologice și a cercetării pe teren a lucrărilor executate s-a constatat:1.Documentația tehnico-economică prevăzută în Regulamentul de efectuare a obiectivelor de investiții a fost/nu a fost prezentată integral comisiei de recepție, lipsind: ............................................. ............................................. ... 2.În perioada ......... au fost efectuate probele tehnologice ale utilajelor și instalațiilor aferente capacității pentru exploatarea normală a instalațiilor și utilajelor tehnologice și asigurarea calității produselor, conform documentației tehnico-economice și indicatorilor tehnico-economici aprobați. ... 3.La data recepției, nivelul atins de indicatorii tehnico-economici aprobați este următorul: ............................................. ... 4.Costul lucrărilor și al cheltuielilor pentru efectuarea probelor tehnologice, așa cum rezultă din documentele prezentate, este de ..... lei. ... 5.Valoarea produselor rezultate în urma probelor tehnologice, care se pot valorifica, este de ....... lei. ... 6.Valoarea de înregistrare a mijloacelor fixe ce se pun în funcțiune (sau se dau în folosință) este la data recepției de ..... lei. ... 7.Alte constatări. ... ... III.CONCLUZII1.Pe baza constatărilor și concluziilor consemnate mai sus, comisia de recepție în unanimitate/cu majoritate de păreri hotărăște: ADMITEREA RECEPȚIEI PUNERII ÎN FUNCȚIUNE A CAPACITĂȚII: ........................................... ... 2.Comisia de recepție stabilește că, pentru o cât mai bună exploatare a capacității puse în funcțiune, mai sunt necesare următoarele măsuri: ........................................... ........................................... ... 3.Prezentul proces-verbal, care conține ..... file și ... anexe, numerotate cu un total de ....... file, care fac parte integrantă din cuprinsul acestuia, a fost încheiat azi ....... în .... exemplare originale. ... ┌────────────┬──────────────┬──────────┬─────────────────────┬────────────────┐ │ │ Numele și │Funcția │ Locul de muncă │ Semnătura │ │ │ prenumele │ │ │ │ ├────────────┼──────────────┼──────────┼─────────────────────┼────────────────┤ │Președinte │ │ │ │ │ │Membri: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Specialiști-│ │ │ │ │ │consultanți │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Asistenți │ │ │ │ │ │la recepție │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────────────┴──────────────┴──────────┴─────────────────────┴────────────────┘ ...
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │Entitatea ........ │ │ │ │ NOTĂ DE RECEPȚIE ȘI CONSTATARE DE DIFERENȚE │ │ │ │ ┌────────────┬───────────────┬───────────────────────────────┤ │ │Număr │ Data │ Factură │ │ │document ├────┬─────┬────┤ Nr. │ │ │ │Ziua│Luna │Anul│ Aviz de însoțire a mărfii │ │ ├────────────┼────┼─────┼────┼───────────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ ├─────────────┴────────────┴────┴─────┴────┴───────────────────────────────┤ │ Subsemnații, membrii comisiei de recepție, am procedat la recepționarea │ │ valorilor materiale furnizate de ..................................... │ │ din ........... cu vagonul/auto nr. ..... documente însoțitoare ..... │ │ delegat ........... constatându-se următoarele: ...................... │ │ │ ├────┬────────────┬───────┬───────────────┬────────────────────────────────┤ │Nr. │ Denumirea │ U/M │ Cantitatea │ Recepționat │ │crt.│ bunurilor │ │ conform ├─────────┬───────┬──────────────┤ │ │recepționate│ │ documente │Cantitate│ Preț │ Valoare │ │ │ │ │ │ │unitar │ │ ├────┼────────────┼───────┼───────────────┼─────────┼───────┼──────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼────────────┼───────┼───────────────┼─────────┼───────┼──────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼────────────┼───────┼───────────────┼─────────┼───────┼──────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼────────────┼───────┼───────────────┼─────────┼───────┼──────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┴────────────┴───────┴───────────────┴─────────┼───────┴──────────────┤ │ Comisia de recepție │ Primit în gestiune │ ├────────────────────┬──────────────────────────────┼────────┬─────────────┤ │Numele și prenumele │ Semnătura │ Data │ Semnătura │ ├────────────────────┼──────────────────────────────┼────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼──────────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼──────────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴──────────────────────────────┴────────┴─────────────┘ 14-3-1A
Entitatea ................................................ Codul de identificare fiscală ............................ Nr. de înregistrare în registrul comerțului .............. Sediul (localitatea, str., număr) ........................ Județul .................................................. BORDEROU DE ACHIZIȚIE*) (de la producători individuali) nr. ...... data .......
Notă ...
────────── *) Conform art. 20 lit. a) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol, după data de 2 mai 2015 (180 de zile de la data intrării în vigoare a Legii nr. 145/2014) se interzice utilizarea borderoului de achiziție (de la producători individuali) (cod 14-4-13/b) pentru achizițiile de la producătorii agricoli, persoane fizice, definiți potrivit prevederilor respectivei legi. ────────── Semnificația coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: A - Denumirea produselor B - Cantitate C - Semnătura de primire a sumei D - Numele și prenumele E - Domiciliul F - numărul ┌────────┬─────────────────────┬──────┬───┬──┬────┬────┬────┬─────┬────┬───────┐ │CONTRACT│ Producător │ A │Cod│U/│ B │Preț│Va- │Avans│Suma│ C │ │ │ │ │ │M │ │uni-│loa-│ │plă-│ │ │ │ │ │ │ │ │tar │re │ │tită│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┬────┼──────┬─────┬────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Nr.│Data│ D │ E │Actul de│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │identi- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ tate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┬────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │se-│ F │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ria│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼──────┼─────┼───┼────┼──────┼───┼──┼────┼────┼────┼─────┼────┼───────┤ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9│ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │ 15 │ ├───┼────┼──────┼─────┼───┼────┼──────┼───┼──┼────┼────┼────┼─────┼────┼───────┤ ├───┼────┼──────┼─────┼───┼────┼──────┼───┼──┼────┼────┼────┼─────┼────┼───────┤ ├───┼────┼──────┼─────┼───┼────┼──────┼───┼──┼────┼────┼────┼─────┼────┼───────┤ ├───┴────┼──────┼─────┼───┼────┼──────┼───┼──┼────┼────┼────┼─────┼────┼───────┤ │Total │ X │ X │ X │ X │ X │ X │ X│ │ X │ │ │ │ X │ └────────┴──────┴─────┴───┴────┴──────┴───┴──┴────┴────┴────┴─────┴────┴───────┘ 14-4-13/b Semnătura achizitorului Semnătura gestionarului, Entitatea emitentă Entitatea destinatară .................................... .................................... Codul de identificare fiscală ...... Codul de identificare fiscală ...... Numărul de înregistrare Numărul de înregistrare în în registrul comerțului ............ registrul comerțului ............... Sediul (localitatea, str., număr)... Sediul (localitatea, str., număr)... .................................... .................................... Județul ............................ Județul ............................
DECONT PENTRU OPERAȚIUNI ÎN PARTICIPAȚIE nr. ........ data ......
┌────┬─────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────┐ │Nr. │ Simbol cont │ Denumire cont creditor pentru │ Valoarea transmisă │ │crt.├───────┬─────────┤cheltuielile și sumele transmise│ conform contract │ │ │Debitor│Creditor │ Denumire cont debitor pentru │ asociere în │ │ │ │ │ veniturile și sumele primite │ participație │ ├────┼───────┼─────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ ├────┼───────┼─────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┤ ├────┼───────┼─────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┤ ├────┼───────┼─────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┤ ├────┼───────┼─────────┼────────────────────────────────┼────────────────────┤ └────┴───────┴─────────┴────────────────────────────────┴────────────────────┘ 14-4-14 Conducătorul entității, Conducătorul compartimentului L.S. financiar-contabil, *Font 7*
Semnificația coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: A - Numele și prenumele (marca) B - Salariu de bază C - Alte drepturi salariale D - Alte drepturi impozabile E - Venit brut F - Contribuția individuală pentru asigurări sociale G - Contribuția individuală pentru protecția socială a șomerilor H - Contribuția pentru asigurările sociale de sănătate I - Venit net J - Alte contribuții sau cheltuieli deductibile K - Deducere personală de bază L - Deduceri suplimentare M - Venit bază de calcul N - Impozit calculat și reținut O - Salariul net P - Avans Q - Alte rețineri
SITUAȚIA ACTIVELOR GAJATE SAU IPOTECATE la data de ..........
Semnificația coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: A - Valoarea totală a contractului B - Perioada contractului C - Denumirea creditorului
DECIZIE DE IMPUTARE Nr. ...... din data de .........
Având în vedere actul de constatare (proces-verbal, referat etc.) nr. ...... din data de ......... întocmit de ....... în calitate de ....... din care rezultă că s-a produs o pagubă în valoare de lei ................. reprezentând .......................... Paguba s-a produs în perioada ....... fiind adusă la cunoștința conducerii prin actul de constatare sus-arătat. Răspunzătoare pentru producerea pagubei se fac persoanele care, în perioada analizată, au lucrat la gestiunea verificată ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... Având în vedere temeiurile de drept și de fapt care determină angajarea răspunderii materiale, valoarea totală a pagubei de ....... lei se suportă de persoanele vinovate, după cum urmează: lei .......... de domnul(a) ................. lei .......... de domnul(a) ................. lei .......... de domnul(a) ................. lei .......... de domnul(a) ................. Calculul s-a făcut așa cum rezultă din actul de constatare. În nota(ele) explicativă(e) dată(e) cu ocazia constatării pagubei, domnul(a) ........................................................... ..................................................................... ................... a susținut că ................................... ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... Susținerile s-au dovedit neîntemeiate deoarece: ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... .....................................................................
În baza prevederilor legale ......................................... .....................................................................
DECIDE:
Se impută d-lui (d-nei) ............, având funcția de .............. locul de muncă ......... domiciliat în ........, suma de ......... lei, adică ..................
Conducătorul unității, Viză Compartiment juridic, DOVADA DE COMUNICARE
Subsemnatul .................. domiciliat în ................... am primit decizia de imputare nr. .......... din data de ........ emisă de ........... în valoare de lei ....../(în cifre și litere) .....
Semnătura, Data .......... Cod 14-8-2 ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ ANGAJAMENT DE PLATĂ │ │ │ │ │ │ Subsemnatul ....... domiciliat în ............ str. .......... nr. ..... │ │ bloc .... sc. .... et. .... apart. ..... jud./sector ....... posesor al │ │ actului de identitate ................ seria ....... nr. .... emis de .... │ │ ........ sub nr. ...... în anul ...... având funcția de .................. │ │ la entitatea ........... │ │ luând cunoștință de faptul ca prin ..................................... │ │ s-a constatat că din vina mea am produs entității ......... o pagubă de lei │ │ .......... provenită din .................................................. │ │ îmi iau angajamentul de a plăti această sumă unității păgubite astfel ..... │ │ ........................................................................... │ │ Prezentul angajament l-am luat în conformitate cu ........................ │ │ În cazul nerespectării angajamentului de plată, se va proceda la │ │ executarea silită. │ │ │ │ Dat astăzi .......... │ │ │ │ │ │ Semnat în fața noastră, Semnătura, │ │ │ │ │ │ Calitatea ............... │ │ Semnătura ............... │ └─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ 14-8-2/a --------