HOTĂRÂRE nr. 385 din 28 aprilie 2005
pentru aprobarea Calendarului de desfăşurare în anul 2005 a procedurii de atribuire a ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare şi pentru modificarea anexelor nr. 3 şi 4 la Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004
EMITENT
  • GUVERNUL
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 415 din 17 mai 2005



    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    Articolul I

    Se aprobă Calendarul de desfăşurare în anul 2005 a procedurii de atribuire a ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.


    Articolul II

    Anexele nr. 3 şi 4 la Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 794 din 27 august 2004, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 2 şi 3 la prezenta hotărâre.
    PRIM-MINISTRU
    CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
    Contrasemnează:
    ---------------
    Ministrul educaţiei şi cercetării,
    Mircea Miclea
    Ministrul comunicaţiilor
    şi tehnologiei informaţiei,
    Zsolt Nagy
    Ministrul finanţelor publice,
    Ionel Popescu
    Bucureşti, 28 aprilie 2005.
    Nr. 385.


    Anexa 1

                                 CALENDARUL
                    pentru acordarea ajutorului financiar în vederea
                 stimulării achiziţionării de calculatoare în anul 2005
    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     Etapa Activitatea Termenul/Intervalul
    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
      1. Depunerea cererilor la comisiile din unităţile şi Până la 30 aprilie 2005
         instituţiile de învăţământ
      2. Evaluarea cererilor de către comisiile din Până la 5 mai 2005
         unităţile şi instituţiile de învăţământ
      3. Centralizarea cererilor la Comisia Centrală, Până la 10 mai 2005
         prin intermediul portalului dedicat
      4. Afişarea pe Internet a listei de cereri eligibile Până la 11 mai 2005
      5. Afişarea pe Internet a listei de beneficiari 1 iunie 2005
         pentru anul 2005
      6. Afişarea în fiecare unitate de învăţământ a listei 2 iunie 2005
         de beneficiari din respectiva unitate
      7. Depunerea contestaţiilor 3-4 iunie 2005
      8. Rezolvarea contestaţiilor 5-7 iunie 2005
      9. Publicarea listei după contestaţii 9 iunie 2005
     10. Eliberarea bonurilor valorice 10 - 23 iunie 2005
     11. Achiziţionarea de calculatoare în termen de 30 11 iunie - 30 iulie 2005
         de zile de la primirea bonului valoric
     12. Depunerea copiilor de pe facturi şi de pe 12 iunie - 5 iulie 2005
         procesele-verbale de predare-primire de
         către beneficiarii elevi şi studenţi
     13. Depunerea de către agenţii economici a 12 iunie - 10 iulie 2005
         bonurilor valorice, a copiilor de pe facturi
         şi de pe procesele-verbale de predare-primire
         spre decontare la comisia judeţeană sau a
         municipiului Bucureşti, respectiv la comisiile
         din instituţiile de învăţământ superior;
         înregistrarea agenţilor economici pe portalul
         dedicat
     14. Afişarea şi actualizarea listei cu agenţii 1 - 17 iulie 2005
         economici înregistraţi, împreună cu numărul
         de cereri primite
     15. Decontarea către agenţii economici 11 - 27 iulie 2005
    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    Anexa 2

    (Anexa nr. 3 la normele metodologice)
    -------------------------------------


    Anexa 3

    (Anexa nr. 4 la normele metodologice)
    -------------------------------------
                                  MODELUL
                     listei beneficiarilor ajutorului financiar în
                   vederea stimulării achiziţionării de calculatoare,
               care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I

    ──────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────
         Beneficiarul (părinte, tutore - în cazul minorilor) │Minorul pentru care
    Nr. │ s-a solicitat
    crt. │ ajutorul
         ─────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────
          Numele Prenumele Judeţul Localitatea Adresa │ Numele Prenumele
    ──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────
     1. │
    ──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────
     2. │
    ──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────
     3. │
    ──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────
     4. │
    ──────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────

    -----------