HOTĂRÎRE Nr. 364 din 20 mai 1991
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Autostrada transeuropeana Nord-Sud, secţiunea Bucureşti-Fetesti, tronson Bucureşti-Fundulea"Publicat în
MONITORUL OFICIAL NR. 117 din 30 mai 1991
În temeiul dispoziţiilor art. 19 alin. 5 din Legea nr. 10/1991 privind finanţele publice şi avînd în vedere prevederile Programului de perspectiva al Guvernului pentru modernizarea reţelei de drumuri existente şi construcţia de autostrăzi în România.
Guvernul României hotărăşte:
Articolul UNIC
Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Autostrada transeuropeana Nord-Sud, secţiunea Bucureşti-Fetesti, tronson Bucureşti-Fundulea", conform anexei.
PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN
Anexa 1
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII "AUTOSTRADA TRANSEUROPEANA NORD-SUD, SECŢIUNEA BUCUREŞTI-FETESTI,
TRONSON BUCUREŞTI-FUNDULEA"
1. Beneficiar: Administraţia naţionala a drumurilor.
2. Amplasament: Conform Hotărîrii Guvernului nr. 557 din 17.05 1990 (Din
extremitatea estica a b-dului Ion Sulea, orientata
pe direcţia V-E, traverseaza linia C.F. şi drumul de
centura la nord de comuna Catelu, de unde pe direcţia
SV-NE parcurge parte din lunca riului Colentina,
traverseaza cale ferată Bucureşti-Oltenita şi canalul
Colentina, parcurge în continuare parte din terasa
superioară a Dimbovitei la limita de sud a podului Cernica,
după care traverseaza Valea Pasarea şi pe la extremitatea
de SE a pădurii Zoicaru ajunge în vecinătatea magistralei
feroviare Bucureşti-Constanta pînă în zona statiei C.F.
Fundulea unde întruneşte cei 26,5 km).
3. Indicatori tehnico-economici:
- Valoarea investiţiei 5.144.805,9 mii lei
din care:
* construcţii montaj 4.155.029,9 mii lei
- Capacitate 26,5 km
- Durata de realizare 30 luni
4. Caracteristici principale:
- Lăţimea platformei 26,0 m
- Sistem rutier cu îmbrăcăminte
din beton de ciment B. 400 23 cm
- Clasa tehnica
----------------------