ORDIN nr. 6.584 din 4 septembrie 2024pentru aprobarea Metodologiei privind întocmirea Raportului descriptiv de evaluare referitor la dezvoltarea fizică și la formarea competențelor cognitive și socioemoționale ale copilului, la finalul grupei mari a grădinițeiEMITENT | MINISTERUL EDUCAȚIEI |
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 913 din 10 septembrie 2024
În baza prevederilor art. 99 alin. (1) și art. 121 alin. (3) din Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare,
având în vedere Ordinul ministrului educației nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului național de învățământ preuniversitar și superior, cu modificările ulterioare, precum și Referatul de aprobare nr. 2.881 din 29.08.2024,
în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 277/2020 privind organizarea și funcționarea Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație,
în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 731/2024 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației,
ministrul educației emite prezentul ordin.
Articolul 1
Se aprobă Metodologia privind întocmirea Raportului descriptiv de evaluare referitor la dezvoltarea fizică și la formarea competențelor cognitive și socioemoționale ale copilului, la finalul grupei mari a grădiniței, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul 2
Direcția generală învățământ preuniversitar, Direcția generală minorități și relația cu Parlamentul, din cadrul Ministerului Educației, Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație și inspectoratele școlare județene/ al municipiului București și unitățile de învățământ duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Articolul 3
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul educației,
Gigel Paraschiv,
secretar de stat
București, 4 septembrie 2024.
Nr. 6.584.
ANEXĂ
METODOLOGIE
privind întocmirea Raportului descriptiv
de evaluare referitor la dezvoltarea fizică
și la formarea competențelor cognitive și
socioemoționale ale copilului, la finalul
grupei mari a grădiniței