EMITENT |
ANEXA Nr. 1
(Anexa Nr. 1 la Metodologie)
TERMENE | ACTIVITĂȚI |
15 iunie – 15 august | Depunerea fişei de autoevaluare/evaluare şi a raportului justificativ la secretariatul unităţii/instituţiei de învăţământ |
3 – 10 septembrie | Validarea de către consiliul profesoral a fişelor de autoevaluare/ evaluare ale cadrelor didactice şi personalului didactic auxiliar pentru anul şcolar în curs |
Evaluarea în comisia de evaluare/compartimente | |
Evaluare în consiliul de administraţie | |
Comunicarea, în scris, prin secretariatul unităţii de învăţământ, a hotărârii consiliului de administraţie, către toate cadrele didactice şi personalul didactic auxiliar | |
Până la data de 15 septembrie | Depunerea contestaţiilor |
Soluționarea contestaţiilor și comunicarea în scris a rezultatelor. |
ANEXA Nr. 2
4
(Anexa Nr. 2 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Comisia de evaluare | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1 Respectarea programei şcolare, a normelor de elaborare a documentelor de proiectare, precum şi adaptarea acesteia la particularităţile grupei/clasei. | ||||||
1.2. Implicarea în activităţile de proiectare a ofertei educaţionale la nivelul unităţii. | |||||||
1.3 Folosirea TIC în activitatea de proiectare didactică | |||||||
1.4. Proiectarea activităților suport pentru învăţarea în mediul online şi a instrumentelor de evaluare aplicabile online, din perspectiva principiilor de proiectare didactică | |||||||
1.5. Proiectarea unor activităţi extracurriculare corelate cu obiectivele curriculare, nevoile şi interesele educabililor, planul managerial al unităţii. | |||||||
15 | |||||||
2. Realizarea activităţilor didactice | 2.1 Utilizarea unor strategii didactice care asigură caracterul aplicativ al învăţării şi formarea competenţelor specifice. | ||||||
2.2 Utilizarea eficientă a resurselor materiale din unitatea de învăţământ în vederea optimizării activităţilor didactice- inclusiv resurse TIC. |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Comisia de evaluare | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2.3. Utilizarea de resurse educaţionale deschise, aplicații online, crearea și susținerea sesiunilor de învăţare pe platforme educaţionale. | |||||||
2.4. Diseminarea, evaluarea şi valorizarea activităţilor realizate. | |||||||
2.5. Organizarea şi desfăşurarea activităţilor didactice, currriculare şi extracurriculare în mediul şcolar, extraşcolar şi în mediul online. | |||||||
2.6 Formarea deprinderilor de studiu individual şi în echipă în vederea formării/dezvoltării competenţei de ,,a învăţa să înveţi”. | |||||||
2.7. Organizarea şi desfăşurarea de activităţi prin participare la acţiuni de voluntariat. | |||||||
25 | |||||||
3. Evaluarea rezultatelor învăţării | 3.1 Asigurarea transparenţei criteriilor, a procedurilor de evaluare şi a rezultatelor activităţilor de evaluare. | ||||||
3.2 Aplicarea testelor predictive, interpretarea şi comunicarea rezultatelor. | |||||||
3.3 Utilizarea diverselor instrumente de evaluare, inclusiv a celor online. | |||||||
3.4 Promovarea autoevaluării şi interevaluării. | |||||||
3.5 Evaluarea satisfacţiei beneficiarilor educaţionali. | |||||||
3.6 Coordonarea elaborării portofoliului educaţional ca element central al evaluării rezultatelor învăţării. | |||||||
3.7. Realizarea și aplicarea unor instrumente de evaluare a activității online, valorizarea rezultatelor evaluării şi oferirea de feedback fiecărui elev. | |||||||
20 |
5
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Comisia de evaluare | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
4. Managementul clasei de elevi | 4.1 Stabilirea unui cadru adecvat (reguli de conduită, atitudini, ambient) pentru desfăşurarea activităţilor în conformitate cu particularităţile clasei de elevi. | ||||||
4.2 Monitorizarea comportamentului elevilor şi gestionarea situaţiilor conflictuale. | |||||||
4.3 Cunoaşterea, consilierea şi tratarea diferenţiată a elevilor. | |||||||
4.4 Motivarea elevilor prin valorizarea exemplelor de bună practică. | |||||||
12 | |||||||
5. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 5.1 Participarea la programele de formare continuă/perfecționare și valorificarea competențelor științifice, didactice si metodice dobândite. | ||||||
5.2 Implicarea în organizarea activităţilor metodice la nivelul unităţii de învăţământ/catedrei. | |||||||
5.3 Realizarea/actualizarea portofoliului profesional şi dosarului personal. | |||||||
5.4 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare în interiorul şi în afara unităţii (cu elevii, personalul şcolii, echipa managerială şi cu beneficiarii din cadrul comunităţii-familiile elevilor). | |||||||
8 | |||||||
6. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la promovarea imaginii unităţii şcolare | 6.1 Dezvoltarea de parteneriate şi proiecte educaţionale în vederea dezvoltării instituționale. | ||||||
6.2 Promovarea ofertei educaţionale. | |||||||
6.3 Promovarea imaginii unității de învățământ în comunitate prin participarea și rezultatele elevilor la olimpiade, concursuri, competiţii, activități extracurriculare și extrașcolare realizate în mediul şcolar, extraşcolar şi în mediul online. |
6
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Comisia de evaluare | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
6.4 Realizarea/participarea la programe/activităţi de prevenire şi combatere a violenţei şi bullying-ului în mediul şcolar şi/sau mediul online | |||||||
6.5 Respectarea normelor, procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, de prevenire şi stingere a incendiilor şi de situaţii de urgenţă pentru toate tipurile de activităţi desfăşurate în cadrul unităţii de învăţământ, precum şi a sarcinilor suplimentare. | |||||||
6.6 Implicarea activă în crearea unei culturi a calităţii la nivelul organizaţiei. | |||||||
6.7. Promovarea de activităţi de învăţare interactive prin utilizarea unor instrumente realizate cu ajutorul tehnologiei. | |||||||
15 | |||||||
7. Conduita profesională | 7.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
7.2. Respectarea şi promovarea deontologiei didactice (normelor deontologice). | 3 | ||||||
5 | |||||||
100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic evaluat:
Responsabil comisie de evaluare:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
7
Membrii CA:
ANEXA Nr. 3
(Anexa Nr. 3 la Metodologie)
În temeiul Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul contractului individual de muncă înregistrat în Registrul general de evidenţă a salariaţilor cu numărul
....., se încheie astăzi, , prezenta fişă a postului:
Numele şi prenumele ....................................................
Specialitatea: .........................................................
Denumirea postului: ...............
Decizia de numire: ................
Încadrarea: titular/suplinitor/cadru didactic asociat Număr de ore sarcini de serviciu: .......
Număr ore de predare: ...... Profesor diriginte la clasa: .........
Cerinţe:
studii:
........................................................................
........................................................................
studii specifice postului ............................................
vechime ..............................................................
grad didactic ........................................................
Relaţii profesionale:
ierarhice de subordonare: director; director adjunct; responsabil comisie pentru curriculum/catedră;
de colaborare: cu personalul didactic, didactic auxiliar, personalul unităţii de învăţământ;
de reprezentare a unităţii şcolare la activităţi/concursuri/festivaluri etc. la care participă ca delegat.
PROIECTAREA ACTIVITĂŢII - ELEMENTE DE COMPETENŢĂ
Analizarea curriculumului şcolar.
Fundamentarea proiectării didactice pe achiziţiile anterioare ale elevilor.
Stabilirea strategiilor didactice optime.
Elaborarea documentelor de proiectare.
Proiectarea activităţilor/experiențelor de învăţare care presupun utilizarea resurselor TIC.
Proiectarea activităților suport pentru învăţarea în mediul on-line.
Proiectarea instrumentelor de evaluare aplicabile on-line.
Actualizarea documentelor de proiectare didactică.
Proiectarea activităţii extracurriculare.
REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE CURRICULARE
Organizarea şi dirijarea activităţilor de predare-învăţare.
Utilizarea materialelor didactice adecvate.
Integrarea şi utilizarea TIC.
Organizarea şi desfăşurarea activităţilor didactice curriculare în mediul şcolar şi online.
Identificarea şi valorificarea posibilităţilor de învăţare ale elevilor.
Asigurarea formării competenţelor specifice disciplinei.
Elaborarea propunerilor şi a conținuturilor curriculumului la decizia şcolii (CDŞ).
REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE EXTRACURRICULARE
Eficientizarea relaţiei profesor-familie.
Organizarea, coordonarea sau/şi desfășurarea activităţilor extracurriculare în mediul şcolar, extraşcolar şi în mediul online.
Implicarea partenerilor educaţionali - realizarea de parteneriate.
Organizarea şi defăşurarea de activităţi prin participarea la acţiuni de voluntariat.
EVALUAREA REZULTATELOR ÎNVĂŢĂRII
Elaborarea instrumentelor de evaluare.
Administrarea instrumentelor de evaluare.
Elaborarea și aplicarea unor instrumente de evaluare a activității on-line.
Aprecierea cantitativă şi calitativă a rezultatelor elevilor.
Notarea, interpretarea şi comunicarea rezultatelor evaluării.
Coordonarea şi completarea portofoliilor educaţionale al elevilor.
MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI
Organizarea, coordonarea şi monitorizarea colectivelor de elevi.
Elaborarea de norme specifice clasei la care predă sau/şi este diriginte.
Gestionarea situaţiilor conflictuale în relaţiile profesor - elevi, elevi - elevi, profesor - familie.
Tratarea diferenţiată a elevilor, în funcţie de nevoile lor specifice.
Comunicarea profesor-elevi, utilizarea feedback-ului bidirecţional în comunicare.
MANAGEMENTUL CARIEREI ŞI AL DEZVOLTĂRII PERSONALE
Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.
Participarea la activităţi metodice, stagii de formare/cursuri de perfecţionare/grade didactice, manifestări ştiinţifice etc.
Aplicarea cunoştinţelor/abilităţilor/competenţelor dobândite.
CONTRIBUŢIA LA DEZVOLTAREA INSTITUŢIONALĂ ŞI LA PROMOVAREA IMAGINII UNITĂŢII ŞCOLARE
Implicarea în realizarea ofertei educaţionale.
Promovarea ofertei educaţionale şi a sistemului de valori al unităţii de învăţământ la nivelul comunităţii locale.
Facilitarea procesului de cunoaştere, înţelegere, însuşire şi respectare a regulilor sociale.
Participarea şi implicarea în procesul decizional în cadrul instituţiei şi la elaborarea şi implementarea proiectului instituţional.
Iniţierea şi derularea proiectelor şi parteneriatelor.
Promovarea de activităţi de învăţare interactive prin utilizarea unor instrumente realizate cu ajutorul tehnologiei.
Implicarea în prevenirea şi combaterea violenţei şi bullying-ului în mediul şcolar şi/sau în mediul online.
În funcţie de nevoile specifice ale unităţii de învăţământ, salariatul este obligat să îndeplinească şi alte sarcini repartizate de angajator, să respecte normele, procedurile de sănătate şi securitate a muncii, de prevenire şi stingere a incendiilor şi de situaţii de urgenţă, în condiţiile legii:
Atribuţiile funcţiei de diriginte, ale responsabilului de comisie/catedră şi ale altor comisii funcţionale din şcoală sunt prevăzute în prezenta fişă (dacă este cazul).
Neîndeplinirea sarcinilor de serviciu sau îndeplinirea lor în mod necorespunzător atrage după sine diminuarea calificativului şi/sau sancţionarea disciplinară, conform prevederilor legii.
(nume, semnătură, ştampilă)
......................................
Data: ..................
ANEXA Nr. 4
(Anexa Nr. 4 la Metodologie)
11
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activității | 1.1.Respectarea normelor biblioteconomice în vigoare recomandate pentru funcționarea bibliotecii școlare. | ||||||
1.2 Respectarea procedurilor existente la nivelul unității cu privire la:
|
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1.3 Realizarea planificării calendaristice a activității bibliotecii în concordanță cu structura anului școlar și adaptată la particularitățile unității școlare. | |||||||
1.4 Proiectarea anumitor activități de inițiere și valorizare a dimensiunii educative a TIC în cadrul bibliotecii. | |||||||
1.5 Elaborarea de instrumente de planificare pe tipuri de activități: pedagogice, culturale, de comunicare și de gestionare a bibliotecii. | |||||||
2. Realizarea activității | 2.1 Organizarea resurselor bibliotecii în vederea punerii lor la dispoziția utilizatorilor în cadrul activităților. | ||||||
2.2 Realizarea completă/corectă/legală a operațiilor biblioteconomice (catalogare, clasificare/indexare, depozitare, evidență, împrumut, inventariere, casare) prin colaborare cu alte compartimente. | |||||||
2.3 Gestionarea prin securitate și bună păstrare a dotării și colecțiilor bibliotecii. | |||||||
2.4 Organizarea de expoziții, vizite și întâlniri tematice, ateliere de creație privind promovarea ofertei bibliotecii în comunitate și atragerea cititorilor. | |||||||
2.5 Adaptarea la complexitatea muncii pe baza nivelului de concepție, de analiză și sinteză a activității. | |||||||
30 |
12
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
3. Comunicare și relaționare | 3.1 Asigurarea unei bune comunicări și relaționări la nivel intern (cu elevii, cadrele didactice, didactic-auxiliare). | ||||||
3.2 Comunicarea eficientă cu utilizatorii externi (părinți, comunitate) și parteneri. | |||||||
3.3 Atragerea elevilor către activitățile bibliotecii și stimularea lecturii (număr fișe de cititor). | |||||||
3.4 Consolidarea relației dintre școală și comunitate. | |||||||
3.5 Colaborarea cu instituții de cultură și educație în vederea realizării unor proiecte cu caracter cultural și educativ. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei și al dezvoltării personale | 4.1 Analiza nivelului și stadiului propriei pregătiri profesionale. | ||||||
4.2 Participarea permanentă la cercuri și activități metodice la nivel local/ județean/ național. | |||||||
4.3 Participarea la programe de formare în vederea dezvoltării profesionale. | |||||||
10 | |||||||
5. Contribuția la dezvoltarea instituțională și la promovarea imaginii școlii | 5.1 Realizarea integrală și la timp a atribuțiilor stabilite prin fișa postului. | ||||||
5.2 Respectarea Regulamentului de organizare și funcționare a bibliotecii școlare și a Regulamentului intern al bibliotecii școlare, respectarea normelor de conservare și securitate a colecțiilor, a normelor şi procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, PSI şi ISU. |
13
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
5.3 Promovarea valorilor culturale românești prin realizarea de parteneriate educative naționale și internaţionale. | |||||||
5.4 Inițiative personale privind stimularea donațiilor și obținerea unor sponsorizări în scopul dezvoltării resurselor bibliotecii. | |||||||
5.5 Utilizarea rațională și eficientă a alocațiilor bugetare pentru achiziții, abonamente. | |||||||
15 | |||||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
Total | 100 |
14
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
Membrii CA:
ANTET
ANEXA Nr. 5
(Anexa Nr. 6 la Metodologie)
15
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1.Proiectarea activităţii | 1.1 Gestionarea şi verificarea permanentă a stării de funcţionare a echipamentelor de calcul din dotare şi asigurarea utilizării în bune condiţii a acesteia. | ||||||
1.2 Întreţinerea şi administrarea reţelei INTERNET a şcolii. | |||||||
1.3 Implicarea în activităţile de proiectare a ofertei educaţionale la nivelul unităţii. | |||||||
1.4 Participarea la activităţi extracurriculare corelate cu obiectivele curriculare extrase din planul managerial al unităţii. | |||||||
20 |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2. Realizarea activităţilor didactice | 2.1 Asigurarea asistenţei tehnice profesorilor de altă specialitate decât informatică în timpul orelor desfăşurate în laboratorul AEL sau în oricare alt laborator de informatică. | ||||||
2.2 Utilizează şi gestionează eficient resursele puse la dispoziţia postului: bibliotecă de software şi documentaţii, echipamente de tehnică de calcul şi auxiliare, etc. | |||||||
2.3 Participarea la activităţi extracurriculare, precum si participarea la acţiuni de voluntariat. | |||||||
30 | |||||||
3.Comunicare şi relaţionare | 3.1 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu elevii. | ||||||
3.2 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu personalul şcolii. | |||||||
3.3 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu echipa managerială. | |||||||
3.4 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare în cadrul comunităţii. | |||||||
3.5 Relaţionarea cu firmele producătoare de softuri, de echipamente de calcul, cu firmele care asigură service-ul echipamentelor de calcul, relaţionarea cu providerul de INTERNET. | |||||||
15 |
16
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1 Valorificarea competenţelor ştiinţifice, dobândite prin participarea la programele de formare/perfecţionare. | ||||||
4.2 Implicarea în organizarea activităţilor metodice la nivelul unităţii de învăţământ/catedrei de informatică. | |||||||
4.3 Realizarea/actualizarea portofoliului şi dosarului personal. | |||||||
15 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la promovarea imaginii unităţii şcolare | 5.1 Dezvoltarea de parteneriate şi proiecte educaţionale în vederea dezvoltării instituţionale. | ||||||
5.2 Promovarea ofertei educaţionale. | |||||||
5.3 Realizarea/participarea la programe/activităţi de prevenire şi combatere a violenţei şi comportamentelor nesănătoase în mediul şcolar. | |||||||
5.4 Respectarea normelor, procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU pentru toate tipurile de activităţi desfăşurate în cadrul unităţii de învăţământ precum şi a sarcinilor suplimentare. | |||||||
5.5 Implicarea activă în crearea unei culturi a calităţii la nivelul organizaţiei. | |||||||
15 |
17
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
TOTAL | 100 |
18
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
Membrii CA:
ANEXA Nr. 6
(Anexa Nr. 8 la Metodologie)
19
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1 Corelarea activităţii cu programa şcolară şi cu normele de elaborare a documentelor de proiectare. | ||||||
1.2 Implicarea în activităţile de proiectare a ofertei educaţionale la nivelul unităţii. | |||||||
1.3 Folosirea TIC în activitatea de proiectare. | |||||||
1.4 Proiectarea de activităţi extracurriculare corelate cu obiectivele curriculare extrase din planul managerial al unităţii. | |||||||
20 | |||||||
2. Realizarea activităţilor didactice | 2.1 Realizarea unor experimente didactice care asigură caracterul aplicativ al învăţării şi formarea competenţelor specifice. | ||||||
2.2 Utilizarea eficientă a resurselor materiale din unitatea de învăţământ în vederea optimizării activităţilor didactice inclusiv resurse TIC. | |||||||
2.3 Participarea la activităţi extracurriculare, precum şi participarea la acţiuni de voluntariat. | |||||||
30 |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
3. Comunicare şi relaţionare | 3.1 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu elevii. | ||||||
3.2 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu personalul şcolii. | |||||||
3.3 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu echipa managerială. | |||||||
3.4 Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare în cadrul comunităţii. | |||||||
3.5 Relaţionarea cu firmele producătoare de resurse materiale necesare laboratoarelor de specialitate şi cu firmele care asigură service-ul dispozitivelor din dotare. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1 Valorificarea competenţelor ştiinţifice, dobândite prin participarea la programele de formare/perfecţionare | ||||||
4.2 Implicarea în organizarea activităţilor metodice la nivelul unităţii de învăţământ/catedrei. | |||||||
4.3 Realizarea/actualizarea portofoliului şi dosarului personal | |||||||
10 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la promovarea imaginii unităţii şcolare | 5.1 Dezvoltarea de parteneriate şi proiecte educaţionale în vederea dezvoltării instituţionale. | ||||||
5.2 Promovarea ofertei educaţionale. | |||||||
5.3 Realizarea/participarea la programe/activităţi de prevenire şi combatere a violenţei şi comportamentelor nesănătoase în mediul şcolar. |
20
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
5.4 Respectarea normelor, procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU pentru toate tipurile de activităţi desfăşurate în cadrul unităţii de învăţământ precum şi a sarcinilor suplimentare. | |||||||
5.5 Implicarea activă în crearea unei culturi a calităţii la nivelul organizaţiei. | |||||||
15 | |||||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
TOTAL | 100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
21
Membrii CA:
ANTET
ANEXA Nr. 7
22
(Anexa Nr. 10 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1. Corelarea activităţii tehnicianului cu activităţile şcolii. | ||||||
1.2. Realizarea planului managerial specific postului. | |||||||
1.3. Aplicarea reglementărilor legale în vigoare la locul de muncă şi în activităţile realizate cu elevii. | |||||||
20 | |||||||
2. Realizarea activităţii | 2.1. Îndeplinirea sarcinilor de serviciu prevăzute de fişa postului. |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2.2. Utilizarea raţională şi eficientă a resurselor materiale, financiare, informaţionale şi de timp. | |||||||
2.3. Formarea/dezvoltarea la elevi a unor deprinderi şi a unor abilităţi specifice calificării. | |||||||
30 | |||||||
3. Comunicarea şi relaţionarea | 3.1. Capacitatea de a face echipă cu cadrele didactice şi cu ceilalţi angajaţi ai şcolii. | ||||||
3.2. Realizarea comunicării cu elevii. | |||||||
3.3.Realizarea comunicării cu conducerea unităţii de învăţământ. | |||||||
3.4. Monitorizarea situaţiilor conflictuale. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare. | ||||||
4.2. Participarea la stagii de formare/ cursuri de perfecţionare etc. | |||||||
4.3. Aplicarea cunoştinţelor/abilităţilor/ competenţelor dobândite. | |||||||
10 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la promovarea imaginii şcolii | 5.1. Promovarea unei atitudini proactive faţă de activităţile şcolii. | ||||||
5.2. Promovarea în comunitate a activităţii instituţiei, participând la programe şi parteneriate. | |||||||
5.3. Realizarea activităţilor în conformitate cu politica educaţională a şcolii. | |||||||
5.4. Respectarea şi aplicarea regulilor şcolii. | 15 |
23
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
TOTAL | 100 |
24
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
Membrii CA:
ANTET
ANEXA Nr. 8
(Anexa Nr. 12 la Metodologie)
25
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1. Corelarea conţinutului activităţii de pedagog şcolar cu obiectivele generale ale instituţiei. | ||||||
1.2. Realizarea planului managerial al pedagogului şcolar. | |||||||
1.3. Aplicarea reglementărilor legale în vigoare ce au în vedere activitatea pedagogului şcolar. | |||||||
20 |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2. Realizarea activităţii | 2.1. Îndeplinirea sarcinilor de serviciu specifice postului. | ||||||
2.2. Utilizarea raţională şi eficientă a resurselor materiale, financiare, informaţionale şi de timp. | |||||||
2.3. Contribuţii la dezvoltarea personalităţii elevului. | |||||||
30 | |||||||
3. Comunicare şi relaţionare | 3.1. Capacitatea de a se integra/ lucra în echipă. | ||||||
3.2. Realizarea comunicării cu elevii. | |||||||
3.3. Realizarea comunicării cu factorii de răspundere din şcoală. | |||||||
3.4.. Realizarea comunicării cu familia. | |||||||
3.5. Monitorizarea situaţiilor conflictuale din cămin. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare | ||||||
4.2. Participarea la stagii de formare/ cursuri de perfecţionare etc. | |||||||
4.3. Aplicarea cunoştinţelor / abilităţilor/competenţelor dobândite. | |||||||
10 |
26
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi promovarea imaginii şcolii | 5.1. Manifestarea unei atitudini proactive în legătură cu activităţile specifice căminului. | ||||||
5.2. Promovarea în comunitate a activităţii instituţiei, participând la programe şi parteneriate/pregătind participarea elevilor la programe/parteneriate. | |||||||
5.3. Realizarea unui climat de disciplină şi de siguranţă în cadrul căminului de elevi. | |||||||
15 | |||||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
TOTAL | 100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii
Director:
27
Membrii CA:
ANTET
ANEXA Nr. 9
28
(Anexa Nr. 14 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţilor | 1.1. Corelarea conţinutului activităţii cu planul managerial al directorului. | ||||||
1.2. Realizarea planului anual şi semestrial de activităţi extraşcolare. | |||||||
1.3. Aplicarea reglementărilor legale în vigoare. | |||||||
20 | |||||||
2. Realizarea activităţilor | 2.1. Realizarea activităţilor extraşcolare propuse. | ||||||
2.2. Utilizarea raţională şi eficientă a resurselor materiale, financiare, informaţionale şi de timp. | |||||||
2.3. Asigurarea unui climat propice dezvoltării personale. | |||||||
2.4. Realizarea activităţilor respectând principiul egalităţii de şanse . | |||||||
2.5. Contribuţii la dezvoltarea personalităţii elevului. |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
30 | |||||||
3. Comunicarea şi relaţionarea | 3.1. Capacitatea de a lucra în echipă. | ||||||
3.2. Realizarea comunicării cu elevii, cu cadrele didactice, cu conducerea şcolii. | |||||||
3.3. Menţinerea relaţiilor cu diferiţi parteneri din comunitatea locală. | |||||||
3.4. Monitorizarea situaţiilor conflictuale. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1.Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare. | ||||||
4.2. Participarea la activităţi metodice, stagii de formare/cursuri de perfecţionare etc. | |||||||
4.3. Aplicarea cunoştinţelor/ abilităţilor/competenţelor dobândite. | |||||||
10 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la promovarea imaginii şcolii | 5.1. Formarea la elevi a unei atitudini proactive faţă de activităţile şcolii. | ||||||
5.1. Promovarea în comunitate a activităţii instituţiei, participând la programe şi parteneriate. |
29
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
5.2. Contribuţia la îmbunătăţirea/ consolidarea imaginii şcolii în comunitate | |||||||
5.3. Facilitarea procesului de cunoaştere, înţelegere, însuşire şi respectare a regulilor sociale. | |||||||
15 | |||||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
Total | 100 |
30
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
Membrii CA:
ANEXA Nr. 10
(Anexa Nr. 16 la Metodologie)
31
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1. Programarea activităţii de asistenţă socială. | ||||||
1.2. Organizarea activităţii şi a locului de muncă. | |||||||
1.3. Respectarea codului deontologic al asistentului social. | |||||||
20 | |||||||
2. Realizarea activităţii | 2.1. Respectarea programului de lucru. | ||||||
2.2. Îndeplinirea la termen a obligaţiilor de serviciu. | |||||||
2.3. Utilizarea corespunzătoare a documentelor specifice (legislaţie, metodologii şi proceduri). | |||||||
2.4 Utilizarea logisticii unităţii în care îşi desfăşoară activitatea. | |||||||
30 |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
3. Comunicare şi relaţionare | 3.1 Demonstrarea abilităţilor de comunicare formală intra şi interinstituţională. | ||||||
3.2. Facilitează comunicarea formală intra şi interinstituţională, şcoală- familie, şcoală-comunitate şcolară- comunitate socială. | |||||||
3.3 Monitorizarea situaţiilor conflictuale. | |||||||
3.4. Capacitate de a se integra şi de a lucra în echipă. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare în carieră şi personală. | ||||||
4.2. Participarea la activităţi metodico- ştiinţifice de specialitate, stagii de formare/ cursuri de perfecţionare etc. | |||||||
4.3. Aplicarea în activitatea curentă a cunoştinţelor/abilităţilor/competenţelor profesionale dobândite în programele de formare continuă/perfecţionare. | |||||||
10 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la romovarea imaginii unităţii şcolare | 5.1. Promovarea în comunitate a activităţii unităţii de învăţământ, ofertei educaţionale şi a rezultatelor obţinute. | ||||||
5.2 Respectarea integrală a regulamentelor interne şi a procedurilor stabilite la nivelul unităţii de învăţământ. |
32
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
5.3 Participarea la activităţile organizate de unitate privind cunoaşterea şi aplicarea normelor şi procedurilor de sănătate şi securitate în muncă, de PSI şi ISU. | |||||||
5.4 Participarea la programe/activităţi de prevenire şi combatere a violenţei şi comportamentelor nesănătoase. | |||||||
15 | |||||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
Total | 100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
33
Membrii CA:
ANEXA Nr. 11
34
(Anexa Nr. 18 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1. Programarea activităţii de corepetitie, conform proiectării activitatii didactice. | ||||||
1.2. Proiectarea unor activități extracurriculare corelate cu obiectivele curriculare, nevoile și interesele educabililor. | |||||||
1.3. Implicarea în activităţile de proiectare a ofertei educaţionale la nivelul unităţii. | |||||||
20 | |||||||
2. Realizarea activității | 2.1. Organizarea şi amenajarea spaţiului de lucru. | ||||||
2.2. Îndeplinirea la termen a obligaţiilor de serviciu. |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2.3. Utilizarea corespunzătoare a mijloacelor și metodelor specifice. | |||||||
2.4. Organizarea şi participarea la activităţi extracurriculare. | |||||||
2.5. Formarea deprinderilor de studiu individual şi în echipă în vederea formării/dezvoltării competenţei de ,,a învăţa să înveţi”. | |||||||
30 | |||||||
3. Comunicare şi relaţionare | 3.1 Demonstrarea abilităţilor de comunicare formală intra şi inter- instituţională. | ||||||
3.2. Comunicarea şcoală – familie – comunitate. | |||||||
3.3.Capacitatea de a face echipă cu cadrele didactice şi cu ceilalţi angajaţi ai şcolii. | |||||||
15 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1. Participarea la programele de formare continuă şi perfecţionare. | ||||||
4.2. Aplicarea în activitatea curentă a cunoştinţelor profesionale dobândite în programele de formare continuă şi perfecţionare. | |||||||
4.3.Implicarea în organizarea activităţilor metodice la nivelul unităţii de învăţământ/catedrei. |
35
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
4.4.Realizarea/actualizarea portofoliului şi a dosarului personal. | |||||||
15 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi promovarea imaginii şcolii | 5.1.Implicarea în dezvoltarea de parteneriate şi proiecte educaţionale în vederea dezvoltării instituţionale. | ||||||
5.2.Promovarea în comunitate a activităţii unităţii de învăţământ, a ofertei educaţionale şi a rezultatelor obţinute. | |||||||
5.3.Participarea la activităţile organizate de unitate privind cunoaşterea şi aplicarea normelor şi procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU | |||||||
5.4.Realizarea/participarea la programe/activităţi de prevenire şi combatere a violenţei şi comportamentelor nesănătoase în mediul școlar. | |||||||
15 |
36
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
Total | 100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
37
Membrii CA:
ANEXA Nr. 12
38
(Anexa Nr. 20 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii de mediator şcolar | 1.1. Fundamentarea proiectării activităţilor specifice funcţiei este realizată conform fişei postului. Stabileşte obiectivele şi durata activităţii în funcţie de specificul activităţii şi timpul disponibil. | ||||||
1.2. Strategiile de lucru sunt corect stabilite. | |||||||
1.3. Elaborează instrumente de lucru/proiectare. | |||||||
1.4. Foloseşte instrumentele TIC în proiectarea activităţilor/experienţelor derulate. | |||||||
1.5. Proiectarea activităţii extracurriculare. | |||||||
20 |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2. Realizarea activităţii de mediator şcolar | 2.1. Organizarea şi dirijarea activităţilor planificate sunt realizate conform planificării. | ||||||
2.2. Utilizează materiale şi instrumente specifice, adecvate funcţiei. | |||||||
2.3. Monitorizează copiii de vârstă preşcolară şi de vârstă şcolară. | |||||||
2.4. Ajută la aplicarea practicilor incluzive în şcoală. | |||||||
2.5. Promovează limba, tradiţiile şi obiceiurile comunităţii în şcoală. | |||||||
30 | |||||||
3. Comunicare şi relaţionare |
importanţa şcolarizării. | ||||||
3.2. Transmite corect informaţia. | |||||||
3.3. Mediază comunicarea în cazuri de conflict din şcoală. | |||||||
3.4. Stabileşte modele de colaborare ale şcolii cu familia, comunitatea locală, ONG-uri. |
39
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
3.5. Consiliază familiile dezavantajate privind rolul şi importanţa şcolarizării. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1. Identifică nevoile proprii de dezvoltare. | ||||||
4.2. Participă la activităţi/stagii de formare, cursuri de perfecţionare, manifestări ştiinţifice etc. | |||||||
4.3. Aplică cunoştinţele/abilităţile/ competenţele dobândite. | |||||||
4.4. Integrarea şi utilizarea TIC. | |||||||
10 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituțională și la promovarea imaginii școlii. | 5.1. Relaţionarea eficientă cu partenerii economici şi sociali. | ||||||
5.2. Gestionarea activităţilor practice în cadrul unor proiecte în parteneriat. | |||||||
5.3. Implicarea în activitatea specifică sistemului de asigurare a calităţii din instituţie. | |||||||
5.4. Promovarea sistemului de valori al unităţii la nivelul comunităţii. | |||||||
5.5. Facilitarea procesului de cunoaştere, înţelegere, însuşire şi respectare a regulilor sociale. | |||||||
5.6. Iniţierea şi derularea proiectelor şi parteneriatelor. | |||||||
15 |
40
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
TOTAL | 100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
41
Membrii CA:
ANEXA Nr. 13
42
(Anexa Nr. 22 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1.Respectarea planurilor manageriale ale şcolii. | ||||||
1.2.Implicarea în proiectarea activităţii şcolii, la nivelul compartimentului. | |||||||
1.3.Realizarea planificării calendaristice a compartimentului. | |||||||
1.4.Cunoaşterea şi aplicarea legislaţiei în vigoare. | |||||||
1.5.Folosirea tehnologiei informatice în proiectare. | |||||||
20 |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2. Realizarea activităţilor | 2.1.Organizarea documentelor oficiale. | ||||||
2.2. Asigură ordonarea şi arhivarea documentelor unităţii. | |||||||
2.3. Gestionarea documentelor pentru resursa umană a unităţii (cadre didactice, personal didactic auxiliar, personal nedidactic). Înregistrarea și prelucrarea informatică periodică a datelor în programele de salarizare şi REVISAL. | |||||||
2.4. Întocmirea şi actualizarea documentelor de studii ale elevilor. | |||||||
2.5. Alcătuirea de proceduri. | |||||||
30 | |||||||
3. Comunicare şi relaţionare | 3.1.Asigurarea fluxului informaţional al compartimentului. | ||||||
3.2.Raportarea periodică pentru conducerea instituţiei. | |||||||
3.3.Asigurarea transparenţei deciziilor din compartiment. | |||||||
3.4. Evidenţa, gestionarea şi arhivarea documentelor. | |||||||
3.5. Asigurarea interfeţei privind comunicarea cu beneficiarii direcţi şi indirecţi. | |||||||
20 |
43
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare. | ||||||
4.2. Participarea la activităţi de formare profesională şi dezvoltare în carieră. | |||||||
4.3. Participarea permanentă la instruirile organizate de inspectoratul şcolar. | |||||||
10 | |||||||
5.Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la promovarea imaginii şcolii | 5.1. Planificarea activităţii compartimentului prin prisma dezvoltării instituţionale şi promovarea imaginii şcolii. | ||||||
5.2. Asigurarea permanentă a legăturii cu reprezentanţii comunităţii locale privind activitatea compartimentului. | |||||||
5.3. Îndeplinirea altor atribuţii dispuse de şeful ierarhic superior şi/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derulării în bune condiţii a atribuţiilor aflate în sfera sa de responsabilitate. | |||||||
5.4. Respectarea normelor, ROI, a procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU pentru toate tipurile de activităţi desfăşurate în cadrul unităţii de învăţământ. | |||||||
15 |
44
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
TOTAL | 100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
45
Membrii CA:
ANEXA Nr. 14
46
(Anexa Nr. 24 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanță | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activității | 1.1.Respectarea planurilor manageriale ale şcolii. | ||||||
1.2.Implicarea în proiectarea activităţii şcolii, la nivelul compartimentului financiar. | |||||||
1.3.Cunoaşterea şi aplicarea legislaţiei în vigoare. | |||||||
1.4.Folosirea tehnologiei informatice în proiectare. | |||||||
20 |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanță | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
2. Realizarea activităților | 2.1.Organizarea activităţii. | ||||||
2.2.Înregistrarea si prelucrarea informatică periodică a datelor în programele de contabilitate. | |||||||
2.3. Monitorizarea activității. | |||||||
2.4. Consilierea/îndrumarea și controlul periodic al personalului care gestionează valori materiale. | |||||||
2.5. Alcătuirea de proceduri. | |||||||
30 | |||||||
3. Comunicare şi relaţionare | 3.1. Asigurarea fluxului informaţional al compartimentului. | ||||||
3.2.Raportarea periodică pentru conducerea instituţiei. | |||||||
3.3.Asigurarea transparenţei deciziilor din compartiment. | |||||||
3.4.Evidenţa, gestionarea şi arhivarea documentelor. | |||||||
3.5. Asigurarea interfeţei privind licitaţiile sau încredintărilor directe. | |||||||
20 | |||||||
4. Managementul carierei şi al dezvoltării personale | 4.1.Nivelul și stadiul propriei pregătiri profesionale. | ||||||
4.2. Formare profesională și dezvoltare în carieră. |
47
Domenii ale evaluării | Criterii de performanță | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
4.3. Coordonarea personalului din subordine privind managementul carierei. | |||||||
4.4. Participarea la instruirile organizate de inspectoratul şcolar. | |||||||
10 | |||||||
5. Contribuţia la dezvoltarea instituţională şi la promovarea imaginii şcolii | 5.1. Planificarea bugetară prin prisma dezvoltării instituţionale şi promovarea imaginii şcolii. | ||||||
5.2. Asigurarea permanentă a legăturii cu reprezentanţii comunităţii locale privind activitatea compartimentului. | |||||||
5.3. Îndeplinirea altor atribuţii dispuse de şeful ierarhic superior şi/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derulării în bune condiţii a atribuţiilor aflate în sfera sa de responsabilitate. | |||||||
5.4. Respectarea normelor, procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU pentru toate tipurile de activităţi desfăşurate în cadrul unităţii de învăţământ. | |||||||
15 |
48
Domenii ale evaluării | Criterii de performanță | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
6. Conduita profesională | 6.1. Manifestarea atitudinii morale şi civice (limbaj, ţinută, respect, comportament). | 2 | |||||
6.2.Respectarea şi promovarea deontologiei profesionale. | 3 | ||||||
5 | |||||||
TOTAL | 100 |
Data: Nume şi prenume: Semnături:
Cadru didactic auxiliar evaluat:
Responsabil compartiment:
Responsabil comisie de contestaţii:
Director:
49
Membrii CA:
ANEXA Nr. 15
50
(Anexa Nr. 26 la Metodologie)
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1. Proiectarea activităţii | 1.1 Elaborarea documentelor de proiectare a activităţii conform specificului postului. | ||||||
1.2 Fundamentarea proiectării activităţilor educative/formative pe analiza de nevoi efectuată în unitatea de învăţământ. | |||||||
1.3 Folosirea TIC în activitatea de proiectare. | |||||||
1.4. Realizarea proiectării programelor educative pentru activităţile de timp liber şi de vacanţă pe care le realizează la nivelul şcolilor, al cluburilor copiilor sau în taberele şcolare. |
Domenii ale evaluării | Criterii de performanţă | Indicatori de performanţă | Punctaj maxim | Punctaj acordat | |||
Auto evaluare | Compartiment | Consiliul de administraţie | Comisia de contestaţii | ||||
1.5 Elaborarea proiectelor de parteneriat cu alte instituţii de învăţământ. | |||||||
20 | |||||||
2. Realizarea activităţilor | 2.1 Organizarea activităţilor educative complementare care vizează dezvoltarea aptitudinilor elevilor în domeniile cultural- artistic, tehnic-aplicativ, sportiv-turistic. | ||||||
2.2 Desfăşurarea activităţilor atelierelor de lucru tematice, în conformitate cu nevoile elevilor şi cu specificul unităţii de învăţământ. | |||||||
2.3 Coordonarea formaţiilor cultural- artistice. | |||||||
2.4 Amenajarea spaţiilor adecvate pentru desfăşurarea activităţilor recreative în perimetrul unităţii de învăţământ sau în tabere şcolare. | |||||||
2.5 Facilitarea implicării specialiştilor din palatele şi cluburile copiilor în realizarea programelor şi proiectelor desfăşurate în unitatea de învăţământ. | |||||||
30 | |||||||
3. Comunicare şi relaţionare | 3.1 Relaţionarea eficientă cu întregul personal al unităţii de învăţământ. | ||||||
3.2 Promovarea unui comportament asertiv în relaţiile cu personalul unităţii de învăţământ. |