ORDIN nr. 1.139 din 2 decembrie 2015 privind notificarea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
EMITENT
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE - AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 938 din 18 decembrie 2015
Având în vedere: - Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare; - prevederile art. 93 din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 13/2015 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, aprobată prin Legea nr. 244/2015, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice emite prezentul ordin. Articolul 1 (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publică/acordul-cadru încheiat. ... (2) Transmiterea notificării prevăzute la alin. (1) se va efectua prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail notificari@anap.gov.ro ... (3) Modelul notificării este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. ... Articolul 2 Ofertantul declarat câştigător care se consideră lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, are dreptul de a sesiza Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 4 La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 136/2012 privind notificarea cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 250 din 13 aprilie 2012. Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, Roxana Mînzatu Bucureşti, 2 decembrie 2015. Nr. 1.139. Anexă NOTIFICARE cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru Secţiunea 1 Autoritatea contractantă I.1. Denumire oficială: .................................. I.2. Detalii autoritate contractantă: Adresa ...........(strada, localitatea, judeţul)............ CUI: ..................................................... Persoana de contact: ..................................... Adresa de e-mail: ........................................ Telefon/Fax: ............................................. I.3. Tipul autorităţii contractante: ..................... Utilităţi: Da/Nu Dacă Nu, se alege: ● Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora ● Agenţie/Birou naţional sau federal ● instituţie publică de interes naţional subordonată unui minister ● companie/societate/regie naţională în coordonarea unui minister ● Autoritate regională sau locală ● judeţ ● municipiu ● oraş ● comună ● asociaţie de dezvoltare intercomunală ● Agenţie/Birou regional sau local ● instituţie publică de interes judeţean/local ● companie/societate/regie naţională în coordonarea unui consiliu judeţean/local ● Instituţie/Agenţie europeană sau organizaţie internaţională ● Altele (precizaţi): ...................... I.4. Atribuirea contractului în numele altor autorităţi contractante: ● Da ● Nu (Dacă Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autorităţi contractante, respectiv denumirea autorităţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmă.) Secţiunea a 2-a Obiectul contractului II.1. Denumirea dată contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă: ...................... II.2. Tipul contractului/acordului-cadru: ● Lucrări ● Produse ● Servicii II.3. Codul CPV: ● Principal: ............................................. ● Suplimentare: .......................................... Secţiunea a 3-a Procedura III.1. Tipul procedurii ● Cerere de oferte ● Licitaţie deschisă ● Licitaţie restrânsă ● Licitaţie restrânsă accelerată ● Dialog competitiv ● Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare ● Negociere accelerată ● Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare: ● art. 122 sau art. 252 lit. b) ● art. 252 lit. a) ● art. 122 sau art. 252 lit. c) ● art. 122 sau art. 252 lit. d) ● art. 122 sau art. 252 lit. e) ● art. 122 sau art. 252 lit. f) ● art. 122 sau art. 252 lit. g) ● art. 122 lit. h) sau art. 252 lit. i) ● art. 122 lit. i) sau 252 lit. j) ● art. 252 lit. h) ● art. 122 lit. j) sau art. 252 lit. k) III.2. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ................................ NOTĂ: În situaţia în care se bifează "Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)", se vor menţiona obligatoriu numărul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numărul anunţului de atribuire a contractului iniţial. III.3. Procedura este împărţită pe loturi: ● Da ● Nu Dacă Da: Număr de loturi atribuite: ...................... Secţiunea a 4-a Atribuirea contractului (secţiune repetitivă pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numărul de loturi atribuite completat mai sus) IV.1. Numărul contractului/acordului-cadru: Contract nr. ....... Denumire: .................... Lot: ........ IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigătoare: ..... zile IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ......(zz/ll/aaaa)....... IV.4. Data transmiterii comunicării privind rezultatul procedurii: ........(zz/ll/aaaa)............ IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ......(zz/ll/aaaa)........ IV.6. Motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare (dacă este cazul): ........................ IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru: Valoarea: ........................ Moneda: EUR/USD/RON IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru: Denumirea oficială/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul: .......................... CUI: ................. Secţiunea a 5-a Informaţii suplimentare V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene: ● Da ● Nu (dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau la program(e): ...........(lista)............ V.2. Procedură verificată de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice ● Nu ● Da, din care: cu observaţii [] fără observaţii [] -----