ORDIN nr. 1.139 din 2 decembrie 2015
privind notificarea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
EMITENT
  • MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE - AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 938 din 18 decembrie 2015



    Având în vedere:
    - Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    - prevederile art. 93 din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 13/2015 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, aprobată prin Legea nr. 244/2015,
    preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice emite prezentul ordin.

    Articolul 1

    (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publică/acordul-cadru încheiat.
    (2) Transmiterea notificării prevăzute la alin. (1) se va efectua prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail notificari@anap.gov.ro
    (3) Modelul notificării este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    Articolul 2

    Ofertantul declarat câştigător care se consideră lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, are dreptul de a sesiza Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice.


    Articolul 3

    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


    Articolul 4

    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 136/2012 privind notificarea cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 250 din 13 aprilie 2012.


    Preşedintele Agenţiei Naţionale

    pentru Achiziţii Publice,

    Roxana Mînzatu

    Bucureşti, 2 decembrie 2015.
    Nr. 1.139.

    Anexă


    NOTIFICARE

    cu privire la încheierea contractului de

    achiziţie publică/acordului-cadru


    Secţiunea 1 Autoritatea contractantă

    I.1. Denumire oficială: ..................................
    I.2. Detalii autoritate contractantă:
    Adresa ...........(strada, localitatea, judeţul)............
    CUI: .....................................................
    Persoana de contact: .....................................
    Adresa de e-mail: ........................................
    Telefon/Fax: .............................................
    I.3. Tipul autorităţii contractante: .....................
    Utilităţi: Da/Nu
    Dacă Nu, se alege:
    ● Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora
    ● Agenţie/Birou naţional sau federal
    ● instituţie publică de interes naţional subordonată unui minister
    ● companie/societate/regie naţională în coordonarea unui minister
    ● Autoritate regională sau locală
    ● judeţ
    ● municipiu
    ● oraş
    ● comună
    ● asociaţie de dezvoltare intercomunală
    ● Agenţie/Birou regional sau local
    ● instituţie publică de interes judeţean/local
    ● companie/societate/regie naţională în coordonarea unui consiliu judeţean/local
    ● Instituţie/Agenţie europeană sau organizaţie internaţională
    ● Altele (precizaţi): ......................
    I.4. Atribuirea contractului în numele altor autorităţi contractante:
    ● Da
    ● Nu
    (Dacă Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autorităţi contractante, respectiv denumirea autorităţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmă.)


    Secţiunea a 2-a Obiectul contractului

    II.1. Denumirea dată contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă: ......................
    II.2. Tipul contractului/acordului-cadru:
    ● Lucrări
    ● Produse
    ● Servicii
    II.3. Codul CPV:
    ● Principal: .............................................
    ● Suplimentare: ..........................................


    Secţiunea a 3-a Procedura

    III.1. Tipul procedurii
    ● Cerere de oferte
    ● Licitaţie deschisă
    ● Licitaţie restrânsă
    ● Licitaţie restrânsă accelerată
    ● Dialog competitiv
    ● Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare
    ● Negociere accelerată
    ● Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare:
    ● art. 122 sau art. 252 lit. b)
    ● art. 252 lit. a)
    ● art. 122 sau art. 252 lit. c)
    ● art. 122 sau art. 252 lit. d)
    ● art. 122 sau art. 252 lit. e)
    ● art. 122 sau art. 252 lit. f)
    ● art. 122 sau art. 252 lit. g)
    ● art. 122 lit. h) sau art. 252 lit. i)
    ● art. 122 lit. i) sau 252 lit. j)
    ● art. 252 lit. h)
    ● art. 122 lit. j) sau art. 252 lit. k)
    III.2. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ................................
    NOTĂ:
    În situaţia în care se bifează "Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)", se vor menţiona obligatoriu numărul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numărul anunţului de atribuire a contractului iniţial.
    III.3. Procedura este împărţită pe loturi:
    ● Da
    ● Nu
    Dacă Da: Număr de loturi atribuite: ......................


    Secţiunea a 4-a Atribuirea contractului

    (secţiune repetitivă pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numărul de loturi atribuite completat mai sus)
    IV.1. Numărul contractului/acordului-cadru:
    Contract nr. ....... Denumire: .................... Lot: ........
    IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigătoare: ..... zile
    IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ......(zz/ll/aaaa).......
    IV.4. Data transmiterii comunicării privind rezultatul procedurii: ........(zz/ll/aaaa)............
    IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ......(zz/ll/aaaa)........
    IV.6. Motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare (dacă este cazul): ........................
    IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru:
    Valoarea: ........................
    Moneda: EUR/USD/RON
    IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru:
    Denumirea oficială/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul: ..........................
    CUI: .................


    Secţiunea a 5-a Informaţii suplimentare

    V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene
    Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:
    ● Da
    ● Nu
    (dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau la program(e):
    ...........(lista)............
    V.2. Procedură verificată de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice
    ● Nu
    ● Da, din care: cu observaţii [] fără observaţii []

    -----