HOTĂRÂRE nr. 191 din 20 februarie 2007pentru aprobarea Acordului-cadru de împrumut dintre România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, destinat finanţării proiectului privind reabilitarea monumentelor istorice din România, semnat la Bucureşti la 12 decembrie 2006 şi la Paris la 18 decembrie 2006
EMITENT
  • GUVERNUL
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 166 din 8 martie 2007



    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 5 lit. c) şi al art. 7 din Legea datoriei publice nr. 313/2004,Guvernul României adopta prezenta hotărâre.  +  Articolul 1Se aprobă Acordul-cadru de împrumut dintre România, reprezentată prin Ministerul Finanţelor Publice, şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, în valoare de 78,2 milioane euro, destinat finanţării proiectului privind reabilitarea monumentelor istorice din România, semnat la Bucureşti la 12 decembrie 2006 şi la Paris la 18 decembrie 2006.  +  Articolul 2 (1) Aplicarea prevederilor Acordului-cadru de împrumut va fi realizată de Ministerul Culturii şi Cultelor, desemnat ca agenţie de implementare, care va înfiinţa în acest scop o unitate de management al Proiectului. (2) Ministerul Finanţelor Publice va încheia cu Ministerul Culturii şi Cultelor un acord de împrumut subsidiar, prin care se vor stabili drepturile şi obligaţiile părţilor în aplicarea prevederilor Acordului-cadru de împrumut.  +  Articolul 3Sumele necesare acoperirii contribuţiei părţii române la finanţarea proiectului, taxele şi impozitele aferente acestuia, datorate şi plătibile pe teritoriul României, precum şi sumele necesare rambursarii împrumutului, achitării dobânzilor şi a altor costuri aferente împrumutului vor fi asigurate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Culturii şi Cultelor, aprobat în condiţiile legii.  +  Articolul 4 (1) Se autorizeaza Ministerul Finanţelor Publice sa convină de comun acord cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei amendamente la conţinutul acordului-cadru de împrumut prevăzut la art. 1, în funcţie de condiţiile de derulare a acestuia. (2) Amendamentele la acordul-cadru de împrumut convenite conform alin. (1) se vor aproba prin hotărâre a Guvernului.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:p. Ministrulfinanţelor publice,Alice Cezarina Bitu,secretar de statMinistrulculturii şi cultelor,Adrian Iorgulescup. Ministrulafacerilor externe,Anton Niculescu,secretar de statBucureşti, 20 februarie 2007.Nr. 191.F/P 1562 (2006)ACORD - CADRU DE ÎMPRUMUTîntre România şi Bancade Dezvoltare aConsiliului Europei*)_____________ Notă *) Traducere.România, prin Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti, România (denumita în continuare împrumutat), pe de o parte, şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, organizaţie internationala, Paris (denumita în continuare BDCE), pe de altă parte,având în vedere:- solicitarea din data de 5 mai 2006 transmisă de un membru al Guvernului României,- Rezoluţia Consiliului de administraţie al BDCE nr. 1480 (2004),- cel de-al Treilea Protocol la Acordul General pentru Privilegii şi Imunităţi al Consiliului Europei,- articolele Normelor de împrumut ale BDCE din octombrie 1970, au convenit următoarele:  +  Articolul 1Condiţii generaleAcest împrumut este acordat în cadrul condiţiilor generale ale actualelor Norme de împrumut ale BDCE şi în cadrul condiţiilor speciale stabilite prin prezentul acord-cadru de împrumut (denumit în continuare Acord), anexele acestuia şi scrisorile sale suplimentare (denumite în continuare scrisori suplimentare).  +  Articolul 2ProiectulBDCE acorda împrumutatului, care accepta, un împrumut pentru finanţarea parţială a F/P 1562 (2006), aprobat de Consiliul de administraţie al BDCE la data de 16 iunie 2006, referitor la reabilitarea monumentelor istorice din România.Acest împrumut este acordat de BDCE luând în considerare angajamentul asumat de împrumutat, de a utiliza acest împrumut exclusiv pentru finanţarea proiectului sectorial descris în anexa nr. 1 (denumit în continuare Proiect) şi de a realiza acest Proiect prin Ministerul Culturii şi Cultelor (MCC), în condiţiile care sunt detaliate în anexa menţionată.Orice schimbare a modului în care împrumutul este aplicat, care nu a primit aprobarea BDCE, poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediata a împrumutului, conform termenilor art. 13 din Normele de împrumut.  +  Articolul 3Împrumutul3.1. Condiţii financiareValoarea împrumutului acordat este: 78.200.000 euro (şaptezeci şi opt de milioane doua sute de mii de euro).Acesta va fi disponibilizat în transe. Fiecare transa a împrumutului va fi pentru o perioadă care nu va depăşi 20 de ani, incluzând o perioadă de graţie de 5 ani.Pentru fiecare transa, valoarea, rata dobânzii, valuta, data de disponibilizare, perioada de rambursare şi conturile de remitere ale fiecărei părţi vor fi stabilite de comun acord, prin fax, de către împrumutat şi BDCE.O scrisoare suplimentară la prezentul acord, care precizează condiţiile pentru fiecare transa, va fi întocmită la momentul tragerii, în formatul stabilit în anexa nr. 2.3.2. TrageriTragerea împrumutului în mai multe transe se va efectua în conformitate cu stadiul implementarii Proiectului, dacă au fost îndeplinite condiţiile specifice enumerate în anexa nr. 1.O transa care poate reprezenta un avans de cel mult 25% din suma aprobată a împrumutului poate fi disponibilizata într-un cont distinct, care poate fi auditat de BDCE.Tragerile ulterioare vor fi efectuate pe baza declaraţiilor împrumutatului, prin MCC, referitoare la stadiul implementarii Proiectului (şi pe baza previziunilor privind stadiul lucrărilor în anul curent).Tranşele ulterioare vor fi disponibilizate odată ce 90% din transa precedenta au fost utilizate.3.3. MobilizareÎn scopul mobilizării transelor împrumutului, împrumutatul va transmite BDCE înaintea efectuării fiecărei disponibilizari angajamentul de plată anexat (anexa nr. 3), aferent fiecărei transe.Angajamentul de plată este întocmit şi plătibil în valută în care transa a fost disponibilizata.3.4. DomiciliuToate sumele datorate de împrumutat, în cadrul acestui împrumut, sunt plătibile în valută fiecărei transe, în contul cu numărul comunicat de BDCE împrumutatului la momentul disponibilizarii, printr-o notificare pe fax, care va fi transmisă BDCE de banca însărcinată de împrumutat cu efectuarea plăţii, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea fiecărei plati.3.5. DatePrevederile art. 3 fac obiectul Convenţiei privind ziua lucrătoare următoare modificată. Convenţia privind ziua lucrătoare următoare modificată înseamnă o convenţie prin care dacă data specificată va cădea într-o zi care nu este o zi lucrătoare [zi lucrătoare înseamnă o zi în care Sistemul TARGET (Sistemul de transfer rapid automat transeuropean cu privire la decontările brute în timp real), funcţionează], acea data va fi prima zi care urmează acelei zile, care este zi lucrătoare, cu condiţia ca acea zi sa nu cada în următoarea luna calendaristică, caz în care acea data va fi prima zi care preceda acea zi, care este zi lucrătoare.  +  Articolul 4Monitorizarea împrumutului şi a Proiectului4.1. Utilizarea împrumutului4.1.1. PerioadaSumele împrumutului pentru fiecare transa trebuie să fie utilizate de împrumutat pentru finanţarea Proiectului în termen de 12 luni de la disponibilizarea acestora de către BDCE.4.1.2. Implementarea ProiectuluiPentru implementarea Proiectului, împrumutatul desemnează MCC ca agenţie de implementare. MCC va înfiinţa o unitate de management al Proiectului (UMP), care va asigura coordonarea implementarii, managementul, precum şi urmărirea Proiectului din punct de vedere fizic şi financiar.Împrumutatul, prin MCC, va depune toate eforturile şi diligenţele şi va exercita toate mijloacele utilizate în mod curent, în special mijloace financiare, tehnice, sociale şi manageriale, precum şi cele referitoare la protecţia mediului înconjurător, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzătoare a Proiectului.În cazul în care costurile Proiectului, prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul acord, se majorează sau vor fi revizuite din orice motiv, împrumutatul se va asigura ca sunt disponibile resurse financiare suplimentare pentru finalizarea Proiectului.În plus, împrumutatul, prin MCC, se angajează ca:- Proiectul corespunde prevederilor convenţiilor în materie ale Consiliului Europei;- Proiectul respecta mediul înconjurător, potrivit cadrului legal în materie din România;- Proiectul corespunde criteriilor de eligibilitate prevăzute în anexa nr. 1;- finanţarea parţială acordată de BDCE nu depăşeşte 80% din costul total al Proiectului, excluzând dobânda şi comisioanele financiare, astfel cum este specificat în anexa nr. 1.4.1.3. AchiziţiiAchiziţiile se vor efectua în conformitate cu legea română, în prezent Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, conformă cu directivele Uniunii Europene în vigoare (2004/17/CE şi 2004/18/CE ), şi care astfel nu intră în niciun fel de contradictie cu "Liniile directoare privind achiziţiile" ale BDCE, sau în conformitate cu ultima varianta amendata a legii naţionale privind achiziţiile publice, în vigoare la data lansării licitaţiilor.În orice caz, responsabilitatea pentru implementarea Proiectului şi ca urmare responsabilitatea pentru adjudecarea şi administrarea contractelor în cadrul Proiectului rămân la împrumutat, prin MCC. Contractele în derulare, adjudecate înainte de aprobarea Proiectului, vor fi transmise în copie la BDCE împreună cu toată documentaţia necesară care demonstreaza ca respectivele contracte au fost adjudecate în conformitate cu legea şi reglementările naţionale privind achiziţiile publice în vigoare la data lansării procesului de achiziţie.BDCE nu va emite niciun "fără observaţii" pentru aranjamentele de achiziţii propuse de împrumutat prin MCC, inclusiv pentru gruparea contractelor, procedurile aplicabile, dar îşi va rezerva dreptul de a efectua o analiza anterioară sau ulterioară, prin sondaj, a documentaţiei de achiziţii, pentru a verifica dacă aceasta este în conformitate cu legislaţia naţionala privind achiziţiile publice.Dacă, în orice moment, BDCE constata ca o achiziţie efectuată în cadrul acestui proiect nu este în conformitate cu prevederile menţionate anterior, aceasta îşi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 13 din Normele de împrumut.4.2. Raportarile împrumutatului4.2.1. Raportarile privind stadiul ProiectuluiLa fiecare 6 luni de la tragerea primei transe din împrumut până la finalizarea întregului Proiect, împrumutatul, prin MCC, va transmite BDCE un raport în care se detaliază:- situaţia utilizării împrumutului;- stadiul planului financiar al Proiectului;- stadiul Proiectului;- detalii privind managementul Proiectului.Anexa nr. 4 cuprinde formatul în care se menţionează minimum de informaţii solicitate de BDCE pentru aceste rapoarte privind stadiul Proiectului. Pot fi utilizate şi formate alternative care să conţină aceleaşi informaţii.4.2.2. Raportul privind finalizarea ProiectuluiLa finalizarea întregului Proiect, împrumutatul, prin MCC, va prezenta un raport final conţinând o evaluare a efectelor economice, financiare, sociale şi de mediu ale Proiectului.4.3. Furnizarea de informaţii către BDCE împrumutatul, prin MCC, va tine evidente contabile privind Proiectul, care vor fi în conformitate cu standardele internaţionale, care vor reflecta în orice moment stadiul Proiectului, în care se vor inregistra toate operaţiunile efectuate şi care vor identifica activele şi serviciile finanţate cu ajutorul prezentului împrumut.Împrumutatul, prin MCC, se angajează sa primească în mod favorabil orice misiune de informare efectuată de salariaţii BDCE sau de consultanţii externi angajaţi de BDCE şi să asigure cooperarea necesară pentru aceasta misiune de informare, prin facilitarea oricărei vizite posibile la amplasamentul Proiectului. în special, BDCE poate efectua la faţa locului un audit al contabilităţii Proiectului, realizat de unul sau mai mulţi consultanţi, la alegerea acesteia, pe cheltuiala împrumutatului, în cazul neîndeplinirii de către împrumutat a oricărei obligaţii asumate în cadrul prezentului împrumut.Împrumutatul, prin MCC, se angajează sa răspundă într-o perioadă de timp rezonabila oricărei solicitări de informaţii din partea BDCE şi sa furnizeze orice documentaţie pe care BDCE o poate considera necesară şi o poate solicita rezonabil pentru implementarea corespunzătoare a prezentului acord, în special în ceea ce priveşte monitorizarea Proiectului şi utilizarea împrumutului.Împrumutatul şi/sau MCC vor/va informa BDCE imediat despre orice modificare a legislaţiei sau a normelor în sectorul economic relevant pentru Proiect şi, în sens general, despre orice eveniment care poate influenţa îndeplinirea obligaţiilor sale asumate în cadrul prezentului acord. Orice modificare a legislaţiei sau a normelor în sectorul economic relevant pentru Proiect constituie unul dintre evenimentele precizate în art. 13-h al cap. 3 din Normele de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediata a împrumutului.  +  Articolul 5Încetarea obligaţiilor împrumutatuluiPlata sumei datorate, stipulată în Angajamentul de plată, eliberează împrumutatul de obligaţiile sale, definite la paragraful 3.1 de mai sus.După ce întreaga suma a acestui împrumut şi toate dobânzile şi alte costuri, care rezultă din acesta, în special acele sume prevăzute la art. 6 şi 7 de mai jos, au fost plătite în mod corespunzător, împrumutatul va fi pe deplin eliberat de obligaţiile sale faţă de BDCE. în ceea ce priveşte obligaţiile prevăzute la paragraful 4.3 de mai sus, acestea vor continua sa rămână în vigoare în scopul unei posibile evaluări ex post a Proiectului, care va avea loc într-o perioadă de timp rezonabila, ce nu va depăşi 7 ani de la finalizarea Proiectului.  +  Articolul 6Dobânda pentru întârziereFără a contraveni oricărui alt recurs aflat la dispoziţia BDCE prin prezentul acord şi prin Normele de împrumut sau în alt fel, dacă împrumutatul nu plăteşte întreaga dobânda sau orice alta suma platibila, conform prezentului acord de împrumut, cel mai târziu la data scadentei specificate, acesta trebuie să plătească o dobânda suplimentară la suma datorată şi neplatita integral, egala cu dobânda Euribor la o luna pentru depozitele în valută plăţii întârziate la data scadentei (dacă nu este zi lucrătoare TARGET, următoarea zi lucrătoare), la ora 11:00 a.m. (ora locală la Bruxelles), plus 2,5% pe an, calculată de la data scadentei acestei sume până la data efectuării plăţii.Rata Euribor la o luna, aplicabilă, va fi actualizată la fiecare 30 de zile.  +  Articolul 7Costuri asociateToate impozitele şi taxele de orice fel, datorate şi plătite, şi toate cheltuielile rezultate fie din încheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea acestui acord, în totalitate ori parţial, fie din garantarea sau refinantarea împrumutului acordat, împreună cu toate actele judiciare şi extrajudiciare care decurg din acest împrumut, vor fi suportate de către împrumutat.Totuşi, se vor aplica prevederile art. 25 al cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE pentru costurile procedurilor de arbitraj menţionate în acest cap. 4.  +  Articolul 8GaranţiiÎmprumutatul declara ca niciun alt angajament nu a fost făcut şi nu va fi făcut în viitor, care ar putea conferi unei terţe părţi un regim preferenţial, un drept preferenţial de plată, o garanţie colaterală sau o garanţie de orice natura ar fi, care ar putea conferi drepturi sporite asupra unor terţi (denumita în continuare garanţie).Dacă o astfel de garanţie a fost totuşi acordată unei terţe părţi, împrumutatul este de acord sa întocmească sau sa furnizeze o garanţie identică în favoarea BDCE sau, când este împiedicat sa o facă, să ofere o garanţie echivalenta şi sa stipuleze formarea unei astfel de garanţii în favoarea BDCE.Nerespectarea acestor prevederi reprezintă un caz de neîndeplinire a obligaţiilor, după cum se prevede în art. 13-h din cap. 3 al Normelor de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediata a împrumutului.  +  Articolul 9Reprezentari şi certificariÎmprumutatul prezintă şi certifica faptul ca:- autorităţile sale competente l-au autorizat sa încheie prezentul acord şi au dat în acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, în conformitate cu legile, decretele, reglementările, articolele asocierii şi cu alte texte aplicabile acestuia;- întocmirea şi semnarea Acordului nu contravin legilor, decretelor, reglementărilor, articolelor asocierii şi altor texte aplicabile acestuia şi ca toate permisele, licentele şi autorizaţiile necesare acestuia au fost obţinute şi vor rămâne valabile pe toată durata împrumutului.Orice modificare referitoare la reprezentarile şi certificarile de mai sus trebuie, pe toată durata împrumutului, să fie notificată imediat BDCE şi să fie furnizate toate documentele justificative.  +  Articolul 10Relaţii cu terţiiÎmprumutatul nu poate invoca, în cadrul utilizării împrumutului, niciun fapt referitor la relaţiile sale cu terţe părţi în vederea evitării îndeplinirii, totale sau parţiale, a obligaţiilor sale ce rezultă din Acord.BDCE nu poate fi implicata în disputele care ar putea să apară între împrumutat şi terţe părţi, iar costurile, indiferent de natura lor, efectuate de către BDCE din cauza oricărei dispute şi, în special, toate costurile juridice sau de judecată vor fi suportate de împrumutat.  +  Articolul 11Interpretarea AcorduluiÎmprumutatul declara ca a luat cunoştinţa de Normele de împrumut ale BDCE şi ca a primit o copie a acestora.Atunci când exista o contradictie între oricare prevedere din Normele de împrumut ale BDCE şi oricare prevedere a Acordului va prevala prevederea Acordului.Titlurile paragrafelor, secţiunilor şi capitolelor Acordului nu vor servi pentru interpretarea acestuia.În nicio situaţie nu se va presupune ca BDCE a renunţat tacit la vreun drept care i-a fost acordat prin Acord.  +  Articolul 12Legea aplicabilăPrezentul acord şi garanţiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile BDCE, după cum este specificat în prevederile art. 1 paragraful 3 al celui de-al Treilea Protocol din data de 6 martie 1959 la Acordul General pentru Privilegii şi Imunităţi al Consiliului Europei din data de 2 septembrie 1949 şi, în secundar, dacă este cazul, de legea franceza.Diferendele dintre părţile la Acord vor face obiectul arbitrajului, în condiţiile specificate în cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE.  +  Articolul 13Executarea unei hotărâri de arbitrajPărţile contractante convin sa nu facă uz de niciun privilegiu, imunitate sau legislaţie în faţa oricărei autorităţi jurisdicţionale ori a altei autorităţi, fie ea naţionala sau internationala, în vederea împiedicării punerii în aplicare a unei decizii date în condiţiile specificate în cap. 4 al Normelor de împrumut ale BDCE.  +  Articolul 14NotificăriOrice notificare sau alte comunicări care vor fi date sau efectuate în cadrul prezentului acord către BDCE sau împrumutat vor fi în scris şi vor fi considerate pe deplin acordate sau efectuate dacă sunt predate personal, transmise par avion sau pe fax de către o parte celeilalte părţi, la acea adresa a părţii specificată mai jos.Pentru împrumutat:Ministerul Finanţelor PubliceStr. Apolodor nr. 17, sectorul 5,Bucureşti, RomâniaÎn atenţia: ministrului finanţelor publice, secretarului de stat şi/sau a directorului general al Direcţiei generale a finanţelor publice externe.Fax: +4021 312 67 92Pentru BDCE:Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei55 Avenue Kleber75 116 ParisÎn atenţia: directorului Departamentului proiecteFax: +33 1 47 55 37 52Toate comunicările care vor fi date sau efectuate vor fi în limba engleza sau franceza ori, dacă sunt în alta limba, vor fi însoţite de o traducere a acestora în limba engleza sau franceza.  +  Articolul 15Intrarea în vigoarePrezentul acord va intră în vigoare după semnarea de către BDCE şi împrumutat şi după aprobarea lui de către autorităţile române, pe baza confirmării în scris a acestui lucru primite de către BDCE de la împrumutat.  +  Articolul 16Exemplarele AcorduluiPrezentul acord este întocmit în doua exemplare originale, ambele exemplare fiind egal autentice.Câte un exemplar original este păstrat de fiecare dintre părţile contractante.Bucureşti, 12 decembrie 2006Pentru România:Numele: Sebastian Teodor Gheorghe VladescuFuncţia: ministrul finanţelor publiceParis, 18 decembrie 2006Pentru BCDE:Numele: Apolonio Ruiz LigeroFuncţia: vice-guvernator  +  Anexa 1 DESCRIERE A PROIECTULUI    ┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐I. │F/P │1562 (2006) │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Împrumutat │România │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Aprobarea │16 iunie 2006 │    │Consiliului de│CA/PV/242/2006 │    │administraţie │ │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Suma aprobată │78.200.000 euro │    └──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘    ┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐II. │Domenii de │Patrimoniul cultural şi istoric │    │intervenţie: │ │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Lucrările │Proiectul va permite reabilitarea amplasamentelor │    │planificate: │culturale din România clasificate ca monumente istorice. │    │ │Principalele categorii de lucrări sunt următoarele: │    │ │- lucrări de consolidare a clădirilor; │    │ │- refacerea izolatiei şi ventilarea interioară şi │    │ │exterioară a clădirilor; instalarea de aer condiţionat şi │    │ │ventilare; │    │ │- restaurarea fatadelor şi a interioarelor, înlocuirea │    │ │tamplariei exterioare, înlocuirea sau restaurarea │    │ │tamplariei interioare, restaurarea picturilor, refacerea │    │ │pardoselilor; │    │ │- modernizarea instalaţiilor electrice (iluminatul de │    │ │siguranţa, iluminatul fatadelor şi al interioarelor); │    │ │- modernizarea instalaţiilor sanitare; │    │ │- înlocuirea sistemului de prevenire a incendiilor şi │    │ │antiefractie; │    │ │- facilităţi pentru persoanele cu handicap; │    │ │- înlocuirea şi modernizarea sistemului de încălzire; │    │ │- înlocuirea centralei termice şi modernizarea sistemului │    │ │de încălzire interioară. │    │ │În plus faţă de cele de mai sus, Proiectul va finanta │    │ │actualizarea sau elaborarea de studii de fezabilitate, │    │ │proiecte tehnice, supervizare lucrări, autorizaţii şi │    │ │permise şi achiziţionarea de echipamente sau bunuri, │    │ │precum şi costuri de administrare a Proiectului (cum ar fi│    │ │salariile personalului şi onorarii pentru consultanţi, │    │ │consumabile, bunuri şi echipamente, comunicaţii şi costuri│    │ │de deplasare etc). │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Localizare: │Pe întreg teritoriul României │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Costul total │ 99.000.000 euro │    │al Proiectului│ │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Detalierea │ - în euro - │    │estimativă a │Lucrări, echipamente, bunuri, proiectare │    │costului: │şi supervizare lucrări 96.800.000│    │ │Administrare Proiect 800.000│    │ │Autorizaţii şi permise 1.400.000│    │ │Total: 99.000.000│    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │Planul de │ 78.200.000 euro BDCE 79% │    │finanţare: │ │    ├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤    │ │20.800.000 euro Guvernul │    │ │ României 21% │    └──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘    
    Stadiul lucrărilor la momentul prezentării solicitării: Aproximativ 12%
    Graficul lucrărilor: 2006-2009
    Condiţii specifice: 1. Înaintea efectuării primei disponibilizari va fi înfiinţată şi va fi pe deplin funcţională, în cadrul MCC, o unitate de management al Proiectului, pentru a asigura coordonarea implementarii, managementul, precum şi urmărirea financiară şi fizica a Proiectului. 2. Următorii indicatori vor fi utilizaţi pentru a măsura impactul Proiectului: - numărul de beneficiari, din care numărul de turişti (vizitatori ai clădirilor istorice, spectatori la evenimentele culturale); - numărul şi tipurile de evenimente culturale ocazionale (expoziţii, spectacole, concerte etc); - veniturile colectate în mod direct din subproiecte. Înaintea disponibilizarii primei transe din împrumut şi în cazul introducerii, modificării sau înlocuirii unui subproiect pe parcursul implementarii, MCC va prezenta BDCE pentru fiecare subproiect indicatorii monitorizati în vederea creării condiţiilor pentru evaluarea performantelor Proiectului.
        ┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐III.│Criterii de │Proiectul îndeplineşte criteriile de eligibilitate │    │eligibilitate:│stabilite în Rezoluţia 1480 (2004) (pe domenii de │    │ │intervenţie): şi astfel contribuie la coeziunea socială în│    │ │ţara. │    └──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘    ┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐IV. │Efecte sociale│Proiectul va sprijini conservarea valorilor arhitecturale │    │(pe domenii de│şi istorice ale monumentelor care vor fi reabilitate şi │    │ intervenţie):│va promova dezvoltarea iniţiativelor culturale care vor fi│    │ │gazduite de aceste clădiri. Prin restaurarea funcţiilor şi│    │ │asigurarea unor condiţii tehnice şi de siguranţă │    │ │corespunzătoare pentru evenimentele culturale, Proiectul │    │ │va contribui la dezvoltarea regionala şi la consolidarea │    │ │coeziunii sociale datorită multiplelor efecte asupra │    │ │activităţii economice, ocupării forţei de muncă şi │    │ │turismului. │    │ │În plus, faţă de contribuţia la protejarea patrimoniului │    │ │istoric şi la dezvoltarea culturală, Proiectul va conduce │    │ │la crearea a 1.000 de locuri de muncă temporare pe │    │ │parcursul perioadei de implementare a lucrărilor de │    │ │restaurare. │    └──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘
     +  Anexa 2 Model de scrisoaresuplimentară pentru unîmprumut cu rata variabila    F/P 1562 - transa [număr]                 BANCA DE DEZVOLTARE                A CONSILIULUI EUROPEI               Scrisoare suplimentară    La Acordul-cadru din data [data]    între    Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (denumita în continuare BDCE)    şi    România (denumita în continuare împrumutat)    Prezenta scrisoare suplimentară şi Acordul-cadru de împrumut stabilesctermenii şi condiţiile convenite pentru transa [numărul], asa cum estespecificat în art. [numărul] din acordul-cadru menţionat.    Suma împrumutului: [valuta şi suma]    Perioada de rambursare: până la 20 de ani perioada finala de                                        rambursare, cu o perioadă de                                        graţie de 5 ani    Euribor [se introduce definitia Euribor]    Rata variabila a dobânzii: Euribor 6 luni plus sau minus [număr]                                        puncte de baza [net] pe an (Telerate                                        [referinţa] sau Reuters [referinţa])    Plata dobânzii: În rate semestriale    Numitorul fractiei: actual/360 de zile, Convenţia privind                                        ziua lucrătoare următoare modificată    Zi lucrătoare (euro) înseamnă o zi în care Sistemul de                                        transfer rapid automat transeuropean                                        cu privire la decontările brute în                                        timp real (Target) funcţionează    sau (altele) înseamnă o zi lucrătoare în ţara                                        valutei    Data de disponibilizare [data]    Instrucţiuni de plată Numărul contului [număr] al [nume Banca    (împrumutat) şi oraş], codul Swift: [cifrul] prin                                        [nume banca de corespondenta şi oraş],                                        codul Swift [cifrul]    Instrucţiuni de plată (BDCE) Conform art. 3.4 din Acordul-cadru de                                        împrumut    Rata dobânzii va fi calculată pentru fiecare perioada de 6 luni începând dela data de disponibilizare. Dobânda va fi fixată cu doua zile lucrătoareînaintea fiecărei noi perioade de dobânda. BDCE va informa împrumutatul despredobânda platibila la fiecare 6 luni. Plata dobânzii va avea loc în [ziua,luna]1) a fiecărui an şi pentru prima data la [data]. [se precizează datele deplata şi ratele de capital datorate pentru fiecare data]    Toate plăţile vor fi efectuate în contul BDCE, conform instrucţiunilor deplata (BDCE) descrise mai sus.    Aceste prevederi fac obiectul înţelegerii "Convenţia privind ziualucrătoare următoare modificată", a carei definiţie se găseşte în art. 3.5 alAcordului-cadru de împrumut, semnat între împrumutat şi BDCE la [data].    În vederea mobilizării acestei transe din împrumut, împrumutatul vatrimite, în timp util, către BDCE, un angajament de plată corespunzător acesteitranse [a se vedea anexa nr. 3].         [Oraşul, data] [Oraşul, data]        Pentru Banca de Pentru [nume împrumutat]          Dezvoltare a      Consiliului Europei_____________1) Se precizează patru date pentru plăţile trimestriale şi doua date pentru plăţile semestriale.  +  Anexa 3 Model de angajament deplata pentru un împrumutcu rata variabila    F/P 1562 - transa [număr]                        ANGAJAMENT DE PLATA    [Valuta] [Suma] [DATA]    Pentru valoarea primită, subsemnatul:    prin prezentul angajament de plată promite sa plătească Băncii deDezvoltare a Consiliului Europei sau altuia suma împrumutată de:    [Suma în litere ] [Valuta în litere]    în tranşele şi la o dobânda specificate mai jos:    Rate de capital Dobânda    [Data]: [Valuta][Suma] [se insereaza dobânda    [Data]: [Valuta][Suma] specificată în    [Data]: [Valuta][Suma] scrisoarea    [Data]: [Valuta][Suma] suplimentară]    [Data]: [Valuta][Suma]    ....//.....    Plăţile de mai sus vor fi făcute la:    [Banca corespondenta a BDCE şi contul de referinţa]    în favoarea Băncii de Dezvoltare a Consiliului Europei, fără nicio deduceresau luare în considerare a vreunei taxe, impozite sau alte costuri, prezenteori viitoare, datorate sau percepute pentru acest angajament sau pentru sumeleacestuia de către ori în cadrul [introduceti statul], sau a oricărei altesubdiviziuni politice ori fiscale a acesteia.    Acest angajament de plată este legat de împrumutul acordat de către Bancade Dezvoltare a Consiliului Europei împrumutatului la data [datadisponibilizarii].    În cazul neefectuarii plăţii prompte şi în totalitate a oricărei sumedatorate prin prezentul angajament, întregul împrumut şi dobânda aferentăconform acestuia până la data plăţii vor deveni imediat scadente şi vor fiplătite la opţiunea şi la cererea deţinătorului acestuia.    Neexercitarea de către deţinătorul angajamentului a oricărui drept carerezultă din acesta nu va constitui în niciun caz o renunţare la niciunuldintre drepturile sale în aceasta sau în oricare alta circumstanţă.         Pentru împrumutat,    ...........................  +  Anexa 4
                   Formatul raportului privind
                       stadiul Proiectului
        ANEXA 4A
        Ţara: ROMÂNIA
        Proiect: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice
                            Fişa de identificare
     
    Denumire subproiect
    Amplasare şi descriere obiectiv
    Descriere lucrări
    Contractori
    Analiza costului şi graficul lucrărilor
    Cost Total (exclusiv TVA) Realizat De realizat Graficul lucrărilor
    RON EURO RON EURO % RON EURO Început Sfârşit
    Indicatori de monitorizare
    Număr beneficiari Iniţial Final
    Din care număr turişti Iniţial Final
    Evenimente culturale ocazionale Iniţial Final
    Număr
    Tip
    Venituri medii lunare colectate Iniţial Final
     +  Anexa 4B
                                                                         Tabel 1
                                  COSTURI
                                  în EUR Data: .......
        ŢARA: ROMÂNIA
        PROIECT: F/P 1562 (2006) -Reabilitare Monumente Istorice
     
    ┌──────────────────────────────┬───────┬──────────────┬───────┬───────┬──────┐ │ Descriere │Cheltu-│ Cheltuieli │ COST │ % │Modi- │ ├───┬───────┬────────┬─────────┤ieli │ viitoare │ TOTAL │Cheltu-│ficari│ │Nr.│Subpro-│Obiectiv│Amplasare│efectu-├─────┬────────┤ │it │/co- │ │crt│iect │ │ │ate │până │din care│ │ │menta-│ │ │ │ │ │până la│la │urmatoa-│ │ │rii │ │ │ │ │ │ ... │fina-│rele 6 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │liza-│luni │ │ │ │ │ │ │ │ │ │re │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───────┼─────┤ ├───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ A │ B │ │(C)= │(C)= │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(A)+(B)│(A)+(B)│ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┴───────┴────────┴─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │Total Subproiecte │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │Autorizaţii şi permise │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │Administrare proiect │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │Total costuri administrative │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ TOTAL GENERAL din care:│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ BDCE│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤ │ România│ │ │ │ │ │ │ └──────────────────────────────┴───────┴─────┴────────┴───────┴───────┴──────┘Tabel 2A
                              Evaluare achiziţii
        ŢARA: ROMÂNIA
        PROIECT: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice
                                                                    Data: ......
     
    ┌───────────────────────┬──────────────────────────────┬──────────┬──────────┐ │Categorii de cheltuieli│ Achiziţii │ COST │MODIFICĂRI│ │ ├──────┬──────┬────────┬───────┤ TOTAL │/ │ │ │ LD │ LR │ Altele │ NFB │ │Comentarii│ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │1.Lucrări │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │2.Bunuri │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │3.Servicii │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │4.Diverse │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ └───────────────────────┴──────┴──────┴────────┴───────┴──────────┴──────────┘    Abrevieri    LD: Licitaţie Deschisă, LB: Licitaţie restrânsă, NFB: nefinantate de bancaTabel 2B
        ŢARA: ROMÂNIA
        PROIECT: F/P 1562 (2006)- reabilitare monumente istorice
                                                                      Data: .....
                                                                          EXCLUSIV
                                                                               TVA
     
    Des- Data Nume Metoda COST Preţ Suma Perioada de Data Modi-
    crie-con- cons- de fix pla- implementarerecep-fi-
    re tracttruc- achi- (D=da tita tie cari/
    con- tor zitii*valu-suma N=nu) la Ince- Sfar-lu- co-
    tract adju- ta data put sit crari men-
    decât ... tarii
    _____________
        *Abrevieri care vor fi utilizate:
        LD=Licitaţie Deschisă; LB=Licitaţie restrânsă; DC=dialog competitiv;
        N=Negociere; CO=cerere de oferta; CS=Concurs de soluţii
        NB: pentru contracte adjudecate înainte de data semnării acestui acord
        cadru de împrumut, UMP va specifică respectivele metode de achiziţii
        utilizate
    Tabel 3
    *FONT 8*
                           Grafic Lucrări
                              DIAGRAMA
        ŢARA: ROMÂNIA
        PROIECT: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice
                                                                   Data: ........
     
    ┌───────────────────┬─────────────────────┬─────┬───────────┬───────────┬───────────┬─────────┬────────┐ │ DESCRIERE │ │2006 │ 2007 │ 2008 │ 2009 │% Lucrări│Modifi- │ │ │ │ │ │ │ │finaliza-│cari/Co-│ │ │ │ │ │ │ │te │mentarii│ ├───┬────┬─────┬────┤ Activitate ├─────┼─────┬─────┼─────┬─────┼─────┬─────┤ │ │ │Nr.│Sub-│Obi- │Am- │ │ s1 │ s2 │ s3 │ s4 │ s5 │ s6 │ s7 │ │ │ │crt│Pro-│ecti-│pla-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │iect│ve │sare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Pregătire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ ├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Pregătire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ ├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Pregătire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ ├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Pregătire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Lucrări│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤ │ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ └───┴────┴─────┴────┴─────────────────────┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴─────────┴────────┘Tabel 4
    *FONT 9*
                               OBIECTIVE
                                                              Data: ........
        ŢARA: ROMÂNIA
        PROIECT: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice
     
    ┌──────────────────┬─────────────────┬─────────────────┬─────────┬─────────┬────────┐ │ DESCRIERE │ Număr │ Evenimente │Venituri │Locuri de│MODIFI- │ │ │ beneficiari │ culturale │lunare │ munca │CARI/ │ │ │ │ ocazionale │medii │temporare│COMENTA-│ ├───┬────┬────┬────┼────────┬────────┼────────┬────────┤colectate│ │RII │ │Nr.│Sub-│Obi-│Am- │ Total │din care│ Număr │ Tip │ │ │ │ │crt│Pro-│ec- │pla-│ │număr │ │ │ │ │ │ │ │iect│tive│sare│ │turişti │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┬───┼────┬───┼────┬───┼────┬───┼────┬────┼────┬────┤ │ │ │ │ │ │Ini-│Fi-│Ini-│Fi-│Ini-│Fi-│Ini-│Fi-│Ini-│Fi- │Ini-│Fi- │ │ │ │ │ │ │tial│nal│tial│nal│tial│nal│tial│nal│tial│nal │tial│nal │ │ │ │ │ │ │* │** │* │** │* │** │* │** │* │** │* │** │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └───┴────┴────┴────┴────┴───┴────┴───┴────┴───┴────┴───┴────┴────┴────┴────┴────────┘* vor fi completate înainte de finanţarea proiectului** vor fi completate la finalizarea proiectului-----