HOTĂRÂRE nr. 385 din 28 aprilie 2005pentru aprobarea Calendarului de desfăşurare în anul 2005 a procedurii de atribuire a ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare şi pentru modificarea anexelor nr. 3 şi 4 la Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 415 din 17 mai 2005
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + Articolul ISe aprobă Calendarul de desfăşurare în anul 2005 a procedurii de atribuire a ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. + Articolul IIAnexele nr. 3 şi 4 la Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 794 din 27 august 2004, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 2 şi 3 la prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:---------------Ministrul educaţiei şi cercetării,Mircea MicleaMinistrul comunicaţiilorşi tehnologiei informaţiei,Zsolt NagyMinistrul finanţelor publice,Ionel PopescuBucureşti, 28 aprilie 2005.Nr. 385. + Anexa 1 CALENDARUL pentru acordarea ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare în anul 2005──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Etapa Activitatea Termenul/Intervalul──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 1. Depunerea cererilor la comisiile din unităţile şi Până la 30 aprilie 2005 instituţiile de învăţământ 2. Evaluarea cererilor de către comisiile din Până la 5 mai 2005 unităţile şi instituţiile de învăţământ 3. Centralizarea cererilor la Comisia Centrală, Până la 10 mai 2005 prin intermediul portalului dedicat 4. Afişarea pe Internet a listei de cereri eligibile Până la 11 mai 2005 5. Afişarea pe Internet a listei de beneficiari 1 iunie 2005 pentru anul 2005 6. Afişarea în fiecare unitate de învăţământ a listei 2 iunie 2005 de beneficiari din respectiva unitate 7. Depunerea contestaţiilor 3-4 iunie 2005 8. Rezolvarea contestaţiilor 5-7 iunie 2005 9. Publicarea listei după contestaţii 9 iunie 2005 10. Eliberarea bonurilor valorice 10 - 23 iunie 2005 11. Achiziţionarea de calculatoare în termen de 30 11 iunie - 30 iulie 2005 de zile de la primirea bonului valoric 12. Depunerea copiilor de pe facturi şi de pe 12 iunie - 5 iulie 2005 procesele-verbale de predare-primire de către beneficiarii elevi şi studenţi 13. Depunerea de către agenţii economici a 12 iunie - 10 iulie 2005 bonurilor valorice, a copiilor de pe facturi şi de pe procesele-verbale de predare-primire spre decontare la comisia judeţeană sau a municipiului Bucureşti, respectiv la comisiile din instituţiile de învăţământ superior; înregistrarea agenţilor economici pe portalul dedicat 14. Afişarea şi actualizarea listei cu agenţii 1 - 17 iulie 2005 economici înregistraţi, împreună cu numărul de cereri primite 15. Decontarea către agenţii economici 11 - 27 iulie 2005──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── + Anexa 2(Anexa nr. 3 la normele metodologice)-------------------------------------
+
Anexa 3(Anexa nr. 4 la normele metodologice)------------------------------------- MODELUL listei beneficiarilor ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I──────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────── Beneficiarul (părinte, tutore - în cazul minorilor) │Minorul pentru careNr. │ s-a solicitatcrt. │ ajutorul ─────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────── Numele Prenumele Judeţul Localitatea Adresa │ Numele Prenumele──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────── 1. │──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────── 2. │──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────── 3. │──────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────── 4. │──────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────-----------
EMITENT |
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + Articolul ISe aprobă Calendarul de desfăşurare în anul 2005 a procedurii de atribuire a ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. + Articolul IIAnexele nr. 3 şi 4 la Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 794 din 27 august 2004, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 2 şi 3 la prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUCĂLIN POPESCU-TĂRICEANUContrasemnează:---------------Ministrul educaţiei şi cercetării,Mircea MicleaMinistrul comunicaţiilorşi tehnologiei informaţiei,Zsolt NagyMinistrul finanţelor publice,Ionel PopescuBucureşti, 28 aprilie 2005.Nr. 385. + Anexa 1 CALENDARUL pentru acordarea ajutorului financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare în anul 2005──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Etapa Activitatea Termenul/Intervalul──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 1. Depunerea cererilor la comisiile din unităţile şi Până la 30 aprilie 2005 instituţiile de învăţământ 2. Evaluarea cererilor de către comisiile din Până la 5 mai 2005 unităţile şi instituţiile de învăţământ 3. Centralizarea cererilor la Comisia Centrală, Până la 10 mai 2005 prin intermediul portalului dedicat 4. Afişarea pe Internet a listei de cereri eligibile Până la 11 mai 2005 5. Afişarea pe Internet a listei de beneficiari 1 iunie 2005 pentru anul 2005 6. Afişarea în fiecare unitate de învăţământ a listei 2 iunie 2005 de beneficiari din respectiva unitate 7. Depunerea contestaţiilor 3-4 iunie 2005 8. Rezolvarea contestaţiilor 5-7 iunie 2005 9. Publicarea listei după contestaţii 9 iunie 2005 10. Eliberarea bonurilor valorice 10 - 23 iunie 2005 11. Achiziţionarea de calculatoare în termen de 30 11 iunie - 30 iulie 2005 de zile de la primirea bonului valoric 12. Depunerea copiilor de pe facturi şi de pe 12 iunie - 5 iulie 2005 procesele-verbale de predare-primire de către beneficiarii elevi şi studenţi 13. Depunerea de către agenţii economici a 12 iunie - 10 iulie 2005 bonurilor valorice, a copiilor de pe facturi şi de pe procesele-verbale de predare-primire spre decontare la comisia judeţeană sau a municipiului Bucureşti, respectiv la comisiile din instituţiile de învăţământ superior; înregistrarea agenţilor economici pe portalul dedicat 14. Afişarea şi actualizarea listei cu agenţii 1 - 17 iulie 2005 economici înregistraţi, împreună cu numărul de cereri primite 15. Decontarea către agenţii economici 11 - 27 iulie 2005──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── + Anexa 2(Anexa nr. 3 la normele metodologice)-------------------------------------
