HOTĂRÂRE nr. 1.345 din 27 noiembrie 2002pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului
EMITENT
  • GUVERNUL
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 903 din 12 decembrie 2002



    În temeiul art. 107 din Constituţie şi al art. 3 alin. (13) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalităţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionarii comercianţilor, republicată, cu modificările ulterioare,Guvernul României adopta prezenta hotărâre.  +  Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul cererii de înregistrare a comerciantului, prevăzute în anexa nr. 1.  +  Articolul 2Se aprobă modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare a comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevăzute în anexa nr. 2.  +  Articolul 3Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.  +  Articolul 4Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abroga Hotărârea Guvernului nr. 572/2002 pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 413 din 14 iunie 2002.PRIM-MINISTRUADRIAN NASTASEContrasemnează:---------------Ministrul justiţiei,Rodica Mihaela Stanoiup. Ministrul finanţelor publice,Enache Jiru,secretar de statBucureşti, 27 noiembrie 2002.Nr. 1.345.  +  Anexa 1 ┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐ │MINISTERUL JUSTIŢIEI│ CERERE │ │ │ │- de înregistrare [] │ │ │ OFICIUL NAŢIONAL │ │Nr. intrare ....│ │ AL REGISTRULUI │ │ │ │ COMERŢULUI │- de înregistrare a modificării │ │ │ │ actului constitutiv [] │Data ...........│ │────────────────────│ │ │ │ OFICIUL REGISTRULUI│- de autorizare a funcţionarii [] │ │ │ COMERŢULUI DE PE │ │ │ │ LÂNGĂ TRIBUNALUL ├──────────────────────────────────────┤ │ │ ................ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
    Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi la organul fiscal competent, cerere de luare în evidenta la Direcţia de Munca şi Solidaritate Socială, la Casa de Asigurări de Sănătate, la Casa de Pensii şi la Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă, precum şi cerere de autorizare a funcţionarii comerciantului.
    Firma ...................................................................., ....................., număr de ordine în registrul comerţului............, cu sediul în: localitatea .........., str.*1) ............................, nr. ....., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ..., judeţ/sector ..........., cod poştal ........, casuta poştală ................ telefon*2) .........., fax*2) ......................, ........................................... e-mail ........., web site .............................................. .
    ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │Referitor AUTORIZARE CONSTITUIRE / ÎNREGISTRARE │ │ │ │ Domnule Judecător Delegat/Director, │ │ │ │Subsemnat(ul)/a)*3).................., domiciliat în ...................., │ │str.*1) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │ │judeţ/sector ......, telefon*2) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │ │C N P│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│,eliberat de ........, la data ..........., │ │în calitate de*4) ................, reprezentat de*5) ...................., │ │prin*6) .................................................................. │ │în conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990, republicată şi modificată, │ │şi/sau ale Legii nr.31/1990, republicată, │ │va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronunţa sa dispuneti: │ │[] autorizarea constituirii şi/sau înmatricularea în registrul comerţului │ │[] înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor referitoare la: │ │ ........................................................................ │ │ ........................................................................ │ │ ........................................................................ │ │ │ │Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 din Codul proce-│ │dura civilă, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate │ │pe verso. │ │ │ │Cererea este legal timbrata cu ....... lei, taxa judiciară de timbru şi ....│ │lei, timbru judiciar. │ │ │ │ Data: .............. Semnatura, ................. │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    *7) În temeiul art.6 din Legea nr. 26/1990 republicată şi modificată, şi/sau art. 199 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, ................. ......................., judecător delegat şi/sau director al Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul ............................, examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi, constatând ca sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: ........................................................................... ......................................................................... . Judecător delegat/Director, Referent grefier*8), Data: ........................
       Notă: *1) Se completează, după caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Într.,             Aleea, Prelungirea, Comuna etc.;         *2) Se completează cu prefix-număr;         *3) Se completează cu datele de identificare ale comerciantului/             fondatorului/ administratorului;         *4) Se completează cu calitatea pe care solicitantul o deţine             (comerciant, asociat, fondator, administrator);         *5) Se completează cu numele şi prenumele Împuternicitului mandatat             de comerciant, asociat, fondator, administrator;         *6) Se completează cu denumirea actului (procura, delegaţie             avocaţială, delegaţie de serviciu), nr., data, organul emitent;         *7) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta);         *8) Se completează cu numele, prenumele şi semnatura.   cod 11-10-107  CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
    OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE
    Nr. crt. Denumirea actului Nr.şi data actului/Emitent Nr. file
    1. Act constitutiv / Act administrativ
    2. Act adiţional
    3. Hotărâre adunare generală
    4. Declaraţii pe propria răspundere
    5. Dovada sediu social / sucursala
    6. Dovada capital social
    7. Împuternicire / Procura
    8. Dovada disponibilitate firma
    9. Dovada taxa registru
    10. Dovada taxa publicare în Monitorul Oficial al României
    11. Dovada taxa judiciară de timbru
    12. Copii acte identitate
    Şi, după caz, funcţie de înregistrările solicitate, se menţionează documentele doveditoare cerute de prevederile legale în vigoare.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    Total file:
    Persoana de contact desemnată potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990, republicată*1): Nume şi prenume: ..............., calitatea*2) ..........................., Adresa: localitatea ............., str. .................................., nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ... judeţ/sector ............., cod poştal ........., casuta poştală ........, telefon ......., fax ......, e-mail..................... .
    Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând ca declaraţiile inexacte sunt pedepsite conform legii.
           Data: .............. Semnatura, ...............    Notă: *1) Rubricile din caseta se completează numai în cazul în care              persoana diferă de semnatarul cererii;          *2) Se completează calitatea persoanei (comerciant, asociat,              fondator, administrator).  CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
    REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1) I. Referitor la înregistrarea ca plătitor de T.V.A. 1. Venituri estimate în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept de deducere*2).........., din care: a) din operaţiuni taxabile*3) ............... b) din operaţiuni scutite cu drept de deducere*4) ............... 2. Declaraţi ca realizaţi operaţiuni taxabile din care estimati ca veţi obţine venituri anuale sub plafonul de impozitare prevăzut de lege, dar doriti sa optati pentru plata T.V.A.?*5) [] 3. Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A.?*6) [] II. Alte impozite: 1. Plătitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri asimilate salariilor*7) [] 2. Plătitor de impozit pe profit:*7) [] a) plata trimestriala [] b) plata lunară [] 3. Plătitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor*7) [] III. Felul sediului pentru plătitorii cu statut de sucursala: 1. Plătitor cu sediul central în România*8) []C.U.I. al unităţii infiin- ţătoare*8) ............... 2. Plătitor cu sediul central în străinătate*9) []C.U.I. al reprezentantului fiscal*9) ............... IV. C.U.I. al unităţii divizate*10) .......................... V. Banca*11) .......................... Cont ........................... .......................... ........................... .......................... ...........................
        NOTĂ: *1) Datele referitoare la înregistrarea fiscală se completează              numai la înregistrarea firmei. Menţiunile referitoare la              modificarea acestor date, se declara la organul fiscal competent;          *2) Se estimeaza prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se              obţine în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile şi/sau              scutite cu drept de deducere, conform obiectului de activitate;          *3) Se estimeaza veniturile prognozate a se obţine în cursul anului              fiscal din operaţiuni taxabile;          *4) Se estimeaza veniturile prognozate a se obţine în cursul anului              fiscal din operaţiuni scutite cu drept de deducere;          *5) Se marcheaza cu X doar de către plătitorii care realizează              venituri anuale din operaţiuni taxabile sub plafonul prevăzut              de lege şi optează pentru plata T.V.A.;          *6) Se marcheaza cu X de către plătitorii care realizează venituri              exclusiv din operaţiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A.;          *7) Se marcheaza cu X de către plătitorii care, conform legilor în              vigoare, sunt plătitori de impozitul respectiv;          *8) Se completează numai de către plătitorii cu statut de sucursala.              Se marcheaza, după caz, cu X felul sediului;          *9) Se completează numai în cazul plătitorilor cu sediul central în              străinătate care realizează pe teritoriul României operaţiuni              cuprinse în sfera de aplicare a T.V.A.;         *10) Se completează în cazul în care înfiinţarea plătitorului se face              prin divizare;         *11) Se completează numai de plătitorii care au cont deschis la banca.           Data: .............. Semnatura, ...........  CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: .....                 Referitor AUTORIZAREA FUNCTIONARII ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │(A) │ │ │ │ Subsemnatul .........................., declar pe propria răspundere ca, │ │ la data prezentei, în spaţiul destinat sediului social/sucursalei din .... │ │ ......................................................................... │ │ şi/sau secundar din ..................................................... │ │ ......................................................................... │ │ şi în afară acestora, nu se desfăşoară nici una din activităţile ce │ │ constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins în actul constitutiv │ │ respectiv modificator şi ma angajez, ca înainte de începerea activităţii, │ │ sa solicit, prin Biroul Unic, obţinerea autorizaţiei(ilor) de funcţionare │ │ (conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001, republicată şi │ │ modificată). │ │ │ │ Data: ................. Semnatura, .............. │ │ │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │(B) │ │ │ │ SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AUTORIZAŢIA: │ │ │ │ de prevenire şi stingerea [] sanitară [] sanitară-veterinara [] │ │ incendiilor emisă de*1) emisă de*1) │ │ │ │ de mediu [] de funcţionare din punct de vedere │ │ al protecţiei muncii [] │ │ │ │ ──────────────────────────────────────────────────────── │ │ > SEDIU SOCIAL Nr. salariaţi:........... │ │ Adresa: ........................................................... │ │ ........................................................... │ │ │ ├──────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤ │Clasa │ Denumire activitate │ Autorizata │ │CAEN │ │ anterior*2) │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ ├──────┴───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤ │ > SEDII SECUNDARE Nr. salariaţi: ........ │ ├──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┤ │ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │ │Crt. │ │CAEN │ │anterior*2) │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤ │ (Continuare pe verso) │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘   Notă: (A) Se completează şi se semnează numai de către comerciant/   ----- asociat/fondator/administrator, în cazul în care la sediul               social şi/sau secundar nu se desfăşoară activităţile cuprinse               în obiectul de activitate al firmei;           (B) Se completează numai în cazul în care se solicita obţinerea               autorizaţiilor de funcţionare pentru activităţile care se               desfăşoară la sediul social şi/sau secundar;           *1) Se completează cu numele autorităţii publice emitente;           *1) Se completează cu DA în cazul în care, anterior solicitării,               activitatea a fost autorizata, conform O.U.G. nr. 76/2001,               republicată şi modificată, la un alt sediu (se depune copie               de pe anexa respectiva la certificatul de înregistrare).             Data: ............... Semnatura, .............       CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ....... data: ....... ┌──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┐ │ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │ │Crt. │ │CAEN │ │anterior*1) │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤ │ │ │ > Activităţi proprii de birou pentru societate Nr. salariaţi: ..... │ │ Adresa: ........................................................... │ │ ........................................................... │ │ ──────────────────────────────────────────────────────────────── │ │ > Activităţi desfăşurate în afară sediului Nr. salariaţi: ..... │ │ social şi a sediilor secundare │ ├──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │Clasa │ Denumire activitate │ │CAEN │ │ ├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ ├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ ├──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │(C) │ │ │ │ Subsemnatul ............................................................, │ │ pentru activităţile*2) ................................................. │ │ ........................................................................ │ │ autorizate anterior la sediul(ile) din │ │ ........................................................................ │ │ ........................................................................ │ │ ........................................................................ │ │ declar pe propria răspundere ca la sediul din .......................... │ │ ........................................................................ │ │ îndeplinesc condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare │ │ (conform art. 3 alin. 11 din O.U.G. nr. 76/2001, republicată şi │ │ modificată). │ │ │ │ Data: ................. Semnatura, ............. │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    Notă: (C) Se completează şi se semnează de către comerciant/asociat/    ----- fondator/administrator, numai în cazul în care se solicita                obţinerea autorizaţiilor de funcţionare pentru activităţi                deja autorizate, activităţi consemnate cu DA în caseta B;            *1) Se completează cu DA în cazul în care, anterior solicitării,                activitatea a fost autorizata, conform O.U.G. nr. 76/2001,                republicată şi modificată, la un alt sediu (se depune copie                de pe anexa respectiva la certificatul de înregistrare).            *2) Se completează cu clasele CAEN la care s-a specificat DA în                coloana "autorizata anterior" din caseta B.  CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: ...........
    OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIILOR:
    Nr. crt. Denumirea actului Nr.şi data actului/Emitent Nr. file
    A. Autorizaţia pentru prevenire şi stingere a incendiilor (P.S.I)
    După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele documente:
    1. Autorizaţia de P.S.I., în cazul în care a fost obţinută anterior
    2. Dovada depunerii documentaţiei de P.S.I. la brigazile/grupurile de pompieri militari în vederea obtineri Autorizaţiei de P.S.I. - în cazul în care aceasta a fost depusa anterior solicitării de autorizare a functio- narii la Biroul Unic
    3. Declaraţie pe propria răspundere privind respectarea legislaţiei de P.S.I.
    4. Documentaţia tehnica cuprinzând:
    a) Scenariul de siguranţă la foc
    b) Planul de situaţie şi Planuri de arhitectura pentru fiecare nivel al construcţiilor sau al spaţiilor supuse autorizării
    c) Avizul proiectantului iniţial pentru construcţiile existente sau Raport de expertiza tehnica
    5. Dovada achitării tarifului aferent autorizării - pentru obiectivele supuse autorizării prin evaluare
    B. Autorizaţia sanitară
    După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele documente:
    1. Declaraţie pe propria răspundere privind respectarea legislaţiei în domeniul igienico-sanitar - pentru activităţile supuse autorizării
    2. Documentaţia de prezentare a activităţii - pentru activităţile supuse evaluării
    3. Dovada achitării tarifului aferent autorizării
    C. Autorizaţia sanitară veterinara
    După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele documente:
    1. Declaraţia pe propria răspundere - pentru activităţile autorizate în baza acestei declaraţii
    2. Documentaţia tehnica - pentru obiectivele şi activităţile supuse evaluării:
    a) Memoriu tehnic
    b) Schita tehnica cu fluxul tehnologic al obiectivului
    c) Schita de amplasare şi proiectare pentru obiective nou construite
    d) Contractul încheiat cu Direcţia Sanitară Veterinara pentru unităţile de producere, prelucrare şi depozita- re a produselor de origine animala
    3. Dovada achitării taxei aferent autorizării
    D. Autorizaţia de mediu
    După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele documente:
    1. Autorizaţia de mediu valabilă sau copia de pe adresa de solicitare a acesteia
    2. Declaraţie pe propria răspundere pri- vînd respectarea legislaţiei de pro- tectie a mediului - pentru activita- tile cu impact nesemnificativ asupra mediului
    3. Fişa tip de prezentare a activităţii- pentru activităţile cu impact redus sau semnificativ asupra mediului
    4. Planul de situaţie şi Planul de încadrare în zona al obiectivului
    5. Dovada achitării taxei şi tarifului aferente autorizării
    E. Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii
    După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele documente:
    1. Declaraţie pe propria răspundere privind respectarea legislaţiei de protecţia muncii
    2. Documente necesare desfăşurării activităţilor cu substanţe toxice, explozive, produse de uz fitosanitar
    3. Dovada achitării tarifului aferent autorizării
    Total file:
                 Data: ............... Semnatura: ............
     +  Anexa 2      MODELUL ŞI CONŢINUTUL CERTIFICATULUI DE ÎNREGISTRARE A COMERCIANTULUI ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ ┌───┐ │ │ R O M A N I A │ │ OFICIUL NAŢIONAL AL REGISTRULUI COMERŢULUI │ │ MINISTERUL JUSTIŢIEI │ *)│ │ │ │ │ OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI │ │ └───┘ DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ....... │ │ │ │ │ │ │ │ CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE │ │ │ │ │ │ Firma / Sucursala: │ │ │ │ │ │ │ │ Sediul social: │ │ │ │ │ │ │ │ Activitatea principala; │ │ (descriere, clasa CAEN) │ │ │ │ │ │ │ │ Cod Unic de Înregistrare: │ │ din data de: │ │ │ │ │ │ Director, │ │ │ │ Atribut fiscal: din data de: │ │ Nr. de ordine la registrul comerţului: │ │ Data emiterii certificatului: │ │ │ │ │ │ Seria Nr. │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    *) Stema României----------  +  Anexa LA                                                       COD UNIC DE ÎNREGISTRARE  FIRMA: .................................... ........................  Sediu social: .............................  Sediu secundar/activitate: ................ ┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐ │Nr│ │Concluzia│Nr. şi data │Nr. şi data │Nume şi prenu-│ │c │ INSTITUŢIA │evaluării│referatului │autorizaţiei│me reprezen- │ │r │ │ │ │ │tant, semna- │ │t.│ │ │ │ │tura şi stam- │ │ │ │ │ │ │pila │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │1.│MINISTERUL DE INTERNE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Brigada/Grupul de │ │ │ │ │ │ │Pompieri Militari │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │..................... │ │ │ │Data ........ │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │2.│MINISTERUL SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │ │ │ ŞI FAMILIEI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Direcţia de Sănătate │ │ │ │ │ │ │Publică a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │..................... │ │ │ │Data ........ │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │3.│ MINISTERUL │ │ │ │ │ │ │AGRICULTURII, ALIMEN- │ │ │ │ │ │ │TATIEI ŞI PĂDURILOR │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Agenţia Naţionala │ │ │ │ │ │ │Sanitară Veterinara/ │ │ │ │ │ │ │Direcţia Sanitară │ │ │ │ │ │ │Veterinara a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │..................... │ │ │ │Data ........ │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │4.│MINISTERUL APELOR ŞI │ │ │ │ │ │ │PROTECŢIEI MEDIULUI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Inspectoratul Judeţean│ │ │ │ │ │ │de Protecţia Mediului │ │ │ │ │ │ │..................../ │ │ │ │ │ │ │Inspectoratul de │ │ │ │ │ │ │Protecţia Mediului al │ │ │ │ │ │ │municipiului Bucureşti│ │ │ │Data ........ │ ├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤ │5.│MINISTERUL MUNCII ŞI │ │ │ │ │ │ │SOLIDARITĂŢII SOCIALE-│ │ │ │ │ │ │INSPECŢIA MUNCII │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Inspectoratul │ │ │ │ │ │ │Teritorial de Muncă al│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │..................... │ │ │ │Data ........ │ └──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘  ANULARI AUTORIZAŢII REAUTORIZĂRI ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ │N│Insti-│Tipul,nr. şi│ Numele, │ │N│Insti-│Tipul,nr. şi│ Numele, │ │r│tutia │data docu- │semnatura şi │ │r│tutia │data docu- │semnatura şi │ │ │ │mentului │ ştampila │ │ │ │mentului │ ştampila │ │c│ │ │ persoanei │ │c│ │ │ persoanei │ │r│ │ │ autorizate │ │r│ │ │ autorizate │ │t│ │ │ │ │t│ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘──────────────────