ORDIN nr. 1.779 din 14 decembrie 2022privind modificarea și completarea Procedurii și modalității de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 1254 din 27 decembrie 2022
Având în vedere dispozițiile art. 9 alin. (12^1) și (34^6) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 3 alin. (13) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare,directorul general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară emite prezentul ordin. + Articolul IProcedura și modalitatea de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1. La articolul 5 punctul 7, după alineatul (2^9) se introduc două noi alineate, alineatele (2^10) și (2^11), cu următorul cuprins:(2^10) În cazul contractelor de finanțare încheiate în anul 2021, termenul de valabilitate se poate prelungi până la data de 31 martie 2023.(2^11) Prin excepție de la prevederile alin. (2) și (2^10), pentru contractele de finanțare încheiate în anul 2021, termenul se poate prelungi până la data de 29 februarie 2024 în cazul lucrărilor de înregistrare sistematică pentru care a fost emis procesul-verbal de recepție cantitativă și calitativă aferent Livrării nr. 1 «Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare», până cel târziu la data de 31 martie 2023.2. Anexele nr. 1 și 3 se modifică și se înlocuiesc cu anexele nr. 1 și 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin. + Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Directorul general al Agenției Naționale de Cadastru, și Publicitate Imobiliară,
Hajnalka-Ildikó VigBucurești, 14 decembrie 2022.Nr. 1.779. + Anexa nr. 1(Anexa nr. 1 la procedură )JUDEȚUL ..........................OFICIUL DE CADASTRU ȘI PUBLICITATE IMOBILIARĂ ........................Nr. ........./..........
CătrePrimăria Municipiului/Orașului/Comunei ..........Vă comunicăm că, în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (34^3) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare, au fost alocate în bugetul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară ............................... următoarele sume aferente finanțării lucrărilor de înregistrare sistematică:• ............ lei, reprezentând credite de angajament care reprezintă limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 20 de luni, sumă destinată finanțării lucrărilor de înregistrare sistematică ce pot fi inițiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate;• suma totală de .............. lei, reprezentând credite bugetare aferente anului .............., din care:– suma de ................ lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăți în anul .............., sumă destinată efectuării plăților pentru lucrările de înregistrare sistematică aferente Contractului de finanțare nr. .................../ data ..............., având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, aflate în derulare;– suma de ................ lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăți în anul .............., sumă destinată efectuării plăților pentru lucrările de înregistrare sistematică ce vor fi inițiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.Procedura și modalitatea de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale sunt cele aprobate prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările și completările ulterioare.Vă transmitem alăturat modelul contractului de finanțare și specificațiile tehnice aprobate prin ordin al directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
Cu deosebită considerație,
Director,
........................................................
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)
Contabil-șef,
........................................................
(numele, prenumele și semnătura) + Anexa nr. 2(Anexa nr. 3 la procedură)JUDEȚUL ..........UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ .......................................Nr. ........../..........
Solicitare de finanțareStimată Doamnă/Stimate Domnule Director,Municipiul/Orașul/Comuna ................................, prin primar ..................................., în calitate de reprezentant legal, solicităm încheierea unui contract de finanțare în condițiile art. 9 alin. (34^7) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în sumă de .......... lei, reprezentând credite de angajament, limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 20 de luni, sumă destinată finanțării lucrării de înregistrare sistematică, având ca obiect sectoare cadastrale în cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.Atașat prezentei solicitări vă transmitem cele două exemplare ale contractului de finanțare.
Cu deosebită considerație,
Primar,
........................................................
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)----
EMITENT |
Având în vedere dispozițiile art. 9 alin. (12^1) și (34^6) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 3 alin. (13) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare,directorul general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară emite prezentul ordin. + Articolul IProcedura și modalitatea de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1. La articolul 5 punctul 7, după alineatul (2^9) se introduc două noi alineate, alineatele (2^10) și (2^11), cu următorul cuprins:(2^10) În cazul contractelor de finanțare încheiate în anul 2021, termenul de valabilitate se poate prelungi până la data de 31 martie 2023.(2^11) Prin excepție de la prevederile alin. (2) și (2^10), pentru contractele de finanțare încheiate în anul 2021, termenul se poate prelungi până la data de 29 februarie 2024 în cazul lucrărilor de înregistrare sistematică pentru care a fost emis procesul-verbal de recepție cantitativă și calitativă aferent Livrării nr. 1 «Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare», până cel târziu la data de 31 martie 2023.2. Anexele nr. 1 și 3 se modifică și se înlocuiesc cu anexele nr. 1 și 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin. + Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Directorul general al Agenției Naționale de Cadastru, și Publicitate Imobiliară,
Hajnalka-Ildikó VigBucurești, 14 decembrie 2022.Nr. 1.779. + Anexa nr. 1(Anexa nr. 1 la procedură )JUDEȚUL ..........................OFICIUL DE CADASTRU ȘI PUBLICITATE IMOBILIARĂ ........................Nr. ........./..........
CătrePrimăria Municipiului/Orașului/Comunei ..........Vă comunicăm că, în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (34^3) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare, au fost alocate în bugetul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară ............................... următoarele sume aferente finanțării lucrărilor de înregistrare sistematică:• ............ lei, reprezentând credite de angajament care reprezintă limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 20 de luni, sumă destinată finanțării lucrărilor de înregistrare sistematică ce pot fi inițiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate;• suma totală de .............. lei, reprezentând credite bugetare aferente anului .............., din care:– suma de ................ lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăți în anul .............., sumă destinată efectuării plăților pentru lucrările de înregistrare sistematică aferente Contractului de finanțare nr. .................../ data ..............., având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, aflate în derulare;– suma de ................ lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăți în anul .............., sumă destinată efectuării plăților pentru lucrările de înregistrare sistematică ce vor fi inițiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.Procedura și modalitatea de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale sunt cele aprobate prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările și completările ulterioare.Vă transmitem alăturat modelul contractului de finanțare și specificațiile tehnice aprobate prin ordin al directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
Cu deosebită considerație,
Director,
........................................................
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)
Contabil-șef,
........................................................
(numele, prenumele și semnătura) + Anexa nr. 2(Anexa nr. 3 la procedură)JUDEȚUL ..........UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ .......................................Nr. ........../..........
Solicitare de finanțareStimată Doamnă/Stimate Domnule Director,Municipiul/Orașul/Comuna ................................, prin primar ..................................., în calitate de reprezentant legal, solicităm încheierea unui contract de finanțare în condițiile art. 9 alin. (34^7) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în sumă de .......... lei, reprezentând credite de angajament, limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 20 de luni, sumă destinată finanțării lucrării de înregistrare sistematică, având ca obiect sectoare cadastrale în cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.Atașat prezentei solicitări vă transmitem cele două exemplare ale contractului de finanțare.
Cu deosebită considerație,
Primar,
........................................................
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)----