ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 98 din 29 iunie 2022pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 101/2011 privind reglementarea condițiilor pentru vânzarea unor imobile, proprietate privată a statului, aflate în administrarea Regiei Autonome "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat", a imobilelor proprietatea Regiei Autonome "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat", pentru reglementarea situației juridice a unor imobile, pentru reglementarea cheltuielilor de cazare în unele situații speciale, precum și pentru modificarea unor acte normative, precum și pentru modificarea unui alt act normativ
EMITENT
  • GUVERNUL ROMÂNIEI
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 652 din 30 iunie 2022



    Având în vedere necesitatea eficientizării activității Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, prin eliminarea pierderilor și crearea condițiilor pentru creșterea veniturilor Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ și ale bugetului de stat,în scopul asigurării în continuare a resurselor financiare ale Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ pentru asigurarea cheltuielilor ocazionate de efectuarea investițiilor, administrarea și întreținerea bunurilor proprietate publică și privată a statului aflate în administrare, la nivelul cerințelor și standardelor necesare exploatării în condiții optime a imobilelor,ținând seama de numeroasele solicitări primite din partea unor persoane fizice și juridice, precum și din partea unor instituții publice centrale cu privire la constituirea unui drept de servitute asupra bunurilor proprietatea privată a statului aflate în administrarea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, astfel încât să poată fi asigurat accesul la imobilele construcție și/sau teren aflate în proprietatea/coproprietatea acestora,în considerarea imperativului asigurării desfășurării fără impedimente a activității de ordin juridic a ministerelor, instituțiilor din subordinea acestora, autorităților și instituțiilor publice centrale, finanțate integral sau parțial de la bugetul de stat, la solicitarea acestora, având în vedere faptul că în patrimoniul Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ există părți din construcții și/sau terenuri proprietatea privată a statului, care nu pot fi exploatate individual, respectiv terenuri, cote-părți sau părți din terenul, proprietate publică și privată a statului, aferent construcției vândute sau retrocedate în temeiul unei legi sau în baza unor hotărâri judecătorești, care nu pot fi exploatate individual sau valorificate de Regia Autonomă „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ în contextul legislativ actual, înregistrându-se exclusiv cheltuieli cu administrarea și întreținerea acestora,ținând seama că, în mod previzibil, prin luarea acestor măsuri se asigură un impact major prin identificarea acelor bunuri care pot aduce venituri substanțiale atât la bugetul de stat, cât și la bugetul propriu necesar funcționării Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, precum și asupra modului în care sunt exploatate imobilele aflate în administrare,situația extraordinară care necesită intervenția legislativă și a cărei reglementare nu poate fi amânată este determinată în principal de necesitatea luării unor măsuri urgente care să asigure îndeplinirea obiectului de activitate al regiei, precum și pentru exploatarea bunurilor proprietate publică și privată a statului ca un bun proprietar, prin luarea tuturor măsurilor necesare și apelarea la toate instrumentele legale care să asigure administrarea bunurilor în condiții de eficiență economică, dat fiind contextul pandemic actual, prin necesitatea contribuirii la bugetul de stat și generarea de lichidități ca urmare a reglementării unor măsuri pentru asigurarea cashflow-ului entității, precum și în vederea sprijinirii activităților autorităților administrației publice centrale prin reglementările propuse.Situația extraordinară este determinată de altfel în considerarea protejării și păstrării integrității bunurilor statului român, având în vedere lipsa cadrului legal în ceea ce privește posibilitatea acordării dreptului de servitute în calitate de titular al dreptului de administrare și condițiile prin care se poate realiza această operațiune, cu atât mai mult cu cât această operațiune se încadrează în sfera operațiunilor ce ar putea fi realizate de titularul dreptului de administrare al bunurilor statului, iar în lipsa statuării unor norme clare și bine determinate, putând exista riscul ca terțe persoane fizice și/sau juridice să poată realiza ca acțiuni și/sau operațiuni asupra bunurilor statului și aflate în administrarea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ care pot afecta bunurile statului, precum și riscul ca activitatea autorităților administrației publice centrale să se desfășoare cu sincope cauzate în principal de inexistența unor norme care să stipuleze condițiile prin care se poate realiza acest demers.Întrucât neadoptarea în regim de urgență a prezentei ordonanțe de urgență va conduce pe termen lung la cheltuieli suplimentare generate de administrarea, întreținerea și efectuarea investițiilor necesare la bunurile proprietate publică și privată a statului care necesită intervenție imediată, fiind necesar a exista disponibilitățile financiare pentru susținerea acestor costuri precum și la generarea de eventuale sincope în desfășurarea activității diferitelor instituții și autorități publice centrale, întrucât la data prezentei Regia Autonomă „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ nu dispune de instrumentele legale necesare care să permită soluționarea favorabilă a cererilor beneficiarilor, urgența este determinată, pe de-o parte, de exigența îndeplinirii obiectului principal de activitate în scopul administrării, păstrării integrității și protejării bunurilor aparținând domeniului public al statului, destinate asigurării serviciilor publice de interes național - de reprezentare și protocol pentru Senat, Camera Deputaților, Administrația Prezidențială, Guvern și Curtea Constituțională -, a bunurilor destinate asigurării de servicii specifice pentru misiunile diplomatice, oficiile consulare, reprezentanțele organizațiilor internaționale interguvernamentale acreditate în România și pentru personalul acestora, precum și a bunurilor aparținând domeniului privat al statului, pe care le are în administrare, prin crearea instrumentelor legale necesare care să contribuie la asigurarea păstrării integrității patrimoniului statului.Pe de altă parte, urgența rezultă din necesitatea atribuirii, temporar, a imobilelor proprietatea privată a statului, persoanelor care ocupă funcții de demnitate numite. Astfel, în situația neadoptării măsurilor propuse în regim de urgență, fondul locativ disponibil cu această destinație nu va mai putea satisface cerințele și solicitările persoanelor care pot beneficia de aceste drepturi având în vedere numeroasele solicitări primite, precum și condiția expresă instituită în prezent, respectiv aceea de a fi atribuite imobilele cu destinația de locuințe de serviciu, respectiv imobilele aflate în proprietatea privată a statului și propuse în vederea vânzării, în condițiile în care există în fondul locativ și alte locuințe, proprietatea privată a statului, altele decât locuințele de serviciu și cele propuse în vederea vânzării, care pot fi atribuite acestor categorii de beneficiari.Consecința negativă pe care o poate avea neadoptarea prezentei ordonanțe de urgență este faptul că, pe de-o parte, imobilele proprietate publică și privată a statului aflate în administrarea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ nu pot fi exploatate în condiții de economicitate, eficacitate și eficiență economică, iar, pe de altă parte, se generează costuri suplimentare în sarcina Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“ cu întreținerea și exploatarea unor imobile care nu pot fi întrebuințate potrivit naturii și destinației acestora de către Regia Autonomă „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“.O altă consecință negativă pe care o poate avea neadoptarea prezentei ordonanțe de urgență este aceea că, prin neinstituirea unor măsuri care să vină în sprijinul exploatării/valorificării imobilelor aflate în administrare, se creează premisele unui cadru legal lacunar și care generează sincope în fluxul normal al activității și riscuri cauzate din lipsa unor mecanisme/instrumente menite să vină în sprijinul protejării patrimoniului statului român.Neadoptarea măsurilor propuse prin prezenta ordonanță de urgență va genera efecte negative, concretizate prin cheltuieli suplimentare și pierderi financiare care ar putea fi evitate prin constituirea măsurilor propuse prin prezenta ordonanță de urgență. În considerarea faptului că elementele menționate mai sus vizează interesul general public și constituie o situație de urgență, a cărei reglementare nu poate fi amânată, se impune modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 101/2011 privind reglementarea condițiilor pentru vânzarea unor imobile, proprietate privată a statului, aflate în administrarea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, a imobilelor proprietatea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, pentru reglementarea situației juridice a unor imobile, pentru reglementarea cheltuielilor de cazare în unele situații speciale, precum și pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu completări prin Legea nr. 382/2013, cu modificările și completările ulterioare, precum și modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2014 pentru reglementarea unor măsuri privind activitatea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, pentru schimbarea regimului juridic al unor imobile și pentru modificarea unor acte normative.În temeiul art. 115 alin. (4) din Constituția României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta ordonanță de urgență.  +  Articolul IOrdonanța de urgență a Guvernului nr. 101/2011 privind reglementarea condițiilor pentru vânzarea unor imobile, proprietate privată a statului, aflate în administrarea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, a imobilelor proprietatea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, pentru reglementarea situației juridice a unor imobile, pentru reglementarea cheltuielilor de cazare în unele situații speciale, precum și pentru modificarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 851 din 30 noiembrie 2011, aprobată cu completări prin Legea nr. 382/2013, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1. La articolul 3, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:(3) Nu poate participa la licitație persoana fizică sau juridică, română ori străină, care, în ultimii 3 ani, a fost desemnată câștigătoare la o licitație publică de vânzare privind bunurile statului administrate de către R.A.-A.P.P.S., dar nu a încheiat contractul, din culpă proprie, sau a încheiat contractul de vânzare, dar nu a achitat prețul integral/în rate al imobilului adjudecat. Termenul de 3 ani se calculează de la data desemnării persoanei respective drept câștigătoare la licitație, prin procesul-verbal de licitație.2. Articolul 6 se modifică și va avea următorul cuprins:  +  Articolul 6(1) Terenul aferent construcțiilor vândute până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, terenul aferent construcțiilor retrocedate în condițiile Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sau în baza unei hotărâri judecătorești definitive, respectiv în temeiul unei hotărâri judecătorești definitive pronunțate după data intrării în vigoare a Legii nr. 76/2012 pentru punerea în aplicare a Legii nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, cu modificările ulterioare, precum și terenul aferent unei construcții cu un alt proprietar și a cărui situație juridică este clarificată, cu excepția celor care sunt proprietate publică a statului, poate fi vândut proprietarului actual al construcției, la cererea acestuia, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.(2) Construcția situată pe un teren proprietatea unei alte persoane și a cărei situație juridică este clarificată, cu excepția celor care sunt proprietate publică a statului, poate fi vândută proprietarului actual al terenului, la cererea acestuia, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.(3) Cota-parte din imobilul - construcție și/sau teren - care nu poate fi exploatată individual, cu excepția celor care sunt proprietate publică a statului, poate fi vândută pentru întregirea proprietății către coproprietar, la cererea acestuia, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.(4) R.A.-A.P.P.S. poate vinde partea din imobilul - construcție și/sau teren, care nu poate fi exploatată individual, dar care este înscrisă în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară ca o unitate individuală, cu excepția celor care sunt proprietate publică a statului, către proprietarul celeilalte părți din imobil, la cererea acestuia, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.(5) Partea din imobilul - construcție și/sau teren prevăzută la alin. (4) se stabilește prin raport de expertiză tehnică întocmit de către un expert autorizat, în condițiile legii, care va ține cont de folosința imobilului, servituțile legale, căile de acces și amplasare, limitele proprietății și eventualele studii de urbanism.(6) Prețul de vânzare al imobilelor prevăzute la alin. (1)-(5) se determină conform art. 4 și se stabilește de către consiliul de administrație al R.A.-A.P.P.S., cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.(7) Dreptul de proprietate asupra terenurilor poate fi dobândit și de către persoanele fizice sau juridice străine, în condițiile prevăzute la art. 44 alin. (2) din Constituția României, republicată, și în Legea nr. 312/2005 privind dobândirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor de către cetățenii străini și apatrizi, precum și de către persoanele juridice străine.(8) Terenul, cota-parte sau partea din terenul, proprietate publică sau proprietate privată a statului, aferent construcției vândute sau retrocedate în temeiul unei legi sau în baza unor hotărâri judecătorești definitive, respectiv în temeiul unei hotărâri judecătorești definitive pronunțate după data intrării în vigoare a Legii nr. 76/2012, cu modificările ulterioare, poate fi închiriat direct către proprietarul/coproprietarul construcției. Chiria se determină prin raport de evaluare, întocmit de către un evaluator, și se stabilește prin Hotărârea Consiliului de administrație al R.A.-A.P.P.S., cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului. Veniturile obținute din închiriere se constituie în condițiile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 173/2020 privind reglementarea condițiilor pentru atribuirea și închirierea unor imobile, proprietate publică și privată a statului, aflate în administrarea Regiei Autonome «Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat», aprobată prin Legea nr. 103/2022.(9) În vederea închirierii imobilelor prevăzute la alin. (8), consiliul de administrație al R.A. - A.P.P.S. stabilește chiria la propunerea sucursalei care administrează imobilul, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului, care nu poate fi mai mică decât chiria determinată conform alin. (8) teza a doua. (10) Chiria stabilită conform alin. (9) trebuie să acopere obligatoriu contravaloarea amortizării imobilului, a amortizării investițiilor proprii ale Regiei Autonome «Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat», a impozitelor și taxelor locale, a asigurării obligatorii a imobilului, a cheltuielilor indirecte, de întreținere, înregistrate în contabilitatea regiei cu imobilul respectiv, a altor servicii incluse, după caz, precum și a unei cote de profit de minimum 10%. (11) Anual se va proceda la actualizarea valorii chiriei în baza unui raport de evaluare, chiria neputând fi mai mică decât suma stabilită inițial prin contractul de închiriere.(12) Prin teren aferent construcțiilor, în sensul prevederilor art. 6 alin. (1) și (8), se înțelege suprafața de teren care nu poate fi exploatată individual, stabilită prin raport de expertiză tehnică topografică și/sau construcții, întocmit de către un expert autorizat, în condițiile legii, care va ține cont de folosința terenului, servituțile legale, căile de acces și amplasare, limitele proprietății și eventualele studii de urbanism.3. După articolul 6 se introductreinoi articole, articolele 6^1-6^3, cu următorul cuprins:  +  Articolul 6^1(1) R.A.-A.P.P.S. poate constitui drept de servitute asupra terenurilor proprietate privată a statului și aflate în administrarea sa, care sunt înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară având categoria de folosință «drum» de utilitate privată închis circulației publice, potrivit documentației tehnice-cadastrale întocmite în condițiile legii.(2) Dreptul de servitute asupra terenului proprietate privată a statului se constituie de către R.A.-A.P.P.S., în calitate de administrator al fondului aservit, la cererea proprietarului/ coproprietarului fondului dominant, cu plata justei despăgubiri. (3) Justa despăgubire este determinată prin raport de evaluare întocmit de către evaluatori persoane fizice sau juridice, autorizați în condițiile legii și selectați de către R.A. - A.P.P.S., cu respectarea legislației în vigoare. Răspunderea juridică privind corectitudinea stabilirii prețului prevăzut în raportul de evaluare revine exclusiv evaluatorului care a întocmit respectivul raport de evaluare.(4) În vederea acordării dreptului de servitute, la propunerea sucursalei care administrează imobilul, consiliul de administrație al R.A.-A.P.P.S. stabilește condițiile privind constituirea dreptului de servitute, durata acestuia, precum și cuantumul justei despăgubiri, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.(5) Justa despăgubire nu poate fi mai mică decât cea determinată prin raport de evaluare întocmit de către de evaluatori persoane fizice sau juridice, autorizați în condițiile legii și selectați de către R.A.-A.P.P.S., cu respectarea legislației în vigoare.(6) Justa despăgubire stabilită conform alin. (4) trebuie să acopere obligatoriu contravaloarea amortizării investițiilor proprii ale Regiei Autonome «Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat», a impozitelor și taxelor locale, a cheltuielilor indirecte, de întreținere înregistrate în contabilitatea regiei cu imobilul respectiv, a altor servicii incluse, după caz, precum și a unei cote de profit de minimum 10%.(7) Plata cuantumului justei despăgubiri se va face lunar sau anual, în primul trimestru al anului în curs. Modalitatea privind plata cuantumului justei despăgubiri se stabilește de către consiliul de administrație al R.A.-A.P.P.S., cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.(8) Veniturile obținute din justa despăgubire se constituie în condițiile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 173/2020, aprobată prin Legea nr. 103/2022.(9) Dreptul de servitute acordat asupra terenurilor proprietate privată a statului aflate în administrarea R.A.-A.P.P.S. se constituie printr-un act juridic încheiat în formă autentică și se intabulează în cartea funciară pe durata existenței dreptului de servitute acordat.(10) Stabilirea categoriei de folosință «drum» se face de către sucursala care administrează imobilul, pe baza documentației tehnice întocmite de aceasta, în condițiile legii, și se aprobă de către consiliul de administrație al R.A.-A.P.P.S. și Secretariatul General al Guvernului.(11) În vederea constituirii dreptului de servitute, se va obține în prealabil un certificat de urbanism, potrivit dispozițiilor art. 6 alin. 6 pct. c) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.(12) Bunurile proprietate privată a statului aflate în administrarea R.A.-A.P.P.S., asupra cărora s-a constituit un drept de servitute în condițiile prezentei ordonanțe de urgență, nu pot fi grevate de altfel de sarcini.  +  Articolul 6^2(1) Asupra terenurilor proprietate privată a statului aflate în administrarea R.A.-A.P.P.S. se poate constitui drept de servitute, cu titlu gratuit, în favoarea ministerelor, instituțiilor din subordinea acestora, autorităților și instituțiilor publice centrale, finanțate integral sau parțial de la bugetul de stat, la solicitarea acestora, dispozițiile art. 6^1 alin. (1) și alin. (9)-(12) aplicându-se în mod corespunzător.(2) În vederea acordării dreptului de servitute prevăzut la alin. (1) la propunerea sucursalei care administrează imobilul, consiliul de administrație al R.A.-A.P.P.S. stabilește condițiile privind constituirea dreptului de servitute și durata acestuia, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului.  +  Articolul 6^3(1) Terenul având categoria de folosință «drum» de utilitate privată închis circulației publice sau cota-parte, respectiv partea din drumul/calea de acces, proprietate privată și exclusivă a statului aflată în administrarea R.A.-A.P.P.S., asupra căruia a fost instituit în prealabil un drept de servitute, poate fi vândut/ă direct către proprietarul/coproprietarul fondului dominant, la cererea acestuia, prevederile art. 4, art. 6 alin. (3)-(5), alin. (6) și alin. (7) fiind aplicabile în mod corespunzător.(2) Vânzarea terenului în condițiile alin. (1) sau constituirea unui drept de servitute asupra terenului având categoria de folosință «drum», sau a cotei-părți, respectiv a părții din drumul, proprietatea privată a statului, se poate face odată cu/ulterior vânzării de către R.A.-A.P.P.S. a imobilului - construcție și/sau teren.4. La articolul 8, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9), cu următorul cuprins:(9) În situația în care în termen de 180 de zile calendaristice de la introducerea imobilului în lista prevăzută la alin. (8) nu se înregistrează nicio ofertă de cumpărare a imobilului în condițiile alin. (5)-(7), consiliul de administrație al R.A.-A.P.P.S. va hotărî cu privire la declanșarea unei noi proceduri de vânzare sau exploatarea imobilului prin alte modalități prevăzute de lege.5. La articolul 11, după alineatul (1^1) se introducdouă noi alineate, alineatele (1^2) și (1^3), cu următorul cuprins:(1^2) Dreptul de proprietate asupra imobilului vândut prin licitație sau în condițiile art. 8 alin. (5)-(7) se transmite de la vânzător la cumpărător la data achitării integrale a prețului, cu îndeplinirea formalităților de publicitate imobiliară prevăzute de lege. (1^3) Predarea-primirea imobilului vândut se face prin proces-verbal în termen de maximum 30 de zile de la data încasării prețului.6. Articolul 12^1 se abrogă.7. La articolul 13, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins:  +  Articolul 13(1) Prin excepție de la prevederile art. 1, imobilele, proprietate privată a statului, aflate în administrarea R.A.-A.P.P.S., care au situația juridică clarificată, dar care sunt grevate de sarcini, pot fi vândute, potrivit prezentei ordonanțe de urgență, cu introducerea în contractul de vânzare-cumpărare a unei clauze prin care cumpărătorul se obligă să exercite drepturile și să preia obligațiile din contractele de locațiune sau prestări de servicii încheiate potrivit legii, precum și orice alte sarcini, după caz, care au ca obiect imobilul în cauză.8. Titlul capitolului I^1 - „Măsuri pentru asigurarea, temporar, a locuințelor de serviciu necesare demnitarilor din cadrul ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale și instituțiilor publice“ se modifică și va avea următorul cuprins:  +  Capitolul I^1 Măsuri pentru asigurarea, temporar, a locuințelor de serviciu și a imobilelor cu destinația de locuință altele decât cele încadrate ca locuințe de serviciu, necesare demnitarilor din cadrul ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale și instituțiilor publice9. La articolul 14^1, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins:  +  Articolul 14^1(1) Prin derogare de la prevederile Legii locuinței nr. 114/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare, miniștrilor, inclusiv persoanelor care ocupă funcții asimilate celei de ministru și miniștrilor delegați, pe durata mandatului, respectiv secretarilor de stat și persoanelor care ocupă funcții asimilate celei de secretar de stat, pe o perioadă de 3 luni de la data numirii în funcție, li se pot atribui temporar imobile cu destinația de locuință de serviciu din fondul locativ aflat în administrarea R.A.-A.P.P.S., prevăzute în anexa nr. 1^1, sau imobile cu destinația de locuință altele decât cele încadrate ca locuințe de serviciu din fondul locativ aflat în administrarea R.A.-A.P.P.S., dispozițiile alin. (2)-(7) și art. 14^2-14^5 aplicându-se în mod corespunzător.10. După articolul 28 se introduce un nou articol, articolul 28^1, cu următorul cuprins:  +  Articolul 28^1Modificarea sau completarea anexei nr. 1^1 se face prin hotărâre a Guvernului.11. La anexa nr. 1^1 - Lista apartamentelor aflate în administrarea R.A.-A.P.P.S. propuse pentru locuințe de serviciu, după numărul curent 64 se introduce un nou număr curent, nr. crt. 65, cu următorul cuprins:
    Nr. crt. Poz. HG Denumirea imobilului și adresaNr. camereSuprafața utilă - mp -
    65766^27Apartament 15 din str. Eminescu nr. 124, sc. A, ap. 15, sectorul 2, București5199,78
     +  Articolul IILa articolul 18 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 18/2014 pentru reglementarea unor măsuri privind activitatea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat“, pentru schimbarea regimului juridic al unor imobile și pentru modificarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 305 din 24 aprilie 2014, punctul 4 se abrogă.
    PRIM-MINISTRU
    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
    Contrasemnează:
    Secretarul general al Guvernului,
    Marian Neacșu
    Ministrul finanțelor,
    Adrian Câciu
    București, 29 iunie 2022.Nr. 98.-----