ORDIN nr. 56 din 8 aprilie 2021privind modificarea anexei la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 137/2018 pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului
EMITENT
  • MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 406 din 19 aprilie 2021



    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:  +  Articolul IAnexa la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 137/2018 pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.056 din 13 decembrie 2018, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.  +  Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    Ministrul afacerilor interne,
    Lucian Nicolae Bode
    București, 8 aprilie 2021.Nr. 56.  +  ANEXĂ(Anexa la Ordinul nr. 137/2018)
    NORMĂ DE DOTARE
    cu mijloace tehnice și bunuri materiale necesare Instituției Prefectului
    Nr. crt.Denumirea bunurilor materialeU.M.Criterii de înzestrare și mod de repartizare
    1Pistolcpl. (complet)- câte 1 pentru fiecare polițist din cadrul S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    2Cartuș pentru pistolbuc.- câte 120 pentru fiecare pistol
    3Autoturism de serviciucpl.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean, mai puțin S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov; - 3 pentru S.P.C.P. al municipiului București; - 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov; - câte 6 pentru fiecare prefectură; - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București
    4Pontoncpl.- câte 1 pentru prefecturile județelor Tulcea și Galați
    5Șalupăcpl.- câte 1 pentru prefecturile județelor Tulcea și Galați
    6Aparat faxbuc.- câte 1 pentru cabinetul prefectului, fiecare subprefect, direcție/similar și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.); - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    7Terminal radio fixcpl.- câte 1 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    8Terminal radio mobilcpl.- câte 1 pentru fiecare autoturism de serviciu
    9Terminal radio portabilcpl.- câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.
    10Terminal telefonic (analogic, digital, IP, dect)cpl.- câte 1 (dect) pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 1 (analogic/digital/IP) pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual
    11Terminal telefonic GSMcpl.- câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, șef S.P.C.P. și șef S.P.C.R.P.C.Î.V.
    12Echipament de transport de tip TDMoIP cpl.- câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    13Echipament de transport de tip media convertorcpl.- câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    14Terminal de videoconferințăcpl.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    15Switch de layer 2cpl.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    16Routercpl.- câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    17Stație de lucrucpl.- câte 1 pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual
    18Servercpl.- câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 2 pentru fiecare locație a prefecturii
    19Surse neîntreruptibile de alimentare cu energie electrică (UPS)buc.- câte 1 pentru fiecare server și stație de lucru
    20Rack pentru echipamente IT Ccpl.- câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    21Complet fix/mobil preluare date pentru pașaportbuc.- câte 1 pentru fiecare 100.000 locuitori ai județului; - 40 pentru S.P.C.P. al municipiului București
    22Complet fix/mobil pentru verificare date personale și biometricebuc.- câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. județean; - 15 pentru S.P.C.P. al municipiului București
    23Complet tipărire pașapoarte temporarebuc.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație sub 400.000 locuitori; - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație peste 400.000 locuitori; - 6 pentru S.P.C.P. al municipiului București
    24Complet eliberare pașapoartebuc.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație sub 400.000 locuitori; - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din județele cu o populație peste 400.000 locuitori; - 8 pentru S.P.C.P. al municipiului București
    25Stație de preluare imagine pentru permise de conducerecpl.- câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din județele cu o populație sub 500.000 locuitori; - câte 6 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din județele cu o populație peste 500.000 locuitori; - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București
    26Stație scanare date permise de conducerecpl.- câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; - 7 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București
    27Stație de prelucrare certificate de înmatricularecpl.- câte 1 pentru fiecare 200.000 locuitori ai județului; - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București
    28Stație de prelucrare autorizații de circulație provizoriecpl.- câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.
    29Imprimantă de rețeacpl.- câte 1 pentru fiecare birou/compartiment din cadrul S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 2 pentru nevoile fiecărei prefecturi și S.P.C.P.
    30Imprimantă multifuncționalăbuc.- câte 1 pentru fiecare serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.), birou și compartiment din cadrul prefecturii; - câte 2 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; - câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. județean și S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București; - 30 pentru S.P.C.P. al municipiului București
    31Imprimantă termicăbuc.- câte 1 pentru fiecare ghișeu
    32Scanercpl.- câte 1 pentru fiecare prefectură; - câte 5 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; - câte 10 pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului București
    33Cititor optic fix/portabil pentru verificarea documentelor de călătorie și permiselor de conducere cpl.- câte 1 pentru fiecare ghișeu din cadrul fiecărui S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. județean; - 8 pentru S.P.C.P. al municipiului București
    34Mască contra gazelorcpl.- câte 1 pentru fiecare polițist, funcționar public și personal contractual
    35Trusă individuală de decontaminarecpl. 
    36Cameră video portabilăbuc.- câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice, oficiu prefectural și examinator atestat
    37Aparat/Cameră foto cpl.- câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice și oficiu prefectural
    38Lampă cu raze ultravioletebuc.- câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, direcție și serviciu din cadrul prefecturii (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.); - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. județean; - câte 12 pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului București
    39Tester alcoolemiebuc.- câte 1 pentru fiecare prefectură
    40Reportofoncpl.- câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare și relații publice și oficiu prefectural
    41Video/multimedia (videoproiector)buc.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    42Ecran pentru proiecțiebuc.- câte 1 pentru fiecare videoproiector
    43Cuptor cu microundebuc.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    44Expresor de cafeabuc.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    45Frigider de uz casniccpl.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 3 pentru fiecare prefectură
    46Aparat de multiplicatcpl.- câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar) și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul București); - 3 pentru S.P.C.P. al municipiului București; - 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București
    47Instalație de climatizarecpl.- câte 1 pentru fiecare corp de clădire/locație
    48Soluție pentru management fluxuri organizatorice/sistem de ticketingcpl.- câte 1 pentru fiecare locație a S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    49Sistem de informare electronică pentru cetățeni (infochioșc)cpl.- câte 1 pentru fiecare sediu al prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    50Mașină de tocat hârtiebuc.- câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar) și serviciu (mai puțin S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul București); - 5 pentru S.P.C.P. al municipiului București; - 8 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului București
    51Mașină de numărat și verificat bancnotebuc.- câte 1 pentru fiecare prefectură și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    52Ladă metalică pentru documentebuc.- câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcție (similar), serviciu și birou
    53Sursă portabilă de iluminatbuc.- pentru 10% din efectivele fiecărei structuri
    54Aspiratorcpl.- câte 1 pentru fiecare sediu
    55Centrală de pază și alarmarecpl.- câte 1 pentru fiecare locație
    56Sistem de supraveghere video, antiefracție și antiincendiicpl.- câte 1 pentru fiecare locație
    57Centrală telefonicăcpl.- câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    58Termoscanercpl.- câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    59Nebulizatorcpl.- câte 1 pentru fiecare locație a prefecturii, S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V.
    60Echipament de protecție (pelerină cu glugă, cizme cauciuc, mănuși)cpl.- câte 1 pentru fiecare lucrător din cadrul prefecturii, cu atribuții în domeniul situațiilor de urgență
    NOTE:1. Echipamentele pentru comunicații de date în rețelele informatice locale și de arie mai mare (metropolitană și națională) vor fi stabilite de către Direcția generală pentru comunicații și tehnologia informației pe măsura implementării rețelelor de comunicații de date a Ministerului Afacerilor Interne.2. Necesarul de armament și muniția aferentă pentru S.P.C.P. și S.P.C.R.P.C.Î.V., stabilit conform prevederilor prezentei norme de dotare, se comunică inspectoratelor de poliție județene de către prefecturi. Armamentul și muniția aferentă rămân în patrimoniul inspectoratelor de poliție județene și se asigură de către structurile logistice ale acestora, la solicitarea șefilor serviciilor publice comunitare, din rezerva de 10% constituită la uzul curent.3. La întocmirea planurilor logistice privind asigurarea cu mijloace tehnice și materiale se vor lua în calcul cantitățile rezultate din aplicarea criteriilor și modului de repartizare prevăzute în normă. 4. Dotarea cu celelalte mijloace și obiecte de inventar se face în conformitate cu prevederile ordinelor ministrului afacerilor interne în vigoare, astfel: Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 503/2008 privind asigurarea structurilor și efectivelor cu materiale de resortul echipamentului, de întreținere și alte materiale specifice, cu modificările ulterioare, Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 633/2008 privind normele de stabilire a parametrilor necesari desfășurării activităților în spațiile aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne; Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019* pentru aprobarea Normelor de dotare cu aparatură audio-video-TV în structurile Ministerului Afacerilor Interne. * Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.5. S.P.C.P. - serviciu public comunitar de pașapoarte.6. S.P.C.R.P.C.Î.V. - serviciu public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare vehicule.
    -----