ORDIN nr. 967 din 20 martie 2017pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanțelor fiscale, emise și tipărite prin intermediul Unității de imprimare rapidă
EMITENT
  • AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 208 din 27 martie 2017



    În temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare fiscală, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere dispozițiile art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, președintele Agenției Naționale de Administrare fiscală emite următorul ordin:  +  Articolul 1 Se aprobă modelele, precum și caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare și de păstrare a următoarelor formulare:1. Titlu executoriu, prevăzut în anexa nr. 1;2. Somație, prevăzută în anexa nr. 2;3. Decizie referitoare la obligațiile fiscale accesorii, reprezentând dobânzi și penalități de întârziere, prevăzută în anexa nr. 3;4. Decizie referitoare la obligațiile fiscale accesorii, reprezentând penalități de nedeclarare, prevăzută în anexa nr. 4;5. Înștiințare privind stingerea obligațiilor fiscale, prevăzută în anexa nr. 5;6. Adresă de înființare a popririi asupra disponibilităților bănești, prevăzută în anexa nr. 6;7. Adresă de înștiințare privind înființarea popririi, prevăzută în anexa nr. 7;8. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităților bănești, prevăzută în anexa nr. 8;9. Notificare privind obligațiile fiscale restante, prevăzută în anexa nr. 9.10. Adresă de înființare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terți, prevăzută în anexa nr. 10; (la 19-10-2017, Articolul 1 a fost completat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 2.950 din 13 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 830 din 19 octombrie 2017 ) 11. Decizie privind compensarea obligațiilor fiscale, prevăzută în anexa nr. 11; (la 19-10-2017, Articolul 1 a fost completat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 2.950 din 13 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 830 din 19 octombrie 2017 ) 12. Notă privind restituirea/rambursarea unor sume, prevăzută în anexa nr. 12. (la 19-10-2017, Articolul 1 a fost completat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 2.950 din 13 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 830 din 19 octombrie 2017 ) 13. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terți, prevăzută în anexa nr. 13. (la 22-12-2017, Articolul 1 a fost completat de Punctul 1, Articolul II din ORDINUL nr. 3.733 din 19 decembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1022 din 22 decembrie 2017 )  +  Articolul 2 Actele administrative fiscale și procedurale prevăzute la art. 1 sunt emise de către organele fiscale centrale și tipărite prin intermediul Unității de imprimare rapidă.  +  Articolul 3Anexele nr. 1-13 fac parte integrantă din prezentul ordin. (la 22-12-2017, Articolul 3 a fost modificat de Punctul 2, Articolul II din ORDINUL nr. 3.733 din 19 decembrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1022 din 22 decembrie 2017 )  +  Articolul 4 Direcția generală de reglementare a colectării creanțelor bugetare, Direcția generală de tehnologia informației, Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, precum și organele fiscale din subordinea acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.  +  Articolul 5(1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare fiscală nr. 1.438/2009 pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanțelor fiscale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 590 din 25 august 2009, cu modificările și completările ulterioare.
    Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală,
    Bogdan Nicolae Stan
    București, 20 martie 2017. Nr. 967.  +  Anexa nr. 1
    ANTET*1) Dosar de executare nr. ........... Nr. ................ din ......... Către*2) .............................,cod de identificare fiscală ..........,str. .............. nr. ...., bl. ....,sc. ......, et. ......., ap ..........,sectorul ......., localitatea ........,județul .........., cod poștal ........
    Notă
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    *2) Se vor menționa numele și prenumele sau denumirea debitorului, după caz.

    TITLU EXECUTORIU
    În temeiul art. 226 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, întrucât a expirat scadența/termenul de plată a obligațiilor fiscale/bugetare înscrise în documentul/documentele prin care s-a stabilit suma de plată, a fost emis prezentul înscris care constituie titlu executoriu.
    Denumirea obligației fiscale/bugetareCategorie sumă de plată*3) Documentul prin cares-a stabilit suma de plată*4) Termenul legal de plată Suma datorată (lei)
    TOTAL
    Notă
    *3) Se va menționa categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare.
    *4) Se vor menționa: denumirea documentului, numărul și data.
    Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestație la instanța judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoștință, în conformitate cu prevederile art. 260 și 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare. Potrivit dispozițiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Prezentul titlu executoriu produce efecte juridice față de dumneavoastră, de la data comunicării acestuia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele și prenumele ............................ Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 7591. Denumire: Titlu executoriu2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic.4. Se utilizează: în baza prevederilor art. 226 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește:– de compartimentul cu atribuții de executare silită, în format electronic, pentru tipărire, transmitere și arhivare;– de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie.6. Circulă:– 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– 1 exemplar la debitor, în format hârtie.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
    Cod de bare 2
     +  Anexa nr. 2ANTET^1)Dosar de executare nr. .................Nr. …………….. din …............……
    Cod de bare 1
    Către ......................................^2)cod de identificare fiscală ...................................str. ................................... nr. ..., bl. ....., sc. ….,et. ...., ap. ....., sector ......., localitatea ....................județul ............................., cod poștal ..................
    SOMAȚIE
    În baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, vă înștiințăm că figurați în evidența fiscală cu următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de .......................... anexat/anexate.
    Cod de bare 2
    Denumirea obligației fiscale/bugetareCategorie suma de plată^3)Titlul executoriu nr./data^4)Suma datorată (lei) Contul în care urmează a se vira suma
    TOTAL
    Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei somații nu veți achita sumele menționate pentru care termenul legal de plată a expirat, nu veți face dovada stingerii acestora sau nu veți depune o notificare cu privire la intenția de a se demara procedura de mediere, în baza prevederilor art. 230 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, se va proceda la continuarea măsurilor de executare silită.Toate cheltuielile ocazionate de stingerea sumelor menționate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea acestei somații prin poștă, vor fi suportate de către dumneavoastră.Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestație la instanța judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancțiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoștință, în conformitate cu prevederile art. 260 și 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Potrivit dispozițiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie.
    Conducătorul organului de executare,
    Numele și prenumele ……………………
    Semnătura .......................................
    L.S.
    Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale, cu modificările și completările ulterioare.Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.^1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.^2) Se vor menționa numele și prenumele sau denumirea debitorului, după caz.^3) Se vor menționa categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare.^4) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul și data emiterii.1. Denumire: Somație2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic.4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește în două exemplare de organul de executare silită.6. Circulă 1 exemplar la debitor.7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. (la 28-06-2019, Anexa nr. 2 a fost modificată de Articolul II din ORDINUL nr. 1.699 din 24 iunie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 529 din 28 iunie 2019 )
     +  Anexa nr. 3
    Cod de bare 1
    Notă
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    *2) Numele, prenumele/Denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare ale debitorului.

    DECIZIE
    referitoare la obligațiile fiscale accesorii
    reprezentând dobânzi și penalități de întârziere
    În temeiul art. 98 lit. c) și art. 173 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, pentru neachitarea la termenul de scadență de către debitor a obligațiilor fiscale principale, s-au calculat următoarele dobânzi și penalități de întârziere:
    Cod*3) Denumirea obligației fiscale/bugetare*4)Cuantumul dobânzilor (lei) Cuantumul penalitățilorde întârziere (lei) Contul în care urmează a se vira suma calculată
    TOTAL
    Notă
    *3) Se va menționa codul existent în nomenclatorul aplicațiilor informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
    *4) Se va preciza denumirea obligației fiscale principale: impozit, taxă, contribuție socială sau alte sume datorate bugetului general consolidat.
    Detaliile referitoare la modul de calcul al sumelor reprezentând dobânzi și penalități de întârziere aferente obligațiilor fiscale se află în anexa la prezenta decizie. Vă invităm să achitați dobânzile și penalitățile de întârziere, în termenul prevăzut la art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:– până la data de 5 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună;– până la data de 20 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună. În conformitate cu prevederile art. 152 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanță. Asupra emiterii prezentei decizii organul fiscal nu este obligat să asigure contribuabilului/plătitorului posibilitatea de a-și exprima punctul de vedere cu privire la faptele și împrejurările relevante în luarea prezentei decizii, conform art. 9 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ-fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare. Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele și prenumele ............................ Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759
    Cod de bare 2
     +  Anexala Decizia nr. ........... din data de ..............
    Cod*1) Documentul prin care s-a individualizat suma de plată*2) Categoria de sumă*3) Perioada pentru care se calculează dobânda sau penalitatea de întârziere Suma obligațieiprincipale Zile/luni de întârziereCota*4) Suma reprezentând dobândă sau penalitate de întârziere
    TOTAL
    Notă
    *1) Se va menționa codul existent în nomenclatorul aplicației informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
    *2) Se vor menționa: denumirea documentului care constituie titlu de creanță și prin care s-a individualizat obligația fiscală principală, numărul și data acestuia.
    *3) Se va menționa categoria de sumă: dobânzi sau penalități de întârziere.
    *4) Nivelul dobânzii și penalității de întârziere se stabilește conform art. 174 alin. (5) și art. 176 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
    1. Denumire: Decizie referitoare la obligațiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi și penalități de întârziere2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează în baza art. 98 lit. c) și art. 173 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește:– de compartimentul de evidență pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere și arhivare;– de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie.6. Circulă:– 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic,– 1 exemplar la debitor, în format hârtie.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
     +  Anexa nr. 4
    Cod de bare 1
    Notă
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    *2) Numele, prenumele/Denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare ale debitorului.

    DECIZIE
    referitoare la obligațiile fiscale
    accesorii reprezentând penalități de nedeclarare
    În temeiul art. 98 lit. c) și art. 181 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, pentru obligațiile fiscale principale nedeclarate sau declarate incorect și stabilite de organul de inspecție fiscală prin decizii de impunere, s-au calculat următoarele penalități de nedeclarare:
    Cod*3) Denumirea obligației fiscale*4) Penalități de nedeclarare - lei -
    0 1 2
    TOTAL:
    Notă
    *3) Se va menționa codul existent în nomenclatorul aplicațiilor informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
    *4) Se va preciza denumirea obligației fiscale principale: impozit, taxă, contribuție socială sau alte sume datorate bugetului general consolidat pentru care se datorează penalitate de nedeclarare, potrivit legii.
    Vă invităm să achitați penalitățile de nedeclarare, în contul de venituri 20.35.01.08. "Penalități de nedeclarare", în termenul prevăzut la art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:– până la data de 5 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună;– până la data de 20 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună. În situația în care obligațiile fiscale principale stabilite de organul de inspecție fiscală prin decizii de impunere s-au stins prin plată sau compensare până la termenul prevăzut de art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, sau acestea au fost stinse prin eșalonare la plată, în condițiile legii, puteți beneficia de reducerea cu 75% a penalităților de nedeclarare, prin depunerea unei cereri la organul fiscal competent, potrivit art. 181 alin. (2) din același act normativ. În conformitate cu prevederile art. 152 alin. (2) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanță. Asupra emiterii prezentei decizii organul fiscal nu este obligat să asigure contribuabilului/plătitorului posibilitatea de a-și exprima punctul de vedere cu privire la faptele și împrejurările relevante în luarea prezentei decizii, conform art. 9 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris puteți formula contestație la organul fiscal emitent al actului administrativ atacat în conformitate cu prevederile art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ. Detaliile referitoare la modul de calcul al sumelor reprezentând penalități de nedeclarare aferente obligațiilor fiscale principale se află în anexa la prezenta decizie. Conducătorul organului de executare, Numele și prenumele ............................ Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759
    Cod de bare 2
     +  Anexăla Decizia nr. ........... din data de ..............
    Cod*1) Documentul prin care s-a individualizat suma de plată*2) PerioadaSuma debitZileCota*3) Suma reprezentând penalități de nedeclarare
    0 1 2 3 4 5 6
    TOTAL
    Notă
    *1) Se va menționa codul existent în nomenclatorul aplicației informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
    *2) Se vor menționa numărul și data deciziei de impunere emise de organul de inspecție fiscală.
    *3) Nivelul penalității de nedeclarare se stabilește conform art. 181 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
    1. Denumire: Decizie referitoare la obligațiile fiscale accesorii reprezentând penalități de nedeclarare2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează în baza art. 98 lit. c) și art. 181 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește:– de compartimentul de evidență pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere și arhivare;– de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie.6. Circulă:– 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– 1 exemplar la debitor, în format hârtie.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
     +  Anexa nr. 5 ANTET*1) ┌──────────────────┐ Dosar fiscal nr .................. │ Cod de bare 1 │ Nr. .............. din ........... └──────────────────┘ Către*2 ............................, cod de identificare fiscală ........, str. ..........nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap ....., sectorul ......., localitatea ....., județul ......., cod poștal ........ Notă
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    *2) Se vor menționa numele, prenumele/denumirea contribuabilului/plătitorului.

    ÎNȘTIINȚARE
    privind stingerea obligațiilor fiscale
    În conformitate cu prevederile art. 165 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, vă înștiințăm că plățile efectuate de dumneavoastră au stins obligații fiscale, după cum urmează:
    Informații referitoare la documentele de plată Informații referitoare la stingerea obligațiilor fiscale
    Nr. și data documentului de plată Data plățiiSuma plătită (lei) Titlu de creanță*3)Denumirea obligației fiscale Categoriesumă de plată*4) Vechimea obligației fiscale Cuantumul obligației fiscale stinse (lei)
    TOTAL TOTAL
    Notă
    *3) Se vor menționa denumirea documentului care constituie titlu de creanță și prin care s-a individualizat creanța fiscală: DEC. - declarație fiscală, DECL. IMP. - declarație de impunere, DEC. IMP. - decizie de impunere, PVC - proces-verbal de constatare a contravenției, DEC. ACC. - decizie referitoare la obligațiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi și penalități de întârziere, DEC. PN. - decizie referitoare la obligațiile fiscale accesorii reprezentând penalități de nedeclarare, precum și numărul și data acestuia.
    *4) Se va menționa categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere /DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, MS - dobândă simplă, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare, după caz.
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare. Prezenta înștiințare produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare. Vă rugăm să aveți în vedere prezentul înscris la înregistrarea în evidența contabilă. În măsura în care aceste informații nu corespund cu evidența dumneavoastră contabilă, vă rugăm să vă prezentați la sediul nostru pentru clarificarea situației fiscale. Conducătorul unității fiscale, Numele și prenumele ............................ Semnătura ...................................... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 7591. Denumire: Înștiințare privind stingerea obligațiilor fiscale2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează în baza art. 165 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește:– de compartimentul de evidență pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere și arhivare;– de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie.6. Circulă:– 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– 1 exemplar la debitor, în format hârtie.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
    Cod de bare 2
     +  Anexa nr. 6 (la 20-03-2018, Anexa nr. 6 a fost modificată de Articolul II din ORDINUL nr. 673 din 15 martie 2018, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 243 din 20 martie 2018 )  +  Anexa nr. 7 ANTET*1) ┌──────────────────┐ Dosar de executare nr. ........... │ Cod de bare 1 │ Nr. .............. din ........... └──────────────────┘ Către*2 ............................, cod de identificare fiscală ........, str. ..........nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap ....., sectorul ......., localitatea ....., județul ......., cod poștal ........ Notă
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    *2) Se vor menționa numele, prenumele/denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare a debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menționa contribuabilul/plătitorul care le-a înființat.

    ADRESĂ
    de înștiințare privind înființarea popririi
    În baza art. 236 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, vă comunicăm că s-a luat măsura indisponibilizării sumelor existente, precum și a celor viitoare provenite din încasările zilnice în conturile în lei și/sau în valută deschise la: .............*3), precum și pentru orice sume reprezentând venituri și disponibilități bănești în lei și valută, titluri de valoare sau alte bunuri mobile necorporale deținute și/sau datorate, cu orice titlu, dumneavoastră de către: ............................*4) sau pe care le va datora și/sau deține în viitor în temeiul unor raporturi juridice existente. Sumele urmăribile vor fi reținute și virate în conturile deschise la unitatea de Trezorerie a Statului ............................................, pe numele debitorului ..........................*5), pentru a stinge obligațiile fiscale/bugetare datorate de acesta, după cum urmează: Notă
    *3) Se vor menționa denumirea și sediul băncii.
    *4) Se va menționa denumirea terțului poprit.
    *5) Se va menționa debitorul care înregistrează obligații fiscale restante conform titlurilor executorii menționate în tabel, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate pentru care s-a emis titlu executoriu.
    Denumirea obligației fiscale/bugetare Categoria sumei de plată*6) Titlul executoriu nr./data*7) Suma datorată (lei) Contul în care urmează a se vira suma
    TOTAL
    Notă
    *6) Se va menționa categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare.
    *7) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul și data emiterii.
    În temeiul art. 233 alin. (7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în cazul în care popririle înființate de organul de executare generează imposibilitatea de a vă continua activitatea economică, cu consecințe sociale deosebite, vă puteți adresa creditorului fiscal, care poate dispune, la cererea dumneavoastră și ținând seama de motivele invocate, fie suspendarea temporară totală, fie suspendarea parțială a executării silite prin poprire. Suspendarea se poate dispune, o singură dată, pe parcursul a 2 ani calendaristici pentru o perioadă de cel mult 6 luni consecutive de la data comunicării către bancă sau alt terț poprit a actului de suspendare a popririi. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestație la instanța judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoștință, în conformitate cu prevederile art. 260 și 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele și prenumele ..................... Semnătura ............................... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 7591. Denumire: Adresă de înștiințare privind înființarea popririi2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic.4. Se utilizează în baza prevederilor art. 236 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește:– de compartimentul cu atribuții de executare silită, în format electronic, pentru tipărire, transmitere și arhivare;– de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie.6. Circulă:– 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– 1 exemplar la debitor, în format hârtie.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
    Cod de bare 2
     +  Anexa nr. 8ANTET^1)Dosar de executare nr. .................Nr. …………….. din …............……
    Cod de bare 1

    Către .............................................
    ...............................................^2)

    DECIZIE
    de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităților bănești
    În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 și art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ...............^3), cu domiciliul fiscal în localitatea ......................., str. .................. nr. ......, cod de identificare fiscală .................. ^4), prin Adresa de înființare a popririi asupra disponibilităților bănești nr. ......./............., după cum urmează^5):[] - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide și exigibile de la o autoritate/instituție publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare;[] - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligațiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligațiile de plată accesorii, cheltuielile de executare și orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desființat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispozițiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare;[] - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanție sub forma unei scrisori de garanție/polițe de asigurare de garanție potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare;[] - s-a constatat că poprirea bancară a rămas fără obiect.Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestație la instanța judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancțiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoștință, în conformitate cu prevederile art. 260 și 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
    Conducătorul organului de executare,
    Numele și prenumele ……………...…
    Semnătura .........................................
    L.S.
    Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale, cu modificările și completările ulterioare.Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.^1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. ^2) Se vor menționa denumirea și sediul băncii.^3) Se vor/va menționa numele și prenumele/denumirea debitorului.^4) Se va menționa: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.^5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite.1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităților bănești2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 și art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește în două exemplare de către organul de executare silită.6. Circulă 1 exemplar la instituția de credit căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea disponibilităților bănești.7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită.
    Cod de bare 2
    (la 28-06-2019, Anexa nr. 8 a fost modificată de Articolul II din ORDINUL nr. 1.699 din 24 iunie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 529 din 28 iunie 2019 )
     +  Anexa nr. 9 ANTET*1) ┌──────────────────┐ Nr. .............. din ........... │ Cod de bare 1 │ └──────────────────┘ Către .............................., cod de identificare fiscală ........, str. ..........nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap ........., sectorul ......., localitatea ....., județul ......., cod poștal ........ Notă
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.

    NOTIFICARE
    privind obligațiile fiscale restante
    În temeiul art. 162 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în scopul publicării listelor debitorilor care înregistrează obligații fiscale restante, vă notificăm că la data de ....................*2) înregistrați obligații fiscale restante la sfârșitul trimestrului și neachitate la data prezentei, în cuantum de ............ lei, astfel: Notă
    *2 Se menționează ultima zi a ultimei luni din trimestrul de raportare.
    Capitolul I - Obligații fiscale restante:
    Bugetul Obligații fiscale restante - lei -
    Total, din care: Obligații fiscale principale*3) Obligații fiscale accesorii
    0 1 = 2 + 3 2 3
    Bugetul de stat
    Bugetul asigurărilor sociale de stat
    Bugetul FNUASS
    Bugetul asigurărilor pentru șomaj
    Total general
    Notă
    *3) Se vor menționa obligațiile fiscale principale, inclusiv amenzile de orice fel.
    Capitolul II - Obligații fiscale restante, defalcate în funcție de activitatea proprie și sediile secundare sau, după caz, de persoanele fizice, inclusiv de cele care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii libere: Debitorul .................., CIF.....................*4) Notă
    *4) Se va completa în cazul contribuabililor/plătitorilor care au înființate sedii secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, sau, în cazul persoanelor fizice, menționând în mod corespunzător codul de identificare fiscală atribuit potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, datele de identificare ale acestora și cuantumul obligațiilor fiscale aferente.
    Bugetul Obligații fiscale restante - lei -
    Total, din care: Obligații fiscale principale*3) Obligații fiscale accesorii
    0 1 = 2 + 3 2 3
    Bugetul de stat
    Bugetul asigurărilor sociale de stat
    Bugetul FNUASS
    Bugetul asigurărilor pentru șomaj
    Total general
    Notă
    *3) Se vor menționa obligațiile fiscale principale, inclusiv amenzile de orice fel.
    Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 În cazul în care există neconcordanțe între evidența dumneavoastră și sumele cuprinse în prezenta notificare, vă rugăm să vă prezentați la sediul nostru, în termen de 5 zile de la data comunicării notificării, în vederea punerii de acord asupra acestora. În caz contrar, obligațiile fiscale restante se publică așa cum au fost menționate în prezenta notificare sau cele rămase nestinse din acestea la data publicării, după caz. Conducătorul unității fiscale, Numele și prenumele ..................... Semnătura ............................... L.S.1. Denumire: Notificare privind obligațiile fiscale restante2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic.4. Se utilizează în baza prevederilor art. 162 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește:– de compartimentul de evidență pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere și arhivare;– de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie.6. Circulă:– 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– 1 exemplar la debitor, în format hârtie.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
    Cod de bare 2
     +  Anexa nr. 10ANTET^1Dosar de executare nr. ...….……..Nr. ................... din ................
    Cod de bare 1
    Către ......................................... .......................................^2
    ADRESĂ
    de înființare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terți
    În temeiul prevederilor art. 236 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, se înființează poprirea asupra sumelor de bani reprezentând venituri și disponibilități bănești în lei și în valută, titluri de valoare sau alte bunuri mobile necorporale, deținute și/sau datorate, cu orice titlu, debitorului ..........................^3 de către dumneavoastră sau pe care le veți datora și/sau deține în viitor în temeiul unor raporturi juridice existente.Sumele urmăribile vor fi reținute și virate, de îndată, în conturile deschise la unitatea de Trezorerie a Statului ……......., pe numele .......................... ^4, utilizând numărul de evidență a plății …………………………, după cum urmează:
    Denumirea obligației fiscale/bugetareCategorie sumă de plată^5Titlul executoriunr./data^6Suma datorată(lei)Contul în care urmează a se vira suma
    TOTAL:
    Poprirea se consideră înființată din momentul primirii adresei de înființare de către dumneavoastră. În acest sens, aveți obligația să înregistrați atât ziua, cât și ora primirii adresei de înființare a popririi.În situația în care la data comunicării prezentei adrese nu datorați vreo sumă de bani debitorului .................^3 sau nu veți datora în viitor asemenea sume în temeiul unor raporturi juridice existente, veți înștiința despre acest fapt organul de executare silită în termen de 5 zile de la primirea prezentei adrese.Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestație la instanța judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoștință, în conformitate cu prevederile art. 260 și 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Potrivit dispozițiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările si completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie.
    Vă mulțumim pentru cooperare.
    Conducătorul organului de executare,
    Numele și prenumele …………………….
    Semnătură .............................
    L.S.
    Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 7591. Denumire: Adresă de înființare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terți2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic.4. Se utilizează în baza prevederilor art. 236 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește în două exemplare de către organul de executare silită.6. Circulă:– un exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– un exemplar la terțul poprit, în format hârtie.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă. Notă
    ^1 Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    ^2 Se vor menționa numele, prenumele/denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a terțului poprit.
    ^3 Se vor menționa numele, prenumele/denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menționa contribuabilul/plătitorul care le-a înființat.
    ^4 Se va menționa debitorul care înregistrează obligații fiscale restante conform titlurilor executorii menționate în tabel, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate pentru care s-a emis titlu executoriu.
    ^5 Se va menționa categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare.
    ^6 În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul și data emiterii.
    Cod de bare 2
    (la 19-10-2017, Actul a fost completat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 2.950 din 13 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 830 din 19 octombrie 2017 )
     +  Anexa nr. 11ANTET^1Dosar fiscal nr. ...….……..Nr. ................... din ................
    Cod de bare 1
    Către^2 ……………………….............…………..........cod de identificare fiscală ……….............................str. .............................. nr. ....., bl. ....., sc. ...., et. ....., ap. ....., sectorul ...., localitatea ................................. județul ..................................., cod poștal ................
    DECIZIE
    privind compensarea obligațiilor fiscale
    În temeiul prevederilor art. 167 și art. 168 alin. (8)-(10) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, se compensează obligațiile fiscale/bugetare restante:I. Suma de rambursat/de restituit/de plată de la buget din care se compensează obligații fiscale/bugetare restante:
    Cod de bare 2
    Denumirea venitului/ contului de disponibil din care se compenseazăContul de venituri/ de disponibilDocumentul din care rezultă suma de rambursat/de restituit/ de plată de la bugetData exigibilității^3Suma de rambursat/de restituit/ de plată de la buget (lei)
    TOTAL:
    II. Obligații fiscale/bugetare restante care s-au stins prin compensare:
    Denumirea obligației fiscale/bugetareCategorie suma de plată^4Contul de venituri Documentul prin care s-a stabilit obligația fiscală/bugetarăData exigibilității^3Data stingerii prin compensare^5Suma compensată (lei)
    TOTAL:
    Operațiunea de compensare s-a constatat:[] - la cererea contribuabilului nr. .............. din data de .......................;[] - din oficiu.Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
    Conducătorul unității fiscale,
    Numele și prenumele ......................
    Semnătura ...................................
    L.S.
    Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și proceduraleNumăr de operator de date cu caracter personal -7591. Denumire: Decizie privind compensarea obligațiilor fiscale2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează în baza art. 167 și art. 168 alin. (8)-(10) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare. 5. Se întocmește în două sau mai multe exemplare, după caz, de către organul fiscal central.6. Circulă:– un exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– un exemplar la unitatea de trezorerie a statului, în situația în care decizia privind compensarea obligațiilor fiscale nu se emite electronic.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă. Notă
    ^1 Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    ^2 Se vor menționa numele și prenumele/denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a contribuabilului.
    ^3 Se va completa data exigibilității sumei de rambursat/de restituit/de plată de la buget, după caz, și a obligației fiscale neachitate, conform art. 167 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
    ^4 Se va menționa categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare.
    ^5 Se va completa data la care operează de drept compensarea, conform art. 167 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, respectiv data la care creanțele există deodată, fiind deopotrivă certe, lichide și exigibile, ținându-se cont de data exigibilității.
    (la 19-10-2017, Actul a fost completat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 2.950 din 13 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 830 din 19 octombrie 2017 )
     +  Anexa nr. 12ANTET^1Dosar fiscal nr. ...….……..Nr. ................... din ................
    Cod de bare 1
    Către ……………………….............…………..........^2cod de identificare fiscală ……….............................str. .............................. nr. ....., bl. ....., sc. ...., et. ....., ap. ....., sectorul ...., localitatea ................................. județul ..................................., cod poștal ................
    NOTĂ
    privind restituirea/rambursarea unor sume
    În temeiul prevederilor art. 168 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere cererea dumneavoastră de restituire nr. ............ din data de .............../decontul cu sumă negativă de T.V.A. cu opțiune de rambursare nr. ............... din data de ......................, s-a aprobat restituirea sumei de …............. lei, după cum urmează:
    Denumirea creanței fiscale/bugetareContul de venituri/ de disponibilDocumentul din care rezultă creanța fiscală/bugetară^3Nr./data documentuluiSuma de restituit (lei)
    TOTAL:
    Cod de bare 2
    Restituirea sumei se efectuează după cum urmează^4: ( ) în contul bancar nr. .........., deschis la .........................;( ) în numerar, la ghișeul unității Trezoreriei Statului.
    Conducătorul unității fiscale,
    Numele și prenumele ......................
    Semnătura ...................................
    L.S.
    Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale Număr de operator de date cu caracter personal - 7591. Denumire: Notă privind restituirea/rambursarea unor sume 2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează în baza art. 168 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare. 5. Se întocmește în două sau mai multe exemplare, după caz, de către organul fiscal central.6. Circulă:– un exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic;– un exemplar la unitatea de trezorerie a statului, în situația în care Nota privind restituirea/rambursarea unor sume nu se emite electronic.7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă. Notă
    ^1 Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
    ^2 Se vor menționa numele și prenumele/denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a contribuabilului.
    ^3 Se va menționa documentul din care rezultă creanța fiscală/bugetară, cum ar fi: document de plată, decont cu sumă negativă de T.V.A. cu opțiune de rambursare, declarația privind impozitul pe profit, hotărâre judecătorească definitivă etc.
    ^4 Se va bifa modalitatea agreată pentru restituire de către contribuabilul persoană fizică, conform cererii acestuia, iar în cazul contribuabilului persoană juridică se va bifa în mod obligatoriu contul bancar în care dorește restituirea, conform cererii acestuia.
    (la 19-10-2017, Actul a fost completat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 2.950 din 13 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 830 din 19 octombrie 2017 )
     +  Anexa nr. 13ANTET^1)Dosar de executare nr. .................Nr. …………….. din …............……
    Cod de bare 1

    Către ....................................................
    .................................................^2)

    DECIZIE
    de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terți
    În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 și art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ..................^3), cu domiciliul fiscal în localitatea ................., str. ................. nr. ......, cod de identificare fiscală ........................... ^4), prin Adresa de înființare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terți nr. ....... din data de ............., după cum urmează^5):[] - în limita sumei de........ lei, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide și exigibile de la o autoritate/instituție publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare;[] - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligațiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligațiile de plată accesorii, cheltuielile de executare și orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desființat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispozițiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare;[] - în limita sumei de ........ lei, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanție sub forma unei scrisori de garanție/polițe de asigurare de garanție potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestație la instanța judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancțiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoștință, în conformitate cu prevederile art. 260 și 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
    Conducătorul organului de executare,
    Numele și prenumele ……………...…
    Semnătura .........................................
    L.S.
    Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură și ștampilă, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale și procedurale, cu modificările și completările ulterioare.Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.^1) Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.^2) Se va menționa denumirea terțului poprit.^3) Se vor/va menționa numele și prenumele/denumirea debitorului.^4) Se va menționa: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.^5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite.1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terți2. Format: A4/t13. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 și art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.5. Se întocmește în două exemplare de către organul de executare silită.6. Circulă 1 exemplar la terțul poprit.7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită.
    Cod de bare 2
    (la 28-06-2019, Anexa nr. 13 a fost modificată de Articolul II din ORDINUL nr. 1.699 din 24 iunie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 529 din 28 iunie 2019 )
    ------