ORDIN nr. 65 din 22 ianuarie 2015pentru aprobarea structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 28 ianuarie 2015
Având în vedere:- Referatul de aprobare al Direcţiei management şi structuri unităţi sanitare nr. NB517 din 22 ianuarie 2015;- prevederile art. 10 lit. e) din Hotărârea Guvernului nr. 734/2010 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, cu modificările şi completările ulterioare;- Hotărârea Consiliului de administraţie al Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale nr. 8 din 12 decembrie 2014 referitor la avizarea structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) şi art. 14 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: + Articolul 1Se aprobă structura organizatorică a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin. + Articolul 2La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii nr. 860/2014 pentru aprobarea structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 560 din 29 iulie 2014. + Articolul 3Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii şi Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. + Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul sănătăţii,Dorel Săndesc,secretar de statBucureşti, 22 ianuarie 2015.Nr. 65. + AnexăSTRUCTURA ORGANIZATORICĂa Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale*Font 7* ┌──────────────────────────┐ ┌──────────────────────────┐ │CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE│ │ CONSILIUL ŞTIINŢIFIC │ └──────────────┬───────────┘ └──────────┬───────────────┘ │ │ └──────────────┬──────────────┘ ┌───────────────────────────┐ │ ┌──────────────────────────────────┐ │CONSILIER PROBLEME MEDICALE├──┐ │ ┌──┤ CONSILIER PROBLEME FARMACEUTICE │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ ┌───────────────────────────┐ │ │ ├──┤ DEPARTAMENT EVALUARE TEHNOLOGII │ │ DEPARTAMENT JURIDIC ├──┤ │ │ │ MEDICALE │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ │ Serviciul de prevenire şi │ │DEPARTAMENT RESURSE UMANE, ├──┤ │ ├──┤protecţie în domeniul securităţii │ │ SALARIZARE │ │ ┌──────┴──────┐ │ │ şi sănătăţii în muncă │ └───────────────────────────┘ ├───┤ PREŞEDINTE ├───┤ └──────────────────────────────────┘ │ └──────┬──────┘ │ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ │ DEPARTAMENT ECONOMIC ├──┤ │ ├──┤ Compartiment protecţie civilă │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ │ BIROU AUDIT INTERN (BAI) ├──┤ │ ├──┤DEPARTAMENT POLITICI ŞI STRATEGII │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ │BIROU ASIGURAREA CALITĂŢII ├──┘ │ └──┤DEPARTAMENT ADMINISTRAŢIE GENERALĂ│ └───────────────────────────┘ │ └──────────────────────────────────┘ ┌────────┴────────┐ │ │ ┌──────────────┤ ├──────────────┐ ┌───────────────────┤VICEPREŞEDINTE│ │VICEPREŞEDINTE├─────────────────────────┐ │ └───────┬──────┘ └───────┬──────┘ │ ┌─────────┴─────────┐ │ │ ┌─────────┴──────────┐ │ DEPARTAMENT │ └────────────┐ └────────────┐ │ DEPARTAMENT │ │EVALUARE-AUTORIZARE│ │ │ │DISPOZITIVE MEDICALE│ └─────────┬─────────┘ │ │ └──────────┬─────────┘ │ │ │ │ ┌────────────┼─────────────┐ ┌─────────────────┼────────────┬───────────┐ │ ┌───────┼─────────────┐ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │┌─────┴─────┐┌─────┴─────┐┌──────┴──────┐ │ ┌─────────┐┌────┴──────┐┌────┴──────┐┌───┴─────┐ │┌──────┐┌───┴───┐┌──┴────────┐┌───┴─────────┐│DEPARTAMENT││DEPARTAMENT││ DEPARTAMENT │ │ │Serviciul││DEPARTAMENT││DEPARTAMENT││ DEPARTA-│ ││ UNI- ││DEPAR- ││DEPARTAMENT││ DEPARTAMENT ││ PROCEDURĂ ││ PROCEDURI ││LOGISTICĂ ŞI │ ├─┤ studii ││CONTROL ││EVALUARE ŞI││ MENT │ └┤TATEA ││TAMENT ││ EVALUARE ││REGLEMENTARE,││ NAŢIONALĂ ││ EUROPENE ││ INFORMATICĂ │ │ │ clinice ││CALITATEA ││ CONTROL ││INSPECŢIE│ │NUCLE-││TEHNIC ││ UNITĂŢI ││AUTORIZARE ŞI│└───────────┘└───────────┘│ŞI GESTIONARE│ │ └─────────┘│MEDICAMEN- ││ PRODUSE ││ FARMA- │ │ ARĂ ││LABORA-││ TEHNICO- ││SUPRAVEGHERE │ │ELECTRONICĂ A│ │ ┌─────────┐│TULUI ││ BIOLOGICE ││ CEUTICĂ │ └──────┘│TOARE ││ MEDICALE ││ PIAŢA D.M. │ │ DATELOR │ │ │Serviciul│└───────────┘└───────────┘└─────────┘ └───────┘└───────────┘└─────────────┘ └─────────────┘ │ │farmaco- │ │ │vigilenţă│ └─┤şi mana- │ │gementul │ │riscului │ └─────────┘-------
EMITENT |
Având în vedere:- Referatul de aprobare al Direcţiei management şi structuri unităţi sanitare nr. NB517 din 22 ianuarie 2015;- prevederile art. 10 lit. e) din Hotărârea Guvernului nr. 734/2010 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, cu modificările şi completările ulterioare;- Hotărârea Consiliului de administraţie al Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale nr. 8 din 12 decembrie 2014 referitor la avizarea structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) şi art. 14 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: + Articolul 1Se aprobă structura organizatorică a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin. + Articolul 2La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii nr. 860/2014 pentru aprobarea structurii organizatorice a Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 560 din 29 iulie 2014. + Articolul 3Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii şi Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. + Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul sănătăţii,Dorel Săndesc,secretar de statBucureşti, 22 ianuarie 2015.Nr. 65. + AnexăSTRUCTURA ORGANIZATORICĂa Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale*Font 7* ┌──────────────────────────┐ ┌──────────────────────────┐ │CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE│ │ CONSILIUL ŞTIINŢIFIC │ └──────────────┬───────────┘ └──────────┬───────────────┘ │ │ └──────────────┬──────────────┘ ┌───────────────────────────┐ │ ┌──────────────────────────────────┐ │CONSILIER PROBLEME MEDICALE├──┐ │ ┌──┤ CONSILIER PROBLEME FARMACEUTICE │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ ┌───────────────────────────┐ │ │ ├──┤ DEPARTAMENT EVALUARE TEHNOLOGII │ │ DEPARTAMENT JURIDIC ├──┤ │ │ │ MEDICALE │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ │ Serviciul de prevenire şi │ │DEPARTAMENT RESURSE UMANE, ├──┤ │ ├──┤protecţie în domeniul securităţii │ │ SALARIZARE │ │ ┌──────┴──────┐ │ │ şi sănătăţii în muncă │ └───────────────────────────┘ ├───┤ PREŞEDINTE ├───┤ └──────────────────────────────────┘ │ └──────┬──────┘ │ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ │ DEPARTAMENT ECONOMIC ├──┤ │ ├──┤ Compartiment protecţie civilă │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ │ BIROU AUDIT INTERN (BAI) ├──┤ │ ├──┤DEPARTAMENT POLITICI ŞI STRATEGII │ └───────────────────────────┘ │ │ │ └──────────────────────────────────┘ │ │ │ ┌───────────────────────────┐ │ │ │ ┌──────────────────────────────────┐ │BIROU ASIGURAREA CALITĂŢII ├──┘ │ └──┤DEPARTAMENT ADMINISTRAŢIE GENERALĂ│ └───────────────────────────┘ │ └──────────────────────────────────┘ ┌────────┴────────┐ │ │ ┌──────────────┤ ├──────────────┐ ┌───────────────────┤VICEPREŞEDINTE│ │VICEPREŞEDINTE├─────────────────────────┐ │ └───────┬──────┘ └───────┬──────┘ │ ┌─────────┴─────────┐ │ │ ┌─────────┴──────────┐ │ DEPARTAMENT │ └────────────┐ └────────────┐ │ DEPARTAMENT │ │EVALUARE-AUTORIZARE│ │ │ │DISPOZITIVE MEDICALE│ └─────────┬─────────┘ │ │ └──────────┬─────────┘ │ │ │ │ ┌────────────┼─────────────┐ ┌─────────────────┼────────────┬───────────┐ │ ┌───────┼─────────────┐ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │┌─────┴─────┐┌─────┴─────┐┌──────┴──────┐ │ ┌─────────┐┌────┴──────┐┌────┴──────┐┌───┴─────┐ │┌──────┐┌───┴───┐┌──┴────────┐┌───┴─────────┐│DEPARTAMENT││DEPARTAMENT││ DEPARTAMENT │ │ │Serviciul││DEPARTAMENT││DEPARTAMENT││ DEPARTA-│ ││ UNI- ││DEPAR- ││DEPARTAMENT││ DEPARTAMENT ││ PROCEDURĂ ││ PROCEDURI ││LOGISTICĂ ŞI │ ├─┤ studii ││CONTROL ││EVALUARE ŞI││ MENT │ └┤TATEA ││TAMENT ││ EVALUARE ││REGLEMENTARE,││ NAŢIONALĂ ││ EUROPENE ││ INFORMATICĂ │ │ │ clinice ││CALITATEA ││ CONTROL ││INSPECŢIE│ │NUCLE-││TEHNIC ││ UNITĂŢI ││AUTORIZARE ŞI│└───────────┘└───────────┘│ŞI GESTIONARE│ │ └─────────┘│MEDICAMEN- ││ PRODUSE ││ FARMA- │ │ ARĂ ││LABORA-││ TEHNICO- ││SUPRAVEGHERE │ │ELECTRONICĂ A│ │ ┌─────────┐│TULUI ││ BIOLOGICE ││ CEUTICĂ │ └──────┘│TOARE ││ MEDICALE ││ PIAŢA D.M. │ │ DATELOR │ │ │Serviciul│└───────────┘└───────────┘└─────────┘ └───────┘└───────────┘└─────────────┘ └─────────────┘ │ │farmaco- │ │ │vigilenţă│ └─┤şi mana- │ │gementul │ │riscului │ └─────────┘-------