ORDIN nr. 267 din 7 martie 2014privind modificarea şi completarea Normelor metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.043/2010
EMITENT
  • MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 175 din 11 martie 2014



    Văzând Referatul de aprobare nr. E.N. 255/2014, întocmit de Direcţia buget şi contabilitate din cadrul Ministerului Sănătăţii,având în vedere prevederile art. 66 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 35/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul sanitar şi ale Ordonanţei Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobată cu modificări prin Legea nr. 280/2013, precum şi ale Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin:  +  Articolul INormele metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.043/2010, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 529 din 29 iulie 2010, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La punctul 1 alineatul (3), litera l) se modifică şi va avea următorul cuprins:"l) luarea de măsuri pentru dimensionarea şi repartizarea corectă şi în conformitate cu prevederile legale a cheltuielilor pe naturi şi îndeosebi a celor de personal, astfel încât să fie asigurată desfăşurarea în condiţii de normalitate a activităţii spitalului;"2. La punctul 1 alineatul (3), după litera l) se introduce o nouă literă, litera l^1), cu următorul cuprins:"l^1) supunerea spre aprobare ordonatorului principal de credite a cuantumului cheltuielilor aferente drepturilor de personal stabilite conform legii, cu avizul consiliului de administraţie;"3. La punctul 1 alineatul (3), după litera m) se introduce o nouă literă, litera m^1), cu următorul cuprins:"m^1) verificarea realităţii şi exactităţii datelor din situaţiile lunare privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public şi transmiterea acestora către Ministerul Sănătăţii la data, în formatul şi structura solicitate, potrivit prevederilor legale;"4. La punctul 1, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:"(4) Documentele tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii noi, documentaţiile de avizare a lucrărilor de intervenţii, respectiv notele de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente celorlalte categorii de investiţii incluse la poziţia C «Alte cheltuieli de investiţii» care se finanţează, potrivit legii, din fonduri publice se aprobă de către ceilalţi ordonatori de credite, pentru valori de până la 5 milioane lei, cu acordul prealabil al ordonatorului principal de credite cu privire la necesitatea şi oportunitatea investiţiei."5. La punctul 2 subpunctul 2.1, alineatul (9) se modifică şi va avea următorul cuprins:"(9) Excedentul bugetului de venituri şi cheltuieli se stabileşte ca diferenţă între totalul veniturilor şi totalul cheltuielilor. Bugetul spitalelor publice poate fi încheiat cu excedent sau cu excedent zero, când veniturile sunt egale cu cheltuielile. Excedentul anual rezultat din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se reportează în anul următor cu aceeaşi destinaţie. În situaţia în care spitalul public a rămas cu excedent de casă la finele anului precedent, pentru utilizarea acestuia în noul exerciţiu bugetar, veniturile şi cheltuielile pentru exerciţiul curent se măresc în limita excedentului înregistrat la finele anului precedent şi care se află sub formă de disponibilităţi în contul curent deschis la Trezoreria Statului. În această situaţie cheltuielile activităţii curente vor fi egale cu veniturile, iar excedentul de casă se va înregistra în buget ca venit la cap. 40 «Operaţiuni financiare», paragraful 15 «Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli»."6. La punctul 2 subpunctul 2.2 alineatul (9), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:"a) cheltuieli de personal (titlul 10):- în domeniul politicii de personal şi al structurii organizatorice managerul stabileşte şi aprobă numărul de personal pe categorii şi locuri de muncă, propune structura organizatorică şi reorganizarea unităţii. La stabilirea numărului de posturi se are în vedere realizarea furnizării serviciilor medicale contractate, cu îmbunătăţirea calităţii la acordarea actului medical;- calculul numărului de personal şi al necesarului de cheltuieli de personal se face pe baza statului de funcţii aprobat, prin evaluarea drepturilor de personal, în detaliu, pe structura clasificaţiei indicatorilor financiari, pentru întregul personal, pe baza organigramei unităţii, pe fiecare secţie şi compartiment ale spitalului;- numărul de posturi, structura acestora şi cheltuielile cu salariile se aprobă ca anexă la bugetul de venituri şi cheltuieli al fiecărei unităţi sanitare publice;- numărul de posturi aprobat prin bugetul fiecărei unităţi sanitare publice nu poate fi depăşit;- cheltuielile aferente drepturilor de personal se stabilesc potrivit legii şi sunt supuse aprobării ordonatorului principal de credite, cu avizul consiliului de administraţie, conform anexei nr. 5;"7. La punctul 4, alineatele (10.1) şi (10.2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:"(10.1) Operaţiunile efectuate şi evidenţiate în contul de mai sus se înregistrează în mod corespunzător în contabilitatea proprie în conturile următoare:- 560 «Disponibil al instituţiilor publice finanţate integral din venituri proprii»;- 751.01.00 «Vânzări de bunuri şi servicii», cod 33.16;- 750.00.00 «Venituri din proprietate», cod 30.05;- 791.00.00 «Venituri din valorificarea unor bunuri», cod 39;- 773.1 «Venituri din alocaţii bugetare cu destinaţie specială», cod 36.50;- 779 «Venituri din bunuri şi servicii primite cu titlu gratuit», cod 37;- în contul 50.47 «Disponibil din alocaţii bugetare cu destinaţie specială», deschis la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului şi a municipiului Bucureşti, nu se mai încasează sume, acestea urmând să fie încasate în următoarele conturi analitice: a) 50.47.03 «Disponibil din sume primite de la bugetul de stat» - pentru gestionarea sumelor primite de la bugetul de stat; b) 50.47.04 «Disponibil din sume primite de la bugetul local» - pentru gestionarea sumelor primite de la bugetul local; c) 50.47.10 «Disponibil din sume primite din bugetul constituit din contribuţii asupra produselor din tutun şi alcool» - pentru gestionarea sumelor primite din bugetul constituit din contribuţii asupra producerii, comercializării şi publicităţii asupra produselor din tutun şi alcool.(10.2) Operaţiunile efectuate şi evidenţiate în contul de mai sus se înregistrează în mod corespunzător în contabilitatea proprie în conturile: a) pentru sumele primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Sănătăţii şi al Ministerului Educaţiei Naţionale se utilizează:- contul 551.1 «Disponibil din alocaţii bugetare cu destinaţie specială - buget de stat»;- contul 773.1 «Venituri din alocaţii bugetare cu destinaţie specială - buget de stat» (36.50.02);- conturile 551.1 şi 773.1 se dezvoltă pe analitice, după caz; b) pentru sumele primite din bugetul constituit din contribuţii instituite pentru combaterea consumului excesiv de tutun şi alcool se utilizează:- contul 551.2 «Disponibil din alocaţii bugetare cu destinaţie specială - contribuţii instituite pentru combaterea consumului excesiv de tutun şi alcool»;- contul 773.2 «Venituri din alocaţii bugetare cu destinaţie specială - contribuţii asupra producerii, comercializării şi publicităţii pentru produse din tutun şi alcool» (36.50.03); c) pentru sumele primite de la bugetele locale se utilizează:- contul 551.3 «Disponibil din alocaţii bugetare cu destinaţie specială - buget local»;- contul 773.3 «Venituri din alocaţii bugetare cu destinaţie specială - buget local» (36.50.01)."8. La punctul 5 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:"c) o cotă de 20% din excedentul bugetului de venituri şi cheltuieli înregistrat la finele exerciţiului financiar, numai dacă spitalul nu are obligaţii restante la data repartizării excedentului şi sunt acoperite toate angajamentele legale rămase neachitate la finele anului precedent;"9. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. I.10. După anexa nr. 4b) se introduce o nouă anexă, anexa nr. 5, având conţinutul prevăzut în anexa nr. II.  +  Articolul IIAnexele nr. I şi II fac parte integrantă din prezentul ordin.  +  Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul sănătăţii,Nicolae BănicioiuBucureşti, 7 martie 2014.Nr. 267.  +  Anexa I -------(Anexa nr. 1 la normele metodologice)-------------------------------------UNITATEA ...........SE APROBĂ,ORDONATOR DE CREDITE IERARHIC SUPERIOR,AVIZATCONSILIU ADMINISTRAŢIEBUGET DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
    *Font 7*
                                                                                                                               lei
    Nr. crt. Capi- tol Sub- cap. Pa- ra- graf Denumirea indicatorilor Credite de anga- jament an .... Preve- deri an .... Trim. I Trim. II Trim. III Trim. IV
    A B C D E 1 2 3 4 5 6
    1 TOTAL VENITURI PROPRII 0 0 0 0 0
    2 I. VENITURI CURENTE 0 0 0 0 0
    3 C. VENITURI NEFISCALE 0 0 0 0 0
    4 30 C1. VENITURI DIN PROPRIETATE 0 0 0 0 0
    5 05 Venituri din concesiuni şi închirieri
    6 50 Alte venituri din proprietate
    7 C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII 0 0 0 0 0
    8 33 VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI 0 0 0 0 0
    9 08 Venituri din prestări de servicii 0
    10 16 Venituri din valorificarea produselor obţinute din activitatea proprie sau anexă 0
    11 20 Venituri din cercetare 0
    12 21 *) Venituri din contractele cu casele de asigurări de sănătate*) 0 0 0 0 0
    13 din servicii medicale spitaliceşti 0
    14 din servicii medicale ambulatoriu specialitate 0
    15 din program sănătate 0
    16 din servicii medicale spitaliceşti şi programe de sănătate aferente anului precedent încasate în anul curent 0
    17 30 Venituri din contractele încheiate cu DSP din sume alocate de la bugetul de stat 0
    18 31 Venituri din contractele încheiate cu DSP din sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii 0
    19 32 Venituri din contractele încheiate cu Institutele de medicină legală din sume alocate de la bugetul de stat 0
    20 50 Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi**) 0
    21 37 TRANSFERURI VOLUNTARE ALTELE DECÂT SUBVENŢIILE 0 0 0 0 0
    22 01 Donaţii şi sponsorizări 0
    23 50 Alte transferuri voluntare 0 0 0 0 0
    24
    25 II. VENITURI DIN CAPITAL 0 0 0 0 0
    26 39 VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI 0 0 0 0 0
    27 01 Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice 0
    28 04 Venituri din privatizare 0
    29 50 Alte venituri din valorificarea unor bunuri 0
    30 40 10 **** ) OPERAŢIUNI FINANCIARE 0 0 0 0 0
    31 15 Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli 0
    32 IV. SUBVENŢII 0 0 0 0 0
    33 42 Subvenţii de la bugetul de stat 0 0 0 0 0
    34 11 Subvenţii de la bugetul de stat pentru spitale 0 0 0 0 0
    35 Programe naţionale de sănătate 0
    36 Investiţii, în condiţiile legii 0
    37 Reparaţii capitale 0
    38 Acţiuni de sănătate 0
    39 Aparatură medicală şi echipamente de comunicaţii în urgenţă 0
    40 Alte cheltuieli 0
    41 43 Subvenţii de la alte administraţii 0 0 0 0 0
    42 43 9 Subvenţii pentru instituţii publice - Sume alocate din bugetul constituit din contribuţiile (accize) pentru producerea, importul şi publicitatea pentru produse din tutun şi alcool 0 0 0 0 0
    43 Acţiuni de sănătate 0
    44 Infrastructură sanitară 0
    45 Dotări 0
    46 Programe naţionale de sănătate 0
    47 43 Subvenţii din bugetele locale pentru spitale 0 0 0 0 0
    48 10 Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor curente din domeniul sănătăţii 0
    49 14 Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor de capital din domeniul sănătăţii 0
    50
    51 45 Sume primite de la UE în cadrul plăţilor efectuate 0
    52 Titlu Ar- ti- col Ali- neat II. TOTAL CHELTUIELI DIN VENITURI PROPRII (II.1 + II.2 + II.3 + II.4) 0 0 0 0 0
    53 01. CHELTUIELI CURENTE 0 0 0 0 0
    54 10 TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL 0 0 0 0 0
    55 01 Cheltuieli salariale în bani 0 0 0 0 0
    56 01 Salarii de bază 0 0 0 0 0
    57 02 Salarii de merit 0 0 0 0 0
    58 03 Indemnizaţii de conducere 0 0 0 0 0
    59 04 Spor de vechime 0 0 0 0 0
    60 05 Sporuri pentru condiţii de muncă 0 0 0 0 0
    61 06 Alte sporuri 0 0 0 0 0
    62 07 Ore suplimentare 0 0 0 0 0
    63 08 Fond de premii 0 0 0 0 0
    64 09 Prima de vacanţă 0 0 0 0 0
    65 10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul 0 0 0 0 0
    66 11 Fond aferent plăţii cu ora 0 0 0 0 0
    67 12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 0 0 0 0 0
    68 13 Indemnizaţii de delegare 0 0 0 0 0
    69 14 Indemnizaţii de detaşare 0 0 0 0 0
    70 15 Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă 0 0 0 0 0
    71 16 Alocaţii pentru locuinţe 0 0 0 0 0
    72 30 Alte drepturi salariale în bani 0 0 0 0 0
    73 02 Cheltuieli salariale în natură 0 0 0 0 0
    74 01 Tichete de masă 0 0 0 0 0
    75 02 Norme de hrană 0 0 0 0 0
    76 03 Uniforme şi echipament obligatoriu 0 0 0 0 0
    77 04 Locuinţa de serviciu folosită de salariat şi familia sa 0 0 0 0 0
    78 05 Transportul la şi de la locul de muncă 0 0 0 0 0
    79 30 Alte drepturi salariale în natură 0 0 0 0 0
    80 03 Contribuţii 0 0 0 0 0
    81 01 Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 0 0 0 0 0
    82 02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 0 0 0 0 0
    83 03 Contribuţii pentru asigurări sociale de sănătate 0 0 0 0 0
    84 04 Contribuţii de asigurări pt. accidente de muncă şi boli profes. 0 0 0 0 0
    85 05 Prime de asigurare viaţă plătite de angajator pentru angajaţi 0 0 0 0 0
    86 06 Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 0 0 0 0 0
    87
    88 20 TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII 0 0 0 0 0
    89 01 Bunuri şi servicii 0 0 0 0 0
    90 01 Furnituri de birou 0 0 0 0 0
    91 02 Materiale pentru curăţenie 0 0 0 0 0
    92 03 Iluminat, încălzit şi forţă motrică 0 0 0 0 0
    93 04 Apă, canal şi salubritate 0 0 0 0 0
    94 05 Carburanţi şi lubrifianţi 0 0 0 0 0
    95 06 Piese de schimb 0 0 0 0 0
    96 07 Transport 0 0 0 0 0
    97 08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 0 0 0 0 0
    98 09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 0 0 0 0 0
    99 30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 0 0 0 0 0
    100 02 Reparaţii curente 0 0 0 0 0
    101 03 Hrană 0 0 0 0 0
    102 01 Hrană pentru oameni 0 0 0 0 0
    103 02 Hrană pentru animale 0 0 0 0 0
    104 04 Medicamente şi materiale sanitare 0 0 0 0 0
    105 01 Medicamente 0 0 0 0 0
    106 02 Materiale sanitare 0 0 0 0 0
    107 03 Reactivi 0 0 0 0 0
    108 04 Dezinfectanţi 0 0 0 0 0
    109 05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 0 0 0 0 0
    110 01 Uniforme şi echipament 0 0 0 0 0
    111 03 Lenjerie şi accesorii de pat 0 0 0 0 0
    112 30 Alte obiecte de inventar 0 0 0 0 0
    113 06 Deplasări, detaşări, transferări 0 0 0 0 0
    114 01 Deplasări interne, detaşări, transferări 0 0 0 0 0
    115 02 Deplasări în străinătate 0 0 0 0 0
    116 09 Materiale de laborator 0 0 0 0 0
    117 10 Cercetare-dezvoltare 0 0 0 0 0
    118 11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 0 0 0 0 0
    119 12 Consultanţă şi expertiză 0 0 0 0 0
    120 13 Pregătire profesională 0 0 0 0 0
    121 14 Protecţia muncii 0 0 0 0 0
    122 25 Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare pentru interesele statului 0 0 0 0 0
    123 27 Tichete cadou 0 0 0 0 0
    124 30 Alte cheltuieli 0 0 0 0 0
    125 01 Reclamă şi publicitate 0 0 0 0 0
    126 03 Prime de asigurare non-viaţă 0 0 0 0 0
    127 04 Chirii 0 0 0 0 0
    128 09 Executarea silită a creanţelor bugetare 0 0 0 0 0
    129 30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 0 0 0 0 0
    130 30 TITLUL III DOBÂNZI 0 0 0 0 0
    131 03 Alte dobânzi 0 0 0 0 0
    132 05 Dobânzi la operaţiunile de leasing 0 0 0 0 0
    133 56 TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE 0 0 0 0 0
    134 57 TITLUL IX ASISTENŢĂ SOCIALĂ 0 0 0 0 0
    135 01 Asigurări sociale 0 0 0 0 0
    136 02 Ajutoare sociale 0 0 0 0 0
    137 01 Ajutoare sociale în numerar 0 0 0 0 0
    138 02 Ajutoare sociale în natură 0 0 0 0 0
    139 03 Tichete de creşă 0 0 0 0 0
    140 04 Tichete cadou acordate pentru cheltuieli sociale 0 0 0 0 0
    141 59 TITLUL X ALTE CHELTUIELI 0 0 0 0 0
    142 01 Burse 0 0 0 0 0
    143 70 CHELTUIELI DE CAPITAL 0 0 0 0 0
    144 71 TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 0 0 0 0 0
    145 01 Active fixe 0 0 0 0 0
    146 01 Construcţii 0 0 0 0 0
    147 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0 0 0 0 0
    148 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0 0 0 0 0
    149 30 Alte active fixe 0 0 0 0 0
    150 71 03 Reparaţii capitale aferente activelor fixe 0 0 0 0 0
    151 din Total Cheltuieli de capital, CHELTUIELI PENTRU FONDUL DE DEZVOLTARE 0 0 0 0 0
    152 71 01 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0 0 0 0 0
    153 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0 0 0 0 0
    154 30 Alte active fixe 0 0 0 0 0
    155 01 Rambursări de credite 0 0 0 0 0
    156 02 Rambursări din credite interne 0 0 0 0 0
    157 03 Rambursarea împrumuturilor din bugetul de stat 0 0 0 0 0
    158 Capi- tol Sub- cap. Pa- ra- graf Din cheltuieli totale: 0 0 0 0 0
    159 66 SĂNĂTATE 0 0 0 0 0
    160 04 Servicii medicale ambulator 0 0 0 0 0
    161 02 Asistenţă medicală pentru specialităţi clinice 0 0 0 0 0
    162 50 Alte servicii medicale ambulatoriu 0 0 0 0 0
    163 05 Servicii de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar 0 0 0 0 0
    164 06 Servicii medicale în unităţi sanitare cu paturi 0 0 0 0 0
    165 01 Spitale generale 0 0 0 0 0
    166 06 Sanatorii balneare şi de recuperare 0 0 0 0 0
    167 10 Cercetare aplicativă şi dezvoltare experimentală în sănătate 0 0 0 0 0
    168 50 Alte cheltuieli în domeniul sănătăţii 0 0 0 0 0
    169 01 Activităţi de ergoterapie în unităţi sanitare 0 0 0 0 0
    170 50 Alte instituţii şi acţiuni sanitare 0 0 0 0 0
    171 Titlu Ar- ti- col Ali- neat II.1. CHELTUIELI DIN VENITURI PROPRII (altele decât subvenţiile) 0 0 0 0 0
    172 I. CHELTUIELI CURENTE 0 0 0 0 0
    173 10 TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL 0 0 0 0 0
    174 01 Cheltuieli salariale în bani 0 0 0 0 0
    175 01 Salarii de bază 0
    176 02 Salarii de merit 0
    177 03 Indemnizaţii de conducere 0
    178 04 Spor de vechime 0
    179 05 Sporuri pentru condiţii de muncă 0
    180 06 Alte sporuri 0
    181 07 Ore suplimentare 0
    182 08 Fond de premii 0
    183 09 Prima de vacanţă 0
    184 10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul 0
    185 11 Fond aferent plăţii cu ora 0
    186 12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 0
    187 13 Indemnizaţii de delegare 0
    188 14 Indemnizaţii de detaşare 0
    189 15 Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă 0
    190 16 Alocaţii pentru locuinţe 0
    191 30 Alte drepturi salariale în bani 0
    192 02 Cheltuieli salariale în natură 0 0 0 0 0
    193 01 Tichete de masă 0
    194 02 Norme de hrană 0
    195 03 Uniforme şi echipament obligatoriu 0
    196 04 Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa 0
    197 05 Transportul la şi de la locul de muncă 0
    198 30 Alte drepturi salariale în natură 0
    199 03 Contribuţii 0 0 0 0 0
    200 01 Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 0
    201 02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 0
    202 03 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 0
    203 04 Contribuţii de asigurări pt. accidente de muncă şi boli profes. 0
    204 05 Prime de asigurare viaţă plătite de angajator pentru angajaţi 0
    205 06 Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 0
    206
    207 20 TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII 0 0 0 0 0
    208 01 Bunuri şi servicii 0 0 0 0 0
    209 01 Furnituri de birou 0
    210 02 Materiale pentru curăţenie 0
    211 03 Iluminat, încălzit şi forţă motrică 0
    212 04 Apă, canal şi salubritate 0
    213 05 Carburanţi şi lubrifianţi 0
    214 06 Piese de schimb 0
    215 07 Transport 0
    216 08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 0
    217 09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 0
    218 30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 0
    219 02 Reparaţii curente 0
    220 03 Hrană 0 0 0 0 0
    221 01 Hrană pentru oameni 0
    222 02 Hrană pentru animale 0
    223 04 Medicamente şi materiale sanitare 0 0 0 0 0
    224 01 Medicamente 0
    225 02 Materiale sanitare 0
    226 03 Reactivi 0
    227 04 Dezinfectanţi 0
    228 05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 0 0 0 0 0
    229 01 Uniforme şi echipament 0
    230 03 Lenjerie şi accesorii de pat 0
    231 30 Alte obiecte de inventar 0
    232 06 Deplasări, detaşări, transferări 0 0 0 0 0
    233 01 Deplasări interne, detaşări, transferări 0
    234 02 Deplasări în străinătate 0
    235 09 Materiale de laborator 0
    236 10 Cercetare-dezvoltare 0
    237 11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 0
    238 12 Consultanţă şi expertiză 0
    239 13 Pregătire profesională 0
    240 14 Protecţia muncii 0
    241 25 Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare pentru interesele statului 0
    242 27 Tichete cadou 0
    243 30 Alte cheltuieli 0 0 0 0 0
    244 01 Reclamă şi publicitate 0
    245 03 Prime de asigurare non-viaţă 0
    246 04 Chirii 0
    247 09 Executarea silită a creanţelor bugetare 0
    248 30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 0
    249 30 TITLUL III DOBÂNZI 0 0 0 0 0
    250 03 Alte dobânzi 0 0 0 0 0
    251 05 Dobânzi la operaţiunile de leasing 0
    252 56 TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE 0
    253 57 TITLUL IX ASISTENŢĂ SOCIALĂ 0 0 0 0 0
    254 01 Asigurări sociale 0
    255 02 Ajutoare sociale 0 0 0 0 0
    256 01 Ajutoare sociale în numerar 0
    257 02 Ajutoare sociale în natură 0
    258 03 Tichete de creşă 0
    259 04 Tichete cadou acordate pentru cheltuieli sociale 0
    260 59 TITLUL X ALTE CHELTUIELI 0 0 0 0 0
    261 01 Burse 0
    262 70 CHELTUIELI DE CAPITAL 0 0 0 0 0
    263 71 TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 0 0 0 0 0
    264 01 Active fixe 0 0 0 0 0
    265 01 Construcţii 0
    266 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    267 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0
    268 30 Alte active fixe 0
    269 03 Reparaţii capitale aferente activelor fixe 0
    270 din Total Cheltuieli de capital, CHELTUIELI PENTRU FONDUL DE DEZVOLTARE 0 0 0 0 0
    271 71 01 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    272 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0
    273 30 Alte active fixe 0
    274 81 Rambursări de credite 0 0 0 0 0
    275 02 Rambursări de credite interne 0 0 0 0 0
    276 03 Rambursarea împrumuturilor din bugetul de stat 0
    277 Capi- tol Sub- cap. Pa- ra- graf DIN CHELTUIELI TOTALE: 0
    278 66 SĂNĂTATE 0 0 0 0 0
    279 04 Servicii medicale ambulator 0 0 0 0 0
    280 02 Asistenţa medicală pentru specialităţi clinice 0
    281 50 Alte servicii medicale ambulatorii 0
    282 05 Servicii de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar 0
    283 06 Asistenţă medicală în unităţi sanitare cu paturi 0 0 0 0 0
    284 01 Spitale generale 0
    285 06 Sanatorii balneare şi de recuperare 0
    286 10 Cercetare aplicativă şi dezvoltare experimentală în sănătate 0
    287 50 Alte cheltuieli în domeniul sănătăţii 0 0 0 0 0
    288 01 Activităţi de ergoterapie în unităţi medico-sanitare 0
    289 50 Alte instituţii şi acţiuni sanitare 0
    290 **) II. 2. CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL DE STAT***) 0 0 0 0 0
    291 01. CHELTUIELI CURENTE 0 0 0 0 0
    292 10 TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL 0 0 0 0 0
    293 01 Cheltuieli salariale în bani 0 0 0 0 0
    294 01 Salarii de bază 0
    295 02 Salarii de merit 0
    296 03 Indemnizaţii de conducere 0
    297 04 Spor de vechime 0
    298 05 Sporuri pentru condiţii de muncă 0
    299 06 Alte sporuri 0
    300 07 Ore suplimentare 0
    301 08 Fond de premii 0
    302 09 Prima de vacanţă 0
    303 10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul 0
    304 11 Fond aferent plăţii ora 0
    305 12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 0
    306 13 Indemnizaţii de delegare 0
    307 14 Indemnizaţii de detaşare 0
    308 15 Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă 0
    309 16 Alocaţii pentru locuinţe 0
    310 30 Alte drepturi salariale în bani 0
    311 02 Cheltuieli salariale în natură 0 0 0 0 0
    312 01 Tichete de masă 0
    313 02 Norme de hrană 0
    314 03 Uniforme şi echipament obligatoriu 0
    315 04 Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa 0
    316 05 Transportul la şi de la locul de muncă 0
    317 30 Alte drepturi salariale în natură 0
    318 03 Contribuţii 0 0 0 0 0
    319 01 Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 0
    320 02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 0
    321 03 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 0
    322 04 Contribuţii de asigurări pt. accidente de muncă şi boli profes. 0
    323 05 Prime de asigurare viaţă plătite de angajator pentru angajaţi 0
    324 06 Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 0
    325
    326 20 TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII 0 0 0 0 0
    327 01 Bunuri şi servicii 0 0 0 0 0
    328 01 Furnituri de birou 0
    329 02 Materiale pentru curăţenie 0
    330 03 Iluminat, încălzit şi forţă motrică 0
    331 04 Apă, canal şi salubritate 0
    332 05 Carburanţi şi lubrifianţi 0
    333 06 Piese de schimb 0
    334 07 Transport 0
    335 08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 0
    336 09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 0
    337 30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 0
    338 02 Reparaţii curente 0
    339 03 Hrană 0 0 0 0 0
    340 01 Hrană pentru oameni 0
    341 02 Hrană pentru animale 0
    342 04 Medicamente şi materiale sanitare 0 0 0 0 0
    343 01 Medicamente 0
    344 02 Materiale sanitare 0
    345 03 Reactivi 0
    346 04 Dezinfectanţi 0
    347 05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 0 0 0 0 0
    348 01 Uniforme şi echipament 0
    349 03 Lenjerie şi accesorii de pat 0
    350 30 Alte obiecte de inventar 0
    351 06 Deplasări, detaşări, transferări 0 0 0 0 0
    352 01 Deplasări interne, detaşări, transferări 0
    353 02 Deplasări în străinătate 0
    354 09 Materiale de laborator 0
    355 10 Cercetare-dezvoltare 0
    356 11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 0
    357 12 Consultanţă şi expertiză 0
    358 13 Pregătire profesională 0
    359 14 Protecţia muncii 0
    360 25 Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare pentru interesele statului 0
    361 27 Tichete cadou 0
    362 30 Alte cheltuieli 0 0 0 0 0
    363 01 Reclamă şi publicitate 0
    364 03 Prime de asigurare non-viaţă 0
    365 04 Chirii 0
    366 09 Executarea silită a creanţelor bugetare 0
    367 30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 0
    368 30 TITLUL III DOBÂNZI 0 0 0 0 0
    369 03 Alte dobânzi 0 0 0 0 0
    370 05 Dobânzi la operaţiunile de leasing 0
    371 56 TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE 0
    372 57 TITLUL IX ASISTENŢĂ SOCIALĂ 0 0 0 0 0
    373 01 Asigurări sociale 0
    374 02 Ajutoare sociale 0 0 0 0 0
    375 01 Ajutoare sociale în numerar 0
    376 02 Ajutoare sociale în natură 0
    377 03 Tichete de creşă 0
    378 04 Tichete cadou acordate pentru cheltuieli sociale 0
    379 59 TITLUL X ALTE CHELTUIELI 0 0 0 0 0
    380 01 Burse 0
    381 70 TITLUL 70 CHELTUIELI DE CAPITAL 0 0 0 0 0
    382 71 TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 0 0 0 0 0
    383 01 Active fixe 0 0 0 0 0
    384 01 Construcţii 0
    385 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    386 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0
    387 30 Alte active fixe 0
    388 03 Reparaţii capitale aferente activelor fixe 0
    389 din Total Cheltuieli de capital, CHELTUIELI PENTRU FONDUL DE DEZVOLTARE 0 0 0 0 0
    390 71 01 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    391 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0
    392 30 Alte active fixe 0
    393 81 Rambursări de credite 0 0 0 0 0
    394 02 Rambursări din credite interne 0 0 0 0 0
    395 03 Rambursarea împrumuturilor din bugetul de stat 0
    396 Capi- tol Sub- cap. Pa- ra- graf Din cheltuieli totale: 0
    397 66 SĂNĂTATE 0 0 0 0 0
    398 04 Servicii medicale ambulator 0 0 0 0 0
    399 02 Asistenţă medicală pentru specialităţi clinice 0
    400 50 Alte servicii medicale ambulatorii 0
    401 05 Servicii de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar 0
    402 06 Asistenţă medicală în unităţi sanitare cu paturi 0
    403 01 Spitale generale 0
    404 06 Sanatorii balneare şi de recuperare 0
    405 10 Cercetare aplicativă şi dezvoltare experimentală în sănătate 0 0 0 0 0
    406 50 Alte cheltuieli în domeniul sănătăţii 0 0 0 0 0
    407 01 Activităţi de ergoterapie în unităţi medico-sanitare 0
    408 50 Alte instituţii şi acţiuni sanitare 0
    409 Titlu Ar- ti- col Ali- neat II.3. CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL LOCAL***) 0 0 0 0 0
    410 01. CHELTUIELI CURENTE 0 0 0 0 0
    411 10 TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL 0 0 0 0 0
    412 01 Cheltuieli salariale în bani 0 0 0 0 0
    413 01 Salarii de bază 0
    414 02 Salarii de merit 0
    415 03 Indemnizaţii de conducere 0
    416 04 Spor de vechime 0
    417 05 Sporuri pentru condiţii de muncă 0
    418 06 Alte sporuri 0
    419 07 Ore suplimentare 0
    420 08 Fond de premii 0
    421 09 Prima de vacanţă 0
    422 10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul 0
    423 11 Fond aferent plăţii cu ora 0
    424 12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 0
    425 13 Indemnizaţii de delegare 0
    426 14 Indemnizaţii de detaşare 0
    427 15 Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă 0
    428 16 Alocaţii pentru locuinţe 0
    429 30 Alte drepturi salariale în bani 0
    430 02 Cheltuieli salariale în natură 0 0 0 0 0
    431 01 Tichete de masă 0
    432 02 Norme de hrană 0
    433 03 Uniforme şi echipament obligatoriu 0
    434 04 Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa 0
    435 05 Transportul la şi de la locul de muncă 0
    436 30 Alte drepturi salariale în natură 0
    437 03 Contribuţii 0 0 0 0 0
    438 01 Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 0
    439 02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 0
    440 03 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 0
    441 04 Contribuţii de asigurări pt. accidente de muncă şi boli profes. 0
    442 05 Prime de asigurare viaţă plătite de angajator pentru angajaţi 0
    443 06 Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 0
    444
    445 20 TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII 0 0 0 0 0
    446 01 Bunuri şi servicii 0 0 0 0 0
    447 01 Furnituri de birou 0
    448 02 Materiale pentru curăţenie 0
    449 03 Iluminat încălzit şi forţă motrică 0
    450 04 Apă, canal şi salubritate 0
    451 05 Carburanţi şi lubrifianţi 0
    452 06 Piese de schimb 0
    453 07 Transport 0
    454 08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 0
    455 09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 0
    456 30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 0
    457 02 Reparaţii curente 0
    458 03 Hrană 0 0 0 0 0
    459 01 Hrană pentru oameni 0
    460 02 Hrană pentru animale 0
    461 04 Medicamente şi materiale sanitare 0 0 0 0 0
    462 01 Medicamente 0
    463 02 Materiale sanitare 0
    464 03 Reactivi 0
    465 04 Dezinfectanţi 0
    466 05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 0 0 0 0 0
    467 01 Uniforme şi echipament 0
    468 03 Lenjerie şi accesorii de pat 0
    469 30 Alte obiecte de inventar 0
    470 06 Deplasări, detaşări, transferări 0 0 0 0 0
    471 01 Deplasări interne, detaşări, transferări 0
    472 02 Deplasări în străinătate 0
    473 09 Materiale de laborator 0
    474 10 Cercetare-dezvoltare 0
    475 11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 0
    476 12 Consultanţă şi expertiză 0
    477 13 Pregătire profesională 0
    478 14 Protecţia muncii 0
    479 25 Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare pentru interesele statului 0
    480 27 Tichete cadou 0
    481 30 Alte cheltuieli 0 0 0 0 0
    482 01 Reclamă şi publicitate 0
    483 03 Prime de asigurare non-viaţă 0
    484 04 Chirii 0
    485 09 Executarea silită a creanţelor bugetare 0
    486 30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 0
    487 30 TITLUL III DOBÂNZI 0 0 0 0 0
    488 03 Alte dobânzi 0 0 0 0 0
    489 05 Dobânzi la operaţiunile de leasing 0
    490 56 TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE 0
    491 57 TITLUL IX ASISTENŢĂ SOCIALĂ 0 0 0 0 0
    492 01 Asigurări sociale 0
    493 02 Ajutoare sociale 0 0 0 0 0
    494 01 Ajutoare sociale în numerar 0
    495 02 Ajutoare sociale în natură 0
    496 03 Tichete de creşă 0
    497 04 Tichete cadou acordate pentru cheltuieli sociale 0
    498 59 TITLUL X ALTE CHELTUIELI 0 0 0 0 0
    799 01 Burse 0
    500 70 TITLUL 70 CHELTUIELI DE CAPITAL 0 0 0 0 0
    501 71 TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 0 0 0 0 0
    502 01 Active fixe 0 0 0 0 0
    503 01 Construcţii 0
    504 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    505 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0
    506 30 Alte active fixe 0
    507 03 Reparaţii capitale aferente activelor fixe 0
    508 din Total Cheltuieli de capital, CHELTUIELI PENTRU FONDUL DE DEZVOLTARE 0 0 0 0 0
    509 71 01 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    510 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0
    511 30 Alte active fixe 0
    512 81 Rambursări de credite 0 0 0 0 0
    513 02 Rambursări de credite interne 0 0 0 0 0
    514 03 Rambursarea împrumuturilor din bugetul de stat 0
    515 Capi- tol Sub- cap. Pa- ra- graf Din cheltuieli totale: 0 0 0 0 0
    516 66 SĂNĂTATE 0 0 0 0 0
    517 04 Servicii medicale ambulator 0 0 0 0 0
    518 02 Asistenţă medicală pentru specialităţi clinice 0
    519 50 Alte servicii medicale ambulatorii 0
    520 05 Servicii de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar 0
    521 06 Asistenţă medicală în unităţi sanitare cu paturi 0 0 0 0 0
    522 01 Spitale generale 0
    523 06 Sanatorii balneare şi de recuperare 0
    524 10 Cercetare aplicativă şi dezvoltare experimentală în sănătate 0 0 0 0 0
    525 50 Alte cheltuieli în domeniul sănătăţii 0 0 0 0 0
    526 01 Activităţi de ergoterapie în unităţi medico-sanitare 0
    527 50 Alte instituţii şi acţiuni sanitare 0
    528 ***) II.4. CHELTUIELI DIN SUME ALOCATE DIN BUGETUL CONSTITUIT DIN CONTRIBUŢIILE CU PRODUCEREA, IMPORTUL ŞI PUBLICITATEA PENTRU PRODUSE DIN TUTUN ŞI ALCOOL***) 0 0 0 0 0
    529 01. CHELTUIELI CURENTE 0 0 0 0 0
    530 10 TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL 0 0 0 0 0
    531 01 Cheltuieli salariale în bani 0 0 0 0 0
    532 01 Salarii de bază 0
    533 02 Salarii de merit 0
    534 03 Indemnizaţii de conducere 0
    535 04 Spor de vechime 0
    536 05 Sporuri pentru condiţii de muncă 0
    537 06 Alte sporuri 0
    538 07 Ore suplimentare 0
    539 08 Fond de premii 0
    540 09 Prima de vacanţă 0
    541 10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul 0
    542 11 Fond aferent plăţii cu ora 0
    543 12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 0
    544 13 Indemnizaţii de delegare 0
    545 14 Indemnizaţii de detaşare 0
    546 15 Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă 0
    547 16 Alocaţii pentru locuinţe 0
    548 30 Alte drepturi salariale în bani 0
    549 02 Cheltuieli salariale în natură 0 0 0 0 0
    550 01 Tichete de masă 0
    551 02 Norme de hrană 0
    552 03 Uniforme şi echipament obligatoriu 0
    553 04 Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa 0
    554 05 Transportul la şi de la locul de muncă 0
    555 30 Alte drepturi salariale în natură 0
    556 03 Contribuţii 0 0 0 0 0
    557 01 Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 0
    558 02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 0
    559 03 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 0
    560 04 Contribuţii de asigurări pt. accidente de muncă şi boli profes. 0
    561 05 Prime de asigurare viaţă plătite de angajator pentru angajaţi 0
    562 06 Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 0
    563
    564 20 TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII 0 0 0 0 0
    565 01 Bunuri şi servicii 0 0 0 0 0
    566 01 Furnituri de birou 0
    567 02 Materiale pentru curăţenie 0
    568 03 Iluminat, încălzit şi forţă motrică 0
    569 04 Apă, canal şi salubritate 0
    570 05 Carburanţi şi lubrifianţi 0
    571 06 Piese de schimb 0
    572 07 Transport 0
    573 08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 0
    574 09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 0
    575 30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 0
    576 02 Reparaţii curente 0
    577 03 Hrană 0 0 0 0 0
    578 01 Hrană pentru oameni 0
    579 02 Hrană pentru animale 0
    580 04 Medicamente şi materiale sanitare 0 0 0 0 0
    581 01 Medicamente 0
    582 02 Materiale sanitare 0
    583 03 Reactivi 0
    584 04 Dezinfectanţi 0
    585 05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 0 0 0 0 0
    586 01 Uniforme şi echipament 0
    587 03 Lenjerie şi accesorii de pat 0
    588 30 Alte obiecte de inventar 0
    589 06 Deplasări, detaşări, transferări 0 0 0 0 0
    590 01 Deplasări interne, detaşări, transferări 0
    591 02 Deplasări în străinătate 0
    592 09 Materiale de laborator 0
    593 10 Cercetare-dezvoltare 0
    594 11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 0
    595 12 Consultanţă şi expertiză 0
    596 13 Pregătire profesională 0
    597 14 Protecţia muncii 0
    598 25 Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare pentru interesele statului 0
    599 27 Tichete cadou 0
    600 30 Alte cheltuieli 0 0 0 0 0
    601 01 Reclamă şi publicitate 0
    602 03 Prime de asigurare non-viaţă 0
    603 04 Chirii 0
    604 09 Executarea silită a creanţelor bugetare 0
    605 30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 0
    606 30 TITLUL III DOBÂNZI 0 0 0 0 0
    607 03 Alte dobânzi 0 0 0 0 0
    608 05 Dobânzi la operaţiunile de leasing 0
    609
    610 57 TITLUL IX ASISTENŢĂ SOCIALĂ 0 0 0 0 0
    611 01 Asigurări sociale 0
    612 02 Ajutoare sociale 0 0 0 0 0
    613 01 Ajutoare sociale în numerar 0
    614 02 Ajutoare sociale în natură 0
    615 03 Tichete de creşă 0
    616 04 Tichete cadou acordate pentru cheltuieli sociale 0
    617 59 TITLUL X ALTE CHELTUIELI 0 0 0 0 0
    618 01 Burse 0
    619 70 TITLUL 70 CHELTUIELI DE CAPITAL 0 0 0 0 0
    620 71 TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 0 0 0 0 0
    621 01 Active fixe 0 0 0 0 0
    622 01 Construcţii 0
    623 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    624 03 Mobilier, aparatură şi alte active corporale 0
    625 30 Alte active fixe 0
    626 03 Reparaţii capitale aferente activelor fixe 0
    627 din Total Cheltuieli de capital, CHELTUIELI PENTRU FONDUL DE DEZVOLTARE 0 0 0 0 0
    628 71 01 02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 0
    629 03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 0
    630 30 Alte active fixe 0
    631 81 Rambursări de credite 0 0 0 0 0
    632 02 Rambursări de credite interne 0 0 0 0 0
    633 03 Rambursarea împrumuturilor din bugetul de stat 0
    634 Capi- tol Sub- cap. Pa- ra- graf Din cheltuieli totale: 0
    635 66 SĂNĂTATE 0 0 0 0 0
    636 04 Servicii medicale ambulator 0 0 0 0 0
    637 02 Asistenţi medicală pentru specialităţi clinice 0
    638 50 Alte servicii medicale ambulatorii 0
    639 05 Servicii de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar 0
    640 06 Asistenţă medicală în unităţi sanitare cu paturi 0 0 0 0 0
    641 01 Spitale generale 0
    642 06 Sanatorii balneare şi de recuperare 0
    643 10 Cercetare aplicativă şi dezvoltare experimentală în sănătate 0
    644 50 Alte cheltuieli în domeniul sănătăţii 0 0 0 0 0
    645 01 Activităţi de ergoterapie în unităţi medico-sanitare 0
    646 50 Alte instituţii şi acţiuni sanitare 0
    0 0 0 0 0
          MANAGER DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL
    __________ Notă *) se includ şi actele adiţionale la contractele încheiate cu casele de asigurări de sănătate. Notă **) se cuprind sumele alocate de MS de la bugetul de stat, pe destinaţii, pentru unităţile sanitare care sunt în reţeaua MS. Notă ***) se cuprind sumele alocate de MS din venituri proprii (accize), pe destinaţii, pentru unităţile sanitare care sunt în reţeaua MS. Notă ****) se introduce soldul înregistrat la finele anului precedent şi care se află sub formă de disponibilităţi la Trezoreria Statului
     +  Anexa II --------(Anexa nr. 5 la normele metodologice)-------------------------------------    unitatea        AVIZAT SE APROBĂ   CONSILIU ADMINISTRAŢIE ORDONATOR DE CREDITE IERARHIC SUPERIOR,   FUNDAMENTAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL LEI    NR. CRT DENUMIRE INDICATOR SUMA    1 VENITURI DIN CONTRACTELE CU CASA              (fără programe de sănătate)    2 VENITURI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL DE STAT             (ACŢIUNI DE SĂNĂTATE)    3 VENITURI DIN SUBVENŢII DIN BUGETUL CONSTITUIT            DIN CONTRIB. PTR. IMPORTUL ŞI PUBLICITATEA PTR.            PRODUSE DIN TUTUN ŞI ALCOOL            (ACŢIUNI DE SĂNĂTATE)    4 VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII            (SUME DESTINAŢIA CHELTUIELI DE PERSONAL)    TOTAL VENITURI    TOTAL CHELTUIELI DE PERSONAL    CH. PERSONAL/TOTAL VENITURI CU ACEASTĂ DESTINAŢIE = %CH. PERSONAL    MANAGER DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL--------