ORDIN nr. 2.822 din 20 decembrie 2011privind modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 23 decembrie 2011
Având în vedere:– Nota nr. 771 din 30 noiembrie 2011 a inspectorului general de stat al Inspecției Muncii;– prevederile art. 2 alin. (11) și art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu modificările și completările ulterioare,ministrul muncii, familiei și protecției sociale emite următorul ordin: + Articolul IAnexa la Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, se modifică după cum urmează:1. La capitolul III, punctul 11 va avea următorul cuprins:11. Informarea la care s-a făcut referire la pct. 10 va consta într-o adresă întocmită de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii, certificatul de înregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comerțului, sau dovada înregistrării fiscale la organele competente, precum și data de la care s-a contractat serviciul de completare și transmitere a registrului.2. La capitolul IV, la punctul 18, partea introductivă va avea următorul cuprins:18. Termenele de completare, respectiv înregistrare în registru a elementelor prevăzute în hotărâre și transmiterea registrului sunt stabilite după cum urmează:3. La capitolul IV punctul 18 litera b), teza a doua va avea următorul cuprins:Prin salariu se înțelege salariul de bază lunar brut prevăzut în contractul individual de muncă, iar prin sporuri se înțelege sporurile astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă în sumă fixă sau procent; + Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul muncii,
familiei și protecției sociale,
Sulfina BarbuBucurești, 20 decembrie 2011.Nr. 2.822.-------
EMITENT |
Având în vedere:– Nota nr. 771 din 30 noiembrie 2011 a inspectorului general de stat al Inspecției Muncii;– prevederile art. 2 alin. (11) și art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu modificările și completările ulterioare,ministrul muncii, familiei și protecției sociale emite următorul ordin: + Articolul IAnexa la Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, se modifică după cum urmează:1. La capitolul III, punctul 11 va avea următorul cuprins:11. Informarea la care s-a făcut referire la pct. 10 va consta într-o adresă întocmită de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii, certificatul de înregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comerțului, sau dovada înregistrării fiscale la organele competente, precum și data de la care s-a contractat serviciul de completare și transmitere a registrului.2. La capitolul IV, la punctul 18, partea introductivă va avea următorul cuprins:18. Termenele de completare, respectiv înregistrare în registru a elementelor prevăzute în hotărâre și transmiterea registrului sunt stabilite după cum urmează:3. La capitolul IV punctul 18 litera b), teza a doua va avea următorul cuprins:Prin salariu se înțelege salariul de bază lunar brut prevăzut în contractul individual de muncă, iar prin sporuri se înțelege sporurile astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă în sumă fixă sau procent; + Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul muncii,
familiei și protecției sociale,
Sulfina BarbuBucurești, 20 decembrie 2011.Nr. 2.822.-------