ORDIN nr. 465 din 15 iulie 2009privind modificarea şi completarea anexei F la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activităţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate
EMITENT
  • MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 507 din 23 iulie 2009



    În baza Referatului de aprobare nr. 118.853/2009 al Direcţiei generale politici agricole,având în vedere prevederile lit. f) pct. 2 din anexa nr. 1 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordării sprijinului financiar producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 61 alin. (2) şi (3) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale,ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:  +  Articolul IAnexa F la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activităţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La articolul 6, după alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (8), cu următorul cuprins:"(8) Pentru solicitarea sprijinului financiar prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. b), la depunerea cererii sunt valabile documentele prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. a) şi b), depuse odată cu solicitarea pentru înfiinţarea culturilor de primăvară, dacă nu au intervenit modificări ale suprafeţelor aflate în exploatare."2. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.  +  Articolul IIÎn cuprinsul normelor metodologice, sintagma "director executiv" este înlocuită cu sintagma "director coordonator" şi sintagma "director executiv adjunct" este înlocuită cu sintagma "director coordonator adjunct".  +  Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale,Ilie SârbuBucureşti, 15 iulie 2009.Nr. 465.  +  Anexa (Anexa nr. 1 la normele metodologice)(model)
    Primăria Nr. ...... din .............. Avizat pentru cantitatea de ....... litri motorină Primar: Nume, prenume ................. Semnătura .................... Certificăm realitatea, legalitatea, regularitatea. Reprezentant direcţia pentru agricultură şi dezvoltare rurală/ Consilier/Inspector în domeniul agricol Nume, prenume .................. Semnătura .................... Direcţia pentru Agricultura şi Dezvoltare Rurală Nr. ....... din .......... Se aprobă cantitatea de ........... litri motorină. Director coordonator, (nume, prenume) .................... Semnătura/Ştampila
    CERERESubsemnatul: a) persoaneă juridică .........................., cu sediul în localitatea ................., judeţul ...................., CUI ....................., cod CAEN................, reprezentată de .................................................., în calitate de ...................................., cod numeric personal (CNP) ...................................; sau b) persoană fizică ............................, domiciliată în localitatea ..............., judeţul .................., str. .................. nr. ......, deţinătoare a BI/CI seria..... nr......, eliberat/eliberată la data de .................... de ........................., CNP ........................, declar un total al suprafeţei arabile utilizate de ........................ ha, din care ocupat cu culturi de primăvară .................... ha şi disponibil pentru însămânţări de toamnă .............. ha.Pentru suprafaţa de teren de .......... ha pe care înfiinţez culturi, situată pe raza administrativ-teritorială a localităţii/comunei/oraşului ......................, judeţul .........................., solicit sprijin financiar pentru cantitatea de ............. litri motorină, pentru următoarele culturi:
    Cultura Suprafaţa (ha) Consum motorină (lei/ha) Cantitatea totală (lei)
    (1) (2) (3) (4 = 2 x 3)
    ........
    ........
    TOTAL: X X
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente*):....................................................................................................................................................................................................................................Solicit eliberarea unui număr de ................ adeverinţe pentru întreaga cantitate de motorină aprobată.Cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul în declaraţii, confirm pe propria răspundere exactitatea datelor prezentate.Mă oblig să justific cantitatea de motorină aprobată prin prezenta cerere.Mă oblig să particip la recepţionarea suprafeţelor şi, în condiţiile în care nu realizez suprafeţele, conform prezentei cereri, să restitui sumele reprezentând sprijin financiar nejustificat.Solicit ca adeverinţa (adeverinţele) să fie ridicată (ridicate) de la Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală a Judeţului ...................../Municipiului Bucureşti, astfel: a) personal; b) de către reprezentantul direcţiei pentru agricultură şi dezvoltare rurală/consilierul/inspectorul în domeniul agricol din localitatea ................; c) de către prestatorul de servicii ..............................., împuternicit de Primăria .................... .Prezenta cerere s-a întocmit în 3 (trei) exemplare şi, după aprobare, un exemplar rămâne la beneficiar, un exemplar la primărie şi un exemplar la Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală a Judeţului ...................../Municipiului Bucureşti.Beneficiar,.................................(semnătura şi ştampila, după caz)------ Notă *) Se înscriu toate documentele depuse, indicându-se distinct tipul documentului, numărul şi data acestuia. Documentele depuse în copie se certifică pentru conformitatea cu originalul de către reprezentantul împuternicit cu verificarea şi avizarea cererii.------