ORDIN nr. 1.107 din 6 mai 2025pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025
Având în vedere:– prevederile art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE;– Referatul de aprobare nr. 100/DJRUEAP-SJ din 9.04.2025,în temeiul prevederilor art. 14 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2025 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale,ministrul muncii, familiei, tineretului și solidarității sociale emite următorul ordin: + Articolul 1Se aprobă Procedura de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + Articolul 2Inspecția Muncii și inspectoratele teritoriale de muncă vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + Articolul 3(1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctelor 4-20, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.
Ministrul muncii, familiei, tineretului și solidarității sociale,
Simona Bucura-OprescuBucurești, 6 mai 2025.Nr. 1.107. + ANEXĂPROCEDURĂde acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE
EMITENT |
Având în vedere:– prevederile art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE;– Referatul de aprobare nr. 100/DJRUEAP-SJ din 9.04.2025,în temeiul prevederilor art. 14 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2025 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale,ministrul muncii, familiei, tineretului și solidarității sociale emite următorul ordin: + Articolul 1Se aprobă Procedura de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + Articolul 2Inspecția Muncii și inspectoratele teritoriale de muncă vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + Articolul 3(1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctelor 4-20, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.
Ministrul muncii, familiei, tineretului și solidarității sociale,
Simona Bucura-OprescuBucurești, 6 mai 2025.Nr. 1.107. + ANEXĂPROCEDURĂde acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE