PROCEDURA din 25 iulie 2011și actele pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și procedura privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic
Publicat în
MONITORUL OFICIAL nr. 587 din 19 august 2011
Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 1.918 din 25 iulie 2011, publicat în Monitorul Oficial nr. 587 din 19 august 2011. + Capitolul IAbrogat. (la 09-05-2025, Capitolul I a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 1. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 1., Capitolul I a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) + Capitolul IIAbrogat. (la 09-05-2025, Capitolul II a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 2. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 2., Capitolul II a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 3. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 3., Capitolul II a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) + Capitolul III Mențiuni cu privire la completarea registrului general de evidență a salariaților Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor Capitolului III, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.4. Registrul general de evidență a salariaților cuprinde contractele individuale de muncă în desfășurare la data intrării în vigoare a prevederilor hotărârii, indiferent dacă acestea sunt suspendate la data de 1 august 2011. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 4, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.5. Registrul general de evidență a salariaților se completează în ordinea încheierii, modificării, suspendării sau încetării contractelor individuale de muncă. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 5, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.6. Completarea elementului referitor la salariu se realizează și pentru contractele deja înregistrate, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 6, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.7. Registrul general de evidență a salariaților se completează de către angajatori cu ajutorul aplicației informatice distribuite gratuit de Inspecția Muncii sau cu ajutorul aplicațiilor informatice proprii ale angajatorilor. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 7, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.8. Completarea registrului se face de către una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisă de către angajator. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 8, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.9. Angajatorii pot contracta serviciul de completare și transmitere a registrului prin încheierea, cu respectarea dispozițiilor art. 20 alin. (5) din Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, de contracte de prestări de servicii cu prestatori înregistrați la inspectoratele teritoriale de muncă, care își desfășoară activitatea în condițiile prevederilor legale în vigoare. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 9, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.10. În vederea înregistrării prestatorilor de servicii la inspectoratele teritoriale de muncă, angajatorii au obligația de a informa în scris inspectoratele teritoriale de muncă despre încheierea contractului cu prestatorul cu care a contractat serviciul de completare și transmitere a registrului. Informarea inspectoratului teritorial de muncă se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare de la data încheierii contractului de prestări de servicii. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 10, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.11. Informarea la care s-a făcut referire la pct. 10 va consta într-o adresă întocmită de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii, certificatul de înregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comerțului, sau dovada înregistrării fiscale la organele competente, precum și data de la care s-a contractat serviciul de completare și transmitere a registrului. (la 23-12-2011, Punctul 11. din Capitolul III a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 2.822 din 20 decembrie 2011, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 23 decembrie 2011 ) Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 11, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.12. În cazul încetării sau rezilierii contractului de prestări de servicii, angajatorul va comunică inspectoratului teritorial de muncă acest fapt cel mai târziu la data încetării sau rezilierii, în vederea eliberării unei noi parole angajatorului. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 12, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.13. Completarea registrului general de evidență a salariaților prin utilizarea aplicației puse la dispoziție de Inspecția Muncii se face în conformitate cu instrucțiunile de utilizare obținute de pe pagina de internet a Inspecției Muncii www.inspecțiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 13, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.14. În cazul în care, pentru înființarea și completarea registrului general de evidență a salariaților, angajatorii folosesc aplicații informatice proprii de gestiune a salariaților, aceste aplicații trebuie să cuprindă și să furnizeze elemente obligatorii, similar aplicației informatice puse la dispoziție de Inspecția Muncii. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 14, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.15. Structura și formatul de fișier aferente registrului general de evidență a salariaților în format electronic care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă, în cazul angajatorilor care utilizează aplicații informatice proprii, se pun la dispoziție de Inspecția Muncii. Specificațiile tehnice ale fișierului pot fi obținute de pe pagina de internet a Inspecției Muncii www.inspecțiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 15, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE. + Capitolul IV Mențiuni cu privire la transmiterea registrului general de evidență a salariaților16. Transmiterea registrului se face de către una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisă de către angajator. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 16, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.17. Registrul general de evidență a salariaților se transmite la inspectoratul teritorial de muncă prin una dintre modalitățile prevăzute la art. 5 alin. (1) din hotărâre, în conformitate cu procedura stabilită în prezenta anexă și cu instrucțiunile de utilizare a aplicațiilor. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 17, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.18. Termenele de completare, respectiv înregistrare în registru a elementelor prevăzute în hotărâre și transmiterea registrului sunt stabilite după cum urmează: (la 23-12-2011, Partea introductivă a Punctului 18. din Capitolul IV a fost modificată de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 2.822 din 20 decembrie 2011, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 23 decembrie 2011 ) a) cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activității de către salariatul în cauză pentru elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a)-g) din hotărâre;b) în termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a hotărârii, pentru elementul referitor la salariu, sporuri și cuantumul acestora, în cazul contractelor individuale de muncă deja înregistrate.Prin salariu se înțelege salariul de bază lunar brut prevăzut în contractul individual de muncă, iar prin sporuri se înțelege sporurile astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă în sumă fixă sau procent; (la 23-12-2011, Teza a doua din Litera b), Punctul 18, Capitolul IV a fost modificată de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 2.822 din 20 decembrie 2011, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 23 decembrie 2011 ) c) cel târziu în ziua lucrătoare anterioară împlinirii termenului de 20 de zile lucrătoare prevăzut de lege, de la data apariției modificării elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g) din hotărâre, cu excepția situațiilor în care modificările se produc ca urmare a unei hotărâri judecătorești sau ca efect al unui act normativ când înregistrarea în registru se face în ziua în care angajatorul se prezumă, potrivit legii, că a luat cunoștință de conținutul acestora. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 18, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.19. Registrul completat pe baza aplicației informatice proprii sau distribuite de Inspecția Muncii se transmite la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială angajatorul își are sediul ori domiciliul, după caz, cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activității de către primul salariat. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 19, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.20. Unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor, care au competența înființării, completării și transmiterii registrului, au obligația de a transmite registrul la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială acestea își desfășoară activitatea, cu îndeplinirea obligațiilor prevăzute de hotărâre. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 20, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.A. Abrogată. (la 09-05-2025, Litera A. , Capitolul IV a fost abrogată de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 21. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 21. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 22. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 22. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 23. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 23. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 24. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 24. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 25. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 25. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) B. Abrogată. (la 09-05-2025, Litera B. , Capitolul IV a fost abrogată de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 26. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 26. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 27. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 27. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) C. Abrogată. (la 09-05-2025, Litera C. , Capitolul IV a fost abrogată de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 28. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 28. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 29. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 29. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 30. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 30. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 31. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 31. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 32. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 32. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 33. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 33. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) ------
EMITENT |
Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 1.918 din 25 iulie 2011, publicat în Monitorul Oficial nr. 587 din 19 august 2011. + Capitolul IAbrogat. (la 09-05-2025, Capitolul I a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 1. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 1., Capitolul I a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) + Capitolul IIAbrogat. (la 09-05-2025, Capitolul II a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 2. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 2., Capitolul II a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 3. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 3., Capitolul II a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) + Capitolul III Mențiuni cu privire la completarea registrului general de evidență a salariaților Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor Capitolului III, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.4. Registrul general de evidență a salariaților cuprinde contractele individuale de muncă în desfășurare la data intrării în vigoare a prevederilor hotărârii, indiferent dacă acestea sunt suspendate la data de 1 august 2011. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 4, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.5. Registrul general de evidență a salariaților se completează în ordinea încheierii, modificării, suspendării sau încetării contractelor individuale de muncă. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 5, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.6. Completarea elementului referitor la salariu se realizează și pentru contractele deja înregistrate, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 6, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.7. Registrul general de evidență a salariaților se completează de către angajatori cu ajutorul aplicației informatice distribuite gratuit de Inspecția Muncii sau cu ajutorul aplicațiilor informatice proprii ale angajatorilor. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 7, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.8. Completarea registrului se face de către una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisă de către angajator. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 8, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.9. Angajatorii pot contracta serviciul de completare și transmitere a registrului prin încheierea, cu respectarea dispozițiilor art. 20 alin. (5) din Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, de contracte de prestări de servicii cu prestatori înregistrați la inspectoratele teritoriale de muncă, care își desfășoară activitatea în condițiile prevederilor legale în vigoare. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 9, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.10. În vederea înregistrării prestatorilor de servicii la inspectoratele teritoriale de muncă, angajatorii au obligația de a informa în scris inspectoratele teritoriale de muncă despre încheierea contractului cu prestatorul cu care a contractat serviciul de completare și transmitere a registrului. Informarea inspectoratului teritorial de muncă se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare de la data încheierii contractului de prestări de servicii. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 10, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.11. Informarea la care s-a făcut referire la pct. 10 va consta într-o adresă întocmită de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii, certificatul de înregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comerțului, sau dovada înregistrării fiscale la organele competente, precum și data de la care s-a contractat serviciul de completare și transmitere a registrului. (la 23-12-2011, Punctul 11. din Capitolul III a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 2.822 din 20 decembrie 2011, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 23 decembrie 2011 ) Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 11, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.12. În cazul încetării sau rezilierii contractului de prestări de servicii, angajatorul va comunică inspectoratului teritorial de muncă acest fapt cel mai târziu la data încetării sau rezilierii, în vederea eliberării unei noi parole angajatorului. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 12, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.13. Completarea registrului general de evidență a salariaților prin utilizarea aplicației puse la dispoziție de Inspecția Muncii se face în conformitate cu instrucțiunile de utilizare obținute de pe pagina de internet a Inspecției Muncii www.inspecțiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 13, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.14. În cazul în care, pentru înființarea și completarea registrului general de evidență a salariaților, angajatorii folosesc aplicații informatice proprii de gestiune a salariaților, aceste aplicații trebuie să cuprindă și să furnizeze elemente obligatorii, similar aplicației informatice puse la dispoziție de Inspecția Muncii. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 14, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.15. Structura și formatul de fișier aferente registrului general de evidență a salariaților în format electronic care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă, în cazul angajatorilor care utilizează aplicații informatice proprii, se pun la dispoziție de Inspecția Muncii. Specificațiile tehnice ale fișierului pot fi obținute de pe pagina de internet a Inspecției Muncii www.inspecțiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 15, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE. + Capitolul IV Mențiuni cu privire la transmiterea registrului general de evidență a salariaților16. Transmiterea registrului se face de către una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisă de către angajator. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 16, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.17. Registrul general de evidență a salariaților se transmite la inspectoratul teritorial de muncă prin una dintre modalitățile prevăzute la art. 5 alin. (1) din hotărâre, în conformitate cu procedura stabilită în prezenta anexă și cu instrucțiunile de utilizare a aplicațiilor. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 17, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.18. Termenele de completare, respectiv înregistrare în registru a elementelor prevăzute în hotărâre și transmiterea registrului sunt stabilite după cum urmează: (la 23-12-2011, Partea introductivă a Punctului 18. din Capitolul IV a fost modificată de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 2.822 din 20 decembrie 2011, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 23 decembrie 2011 ) a) cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activității de către salariatul în cauză pentru elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a)-g) din hotărâre;b) în termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a hotărârii, pentru elementul referitor la salariu, sporuri și cuantumul acestora, în cazul contractelor individuale de muncă deja înregistrate.Prin salariu se înțelege salariul de bază lunar brut prevăzut în contractul individual de muncă, iar prin sporuri se înțelege sporurile astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă în sumă fixă sau procent; (la 23-12-2011, Teza a doua din Litera b), Punctul 18, Capitolul IV a fost modificată de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 2.822 din 20 decembrie 2011, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 23 decembrie 2011 ) c) cel târziu în ziua lucrătoare anterioară împlinirii termenului de 20 de zile lucrătoare prevăzut de lege, de la data apariției modificării elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g) din hotărâre, cu excepția situațiilor în care modificările se produc ca urmare a unei hotărâri judecătorești sau ca efect al unui act normativ când înregistrarea în registru se face în ziua în care angajatorul se prezumă, potrivit legii, că a luat cunoștință de conținutul acestora. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 18, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.19. Registrul completat pe baza aplicației informatice proprii sau distribuite de Inspecția Muncii se transmite la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială angajatorul își are sediul ori domiciliul, după caz, cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activității de către primul salariat. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 19, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.20. Unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor, care au competența înființării, completării și transmiterii registrului, au obligația de a transmite registrul la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială acestea își desfășoară activitatea, cu îndeplinirea obligațiilor prevăzute de hotărâre. Notă
Conform art. 3 alin. (2) din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025, la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă, cu excepția prevederilor punctului 20, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE.A. Abrogată. (la 09-05-2025, Litera A. , Capitolul IV a fost abrogată de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 21. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 21. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 22. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 22. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 23. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 23. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 24. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 24. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 25. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 25. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) B. Abrogată. (la 09-05-2025, Litera B. , Capitolul IV a fost abrogată de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 26. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 26. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 27. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 27. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) C. Abrogată. (la 09-05-2025, Litera C. , Capitolul IV a fost abrogată de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 28. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 28. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 29. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 29. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 30. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 30. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 31. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 31. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 32. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 32. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) 33. Abrogat. (la 09-05-2025, Punctul 33. , Capitolul IV a fost abrogat de Articolul 3 din ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 9 mai 2025 ) ------