HOTĂRÂRE nr. 729 din 28 iunie 2024privind organizarea și funcționarea Centrului de Pregătire pentru Personalul din Industrie Bușteni
Publicată în
MONITORUL OFICIAL nr. 620 din 1 iulie 2024
În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 4 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + Articolul 1(1) Centrul de Pregătire pentru Personalul din Industrie, denumit în continuare CPPI, cu sediul în Bușteni, Str. Paltinului nr. 16, județul Prahova, se organizează ca organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, aflat în subordinea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului. (2) În vederea desfășurării activităților pe care le gestionează, CPPI poate închiria spații necesare, cu respectarea prevederilor legale privind achizițiile publice. + Articolul 2(1) CPPI gestionează activitatea de compensare dintre operatorii economici, Sistemul informatic de compensare, denumit în continuare SIC, precum și toate informațiile primite de la persoanele juridice, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare, prestează servicii publice de compensare pentru persoanele juridice cu capital cu sediul în România, necesare realizării operațiunilor de compensare nemonetare identificate de SIC pe baza informațiilor transmise către adresa web de compensare dedicată, precum: operațiuni de compensare nemonetare predefinite, operațiuni de compensare nemonetare bilaterale și operațiuni de compensare nemonetare multilaterale.(2) În aplicarea prevederilor art. 10 din Ordonanța Guvernului nr. 95/1999 privind calitatea lucrărilor de montaj al dotărilor tehnologice industriale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 440/2002, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului asigură prin CPPI activitățile de atestare a verificatorilor de proiecte, a responsabililor tehnici cu execuția lucrărilor de montaj, precum și a experților în lucrări de montaj.(3) CPPI desfășoară activități de formare profesională în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare.(4) CPPI asigură suportul logistic pentru Ministerul Energiei cu privire la activitățile de autorizare a persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate sau a persoanelor juridice care efectuează audituri energetice industriale sau de procese de consum energetic din categoriile electroenergetic, termoenergetic sau complex și la activitățile de atestare a managerilor energetici pentru industrie, a managerilor energetici pentru localități și atestarea societăților prestatoare de servicii energetice, conform prevederilor art. 3 alin. (7) și (8) din Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică, cu modificările și completările ulterioare. + Articolul 3Pentru realizarea obiectivelor din domeniul său de activitate, CPPI exercită următoarele funcții:a) de planificare strategică în domeniul său de activitate;b) de implementare și gestionare, după caz, a programelor finanțate din fonduri europene, naționale, precum și din alte surse legale;c) de administrare a patrimoniului propriu, potrivit dispozițiilor legale;d) de promovare a colaborării în domeniul său de activitate. + Articolul 4CPPI exercită, în domeniile sale de activitate, următoarele atribuții:A. În domeniul sistemului de compensare datorii și creanțe:1. realizează activitățile necesare gestionării unitare și administrării la nivel național a sistemului de compensare datorii și creanțe, a Sistemului informatic de compensare; 2. realizează activitățile necesare prestării serviciilor publice de compensare a persoanelor juridice cu capital de stat și privat, deopotrivă, cu sediul în România, pentru operațiuni de compensare nemonetare identificate de SIC pe baza informațiilor transmise către adresa web de compensare dedicată, precum: operațiuni de compensare nemonetare predefinite, operațiuni de compensare nemonetare bilaterale, operațiuni de compensare nemonetare multilaterale; 3. asigură organizarea realizării online, în cadrul SIC, a stingerii obligațiilor de plată reciproce între persoane juridice, până la concurența obligației celei mai mici, prin ordine de compensare;4. asigură emiterea în format electronic, înserierea și numerotarea în SIC, pentru fiecare persoană juridică participantă, a ordinului de compensare împreună cu borderoul datoriilor stinse ca documente justificative de înregistrare în contabilitate a stingerii facturilor neplătite/neîncasate care au făcut obiectul compensării și care se anexează la nota contabilă. Data înregistrării în contabilitate este cea înscrisă pe ordin și pe borderou;5. asigură păstrarea în SIC, în format electronic, a documentelor aferente operațiunilor de compensare finalizate, conform Hotărârii Guvernului nr. 773/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, în vederea diminuării blocajului financiar și a pierderilor din economie;6. asigură funcționarea aplicației de compensare și a bazei de date ce conține istoricul operațiunilor de compensare realizate de persoanele juridice cu sediul în România în perioada 1999-2019 sub cadrul instituțional reglementat de Hotărârea Guvernului nr. 685/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, în vederea diminuării blocajului financiar și a pierderilor din economie, cu modificările și completările ulterioare, și a Regulamentului de compensare a datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, precum și arhivarea documentelor aferente acestor operațiuni și a documentelor de compensare rezultate din această activitate de compensare;7. asigură depozitarea registrelor electronice privind operațiunile de compensare realizate de persoanele juridice în perioada 1999-2019, conform Hotărârii Guvernului nr. 685/1999, cu modificările și completările ulterioare, și, respectiv, cele realizate începând cu anul 2020, conform Hotărârii Guvernului nr. 773/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, în vederea diminuării blocajului financiar și a pierderilor din economie. B. În domeniul activităților de atestare a verificatorilor de proiecte, a responsabililor tehnici cu execuția lucrărilor de montaj, precum și a experților în lucrări de montaj în aplicarea prevederilor art. 10 din Ordonanța Guvernului nr. 95/1999 privind calitatea lucrărilor de montaj al dotărilor tehnologice industriale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 440/2002, organizează și realizează programe pentru specialiștii verificatori de proiecte, responsabili tehnici cu execuția, precum și pentru experții în lucrările de montaj utilaje, echipamente și instalații tehnologice industriale.C. În domeniul eficienței energetice:1. asigură suportul logistic pentru activitatea desfășurată de Ministerul Energiei de autorizare a persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate sau a persoanelor juridice care efectuează audituri energetice industriale sau de procese de consum energetic din categoriile electroenergetic, termoenergetic sau complex în conformitate cu prevederile art. 3 alin. (7) din Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică, cu modificările și completările ulterioare; 2. asigură suportul logistic pentru activitatea desfășurată de Ministerul Energiei de atestare a managerilor energetici pentru industrie, a managerilor energetici pentru localități și atestare a societăților prestatoare de servicii energetice în conformitate cu prevederile art. 3 alin. (8) din Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică, cu modificările și completările ulterioare.D. În domeniul formării personalului:În aplicarea art. 4 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare, CCPI are atribuții în formarea profesională a personalului:1. organizează și realizează cursuri și programe de instruire profesională în cooperare cu Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, alte ministere și/sau instituții, precum și cu operatori economici interesați în formarea personalului în domeniile aflate în domeniile de competență ale Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului; 2. asigură prestarea serviciilor de instruire și consultanță și organizarea cursului de compensare datorii-creanțe.3. organizează și realizează manifestări științifice precum seminare, simpozioane, schimburi de experiență, sesiuni de comunicări științifice. + Articolul 5În exercitarea atribuțiilor sale, CPPI colaborează cu alte instituții publice, cu autoritățile administrației publice locale, cu partenerii de dialog social. + Articolul 6(1) În îndeplinirea atribuțiilor sale, CPPI este autorizat:a) să încheie protocoale de schimb de informații și documente, precum și de colaborare cu ministere, instituții publice și cu alte organizații, potrivit competențelor atribuite;b) să emită atestate pentru cursurile și programele de instruire profesională pe care le organizează;c) să stabilească orice alte măsuri, în condițiile prevăzute de lege.(2) Pentru îndeplinirea atribuțiilor sale, CPPI poate solicita, pe bază de protocol, de la celelalte autorități ale administrației publice, instituții publice și operatori economici, de la instituții de credit și de la alte persoane, datele și informațiile necesare în vederea realizării atribuțiilor sale, cu păstrarea confidențialității acestora. + Articolul 7(1) Structura organizatorică a CPPI este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (2) În cadrul structurii organizatorice a CPPI se pot organiza în condițiile legii direcții și servicii, altele decât cele prevăzute în anexă, fără a aduce modificări acesteia. (3) Numărul de posturi aprobat pentru aparatul propriu al CPPI este de 51 de posturi. (4) Statul de funcții și regulamentul de organizare și funcționare al CPPI se stabilesc prin regulamentul de organizare și funcționare, aprobat prin ordin al ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. (5) Atribuțiile, sarcinile și răspunderile structurilor din cadrul CPPI se stabilesc în conformitate cu structura organizatorică prevăzută în anexă, prin regulamentul de organizare și funcționare.(6) Atribuțiile, sarcinile și răspunderile individuale ale personalului din cadrul aparatului propriu se stabilesc prin fișa postului.(7) Personalul CPPI este compus din personal contractual.(8) Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat și în noua structură organizatorică se face în termenele și cu respectarea condițiilor și a procedurii aplicabile, în minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. + Articolul 8(1) CPPI este condus de un director general numit prin ordin al ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului, în conformitate cu prevederile art. 68 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare. (2) Directorul general este ordonator terțiar de credite. (3) Directorul general al CPPI conduce întreaga activitate a instituției și o reprezintă în relațiile cu persoanele fizice și juridice din țară și din străinătate. (4) Directorul general poate delega, potrivit legii, unele dintre atribuțiile sale persoanelor cu funcții de conducere din cadrul instituției. (5) În exercitarea atribuțiilor sale, directorul general emite decizii și instrucțiuni. (6) Angajarea, promovarea, sancționarea și concedierea personalului CPPI se fac prin decizie a directorului general, în conformitate cu reglementările legale în vigoare. + Articolul 9Directorul general al CPPI este ajutat în activitatea sa de un director general adjunct numit în conformitate cu prevederile art. 68 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare. + Articolul 10(1) Salarizarea personalului CPPI se realizează potrivit reglementărilor în vigoare aplicabile instituțiilor publice finanțate integral din venituri proprii. (2) Finanțarea cheltuielilor aferente activității CPPI se asigură integral din venituri proprii. + Articolul 11CPPI are în dotare un număr de 6 autoturisme necesare desfășurării activităților specifice conform prevederilor art. 5 alin. (3) din Ordonanța Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările și completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
ION-MARCEL CIOLACU
Contrasemnează:
Viceprim-ministru,
Marian Neacșu
Ministrul economiei, antreprenoriatului și turismului,
Ștefan-Radu Oprea
Ministrul muncii și solidarității sociale,
Simona Bucura-Oprescu
Ministrul finanțelor,
Marcel-Ioan BoloșBucurești, 28 iunie 2024.Nr. 729. + ANEXĂ*)*) Anexa este reprodusă în facsimil.
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a C.P.P.I. Bușteni (organigramă)
-----
EMITENT |
În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 4 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. + Articolul 1(1) Centrul de Pregătire pentru Personalul din Industrie, denumit în continuare CPPI, cu sediul în Bușteni, Str. Paltinului nr. 16, județul Prahova, se organizează ca organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, aflat în subordinea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului. (2) În vederea desfășurării activităților pe care le gestionează, CPPI poate închiria spații necesare, cu respectarea prevederilor legale privind achizițiile publice. + Articolul 2(1) CPPI gestionează activitatea de compensare dintre operatorii economici, Sistemul informatic de compensare, denumit în continuare SIC, precum și toate informațiile primite de la persoanele juridice, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare, prestează servicii publice de compensare pentru persoanele juridice cu capital cu sediul în România, necesare realizării operațiunilor de compensare nemonetare identificate de SIC pe baza informațiilor transmise către adresa web de compensare dedicată, precum: operațiuni de compensare nemonetare predefinite, operațiuni de compensare nemonetare bilaterale și operațiuni de compensare nemonetare multilaterale.(2) În aplicarea prevederilor art. 10 din Ordonanța Guvernului nr. 95/1999 privind calitatea lucrărilor de montaj al dotărilor tehnologice industriale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 440/2002, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului asigură prin CPPI activitățile de atestare a verificatorilor de proiecte, a responsabililor tehnici cu execuția lucrărilor de montaj, precum și a experților în lucrări de montaj.(3) CPPI desfășoară activități de formare profesională în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare.(4) CPPI asigură suportul logistic pentru Ministerul Energiei cu privire la activitățile de autorizare a persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate sau a persoanelor juridice care efectuează audituri energetice industriale sau de procese de consum energetic din categoriile electroenergetic, termoenergetic sau complex și la activitățile de atestare a managerilor energetici pentru industrie, a managerilor energetici pentru localități și atestarea societăților prestatoare de servicii energetice, conform prevederilor art. 3 alin. (7) și (8) din Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică, cu modificările și completările ulterioare. + Articolul 3Pentru realizarea obiectivelor din domeniul său de activitate, CPPI exercită următoarele funcții:a) de planificare strategică în domeniul său de activitate;b) de implementare și gestionare, după caz, a programelor finanțate din fonduri europene, naționale, precum și din alte surse legale;c) de administrare a patrimoniului propriu, potrivit dispozițiilor legale;d) de promovare a colaborării în domeniul său de activitate. + Articolul 4CPPI exercită, în domeniile sale de activitate, următoarele atribuții:A. În domeniul sistemului de compensare datorii și creanțe:1. realizează activitățile necesare gestionării unitare și administrării la nivel național a sistemului de compensare datorii și creanțe, a Sistemului informatic de compensare; 2. realizează activitățile necesare prestării serviciilor publice de compensare a persoanelor juridice cu capital de stat și privat, deopotrivă, cu sediul în România, pentru operațiuni de compensare nemonetare identificate de SIC pe baza informațiilor transmise către adresa web de compensare dedicată, precum: operațiuni de compensare nemonetare predefinite, operațiuni de compensare nemonetare bilaterale, operațiuni de compensare nemonetare multilaterale; 3. asigură organizarea realizării online, în cadrul SIC, a stingerii obligațiilor de plată reciproce între persoane juridice, până la concurența obligației celei mai mici, prin ordine de compensare;4. asigură emiterea în format electronic, înserierea și numerotarea în SIC, pentru fiecare persoană juridică participantă, a ordinului de compensare împreună cu borderoul datoriilor stinse ca documente justificative de înregistrare în contabilitate a stingerii facturilor neplătite/neîncasate care au făcut obiectul compensării și care se anexează la nota contabilă. Data înregistrării în contabilitate este cea înscrisă pe ordin și pe borderou;5. asigură păstrarea în SIC, în format electronic, a documentelor aferente operațiunilor de compensare finalizate, conform Hotărârii Guvernului nr. 773/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, în vederea diminuării blocajului financiar și a pierderilor din economie;6. asigură funcționarea aplicației de compensare și a bazei de date ce conține istoricul operațiunilor de compensare realizate de persoanele juridice cu sediul în România în perioada 1999-2019 sub cadrul instituțional reglementat de Hotărârea Guvernului nr. 685/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, în vederea diminuării blocajului financiar și a pierderilor din economie, cu modificările și completările ulterioare, și a Regulamentului de compensare a datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, precum și arhivarea documentelor aferente acestor operațiuni și a documentelor de compensare rezultate din această activitate de compensare;7. asigură depozitarea registrelor electronice privind operațiunile de compensare realizate de persoanele juridice în perioada 1999-2019, conform Hotărârii Guvernului nr. 685/1999, cu modificările și completările ulterioare, și, respectiv, cele realizate începând cu anul 2020, conform Hotărârii Guvernului nr. 773/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadență ale contribuabililor, persoane juridice, în vederea diminuării blocajului financiar și a pierderilor din economie. B. În domeniul activităților de atestare a verificatorilor de proiecte, a responsabililor tehnici cu execuția lucrărilor de montaj, precum și a experților în lucrări de montaj în aplicarea prevederilor art. 10 din Ordonanța Guvernului nr. 95/1999 privind calitatea lucrărilor de montaj al dotărilor tehnologice industriale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 440/2002, organizează și realizează programe pentru specialiștii verificatori de proiecte, responsabili tehnici cu execuția, precum și pentru experții în lucrările de montaj utilaje, echipamente și instalații tehnologice industriale.C. În domeniul eficienței energetice:1. asigură suportul logistic pentru activitatea desfășurată de Ministerul Energiei de autorizare a persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate sau a persoanelor juridice care efectuează audituri energetice industriale sau de procese de consum energetic din categoriile electroenergetic, termoenergetic sau complex în conformitate cu prevederile art. 3 alin. (7) din Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică, cu modificările și completările ulterioare; 2. asigură suportul logistic pentru activitatea desfășurată de Ministerul Energiei de atestare a managerilor energetici pentru industrie, a managerilor energetici pentru localități și atestare a societăților prestatoare de servicii energetice în conformitate cu prevederile art. 3 alin. (8) din Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică, cu modificările și completările ulterioare.D. În domeniul formării personalului:În aplicarea art. 4 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 77/1999 privind unele măsuri pentru prevenirea incapacității de plată, aprobată cu modificări prin Legea nr. 211/2001, cu modificările și completările ulterioare, CCPI are atribuții în formarea profesională a personalului:1. organizează și realizează cursuri și programe de instruire profesională în cooperare cu Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, alte ministere și/sau instituții, precum și cu operatori economici interesați în formarea personalului în domeniile aflate în domeniile de competență ale Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului; 2. asigură prestarea serviciilor de instruire și consultanță și organizarea cursului de compensare datorii-creanțe.3. organizează și realizează manifestări științifice precum seminare, simpozioane, schimburi de experiență, sesiuni de comunicări științifice. + Articolul 5În exercitarea atribuțiilor sale, CPPI colaborează cu alte instituții publice, cu autoritățile administrației publice locale, cu partenerii de dialog social. + Articolul 6(1) În îndeplinirea atribuțiilor sale, CPPI este autorizat:a) să încheie protocoale de schimb de informații și documente, precum și de colaborare cu ministere, instituții publice și cu alte organizații, potrivit competențelor atribuite;b) să emită atestate pentru cursurile și programele de instruire profesională pe care le organizează;c) să stabilească orice alte măsuri, în condițiile prevăzute de lege.(2) Pentru îndeplinirea atribuțiilor sale, CPPI poate solicita, pe bază de protocol, de la celelalte autorități ale administrației publice, instituții publice și operatori economici, de la instituții de credit și de la alte persoane, datele și informațiile necesare în vederea realizării atribuțiilor sale, cu păstrarea confidențialității acestora. + Articolul 7(1) Structura organizatorică a CPPI este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (2) În cadrul structurii organizatorice a CPPI se pot organiza în condițiile legii direcții și servicii, altele decât cele prevăzute în anexă, fără a aduce modificări acesteia. (3) Numărul de posturi aprobat pentru aparatul propriu al CPPI este de 51 de posturi. (4) Statul de funcții și regulamentul de organizare și funcționare al CPPI se stabilesc prin regulamentul de organizare și funcționare, aprobat prin ordin al ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. (5) Atribuțiile, sarcinile și răspunderile structurilor din cadrul CPPI se stabilesc în conformitate cu structura organizatorică prevăzută în anexă, prin regulamentul de organizare și funcționare.(6) Atribuțiile, sarcinile și răspunderile individuale ale personalului din cadrul aparatului propriu se stabilesc prin fișa postului.(7) Personalul CPPI este compus din personal contractual.(8) Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat și în noua structură organizatorică se face în termenele și cu respectarea condițiilor și a procedurii aplicabile, în minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. + Articolul 8(1) CPPI este condus de un director general numit prin ordin al ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului, în conformitate cu prevederile art. 68 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare. (2) Directorul general este ordonator terțiar de credite. (3) Directorul general al CPPI conduce întreaga activitate a instituției și o reprezintă în relațiile cu persoanele fizice și juridice din țară și din străinătate. (4) Directorul general poate delega, potrivit legii, unele dintre atribuțiile sale persoanelor cu funcții de conducere din cadrul instituției. (5) În exercitarea atribuțiilor sale, directorul general emite decizii și instrucțiuni. (6) Angajarea, promovarea, sancționarea și concedierea personalului CPPI se fac prin decizie a directorului general, în conformitate cu reglementările legale în vigoare. + Articolul 9Directorul general al CPPI este ajutat în activitatea sa de un director general adjunct numit în conformitate cu prevederile art. 68 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare. + Articolul 10(1) Salarizarea personalului CPPI se realizează potrivit reglementărilor în vigoare aplicabile instituțiilor publice finanțate integral din venituri proprii. (2) Finanțarea cheltuielilor aferente activității CPPI se asigură integral din venituri proprii. + Articolul 11CPPI are în dotare un număr de 6 autoturisme necesare desfășurării activităților specifice conform prevederilor art. 5 alin. (3) din Ordonanța Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările și completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
ION-MARCEL CIOLACU
Contrasemnează:
Viceprim-ministru,
Marian Neacșu
Ministrul economiei, antreprenoriatului și turismului,
Ștefan-Radu Oprea
Ministrul muncii și solidarității sociale,
Simona Bucura-Oprescu
Ministrul finanțelor,
Marcel-Ioan BoloșBucurești, 28 iunie 2024.Nr. 729. + ANEXĂ*)*) Anexa este reprodusă în facsimil.
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a C.P.P.I. Bușteni (organigramă)
