ORDIN nr. 7 din 14 ianuarie 2022pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 521/2008 privind asigurarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne care nu dispun de suport logistic propriu
EMITENT
  • MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 25 ianuarie 2022



    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:  +  Articolul IAnexa la Ordinul ministrului internelor și reformei administrative nr. 521/2008 privind asigurarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne care nu dispun de suport logistic propriu, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 510 din 7 iulie 2008, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează:1. Numărul curent 1 din tabel se modifică și va avea următorul cuprins:
    1.Conducerea ministerului, structurile aparatului central și unitățile subordonate acestora finanțate din bugetul ordonatorului principal de credite^1Direcția asigurare logistică integratăDirecția asigurare logistică integratăDirecția asigurare logistică integratăDirecția asigurare logistică integratăDirecția administrare pentru comunicații și tehnologia informației
    2. Nota de subsol^1 se modifică și va avea următorul cuprins:^1 Activitățile de reparații și întreținere, precum și elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor aferente întreținerii, funcționării, dotărilor și investițiilor pentru imobilele aflate în administrarea ordonatorului principal de credite revin Direcției asigurare logistică integrată. Cheltuielile aferente se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite. Activitățile specifice domeniilor Echipare și Hrănire și Comunicații și Informatică, precum și elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor aferente revin Direcției asigurare logistică integrată, respectiv Direcției administrare pentru comunicații și tehnologia informației, fiecare pe domeniul de competență. Cheltuielile se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite.La solicitarea Departamentului pentru Situații de Urgență, pentru desfășurarea unor activități specifice pe linie de protecție civilă, de prevenire și gestionare a situațiilor de urgență, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență poate asigura logistic Departamentul pe linie de mobilitate și comunicații și informatică, în cazul în care aceste mijloace nu pot fi asigurate de către Direcția asigurare logistică integrată și Direcția administrare pentru comunicații și tehnologia informației.Atribuțiile logistice pe linie de spații și comunicații pentru Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne și atribuțiile logistice pe linie de spații pentru Comenduirea Garnizoanei București «General-inspector Dimitrie M. Sturdza» revin Institutului de Studii pentru Ordine Publică. Până la relocarea sediului unde își desfășoară activitatea Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne, atribuțiile logistice pe linie de spații și comunicații revin Bazei pentru Logistică - U.M. 0333 București a Inspectoratului General pentru Situații de Urgență.3. Paragraful 5 din „NOTE“ se modifică și va avea următorul cuprins:Pentru Serviciul Depozitare, Mobilizare și Rezerve Proprii Găești din cadrul Direcției asigurare logistică integrată, atribuțiile logistice pe linie de spații revin Inspectoratului de Jandarmi Județean Dâmbovița.4. Paragraful 7 din „NOTE“ se modifică și va avea următorul cuprins:Direcția asigurare logistică integrată, în calitate de unitate specializată, asigură servicii tipografice, confecții metalice, lucrări de reparații, inspecții, revizii tehnice și întreținerea mijloacelor de mobilitate, a armamentului și a tehnicii specifice din dotarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne, în funcție de capacitatea de producție, cu suportarea cheltuielilor din bugetul propriu, ulterior efectuării redistribuirilor între bugetul acesteia și bugetele unităților Ministerului Afacerilor Interne asigurate. Pentru evidențierea acestor cheltuieli, Direcția asigurare logistică integrată transmite fiecărei structuri asigurate, lunar, situația centralizatoare cu serviciile/lucrările prestate acestora, însoțită de documentele justificative aferente fiecărui/fiecărei serviciu/ lucrări, astfel cum acestea sunt prevăzute în Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 126/2016 pentru aprobarea Regulilor și politicilor contabile în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.
     +  Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    p. Ministrul afacerilor interne,
    Raed Arafat,
    secretar de stat
    București, 14 ianuarie 2022.Nr. 7.-----