ORDIN nr. 1.170 din 18 august 2021privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii
EMITENT
  • AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU ACHIZIȚII PUBLICE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 845 din 6 septembrie 2021



    Având în vedere:– prevederile art. 216 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 230 din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 12 alin. (1) și ale art. 13 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, aprobată prin Legea nr. 186/2018, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 4 și ale art. 173 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 4 și ale art. 171 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 3 alin. (3) lit. a) și i) din Hotărârea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, cu modificările și completările ulterioare;– necesitatea simplificării și a standardizării formularelor utilizate în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor/ acordurilor-cadru de achiziție publică/sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, în vederea fluidizării procesului de atribuire a contractelor de achiziție publică/sectoriale, în scopul asigurării unor practici unitare în rândul autorităților/entităților contractante,în temeiul art. 4 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 13/2015 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, aprobată prin Legea nr. 244/2015, cu modificările și completările ulterioare,președintele Agenției Naționale pentru Achiziții Publice emite prezentul ordin.  +  Articolul 1(1) Se aprobă formularele standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare, formularul raportului intermediar al etapei privind selecția candidaților, precum și formularul raportului procedurii, aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică/ sectorială și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii pe care autoritățile/entitățile contractante le utilizează la finalizarea fazelor procesului de evaluare a ofertelor/candidaturilor, după cum urmează:a) Proces-verbal privind evaluarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE și a documentelor care îl însoțesc, prevăzut în anexa nr. 1;b) Raport intermediar al etapei privind selecția candidaților, prevăzut în anexa nr. 2;c) Proces-verbal privind evaluarea conformității propunerilor tehnice cu prevederile caietului de sarcini și, după caz, cu factorii de evaluare, prevăzut în anexa nr. 3;d) Proces-verbal privind evaluarea propunerilor financiare, inclusiv verificarea conformității acestora cu propunerile tehnice, prevăzut în anexa nr. 4;e) Raportul procedurii, prevăzut în anexa nr. 5;f) Proces-verbal privind evaluarea documentelor-suport depuse de candidați/ofertanți pentru demonstrarea informațiilor din DUAE, prevăzut în anexa nr. 6.(2) Formularele standard prevăzute la alin. (1) lit. a)-f) prezintă concluziile aferente fiecărei faze a procesului de evaluare a candidaturilor/ofertelor și atribuire a contractului, respectiv argumentele în fapt și în drept pentru care au fost stabilite candidaturile/ofertele declarate admise/respinse, având anexate, după caz, toate înscrisurile întocmite cu ocazia evaluării aspectelor ce fac obiectul respectivelor faze.  +  Articolul 2(1) La finalul fiecărei faze a procesului de evaluare, autoritățile/entitățile contractante completează formularul standard de proces-verbal corespunzător, respectiv raportul procedurii, prevăzut în anexele la prezentul ordin, și introduc în Sistemul electronic de achiziții publice (SEAP) rezultatul fazei de evaluare în cauză.(2) Înainte de întocmirea raportului intermediar privind selecția candidaților și a raportului procedurii, comisa de evaluare întocmește procesul-verbal de analiză a documentelor care probează informațiile din DUAE, prevăzut în anexa nr. 6, consemnează analiza documentelor care demonstrează îndeplinirea criteriilor de calificare/selecție prezentate de către candidații selectați conform regulilor prevăzute în documentația de atribuire în cadrul procedurilor care prevăd etapa de preselecție, respectiv de către ofertantul/ofertanții declarat/ declarați câștigători în urma aplicării criteriului de atribuire.  +  Articolul 3(1) Formularele standard prevăzute la art. 1 alin. (1) se aplică doar pentru procedurile de atribuire a căror dată-limită stabilită pentru depunerea ofertelor/candidaturilor este stabilită după data intrării în vigoare a prezentului ordin.(2) Niciun document emis de alte organisme/autorități, cu excepția Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, prin care se impune respectarea de către autoritățile/entitățile contractante a altor formulare/reguli privind derularea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică/sectorială, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, nu produce efecte juridice.  +  Articolul 4Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin și se folosesc de către autoritățile/entitățile contractante în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică/sectorială, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii.  +  Articolul 5Ordinul președintelui Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 1.581/2018 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 885 din 22 octombrie 2018, se abrogă.  +  Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    Președintele Agenției Naționale pentru Achiziții Publice,
    Liviu Bostan
    București, 18 august 2021.Nr. 1.170.  +  Anexa nr. 1
    PROCES-VERBAL
    privind evaluarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE* și a documentelor care îl însoțesc
    * DUAE - Documentul unic de achiziții european.Încheiat astăzi, [introduceți data întocmirii procesului-verbal], cu ocazia stabilirii rezultatului fazei de evaluare a garanției de participare, a informațiilor din DUAE și a documentelor care îl însoțescAnunț de participare/Anunț simplificat/Invitație de participare [CN..../SCN......]Procedura de atribuire:Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru]Valoarea estimată a achiziției: [introduceți valoarea estimată a achiziției; dacă procedura de atribuire este divizată pe loturi se introduce valoarea estimată pentru fiecare lot]Comisia de evaluare numită prin Decizia/Ordinul/Dispoziția nr. [introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare] din [introduceți data] și compusă din:
    Nr.Numele și prenumeleRolul în cadrul comisiei de evaluare
    1.…………….. [introduceți numele și prenumele]Președinte cu sau fără drept de vot [precizați în funcție de caz]
    2.…………….. [introduceți numele și prenumele]Membru
    3.………......... [introduceți numele și prenumele]Membru
    a realizat verificarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc.^1^1 Se verifică inclusiv, dacă este cazul, acordul de asociere/subcontractare și angajamentul terțului susținător, după caz.
    Procesul de verificare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [introduceți numărul deciziei/ordinului/dispoziției de desemnare a experților cooptați] din [introduceți data] și toate înregistrările se bazează pe dovezile reflectate în raportul experților cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de verificare a garanției de participare, a informațiilor din DUAE, precum și a documentelor care însoțesc DUAE [în cazul în care la ședința/ședințele de verificare nu participă experți cooptați, aceste informații se elimină].Ca răspuns la anunțul de participare/simplificat/invitație de participare [selectați după caz] nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării], următorii ofertanți au depus ofertă semnată cu semnătură electronică, bazată pe un certificat digital emis de un furnizor acreditat, respectând termenul-limită de depunere a ofertelor^2:1. [introduceți denumirea operatorului economic];2. [introduceți denumirea operatorului economic];.................................................................................^2 Dacă este cazul, ca răspuns la anunțul de participare [selectați după caz] nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării], următorii ofertanți au depus ofertă în termenul-limită de depunere a ofertelor:1. [introduceți denumirea operatorului economic] înregistrată la sediul autorității contractante cu nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data la care a fost înregistrată oferta], ora [introduceți ora la care a fost înregistrată oferta];.........................................................................În urma verificării garanțiilor de participare ce însoțesc ofertele, depuse de către ofertanți și ca urmare a evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări referitoare la neconcordanțe cu privire la condițiile de formă, cuantum și valabilitate a garanțiilor de participare (în cazul în care au fost solicitate clarificări cu privire la garanțiile de participare depuse de către ofertanți), au fost declarate admise/respinse ofertele prezentate de următorii ofertanți:1. [introduceți denumirea operatorului economic ofertant];2. [introduceți denumirea operatorului economic ofertant];.................................................................................Principalele aspecte ale verificării garanțiilor de participare sunt prezentate mai jos, în timp ce aspectele detaliate se regăsesc în anexele la prezentul proces-verbal, identificate după cum urmează:1. Anexa [introduceți numărul anexei] conținând întrebările de clarificare ale comisiei de evaluare și răspunsurile operatorilor economici (în cazul în care au fost solicitate clarificări cu privire la garanțiile de participare depuse de către ofertanți)2. [completați informații despre toate anexele existente]Procesul de verificare se realizează pe baza informațiilor prezentate de candidați/ofertanți în DUAE și în documentele ce îl însoțesc (se verifică acordul de asociere/subcontractare și angajamentul terțului susținător, inclusiv anexele acestuia din urmă, prin care se prezintă modul efectiv prin care terțul/terții susținător/susținători va/vor asigura îndeplinirea propriului angajament de susținere, după caz).Comisia de evaluare a întocmit următoarele solicitări de clarificări identificate a fi necesare pe durata procesului de evaluare și le-a transmis candidaților/ofertanților. [în situația în care nu au fost necesare clarificări, aceste informații se vor elimina.][în situația în care comisia de evaluare a solicitat clarificări cu privire la documentele ce însoțesc oferta, va prezenta următoarele informații]:1. Prin Adresa nr. …./data …. s-au solicitat clarificări ofertantului …….. cu privire la următoarele aspecte [se vor detalia pe scurt elementele pentru care au fost necesare clarificări] 2. ……...................................................................................................................................................................................În urma evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de ofertantul ..... în termenul solicitat semnate cu semnătură electronică, bazată pe un certificat digital emis de un furnizor acreditat, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i) [prezentați/justificați/argumentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la verificarea informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc. În situația în care comisia de evaluare respinge una sau mai multe oferte, se vor prezenta/argumenta detaliat și motivele de respingere pentru fiecare ofertă în parte, cu indicarea temeiului legal](ii) .....................................................................În urma verificării informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc și a documentelor suplimentare identificate (dacă este cazul), comisia de evaluare a concluzionat următoarele:1) Ofertanți respinși
    Nr. crt.OfertantMotivele care au stat la baza deciziei
    1[introduceți denumirea ofertantului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei]
    [introduceți denumirea ofertantului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei]
    2) Ofertanți admiși:1. .......................................................................2. .......................................................................3. .......................................................................
    Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal într-un singur exemplar original pentru a fi înregistrat în dosarul achiziției.
     +  Anexa nr. 2Nr. înregistrare [introduceți numărul și data înregistrării]Aprobat de..................[introduceți numele și prenumele persoanei care aprobă raportul intermediar]Supun aprobării....................[introduceți funcția deținută de persoana care propune aprobarea raportului intermediar]Președinte al Comisiei de evaluare
    RAPORT
    intermediar al etapei privind selecția candidaților
    1. ReferințeAutoritatea contractantă: [introduceți denumirea autorității contractante și adresa completă]Anunț de participare/Anunț de participare simplificat/Invitație de participare: [CN..../SCN......]Procedura de atribuire:Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru]Cod/Coduri CPV*: [introduceți codul/codurile CPV]*CPV - nomenclatorul de referință în domeniul achizițiilor publice.Valoarea estimată a achiziției: [introduceți valoarea estimată a achiziției]2. Informații generale despre procedura de atribuire2.1. Legislația aplicabilăProcedura de atribuire s-a organizat în conformitate cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice în România la momentul lansării procedurii de atribuire, după cum urmează: (i) [se precizează actele normative incidente procedurii de atribuire în cauză];(ii) ...................................2.2. Procedura de atribuireProcedura de atribuire aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică/încheierii acordului-cadru este [se precizează procedura de atribuire aplicată]. Procedura de atribuire a fost inițiată folosind SEAP pentru publicarea anunțului de participare și a documentației de atribuire.3. Modul de desfășurare a procedurii de atribuireComisia de evaluare responsabilă de evaluarea solicitărilor de participare și aplicarea criteriilor de selecție stabilite în anunțul de participare și documentația de atribuire a fost numită prin decizia/ordinul/dispoziția conducătorului autorității contractante nr. [introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare] din [introduceți data].Procesul de evaluare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin decizia autorității contractante nr. [introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați] din [introduceți data].Rapoartele experților cooptați [indicați numărul și data raportului] sunt parte a dosarului achiziției.[în cazul în care în procesul de evaluare a solicitărilor de participare nu au luat parte experți cooptați, aceste informații se elimină]3.1. Accesare a solicitărilor de participareAccesarea solicitărilor de participare a avut loc la adresa: [introduceți adresa completă], în data de [introduceți data], ora [introduceți ora], în prezența membrilor comisiei de evaluare, și au depus solicitări de participare următorii candidați:1. [introduceți denumirea candidatului];Lista documentelor depuse de fiecare candidat:1. ...........................................................................................2. ...........................................................................................3. ...........................................................................................3.2. Procesul de evaluare al solicitărilor de participare3.2.1. Calificarea candidațilorComisia de evaluare a verificat îndeplinirea condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, prin verificarea informațiilor preliminare prezentate de candidați în DUAE și în documentele ce îl însoțeau identificate în solicitările de participare prezentate în raport cu condițiile de participare și cerințele minime asociate din anunțul de participare și documentația de atribuire. Procesul de verificare a fost detaliat în Procesul-verbal de verificare a informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării], întocmit conform modelului prezentat în anexa nr. 6 la Ordinul președintelui Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 1.170/2021 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, care este parte a dosarului achiziției.În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, următorii candidați au îndeplinit condițiile de participare:
    Nr. crt.CandidatMotivele care au stat la baza deciziei
    1[introduceți denumirea candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei]
    [introduceți denumirea candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei]
    Opțiunea 1În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, nicio solicitare de participare nu a fost declarată neadecvată/neconformă/inacceptabilă de către comisia de evaluare.SAU [se va alege opțiunea care corespunde situației de fapt, cealaltă fiind eliminată din textul procesului-verbal]Opțiunea 2În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate au fost declarate neadecvate/neconforme/inacceptabile de către comisia de evaluare solicitările de participare depuse de următorii candidați:
    Nr. crt.CandidatMotivele care au stat la baza deciziei
    1[introduceți denumirea candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale]
    [introduceți denumirea candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei inclusiv prevederile legale]
    3.2.2. Aplicarea criteriilor de selecție și stabilirea clasamentuluiCriteriile de selecție și metodologia de punctare prevăzute în documentația de atribuire sunt: [introduceți criteriile de selecție și metodologia de punctare stabilite în documentația de atribuire]Numărul de candidați selectați preconizat: [introduceți numărul candidaților ce se preconizează a fi selectați]Informațiile prezentate de candidați în DUAE pe care comisia de evaluare le va utiliza pentru selecția candidaților sunt: [informațiile vor fi obținute din DUAE Partea IV: Criterii de selecție]
    Candidat[Introduceți criteriul de selecție nr. 1][Introduceți criteriul de selecție nr. 2][Introduceți criteriul de selecție nr. n]
    [Introduceți denumirea candidatului][Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 1][Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 2][Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. n]
    [Introduceți denumirea candidatului][Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 1][Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 2][Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. n]
    Punctajele obținute de candidați în urma aplicării metodologiei de punctare sunt:
    Candidat[Introduceți criteriul de selecție nr. 1][Introduceți criteriul de selecție nr. 2][Introduceți criteriul de selecție nr. n]
    [Introduceți denumirea candidatului][Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 1][Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 2][Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. n]
    [Introduceți denumirea candidatului][Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 1][Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 2][Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. n]
    Punctajul obținut de fiecare solicitare de participare declarată admisibilă și clasamentul candidaților sunt prezentate mai jos:
    Nr. crt.CandidatPunctaj obținutClasament
    1[introduceți denumirea candidatului][introduceți punctajul obținut]1
    ...[introduceți denumirea candidatului][introduceți punctajul obținut]...
    n[introduceți denumirea candidatului][introduceți punctajul obținut]n
    3.2.3. Verificarea documentelor-suport/dovezilor pentru demonstrarea informațiilor din DUAEComisia de evaluare a solicitat candidaților clasați pe primele [introduceți numărul candidaților ce se preconizează a fi selectați] locuri să prezinte documentele-suport/dovezi pentru demonstrarea informațiilor prezentate în DUAE. Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de candidații selectați pentru demonstrarea informațiilor din DUAE și a constatat că informațiile preliminare din DUAE au fost demonstrate. [în situația în care comisia de evaluare a respins una sau mai multe solicitări de participare, va preciza următoarele]În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE nu au fost demonstrate de [introduceți denumirea candidaților] și a respins solicitările de participare ale acestora. Comisia de evaluare a reluat procesul de solicitare a documentelor-suport/dovezilor prezentate pentru demonstrarea informațiilor din DUAE pentru candidații clasați pe următoarele locuri astfel încât să poată selecta numărul preconizat de candidați.Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de candidații clasați pe următoarele locuri pentru demonstrarea informațiilor din DUAE prezentate.Informații detaliate despre rezultatul verificării documentelor-suport se regăsesc în procesul-verbal nr. [introduceți nr. procesului-verbal] din data [introduceți data], întocmit conform modelului prezentat în anexa nr. 6, care este parte a dosarului achiziției.În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE au fost demonstrate de următorii candidați:1. [introduceți denumirea candidaților] 2. ................................................................................3. ................................................................................
    4. Informații din cadrul solicitărilor de participare declarate de candidați ca fiind confidențiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală (în sensul prevederilor legislației privind achizițiile publice/sectoriale)Opțiunea 1Candidații au declarat în mod justificat că următoarele informații din solicitările de participare prezentate trebuie tratate ca fiind confidențiale:1. [introduceți denumirea candidatului](i) [introduceți informațiile pe care candidatul le-a declarat ca fiind confidențiale clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuală și justificarea aferentă] (ii) .......................................................................2. [introduceți denumirea candidatului] (i) [introduceți informațiile pe care candidatul le-a declarat ca fiind confidențiale clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuală și justificarea aferentă] (ii) ....................................................................SAU [se va alege opțiunea care corespunde situației de fapt, cealaltă fiind eliminată din textul procesului-verbal] Opțiunea 2Candidații nu au declarat nicio informație din solicitările de participare prezentate ca fiind confidențială.5. Conflict de intereseOpțiunea 1Pe durata derulării primei etape a procedurii de atribuire au fost identificate următoarele situații de conflict de interese și au fost aplicate măsuri de remediere a acestor situații după cum urmează:
    Nr. crt.Situația de conflict de interese identificatăMăsuri de remediere aplicate
    1.[introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată][introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate]
    2.[introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată][introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate]
    SAU [se va alege opțiunea care corespunde situației de fapt, cealaltă fiind eliminată din textul procesului-verbal]
    Opțiunea 2Pe durata derulării primei etape a procedurii de atribuire nu au fost identificate situații de conflict de interese.
    6. Concluzii și semnăturiPe baza procesului de evaluare desfășurat și relatat în prezentul raport intermediar, membrii comisiei de evaluare decid că următorii candidați vor fi invitați să participe în etapa a doua a procedurii.1. [introduceți denumirea candidaților]Comisia de evaluare va introduce în SEAP rezultatul evaluării solicitărilor de participare folosind facilitățile puse la dispoziție de platforma SEAP și va comunica tuturor candidaților informații despre rezultatul primei etape a procedurii de atribuire, urmând ca ulterior să stabilească termenele pentru etapa a doua a procedurii și să încheie evaluarea solicitărilor de participare utilizând facilitățile SEAP.Drept care s-a întocmit prezentul raport intermediar al procedurii de atribuire, astăzi [introduceți data], la sediul autorității contractante din [introduceți adresa completă] și a fost transmis spre aprobare de către conducătorul autorității contractante.
     +  Anexa nr. 3
    PROCES-VERBAL
    privind evaluarea conformității propunerilor tehnice cu prevederile caietului de sarcini și, după caz, cu factorii de evaluare
    Încheiat astăzi, [introduceți data întocmirii procesului-verbal], cu ocazia desfășurării ședinței de evaluare a ofertelor.Procedura de atribuire:Anunț de participare/Anunț de participare simplificat/Invitație de participare: [CN ..../SCN ......]Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru]Valoarea estimată a achiziției: [introduceți valoarea estimată a achiziției]Comisia de evaluare numită prin Decizia nr. [introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare] din [introduceți data] și compusă din:
    Nr. Nume și prenumeRolul în cadrul comisiei de evaluare
    1.……….. [introduceți numele și prenumele]Președinte cu sau fără drept de vot [precizați în funcție de caz]
    2.…………. [introduceți numele și prenumele]Membru
    3.…………. [introduceți numele și prenumele]Membru
    a finalizat evaluarea propunerilor tehnice primite, după cum urmează:
    Procesul de evaluare se realizează cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați] din [introduceți data] și toate înregistrările se bazează pe dovezile reflectate în raportul emis de experții cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de evaluare a ofertelor [în cazul în care la ședința de evaluare a ofertelor nu participă experți cooptați, aceste informații se elimină].Evaluarea propunerilor tehniceProcesul de evaluare se realizează pe baza informațiilor prezentate de ofertanți în propunerea tehnică, a documentelor suplimentare identificate în oferta prezentată, precum și a răspunsurilor la solicitările de clarificări (dacă este cazul). Principalele aspecte ale evaluării propunerilor tehnice sunt prezentate mai jos, în timp ce aspectele detaliate se regăsesc în anexe la prezentul proces-verbal, identificate după cum urmează:
    OfertantCerința minimă din caietul de sarcini Informații prezentate în propunerea tehnică pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime Evaluarea informațiilor prezentate în propunerea tehnică în raport cu cerința minimă solicitată în caietul de sarciniClarificări și răspunsul la clarificări solicitate pe durata evaluării ofertelor tehnice în legătură cu informațiile prezentateEvaluarea răspunsului primitRezultatul evaluării
    Ofertant nr. 1Introduceți un rezumat al cerinței minime din caietul de sarcini care are corespondent în informațiile solicitate prin propunerea tehnică.Introduceți referința.Introduceți o scurtă descriere a informațiilor din propunerea tehnică pe baza cărora comisia de evaluare evaluează îndeplinirea cerinței minime.Introduceți informații privind evaluarea de către comisia de evaluare a informațiilor prezentate în propunerea tehnică în raport cu cerința minimă solicitată în caietul de sarcini.Introduceți data și clarificările solicitate privind informațiile prezentate în propunerea tehnică pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime.Introduceți data și răspunsul primit ca urmare a solicitării de clarificări.Introduceți informații privind evaluarea de către comisia de evaluare a răspunsului primit ca urmare a solicitării de clarificări.(i) Cerință minimă îndeplinită sau(ii) Cerință minimă neîndeplinită
    Ofertant nr. 2
    Ofertant nr. ...
    Punctajul obținut în urma aplicării factorilor de evaluare de natură tehnică este reflectat în tabelul de mai jos:
    Descrierea factorilor de evaluare tehnici și calitativiAcordarea punctajului
    Factori de evaluare tehnici și calitativi(Toate informațiile din această secțiune trebuie să extindă cerințele din caietul de sarcini/propunerea tehnică.)Pondere factor%Ponderea în cadrul factorului, dacă este cazulJustificarea punctajului acordatPunctajPunctaj ponderatPunctaj pe secțiune
    Informații din propunerea tehnicăPuncte slabePuncte tariJustificarea comisiei de evaluare
    Factor de evaluare nr. 1Introduceți denumirea factorului%-[introduceți informații din propunerea tehnică pe baza cărora comisia de evaluare stabilește punctele tari sau punctele slabe și care oferă baza pentru acordarea punctelor - de exemplu: capitol, pagină, paragraf][introduceți informații privind punctele slabe identificate de comisia de evaluare pe baza informațiilor din propunerea tehnică pentru acest factor de evaluare care justifică oferirea punctelor][introduceți informații privind punctele tari identificate de comisia de evaluare pe baza informațiilor din propunerea tehnică pentru acest factor de evaluare care justifică oferirea punctelor][introduceți justificarea comisiei de evaluare cu privire la punctajul acordat pentru acest subfactor de evaluare, prin raportare la informațiile din propunerea tehnică, punctele tari și punctele slabe]
    1Subfactorul de evaluare nr. 1.1.%
    Subfactorul de evaluare nr. 1.2.%
    Subfactorul de evaluare nr. 1.n.%
    Factor de evaluare nr. 2Introduceți denumirea factorului%-
    2Subfactorul de evaluare nr. 2.1.%
    Subfactorul de evaluare nr. 2.2.%
    NOTE:1. Se va utiliza tabelul privind acordarea punctajului în urma aplicării factorilor de evaluare de natură tehnică pentru fiecare ofertant în parte care a depus o ofertă admisibilă. 2. Tabelele privind evaluarea propunerilor tehnice și acordarea punctajului în urma aplicării factorilor de evaluare de natură tehnică pot fi elaborate în orice format (Word, Excel etc.), cu condiția să conțină în mod concret informațiile solicitate conform celor precizate în tabel, acestea pot fi prezentate și sub formă de anexe ale procesului-verbal privind evaluarea conformității propunerilor tehnice cu prevederile caietului de sarcini și, după caz, cu factorii de evaluare, caz în care vor fi asumate de către comisia de evaluare prin semnarea anexelor respective. Comisia de evaluare poate prezenta tabelele pentru toate propunerile tehnice sau pentru fiecare propunere tehnică în parte.În urma evaluării propunerilor tehnice și pe baza informațiilor prezentate de ofertanți, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i) [prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la evaluarea propunerilor tehnice și justificarea punctajului acordat pe baza factorilor de evaluare și, dacă este cazul, clarificările care au fost solicitate](ii) .........................(iii) ........................Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal într-un singur exemplar original pentru a fi înregistrat în dosarul achiziției.
     +  Anexa nr. 4
    PROCES-VERBAL
    privind evaluarea propunerilor financiare, inclusiv verificarea conformității acestora cu propunerile tehnice
    Încheiat astăzi, [introduceți data întocmirii procesului-verbal], cu ocazia stabilirii rezultatului fazei de evaluare a propunerilor financiare și a conformității acestoraAnunț de participare/Anunț de participare simplificat/Invitație de participare: [CN ..../SCN ......]Procedura de atribuire: Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru]Valoarea estimată a achiziției: [introduceți valoarea estimată a achiziției; dacă procedura de atribuire este divizată pe loturi se introduce valoarea estimată pentru fiecare lot]Comisia de evaluare numită prin Decizia nr. [introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare] din [introduceți data] și compusă din:
    Nr.Nume și prenumeRolul în cadrul comisiei de evaluare
    1.…………….. [introduceți numele și prenumele]Președinte cu sau fără drept de vot [precizați în funcție de caz]
    2.…………….. [introduceți numele și prenumele]Membru
    3.………......... [introduceți numele și prenumele]Membru
    a finalizat evaluarea propunerilor financiare primite.Procesul de evaluare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați] din [introduceți data] și toate înregistrările se bazează pe dovezile reflectate în raportul care a fost emis de experții cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de evaluare a ofertelor [în cazul în care la ședința de evaluare a ofertelor nu au participat experți cooptați, aceste informații se elimină]A. Evaluarea propunerilor financiareComisia de evaluare a evaluat propunerile financiare sub aspectul:(i) corelării cu propunerile tehnice prezentate;(ii) identificării și remedierii erorilor aritmetice și corectării acestora în condițiile admise de lege;(iii) încadrării în valoarea estimată a achiziției, inclusiv sub aspectul analizării posibilității disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului respectiv, cu respectarea prevederilor normelor de aplicare a legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale;(iv) asigurării că prețul propus sau componente ale acestuia nu este/sunt neobișnuit de scăzut/scăzute în raport cu ce urmează a fi livrat/prestat/executat astfel încât nu se poate asigura îndeplinirea contractului la parametrii cantitativi și calitativi solicitați prin caietul de sarcini.Principalele aspecte ale evaluării propunerilor financiare sunt prezentate mai jos:1. [introduceți informații despre evaluarea propunerilor financiare]În această secțiune, comisia de evaluare va prezenta informații detaliate din care să rezulte aspectele analizate din cadrul propunerilor financiare.Se vor prezenta concluzii clare și argumentate privind analiza propunerilor financiare prin prisma celor 4 aspecte menționate mai sus, respectiv:1. propunerea financiară este/NU este corelată cu propunerea tehnică;2. au fost/nu au fost identificate erori aritmetice;3. propunerea financiară se încadrează/nu se încadrează în valoarea estimată și există/nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare;4. prețul propus este/nu este neobișnuit de scăzut.Comisia de evaluare a întocmit următoarele solicitări de clarificări identificate a fi necesare pe durata procesului de evaluare și le-a transmis ofertanților [în situația în care nu sunt necesare clarificări, aceste informații se vor elimina]. [în situația în care comisia de evaluare a solicitat clarificări cu privire la propunerile financiare, se vor prezenta următoarele informații]:1. Prin Adresa nr …./data …. s-au solicitat clarificări ofertantului …….. cu privire la următoarele aspecte [se vor detalia pe scurt elementele pentru care au fost necesare clarificări] 2. .....................În urma evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări, transmise de ofertantul ..... în termenul solicitat semnate cu semnătură electronică, bazată pe un certificat digital emis de un furnizor acreditat, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i) [prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la evaluarea propunerilor financiare. În situația în care comisia de evaluare respinge una sau mai multe oferte, se vor prezenta, detaliat și argumentat, motivele de respingere pentru fiecare ofertă în parte, precum și temeiul legal.](ii) ............În urma evaluării propunerilor financiare și pe baza informațiilor prezentate de ofertanți, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:[prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la evaluarea propunerilor financiare]1. Sunt declarate admisibile ofertele depuse de:Ofertant nr. 1: ................Ofertant nr. 2: ................Ofertant nr. 3: ..................................................................2. În urma analizării propunerilor financiare au fost respinse ofertele depuse de:Ofertant nr. 1: ................. - ofertă inacceptabilă/neconformă, potrivit prevederilor ..... (se menționează temeiul legal), întrucât ..... (se menționează pe scurt motivul respingerii)Ofertant nr. 2: ................ idemOfertant nr. 3: ................ idem.......................................................B. Aplicarea criteriului de atribuire1. În cazul aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut“, se va întocmi clasamentul ofertanților care au prezentat oferte admisibile la această etapă.2. În cazul aplicării criteriului de atribuire „cel mai bun raport calitate-preț“ (sau, după caz, „calitate-cost“):a) se va prezenta punctajul obținut de fiecare ofertă admisibilă, conform algoritmului de calcul pentru factorul de evaluare financiar (preț sau, după caz, cost);b) se va prezenta punctajul total obținut de fiecare ofertă admisibilă și clasamentul intermediar (înaintea solicitării prezentării documentelor-suport pentru susținerea informațiilor din DUAE și demonstrarea îndeplinirii cerințelor de calificare).Comisia de evaluare va solicita ofertantului [denumirea ofertantului] clasat pe primul loc să prezinte documentele justificative prin care să demonstreze cele declarate în DUAE.Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal într-un singur exemplar original pentru a fi înregistrat în dosarul achiziției.
     +  Anexa nr. 5Nr. înregistrare [introduceți numărul și data înregistrării]Aprobat de..…………….[introduceți numele și prenumele persoanei care aprobă raportul]Supun aprobării..........……………..[introduceți numele și prenumele persoanei care propune aprobarea]Președinte al Comisiei de evaluare
    Raportul procedurii
    1. ReferințeAnunț de participare/Anunț de participare simplificat/Invitație de participare: [CN ..../SCN …]Procedura de atribuire:Cod unic de identificare a achiziției:Contract de achiziție publică/Acord-cadru: [introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru]Cod/Coduri CPV*): [introduceți codul/codurile CPV]*) CPV - nomenclatorul de referință în domeniul achizițiilor publice.Valoarea estimată a achiziției: [introduceți valoarea estimată a achiziției; dacă procedura de atribuire este divizată pe loturi se introduce valoarea estimată pentru fiecare lot]2. Informații generale despre procedura de atribuire2.1. Legislația aplicabilăProcedura de atribuire s-a organizat în conformitate cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice/sectoriale în România la momentul lansării procedurii de atribuire, după cum urmează:(i) [se precizează actele normative incidente procedurii de atribuire în cauză]2.2. Procedura de atribuireProcedura de atribuire aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică/încheierii acordului-cadru este: …....………Procedura de atribuire a fost inițiată în SEAP prin publicarea anunțului de participare.Modul de desfășurare a procedurii de atribuireComisia de evaluare responsabilă de evaluarea ofertelor primite și aplicarea criteriului de atribuire stabilit în anunțul de participare/simplificat și documentația de atribuire a fost numită prin Decizia autorității contractante nr. [introduceți numărul deciziei/dispoziției/ordinului de numire a comisiei de evaluare] din [introduceți data].Procesul de evaluare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia autorității contractante nr. [introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați] din [introduceți data].Rapoartele experților cooptați sunt parte a dosarului achiziției [în cazul în care în procesul de evaluare a ofertelor nu au participat experți cooptați, aceste informații se elimină].2.3. Accesarea ofertelorAccesarea ofertelor a avut loc la adresa: [introduceți adresa completă], în data de [introduceți data], ora [introduceți ora], în prezența membrilor comisiei de evaluare.^1 Așa cum rezultă din accesarea ofertelor, au depus oferta următorii operatori economici:1. [introduceți denumirea operatorului economic];Lista documentelor depuse de fiecare operator economic și datele principale ale fiecărei oferte:1. ..........................2. ..........................2.4. Procesul de evaluare a ofertelor2.4.1. Calificarea ofertanților/candidațilorComisia de evaluare a verificat îndeplinirea condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, prin verificarea informațiilor preliminare prezentate de ofertanți în DUAE* și în documentele ce îl însoțeau identificate în ofertele/solicitările de participare prezentate în raport cu condițiile de participare și cerințele minime asociate din anunțul de participare și documentația de atribuire.* Documentul unic de achiziții european.Procesul de verificare a fost detaliat în procesul-verbal privind evaluarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE și a documentelor care îl însoțesc nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării] sau,în cazul procedurilor de atribuire cu etapă inițială de selecție a candidaților, în Raportul intermediar al etapei privind selecția candidaților nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării] și în procesul-verbal privind evaluarea documentelor-suport depuse de candidați pentru demonstrarea informațiilor din DUAE nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării], care este parte a dosarului achiziției.În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, următorii ofertanți/candidați au îndeplinit condițiile de participare:
    Nr. crt.Ofertant/CandidatMotivele care au stat la baza deciziei
    1[introduceți denumirea ofertantului/candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei]
    [introduceți denumirea ofertantului/candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei]
    Opțiunea 1În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, nicio ofertă/solicitare de participare nu a fost declarată inacceptabilă/neconformă/neadecvată de către comisia de evaluare.SAU [selectați opțiunea după caz, în funcție de situația de fapt]Opțiunea 2 În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, au fost declarate inacceptabile/neconforme/neadecvate de către comisia de evaluare ofertele/solicitările de participare depuse de următorii ofertanți/candidați:
    Nr. crt.OfertantMotivele care au stat la baza deciziei
    1[introduceți denumirea ofertantului/candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale]
    [introduceți denumirea ofertantului/candidatului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale]
    În cazul procedurilor de atribuire cu etapă inițială de selecție a candidaților, se va preciza: Pe baza procesului de evaluare desfășurat și relatat în raportul intermediar [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării], membrii comisiei de evaluare au decis că următorii candidați să fie invitați să participe în etapa următoare a procedurii de atribuire.1. [introduceți denumirea candidaților selectați]^1 În situația în care ofertele nu au fost depuse prin mijloace electronice, deschiderea ofertelor a avut loc la adresa: [introduceți adresa completă], în data de [introduceți data], ora [introduceți ora], în prezența membrilor comisiei de evaluare, experților cooptați (dacă este cazul) și a reprezentanților autorizați ai ofertanților, după cum urmează:(i) [introduceți numele și prenumele reprezentantului autorizat și denumirea ofertantului pe care l-a reprezentat]Așa cum este precizat și în procesul-verbal al ședinței de deschidere a ofertelor nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data înregistrării], au depus ofertă în termenul-limită de depunere a ofertelor următorii ofertanți:[introduceți denumirea operatorului economic] înregistrată la sediul autorității contractante cu nr. [introduceți numărul de înregistrare] din [introduceți data la care a fost înregistrată oferta], ora [introduceți ora la care a fost înregistrată oferta]
    2.4.2. Evaluarea propunerilor tehnicePropunerile tehnice au fost evaluate de comisia de evaluare în raport cu cerințele minime din caietul de sarcini pe baza informațiilor prezentate în propunerea tehnică, iar rezultatul evaluării se regăsește în procesul-verbal nr. [introduceți nr. procesului-verbal] din data [introduceți data], care este parte a dosarului achiziției.În urma desfășurării procesului de evaluare, au îndeplinit cerințele minime din caietul de sarcini propunerile tehnice prezentate de următorii ofertanți:1. [introduceți denumirea ofertanților]Opțiunea 1În urma evaluării propunerilor tehnice, nicio ofertă nu a fost declarată inacceptabilă/neconformă/neadecvată de către comisia de evaluare.
    Nr. crt.OfertantPunctaj total factori de evaluare tehnici (dacă este cazul)
    1[introduceți denumirea ofertantului]
    [introduceți denumirea ofertantului]
    SAU [selectați opțiunea după caz, în funcție de situația de fapt]
    Opțiunea 2În urma evaluării propunerilor tehnice au fost declarate inacceptabile/neconforme/neadecvate de către comisia de evaluare ofertele depuse de următorii ofertanți:
    Nr. crt.OfertantMotivele care au stat la baza deciziei
    1[introduceți denumirea ofertantului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale]
    [introduceți denumirea ofertantului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale]
    2.4.3. Evaluarea propunerilor financiareComisia de evaluare a evaluat propunerile financiare sub aspectul:(i) corelării cu propunerile tehnice prezentate;(ii) identificării și remedierii erorilor aritmetice și corectării acestora în condițiile admise de lege;(iii) încadrării în valoarea estimată a achiziției, inclusiv sub aspectul analizării posibilității disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului respectiv, cu respectarea prevederilor normelor de aplicare a legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale;(iv) asigurării că prețul propus sau componente ale acestuia nu este/sunt neobișnuit de scăzut/scăzute în raport cu ce urmează a fi livrat/prestat/executat astfel încât nu se poate asigura îndeplinirea contractului la parametrii cantitativi și calitativi solicitați prin caietul de sarcini, inclusiv erori aritmetice, iar rezultatul evaluării se regăsește în Procesul verbal nr. [introduceți nr. procesului-verbal] din data [introduceți data], care este parte a dosarului achiziției.În urma evaluării propunerilor financiare, au fost declarate admisibile ofertele prezentate de următorii ofertanți:1. [introduceți denumirea ofertanților]Opțiunea 1În urma evaluării propunerilor financiare, nicio ofertă nu a fost declarată inacceptabilă sau neconformă de către comisia de evaluare.
    Nr. crt.OfertantPunctaj factor de evaluare financiar (dacă este cazul)
    1[introduceți denumirea ofertantului]
    [introduceți denumirea ofertantului]
    SAU [selectați opțiunea după caz, în funcție de situația de fapt]
    Opțiunea 2În urma evaluării propunerilor financiare au fost declarate inacceptabile sau neconforme de către comisia de evaluare ofertele depuse de următorii ofertanți:
    Nr. crt.OfertantMotivele care au stat la baza deciziei
    1[introduceți denumirea ofertantului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale]
    [introduceți denumirea ofertantului][prezentați motivele în fapt și în drept care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale]
    2.4.4. Rezultatul evaluării ofertelorRezultatul evaluării ofertelor prezentate de ofertanți sunt prezentate în tabelul de mai jos:
    Numele ofertantuluiOfertă admisibilăOfertă respinsă și motivele respingerii
    [introduceți denumirea ofertanților][precizați Da dacă oferta este admisibilă][precizați referința identificată mai sus în cadrul raportului pentru care oferta a fost respinsă]
    [introduceți denumirea ofertanților][precizați Da dacă oferta este admisibilă][precizați referința identificată mai sus în cadrul raportului pentru care oferta a fost respinsă]
    [introduceți denumirea ofertanților][precizați Da dacă oferta este admisibilă][precizați referința identificată mai sus în cadrul raportului pentru care oferta a fost respinsă]
    2.4.5. Aplicarea criteriului de atribuire și stabilirea clasamentului ofertanțilorProcesul de verificare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați] din [introduceți data] și înregistrările se bazează pe informațiile reflectate în raportul experților cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de evaluare a ofertelor [în cazul în care la ședința de evaluare a ofertelor nu au participat experți cooptați, aceste informații se elimină].Opțiunea 1: În cazul în care criteriul de atribuire este „cel mai bun raport calitate preț“ sau „cel mai bun raport calitate cost“ sau „cel mai mic cost“, se vor completa următoarele informații.Criteriul de atribuire este aplicat doar ofertelor admisibile și luând în considerare informațiile prezentate de ofertanți în ofertă (propunerea tehnică și propunerea financiară) și documentele care însoțesc oferta.Informații detaliate privind aplicarea factorilor de evaluare din cadrul criteriului de atribuire care privesc aspecte de natură tehnică și financiară se regăsesc în Procesul-verbal nr. [introduceți nr. procesului-verbal] din data [introduceți data] și în Procesul-verbal nr. [introduceți nr. procesului-verbal] din data [introduceți data] care conține rezultatul evaluării propunerilor tehnice și financiare și sunt parte a dosarului achiziției.În urma aplicării criteriului de atribuire și a algoritmului de calcul asociat, așa cum a fost stabilit în documentația de atribuire și detaliat conform celor de mai sus, punctajul obținut de fiecare ofertă admisibilă și clasamentul rezultat sunt identificate mai jos:
    Nr. crt.OfertantPunctaj obținutClasament
    1[introduceți denumirea ofertantului][introduceți punctajul obținut]I
    ...[introduceți denumirea ofertantului][introduceți punctajul obținut]...
    n[introduceți denumirea ofertantului][introduceți punctajul obținut]n
    SAU
    Opțiunea 2: În cazul în care criteriul de atribuire este „prețul cel mai scăzut“, se vor completa următoarele informații. În urma aplicării criteriului de atribuire, așa cum a fost stabilit în documentația de atribuire, clasamentul rezultat este identificat mai jos:
    Nr. crt.OfertantPrețul ofertatClasament
    1[introduceți denumirea ofertantului][introduceți prețul ofertat]I
    ...[introduceți denumirea ofertantului][introduceți prețul ofertat]...
    n[introduceți denumirea ofertantului][introduceți prețul ofertat]n
    2.4.6. Desfășurarea etapei de licitație electronicăEtapa de licitație electronică s-a desfășurat după cum urmează: [introduceți informații despre desfășurarea etapei de licitație electronică]În urma desfășurării etapei de licitație electronică a rezultat următorul clasament:
    Nr. crt.OfertantClasament
    1[introduceți denumirea ofertantului]I
    ...[introduceți denumirea ofertantului]...
    n[introduceți denumirea ofertantului]n
    Comisia de evaluare a solicitat prezentarea formularului de propunere financiară și a centralizatorului de prețuri, după caz, cu prețul rezultat în urma etapei finale de licitație electronică.
    2.4.7. Verificarea documentelor-suport/dovezilor pentru demonstrarea informațiilor din DUAEComisia de evaluare a solicitat ofertantului [introduceți denumirea ofertantului] clasat pe primul loc sa prezinte documentele-suport/dovezi pentru demonstrarea informațiilor prezentate în DUAE.Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de ofertant pentru demonstrarea informațiilor din DUAE prezentate și a constatat că informațiile preliminare din DUAE au fost demonstrate.[în situația în care comisia de evaluare a respins oferta clasată pe primul loc, va preciza următoarele] În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE nu au fost demonstrate, a respins oferta clasată pe primul loc și a reluat procesul de solicitare a documentelor-suport/dovezilor prezentate pentru demonstrarea informațiilor din DUAE pentru ofertantul clasat pe următorul loc.Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de ofertantul clasat pe următorul loc [introduceți denumirea ofertantului] pentru demonstrarea informațiilor din DUAE prezentate.În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE sunt demonstrate.Informații detaliate despre rezultatul verificării documentelor-suport se regăsesc în Procesul-verbal nr. [introduceți nr. procesului-verbal] din data [introduceți data], întocmit conform modelului prezentat în anexa nr. 6 la Ordinul președintelui Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 1.170/2021 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, care este parte a dosarului achiziției.2.4.8. Informații din cadrul ofertelor declarate de ofertanți ca fiind confidențiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală (în sensul prevederilor legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale)Opțiunea 1Ofertanții au declarat în mod justificat că următoarele informații din ofertele prezentate trebuie tratate ca fiind confidențiale/clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuală:1. [introduceți denumirea ofertantului](i) [introduceți informațiile pe care ofertantul le-a declarat ca fiind confidențiale și justificarea aferentă]2. [introduceți denumirea ofertantului](i) [introduceți informațiile pe care ofertantul le-a declarat ca fiind confidențiale și justificarea aferentă]SAUOpțiunea 2 Ofertanții nu au declarat nicio informație din ofertele prezentate ca fiind confidențială/clasificată/protejată de un drept de proprietate intelectuală.
    3. Conflict de intereseOpțiunea 1Pe durata derulării procedurii de atribuire au fost identificate următoarele situații de conflict de interese și au fost aplicate măsuri de remediere a acestor situații după cum urmează:
    Nr. crt.Situația de conflict de interese identificatăMăsuri de remediere aplicate
    1.[introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată][introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate]
    2.[introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată][introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate]
    Opțiunea 2Pe durata derulării procedurii de atribuire nu au fost identificate situații de conflict de interese.
    4. Concluzii și semnăturiMembrii comisiei de evaluare desemnează oferta prezentată de ofertantul [introduceți denumirea ofertantului] ca ofertă câștigătoare pentru această procedură de atribuire, ofertă care a fost clasată pe primul loc în clasamentul rezultat după aplicarea criteriului de atribuire și verificarea documentelor-suport aferente probării informațiilor prezentate în DUAE.În cazul în care sunt întrunite condițiile prevăzute legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale în ceea ce privește întrunirea condițiilor necesare pentru anularea procedurii de atribuire, se vor prezenta informații în acest sens, cu justificarea încadrării în fapt și în drept.Subcontractantul/Subcontractanții propus/propuși de către ofertantul [introduceți denumirea ofertantului declarat câștigător] și partea/părțile din contractul de achiziție publică/acordul-cadru pe care acesta intenționează să o/le subcontracteze sunt:
    Subcontractantul/Subcontractanții propus/propuși[introduceți denumirea subcontractantului/subcontractanților propus/propuși]
    Partea/Părțile din contractul de achiziție publică/acordul-cadru pe care intenționează să o/le subcontracteze[introduceți informații despre partea/părțile din contractul de achiziție publică/acordul-cadru pe care intenționează să o/le subcontracteze]
    Drept care s-a încheiat prezentul raport al procedurii într-un singur exemplar original pentru a fi inclus în dosarul achiziției.
     +  Anexa nr. 6
    PROCES-VERBAL
    privind evaluarea documentelor-suport depuse de candidați/ofertanți pentru demonstrarea informațiilor din DUAE*
    * DUAE - Documentul unic de achiziții european.Încheiat astăzi, [introduceți data întocmirii procesului-verbal], cu ocazia stabilirii rezultatului fazei de evaluare a documentelor-suport depuse de candidați/ofertanți pentru demonstrarea informațiilor din DUAE.Procedura de atribuire:Anunț de participare/Anunț de participare simplificat/Invitație de participare: [CN..../SCN......]Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru]Comisia de evaluare numită prin Decizia/Ordinul nr. [introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare] din [introduceți data] și compusă din:
    Nr. Nume și prenumeRolul în cadrul comisiei de evaluare
    1.…………………….. [introduceți numele și prenumele]Președinte cu sau fără drept de vot [precizați în funcție de caz]
    2.…………………….. [introduceți numele și prenumele]Membru
    3.…………………….. [introduceți numele și prenumele]Membru
    a realizat evaluarea documentelor depuse de ofertantul/candidații (introduceți numele ofertantului declarat câștigător/ candidaților selectați) care probează informațiile din DUAE, precum și modalitatea de îndeplinire a cerințelor de calificare.Procesul de verificare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați] din [introduceți data] și toate înregistrările se bazează pe dovezile reflectate în raportul experților cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal [în cazul în care la ședința/ședințele de verificare nu participă experți cooptați, aceste informații se elimină]. Procesul de verificare se realizează pe baza informațiilor prezentate de candidați/ofertant în DUAE și în documentele ce îl însoțesc [pentru tabelul următor se vor adăuga rânduri, după cum este necesar]. Principalele aspecte ale verificării documentelor depuse sunt prezentate mai jos:^1 Acestea pot fi analizate și la Cerința privind calificările educaționale și profesionale ale operatorului economic sau ale personalului de conducere al operatorului economic, în caz că asemenea autorizații au fost solicitate prin prisma acestui criteriu de calificare în instrucțiunile către ofertanți.^2 Aici pot fi analizate și autorizațiile speciale pe care le deține operatorul economic, în caz că au fost impuse asemenea criterii de calificare prin instrucțiunile către ofertanți.NOTĂ:În situația în care prin documentele achiziției nu este solicitată o anumită cerință din cele prevăzute în tabelul anterior, rândul în cauză nu va fi evidențiat în tabel. Se vor evidenția doar rândurile aferente cerințelor solicitate de autoritatea/entitatea contractantă.În urma verificării documentelor-suport depuse în susținerea informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc și a documentelor suplimentare identificate (dacă este cazul), comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i) [prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la verificarea documentelor-suport depuse în susținerea informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc și clarificările solicitate ofertantului](ii) ........................Comisia de evaluare a întocmit următoarele solicitări de clarificări identificate a fi necesare pe durata procesului de evaluare și le-a transmis candidaților/ofertantului [în situația în care nu au fost necesare clarificări, aceste informații se vor elimina].1. Prin Adresa nr. ……../data …….. s-au solicitat clarificări candidatului/ofertantului …….. cu privire la următoarele aspecte [se vor detalia pe scurt elementele pentru care au fost necesare clarificări].2. ……………………………………..În urma evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i) [prezentați concluziile comisiei de evaluare privind îndeplinirea cerințelor de calificare/selecție. În situația în care comisia de evaluare respinge ofertantul aflat pe locul I în clasamentul preliminar/unul sau mai mulți candidați, se vor prezenta detaliat și motivele de respingere, cu indicarea temeiului legal](ii) ............................................Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal într-un singur exemplar original pentru a fi înregistrat în dosarul achiziției.
    ----