HOTĂRÎRE Nr. 364 din 20 mai 1991privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Autostrada transeuropeana Nord-Sud, secţiunea Bucureşti-Fetesti, tronson Bucureşti-Fundulea"
EMITENT
  • GUVERNUL
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL NR. 117 din 30 mai 1991



    În temeiul dispoziţiilor art. 19 alin. 5 din Legea nr. 10/1991 privind finanţele publice şi avînd în vedere prevederile Programului de perspectiva al Guvernului pentru modernizarea reţelei de drumuri existente şi construcţia de autostrăzi în România.Guvernul României hotărăşte:  +  Articolul UNICSe aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Autostrada transeuropeana Nord-Sud, secţiunea Bucureşti-Fetesti, tronson Bucureşti-Fundulea", conform anexei.PRIM-MINISTRUPETRE ROMAN  +  Anexa 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII "AUTOSTRADA TRANSEUROPEANA NORD-SUD, SECŢIUNEA BUCUREŞTI-FETESTI, TRONSON BUCUREŞTI-FUNDULEA"1. Beneficiar: Administraţia naţionala a drumurilor.2. Amplasament: Conform Hotărîrii Guvernului nr. 557 din 17.05 1990 (Din extremitatea estica a b-dului Ion Sulea, orientatape direcţia V-E, traverseaza linia C.F. şi drumul de centura la nord de comuna Catelu, de unde pe direcţia SV-NE parcurge parte din lunca riului Colentina, traverseaza cale ferată Bucureşti-Oltenita şi canalulColentina, parcurge în continuare parte din terasa superioară a Dimbovitei la limita de sud a podului Cernica,după care traverseaza Valea Pasarea şi pe la extremitatea de SE a pădurii Zoicaru ajunge în vecinătatea magistralei feroviare Bucureşti-Constanta pînă în zona statiei C.F.Fundulea unde întruneşte cei 26,5 km).3. Indicatori tehnico-economici:- Valoarea investiţiei 5.144.805,9 mii leidin care:* construcţii montaj 4.155.029,9 mii lei- Capacitate 26,5 km- Durata de realizare 30 luni4. Caracteristici principale: - Lăţimea platformei 26,0 m- Sistem rutier cu îmbrăcămintedin beton de ciment B. 400 23 cm- Clasa tehnica----------------------