ORDIN nr. 2.230 din 13 decembrie 2012privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Autorităţii Rutiere Române - ARR
EMITENT
  • MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 858 din 19 decembrie 2012



    În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 625/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Rutiere Române - ARR, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:  +  Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Autorităţii Rutiere Române - ARR, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, finanţată din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.  +  Articolul 2 (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Autorităţii Rutiere Române - ARR reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor şi infrastructurii. (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Autoritatea Rutieră Română - ARR poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.  +  Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul transporturilorşi infrastructurii,Septimiu Buzaşu,secretar de statBucureşti, 13 decembrie 2012.Nr. 2.230.  +  Anexa MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURIIBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012pentru Autoritatea Rutieră Română - ARR
    *Font 9*
                                                                                   - mii lei -
    Cap./ Titlu Subcap/ Articol Para- graf/ Ali- neat Denumirea indicatorilor Program 2012
    A B C D 1
    00.01 10 VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI 72.280,00
    00.02 I. VENITURI CURENTE 72.280,00
    29.00 C. VENITURI NEFISCALE 72.280,00
    30.00 C1. VENITURI DIN PROPRIETATE 280,00
    31.10 VENITURI DIN DOBÂNZI 280,00
    03 Alte venituri din dobânzi 280,00
    33.00 10 C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII 72.000,00
    33.10 VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI 72.000,00
    08 Venituri din prestări de servicii 72.000,00
    84.10 CHELTUIELI - TOTAL 72.280,00
    01 CHELTUIELI CURENTE 52.892,00
    10 Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL 18.968,00
    10.01 Cheltuieli salariale în bani 14.156,00
    01 Salarii de bază 12.973,00
    02 Salarii de merit -
    03 Indemnizaţie de conducere -
    04 Spor de vechime -
    05 Sporuri pentru condiţii de muncă 704,00
    06 Alte sporuri -
    07 Ore suplimentare -
    08 Fond de premii -
    09 Prima de vacanţă -
    12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 79,00
    13 Indemnizaţii de delegare 100,00
    30 Alte drepturi salariale în bani 300,00
    10.02 Cheltuieli salariale în natură 942,00
    01 Tichete de masă 942,00
    10.03 Contribuţii 3.870,00
    01 Contribuţii pentru asigurările de stat 2.924,00
    02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 71,00
    03 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 731,00
    04 Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă 24,00
    06 Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 120,00
    20 Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII 33.726,00
    20.01 Bunuri şi servicii 14.188,00
    01 Furnituri de birou 200,00
    02 Materiale pentru curăţenie 10,00
    03 Încălzit, iluminat şi forţă motrică 800,00
    04 Apă, canal şi salubritate 90,00
    05 Carburanţi şi lubrifianţi 350,00
    08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 1.000,00
    09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 9.638,00
    30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 2.100,00
    20.02 Reparaţii curente 100,00
    20.05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 150,00
    01 Uniforme şi echipament -
    30 Alte obiecte de inventar 150,00
    20.06 Deplasări, detaşări, transferări 522,00
    01 Deplasări interne 350,00
    02 Deplasări în străinătate 172,00
    20.11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 8,00
    20.13 Pregătire profesională 50,00
    20.14 Protecţia muncii 107,00
    20.30 Alte cheltuieli 18.601,00
    02 Protocol şi reprezentare 5,00
    04 Chirii 2.800,00
    07 Fondul conducătorului instituţiei 9,00
    30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 15.787,00
    57 Titlul IX. ASISTENŢĂ SOCIALĂ 198,00
    57.02 Ajutoare sociale 198,00
    01 Ajutoare sociale în numerar 198,00
    CHELTUIELI DE CAPITAL 19.388,00
    71 Titlul XII. ACTIVE NEFINANCIARE 19.388,00
    71.01 Active fixe 19.388,00
    01 Construcţii 8.600,00
    02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 3.968,00
    03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale -
    30 Alte active fixe 6.820,00
    REZULTAT FINANCIAR
    VENITURI TOTALE 72.280,00
    CHELTUIELI TOTALE 72.280,00
    a) Excedent
    b) Deficit
    c) Sold disponibil din anul precedent pentru acoperirea deficitului
    Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012:---------------------------------------------------------------------------------------------------1) Număr mediu de personal: 454 persoane;2) Câştigul mediu brut lunar: 2.501 lei (RON)/salariat;3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 80 mii lei).4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile membrilor consiliului de conducere şi ale membrilor comisiei de atestare, disciplină şi soluţionare a contestaţiilor privind auditul de siguranţă rutieră (suma de 79 mii lei), indemnizaţiile de delagare (suma de 100 mii lei), precum şi litigii conform hotărârilor judecătoreşti şi litigii în derulare (suma de 300 mii lei).-------