ORDIN nr. 166 din 6 februarie 2006
privind stabilirea structurii raportărilor referitoare la cheltuielile de personal prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor măsuri privind numărul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, aprobată prin Legea nr. 367/2005, cu modificările ulterioare
EMITENT
  • MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 162 din 21 februarie 2006



    Având în vedere dispoziţiile art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 9 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor măsuri privind numărul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, aprobată prin Legea nr. 367/2005, cu modificările ulterioare,
    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

    Articolul 1

    (1) În vederea monitorizării numărului de posturi şi a cheltuielilor de personal în sectorul bugetar, se instituie un sistem de raportare a acestor date pentru instituţiile şi autorităţile publice finanţate astfel:
    a) integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz;
    b) din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz;
    c) integral din venituri proprii.
    (2) Raportarea datelor se realizează la termenele prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor măsuri privind numărul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, aprobată prin Legea nr. 367/2005, cu modificările ulterioare, şi în structura stabilită prin prezentul ordin, potrivit anexelor nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) şi 3 care fac parte integrantă din acesta.


    Articolul 2

    Pe data publicării prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.064/2005 pentru stabilirea structurii raportărilor referitoare la cheltuielile de personal prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor măsuri privind numărul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 701 din 3 august 2005.
    Ministrul finanţelor publice,
    Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
    Bucureşti, 6 februarie 2006.
    Nr. 166.


    Anexa 1

    Cod formular*1):
    Instituţia publică......./Localitatea......./Judeţul......
    Cod*2).........
    SITUAŢIE
    privind repartizarea pe luni a
    cheltuielilor de personal aprobate pe anul .......
       
      Capitol3) .........................
      - lei -
                                 
      Lunanumăr rândCHELTUIELI DE PERSONALdin care:Număr de posturi finanţat
      cheltuieli cu salariilecontribuţii aferente
      Totaldin careTotalcontri- buţii pentru asigurări sociale de statcontri- buţii pentru asigu- rările de şomajcontri- buţii pentru asigu- rările sociale de sănătatecontribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionaleprime de asigurare de viaţă plătite de angajator pentru angajaţicontri- buţii pentru concedii şi indem- nizaţii
      cheltu- ieli cu sala- riile în banicheltu- ieli cu salariile în natură
      AB01=02+0502030405=+06+07+08+ +09+10+1106070809101112
      ianuarie01                        
      februarie02                        
      martie03                        
      Total trim. I04                        
      aprilie05                        
      mai06                        
      iunie07                        
      Total trim. II08                        
      iulie09                        
      august10                        
      septembrie11                        
      Total trim. III12                        
      octombrie13                        
      noiembrie14                        
      decembrie15                        
      Total trim. IV16                        
      TOTAL17                        

    ---------
    *1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
    *2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental, pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
    *3) anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
    Notă:
    Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei situaţii, vor avea în vedere atât aparatul propriu cât şi unităţile aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora.
    ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
    Întocmit,
    Numele şi prenumele....................
    Telefon (Fax)..........................


    Anexa 2

    Cod formular*1):
    Instituţia publică........ /Localitatea....../Judeţul........
    Cod*2).........
    SITUAŢIE
    PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
    PE LUNA.......... ANUL.......
    ┌─────┬───────┬────────┬─────────────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┐
    │ │ │ │ │ │ │plăţi cu-│plăţi în│
    │Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Număr │Program │ mulate │ luna │
    │ │ │ │ INDICATORI │ rând │ anual │efectuate│ pentru │
    │ │ │ │ │ │ │ lunile │care se │
    │ │ │ │ │ │ │ anteri- │face ra-│
    │ │ │ │ │ │ │oare *4) │portarea│
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
    │ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │ 02 │ 03 │
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
    │Capitolul *3)│ │ │ │ │ │ │
    │10 │ │ │CHELTUIELI DE │ │ │ │ │
    │ │ │ │PERSONAL │ 01 │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.01 │ │Cheltuieli cu │ │ │ │ │
    │ │ │ │salariile în bani│ 02 │ │ │ │
    │ │ │10.01.01│Salarii de bază │ 03 │ │ │ │
    │ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │ │ │
    │ │ │10.01.03│Indemnizaţii de │ │ │ │ │
    │ │ │ │conducere │ 05 │ │ │ │
    │ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │ │ │
    │ │ │10.01.05│Spor pentru con- │ │ │ │ │
    │ │ │ │diţii de muncă │ 07 │ │ │ │
    │ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │ │ │
    │ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │ │ │
    │ │ │10.01.08│Fond de premii, │ │ │ │ │
    │ │ │ │din care: │ 10 │ │ │ │
    │ │ │ │ premiul anual*6)│ 11 │ │ │ │
    │ │ │10.01.09│Primă de vacanţă │ 12 │ │ │ │
    │ │ │10.01.10│Fonduri pentru │ │ │ │ │
    │ │ │ │posturi ocupate │ │ │ │ │
    │ │ │ │prin cumul │ 13 │ │ │ │
    │ │ │10.01.11│Fond aferent │ │ │ │ │
    │ │ │ │plăţii cu ora │ 14 │ │ │ │
    │ │ │10.01.12│Indemnizaţii plă-│ │ │ │ │
    │ │ │ │tite unor per- │ │ │ │ │
    │ │ │ │soane din afara │ │ │ │ │
    │ │ │ │unităţii │ 15 │ │ │ │
    │ │ │10.01.13│Indemnizaţii de │ │ │ │ │
    │ │ │ │delegare │ 16 │ │ │ │
    │ │ │10.01.14│Indemnizaţii de │ │ │ │ │
    │ │ │ │detaşare │ 17 │ │ │ │
    │ │ │10.01.15│Alocaţii pentru │ │ │ │ │
    │ │ │ │transportul la şi│ │ │ │ │
    │ │ │ │de la locul de │ │ │ │ │
    │ │ │ │muncă │ 18 │ │ │ │
    │ │ │10.01.16│Alocaţii pentru │ │ │ │ │
    │ │ │ │locuinţe │ 19 │ │ │ │
    │ │ │10.01.30│Alte drepturi sa-│ │ │ │ │
    │ │ │ │lariale în bani │ 32 │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.02 │ │Cheltuieli cu sa-│ │ │ │ │
    │ │ │ │lariile în natură│ 40 │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.02.01│Tichete de masa │ 41 │ │ │ │
    │ │ │10.02.02│Norme de hrană │ 42 │ │ │ │
    │ │ │10.02.03│Uniforme şi │ │ │ │ │
    │ │ │ │echipament │ │ │ │ │
    │ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │ │ │
    │ │ │10.02.04│Locuinţă de ser- │ │ │ │ │
    │ │ │ │viciu folosita de│ │ │ │ │
    │ │ │ │salariat şi │ │ │ │ │
    │ │ │ │familia sa │ 44 │ │ │ │
    │ │ │10.02.06│Transportul la şi│ │ │ │ │
    │ │ │ │de la locul de │ │ │ │ │
    │ │ │ │muncă │ 45 │ │ │ │
    │ │ │10.02.30│Alte drepturi sa-│ │ │ │ │
    │ │ │ │lariale în natură│ 70 │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.01│Contribuţii de │ │ │ │ │
    │ │ │ │asigurări sociale│ 72 │ │ │ │
    │ │ │ │de stat │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.02│Contribuţii de │ │ │ │ │
    │ │ │ │asigurări de şomaj 73 │ │ │ │
    │ │ │10.03.03│Contribuţii de │ │ │ │ │
    │ │ │ │asigurări sociale│ 74 │ │ │ │
    │ │ │ │de sănătate │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.04│Contribuţii pentru │ │ │ │
    │ │ │ │asigurările de │ │ │ │ │
    │ │ │ │accidente de muncă │ │ │ │
    │ │ │ │şi boli profe- │ 75 │ │ │ │
    │ │ │ │sionale │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.05│Prime de asigurare │ │ │ │
    │ │ │ │de viată plătite │ │ │ │ │
    │ │ │ │de angajator pen-│ 76 │ │ │ │
    │ │ │ │tru angajaţi │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.06│Contribuţii pentru │ │ │ │
    │ │ │ │concedii şi în- │ 77 │ │ │ │
    │ │ │ │demnizaţii │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi │ │ │ │ │
    │ │ │ │aprobate │ 80 │ *5) │ X │ X │
    │ │ │ │Număr de posturi │ │ │ │ │
    │ │ │ │ocupate │ 81 │ X │ X │ │
    │ │ │ │Număr de posturi │ │ │ │ │
    │ │ │ │vacante │ 83 │ X │ X │ │
    │ │ │ │Număr mediu de │ │ │ │ │
    │ │ │ │posturi remunerate 84 │ X │ X │ │
    │ │ │ │Număr de posturi │ │ │ │ │
    │ │ │ │ocupate de per- │ │ │ │ │
    │ │ │ │soane care cumu- │ │ │ │ │
    │ │ │ │lează pensia cu │ │ │ │ │
    │ │ │ │salariul *7) │ 85 │ X │ X │ │
    │ │ │ │Număr de consi- │ │ │ │ │
    │ │ │ │lieri locali │ 86 │ │ │ │
    └─────┴───────┴────────┴─────────────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┘

    ---------
    *1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
    *2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
    *3) anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
    *4) datele trebuie să corespunda cu cele din raportarea anterioara, cuprinse în col. 02 cumulata cu cele din col. 03.
    *5) se va completa, după caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat sau alte acte normative;
    *6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
    *7) numărul de posturi ocupate de persoane care cumuleazâ pensia cu salariul este inclus în numărul de posturi ocupate.
    ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
    Întocmit,
    Numele şi prenumele...................
    Telefon (Fax).........................


    Anexa 2a)

    Cod formular*1):
    Instituţia publică........ /Localitatea....../Judeţul........
    Cod*2).........
    SITUAŢIE
    PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
    AFERENTE FUNCŢIONARILOR PUBLICI
    PLĂŢI CUMULATE pe....... LUNI din ANUL........
                                                                    - lei -
    ┌─────┬───────┬────────┬─────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
    │ │ │ │ │ │Plăţi cu-│
    │Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Număr │ mulate │
    │ │ │ │ INDICATORI │ rând │efectuate│
    │ │ │ │ │ │ *4) │
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
    │ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
    │Capitolul *3)│ │ │ │ │
    │10 │ │ │CHELTUIELI DE PERSONAL │ 01 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.01 │ │Cheltuieli cu salariile │ │ │
    │ │ │ │în bani │ 02 │ │
    │ │ │10.01.01│Salarii de bază │ 03 │ │
    │ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │
    │ │ │10.01.03│Indemnizaţii de conducere │ 05 │ │
    │ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │
    │ │ │10.01.05│Spor pentru condiţii de muncă│ 07 │ │
    │ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │
    │ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │
    │ │ │10.01.08│Fond de premii, din care: │ 10 │ │
    │ │ │ │ premiul anual*6) │ 11 │ │
    │ │ │10.01.09│Primă de vacanţă │ 12 │ │
    │ │ │10.01.10│Fonduri pentru posturi │ │ │
    │ │ │ │ocupate prin cumul │ 13 │ │
    │ │ │10.01.11│Fond aferent plăţii cu ora │ 14 │ │
    │ │ │10.01.12│Indemnizaţii plătite unor │ │ │
    │ │ │ │persoane din afara unităţii │ 15 │ │
    │ │ │10.01.13│Indemnizaţii de delegare │ 16 │ │
    │ │ │10.01.14│Indemnizaţii de detaşare │ 17 │ │
    │ │ │10.01.15│Alocaţii pentru transportul │ │ │
    │ │ │ │la şi de la locul de muncă │ 18 │ │
    │ │ │10.01.16│Alocaţii pentru locuinţe │ 19 │ │
    │ │ │10.01.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
    │ │ │ │bani │ 32 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.02 │ │Cheltuieli cu salariile în │ │ │
    │ │ │ │natură │ 40 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.02.01│Tichete de masa │ 41 │ │
    │ │ │10.02.02│Norme de hrană │ 42 │ │
    │ │ │10.02.03│Uniforme şi echipament │ │ │
    │ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │
    │ │ │10.02.04│Locuinţă de serviciu folosită│ │ │
    │ │ │ │de salariat şi familia sa │ 44 │ │
    │ │ │10.02.05│Transportul la şi de la locul│ │ │
    │ │ │ │de muncă │ 45 │ │
    │ │ │10.02.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
    │ │ │ │natură │ 70 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.01│Contribuţii de asigurări │ │ │
    │ │ │ │sociale de stat │ 72 │ │
    │ │ │10.03.02│Contribuţii de asigurări de │ │ │
    │ │ │ │şomaj │ 73 │ │
    │ │ │10.03.03│Contribuţii de asigurări │ │ │
    │ │ │ │sociale de sănătate │ 74 │ │
    │ │ │10.03.04│Contribuţii pentru asigură- │ │ │
    │ │ │ │rile de accidente de muncă │ │ │
    │ │ │ │şi boli profesionale │ 75 │ │
    │ │ │10.03.05│Prime de asigurare de viaţă │ │ │
    │ │ │ │plătite de angajator pentru │ 76 │ │
    │ │ │ │angajaţi │ │ │
    │ │ │10.03.06│Contribuţii pentru concedii │ │ │
    │ │ │ │şi indemnizaţii │ 77 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi aprobate *5)│ 80 │ │
    │ │ │ │Număr de posturi ocupate │ 81 │ │
    │ │ │ │Număr de posturi vacante │ 83 │ │
    │ │ │ │Număr mediu de posturi │ │ │
    │ │ │ │remunerate │ 84 │ │
    │ │ │ │Număr de posturi ocupate de │ │ │
    │ │ │ │persoane care cumulează │ │ │
    │ │ │ │pensia cu salariul la finele │ 85 │ │
    │ │ │ │perioadei de raportare *7) │ │ │
    └─────┴───────┴────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┘

    ---------
    *1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
    *2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
    *3) anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
    *4) datele reprezintă plăţile efectuate cumulat pe 3, 6, 9, respectiv 12 luni ale anului.
    *5) se va completa, după caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat sau alte acte normative;
    *6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
    *7) numărul de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în numărul de posturi ocupate la finele perioadei de raportare.
    ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
    Întocmit,
    Numele şi prenumele...................
    Telefon (Fax).........................


    Anexa 2b)

    Cod formular*1);
    Instituţia publică......... /Localitatea ......./Judeţul.....
    Cod *2)..........
    SITUAŢIE
    PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR
    DE PERSONAL AFERENTE PERSONALULUI CONTRACTUAL
    PLĂŢI CUMULATE pe ........LUNI din ANUL...........
                                                                     - lei -
    ┌─────┬───────┬────────┬─────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
    │ │ │ │ │ │Plăţi cu-│
    │Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Număr │ mulate │
    │ │ │ │ INDICATORI │ rând │efectuate│
    │ │ │ │ │ │ *4) │
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
    │ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
    │Capitolul *3)│ │ │ │ │
    │10 │ │ │CHELTUIELI DE PERSONAL │ 01 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.01 │ │Cheltuieli cu salariile │ │ │
    │ │ │ │în bani │ 02 │ │
    │ │ │10.01.01│Salarii de bază │ 03 │ │
    │ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │
    │ │ │10.01.03│Indemnizaţii de conducere │ 05 │ │
    │ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │
    │ │ │10.01.05│Spor pentru condiţii de muncă│ 07 │ │
    │ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │
    │ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │
    │ │ │10.01.08│Fond de premii, din care: │ 10 │ │
    │ │ │ │ premiul anual*6) │ 11 │ │
    │ │ │10.01.09│Primă de vacanţă │ 12 │ │
    │ │ │10.01.10│Fonduri pentru posturi │ │ │
    │ │ │ │ocupate prin cumul │ 13 │ │
    │ │ │10.01.11│Fond aferent plăţii cu ora │ 14 │ │
    │ │ │10.01.12│Indemnizaţii plătite unor │ │ │
    │ │ │ │persoane din afara unităţii │ 15 │ │
    │ │ │10.01.13│Indemnizaţii de delegare │ 16 │ │
    │ │ │10.01.14│Indemnizaţii de detaşare │ 17 │ │
    │ │ │10.01.15│Alocaţii pentru transportul │ │ │
    │ │ │ │la şi de la locul de muncă │ 18 │ │
    │ │ │10.01.16│Alocaţii pentru locuinţe │ 19 │ │
    │ │ │10.01.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
    │ │ │ │bani │ 32 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.02 │ │Cheltuieli cu salariile în │ │ │
    │ │ │ │natură │ 40 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.02.01│Tichete de masa │ 41 │ │
    │ │ │10.02.02│Norme de hrană │ 42 │ │
    │ │ │10.02.03│Uniforme şi echipament │ │ │
    │ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │
    │ │ │10.02.04│Locuinţă de serviciu folosită│ │ │
    │ │ │ │de salariat şi familia sa │ 44 │ │
    │ │ │10.02.05│Transportul la şi de la locul│ │ │
    │ │ │ │de muncă │ 45 │ │
    │ │ │10.02.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
    │ │ │ │natură │ 70 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.01│Contribuţii de asigurări │ │ │
    │ │ │ │sociale de stat │ 72 │ │
    │ │ │10.03.02│Contribuţii de asigurări de │ │ │
    │ │ │ │şomaj │ 73 │ │
    │ │ │10.03.03│Contribuţii de asigurări │ │ │
    │ │ │ │sociale de sănătate │ 74 │ │
    │ │ │10.03.04│Contribuţii pentru asigură- │ │ │
    │ │ │ │rile de accidente de muncă │ │ │
    │ │ │ │şi boli profesionale │ 75 │ │
    │ │ │10.03.05│Prime de asigurare de viaţă │ │ │
    │ │ │ │plătite de angajator pentru │ 76 │ │
    │ │ │ │angajaţi │ │ │
    │ │ │10.03.06│Contribuţii pentru concedii │ │ │
    │ │ │ │şi indemnizaţii │ 77 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi aprobate │ 80 │ │
    │ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
    │ │ │ │raportare *5) │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi ocupate │ 81 │ │
    │ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
    │ │ │ │raportare │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi vacante la │ 83 │ │
    │ │ │ │finele perioadei de raportare│ │ │
    │ │ │ │Număr mediu de posturi │ │ │
    │ │ │ │remunerate │ 84 │ │
    │ │ │ │Număr de posturi ocupate de │ │ │
    │ │ │ │persoane care cumulează │ │ │
    │ │ │ │pensia cu salariul la finele │ 85 │ │
    │ │ │ │perioadei de raportare *7) │ │ │
    └─────┴───────┴────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┘

    ---------
    *1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
    *2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
    *3) anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
    *4) datele reprezintă plăţile efectuate cumulat pe 3, 6, 9, respectiv 12 luni ale anului;
    *5) se va completa, după caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat sau alte acte normative;
    *6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
    *7) numărul de posturi ocupate de persoane care cumuleazâ pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în numărul de posturi ocupate la finele perioadei de raportare.
    ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
    Întocmit,
    Numele şi prenumele...................
    Telefon (Fax).........................


    Anexa 2c)

    Cod formular*1):
    Instituţia publică....../Localitatea......../Judeţul.......
    Cod*2)..........
    SITUAŢIE
    PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
    AFERENTE ALTOR CATEGORII DE PERSONAL
    PLĂŢI CUMULATE pe .......LUNI din ANUL.........
                                                                     - lei -
    ┌─────┬───────┬────────┬─────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
    │ │ │ │ │ │Plăţi cu-│
    │Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Număr │ mulate │
    │ │ │ │ INDICATORI │ rând │efectuate│
    │ │ │ │ │ │ *4) │
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
    │ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │
    ├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
    │Capitolul *3)│ │ │ │ │
    │10 │ │ │CHELTUIELI DE PERSONAL │ 01 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.01 │ │Cheltuieli cu salariile │ │ │
    │ │ │ │în bani │ 02 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.01.01│Salarii de bază │ 03 │ │
    │ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │
    │ │ │10.01.03│Indemnizaţii de conducere │ 05 │ │
    │ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │
    │ │ │10.01.05│Spor pentru condiţii de muncă│ 07 │ │
    │ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │
    │ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │
    │ │ │10.01.08│Fond de premii, din care: │ 10 │ │
    │ │ │ │ premiul anual*6) │ 11 │ │
    │ │ │10.01.09│Primă de vacanţă │ 12 │ │
    │ │ │10.01.10│Fonduri pentru posturi │ │ │
    │ │ │ │ocupate prin cumul │ 13 │ │
    │ │ │10.01.11│Fond aferent plăţii cu ora │ 14 │ │
    │ │ │10.01.12│Indemnizaţii plătite unor │ │ │
    │ │ │ │persoane din afara unităţii │ 15 │ │
    │ │ │10.01.13│Indemnizaţii de delegare │ 16 │ │
    │ │ │10.01.14│Indemnizaţii de detaşare │ 17 │ │
    │ │ │10.01.15│Alocaţii pentru transportul │ │ │
    │ │ │ │la şi de la locul de muncă │ 18 │ │
    │ │ │10.01.16│Alocaţii pentru locuinţe │ 19 │ │
    │ │ │10.01.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
    │ │ │ │bani │ 32 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.02 │ │Cheltuieli cu salariile în │ │ │
    │ │ │ │natură │ 40 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.02.01│Tichete de masa │ 41 │ │
    │ │ │10.02.02│Norme de hrană │ 42 │ │
    │ │ │10.02.03│Uniforme şi echipament │ │ │
    │ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │
    │ │ │10.02.04│Locuinţă de serviciu folosită│ │ │
    │ │ │ │de salariat şi familia sa │ 44 │ │
    │ │ │10.02.05│Transportul la şi de la locul│ │ │
    │ │ │ │de muncă │ 45 │ │
    │ │ │10.02.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
    │ │ │ │natură │ 70 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │10.03.01│Contribuţii de asigurări │ │ │
    │ │ │ │sociale de stat │ 72 │ │
    │ │ │10.03.02│Contribuţii de asigurări de │ │ │
    │ │ │ │şomaj │ 73 │ │
    │ │ │10.03.03│Contribuţii de asigurări │ │ │
    │ │ │ │sociale de sănătate │ 74 │ │
    │ │ │10.03.04│Contribuţii pentru asigură- │ │ │
    │ │ │ │rile de accidente de muncă │ │ │
    │ │ │ │şi boli profesionale │ 75 │ │
    │ │ │10.03.05│Prime de asigurare de viaţă │ │ │
    │ │ │ │plătite de angajator pentru │ 76 │ │
    │ │ │ │angajaţi │ │ │
    │ │ │10.03.06│Contribuţii pentru concedii │ │ │
    │ │ │ │şi indemnizaţii │ 77 │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi aprobate │ 80 │ │
    │ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
    │ │ │ │raportare *5) │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi ocupate │ 81 │ │
    │ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
    │ │ │ │raportare │ │ │
    │ │ │ │Număr de posturi vacante la │ 83 │ │
    │ │ │ │finele perioadei de raportare│ │ │
    │ │ │ │Număr mediu de posturi │ │ │
    │ │ │ │remunerate │ 84 │ │
    │ │ │ │Număr de posturi ocupate de │ │ │
    │ │ │ │persoane care cumulează │ │ │
    │ │ │ │pensia cu salariul la finele │ 85 │ │
    │ │ │ │perioadei de raportare *7) │ │ │
    │ │ │ │Număr mediu de consilieri │ │ │
    │ │ │ │locali remuneraţi │ 86 │ │
    └─────┴───────┴────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┘

    ---------
    *1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
    *2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
    *3) anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
    *4) datele reprezintă plăţile efectuate cumulat pe 3, 6, 9, respectiv 12 luni ale anului;
    *5) se va completa, după caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat sau alte acte normative;
    *6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
    *7) numărul de posturi ocupate de persoane care cumuleazâ pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în numărul de posturi ocupate la finele perioadei de raportare.
    ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
    Întocmit,
    Numele şi prenumele...................
    Telefon (Fax).........................


    Anexa 3

    INSTRUCŢIUNI
    privind completarea şi depunerea formularelor de raportare
    1. Formularul (Anexa 1)
    "Situaţie privind repartizarea pe luni a
    cheltuielilor de personal aprobate pe anul ______"
    se completează şi se depune astfel:
    a) de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz, la Ministerul Finanţelor Publice, în termenul prevăzut la art. 5 din ordonanţa de urgenţă, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din aceste bugete, iar repartizarea sumelor se realizează pe fiecare lună, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfăşurare a activităţii potrivit atribuţiilor acestora până la sfârşitul anului;
    b) de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, după caz, în termenul prevăzut la alin. (l) al art. 6 din ordonanţa de urgenţă, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din bugetul local, iar repartizarea sumelor se realizează pe fiecare lună, până la sfârşitul anului, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfăşurare a activităţii potrivit atribuţiilor acestora. În termenul prevăzut la alin. (2) al art. 6, Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, situaţia centralizatoare pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind repartizarea pe fiecare lună a cheltuielilor de personal;
    c) anexa se completează începând cu bugetul aferent anului 2007.
    2. Formularul (Anexa nr. 2)
    "Situaţie privind monitorizarea
    cheltuielilor de personal pe luna________ anul______"
    se completează şi se depune astfel:
    a) de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate din bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz, precum şi cei ai instituţiilor publice autonome finanţate integral din venituri proprii, la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, la termenul prevăzut la art. 2 din ordonanţa de urgenţă, pentru aparatul propriu şi instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare. În luna curentă se raportează datele aferente perioadei anterioare.
    b) de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate prin bugetele locale, la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, după caz, în termenul prevăzut la alin. (1) al art. 3, pentru aparatul propriu şi pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, în termenul prevăzut la alin. (2) al art. 3 din ordonanţa de urgenţă situaţia centralizatoare, pe judeţ şi respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numărului de posturi şi a cheltuielilor de personal. În luna curentă se raportează datele aferente perioadei anterioare;
    c) Coloana 01 se va completa cu sumele şi cu numărul de posturi aprobate în condiţiile legii în vigoare la finele lunii pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numărul de posturi ocupate, numărul de posturi vacante şi numărul de posturi remunerate nu se completează în coloana 01;
    d) Coloana 02 reprezintă plăţile efectuate, cumulat până la finele lunii anterioare celei pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numărul de posturi aprobat, numărul de posturi ocupate, numărul de posturi vacante şi numărul de posturi remunerate nu se completează în coloana 02;
    e) Coloana 03 reprezintă plăţile efectuate în luna pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numărul de posturi ocupate şi numărul de posturi vacante, raportate în coloana 03, sunt cei înregistraţi la finele lunii pentru care se face raportarea; numărul de posturi ocupate adunat cu numărul de posturi vacante trebuie să fie egal cu numărul de posturi aprobate, raportat în coloana 01;
    f) Sumele transmise, reprezentând plăţile de casă, trebuie să corespundă cu cele din ultimul extras de cont eliberat de trezorerie pentru luna pentru care se face raportarea;
    g) Numărul de consilieri locali raportat în col. 03 este cel remunerat în luna pentru care se face raportarea;
    h) în cazul capitolului 65 "Învăţământ", postul este echivalent cu norma didactică;
    Formularul (Anexa 2a)
    "Situaţie privind cheltuielile de personal aferente
    funcţionarilor publici plăţi cumulate __ luni din anul_____.
    Formularul (Anexa 2b)
    "Situaţie privind cheltuielile de personal aferente
    personalului contractual plăţi cumulate __ luni din anul_____.
    Formularul (Anexa 2c)
    "Situaţie privind cheltuielile de personal aferente altor
    categorii de personal plăţi cumulate __luni din anul_____.
    se completează şi se depun astfel:
    a) de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz, precum şi cei ai instituţiilor publice autonome finanţate integral din venituri proprii, la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, la termenul prevăzut la art. 2 din ordonanţa de urgenţă, în prima lună din trimestru, pentru perioada anterioară, pentru aparatul propriu şi instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare;
    b) de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale la Direcţiile generale a finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, după caz, în termenul prevăzut la alin. (1) al art. 3, în prima lună din trimestru pentru perioada anterioară, pentru aparatul propriu şi pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare;
    c) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, în termenul prevăzut la alin. (2) al art. 3 din ordonanţa de urgenţă, în prima lună din trimestru, pentru perioada anterioara, situaţia centralizatoare, pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numărului de posturi şi a cheltuielilor de personal;
    d) indicatorii reprezentând numărul de posturi aprobate, numărul de posturi ocupate, numărul de posturi vacante, sunt cei înregistraţi la finele lunii anterioare celeia în care se face raportarea, respectiv 31 martie, 30 iunie, 30 septembrie şi 31 decembrie;
    e) numărul de posturi remunerate din anexele nr. 2a), 2b) şi 2c) precum şi numărul mediu de consilieri locali din anexa nr. 2c), se determină ca medie lunară corespunzătoare numărului de luni de raportare;
    Ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale vor prelua aplicaţia informatică, pe dischetă, de la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv, a municipiului Bucureşti,
    4. Corelaţii de care trebuie să se ţină seama în înscrierea datelor în formulare
    Corelaţia pentru formularul 01:
    rd.04 = rd.0l+rd.02+rd.03 (col.01 la col.11)
    rd.04 = (rd.01+rd.02+rd.03)/3 col.12
    rd.08 = rd.05+rd.06+rd.07 (col.01 la col.11)
    rd.08 = (rd.05+rd.06+rd.07)/3 col.12
    rd.12= rd.09+rd.10+rd-11 (col.01 la col.11)
    rd.12 = (rd.09+rd.10+rd.11)/3 col.12
    rd.16 = rd.13+rd.14+rd.15 (col.01 la col.11)
    rd.16 = (rd.13+rd.14+rd.15)/3 col. 12
    rd.17 = rd.04+rd.08+rd.12+rd.16 (col.01 la col.11)
    rd.17 = (rd.04+rd.08+rd.12+rd.16)/4 col. 12
    col.01 = col.02+col.05 (rd.01 la rd.17)
    col.05 = col.06+col.07+col.08+col.09+col.10+col.11 (rd.01 la rd.17)
    Corelaţii pentru formularul 02:
    rd.01 = rd.02+rd.40+rd.71 (col.01 la col.03)
    rd.02 = rd.03 la rd.10 + rd.12 la rd.19 + rd.32 (col.01 la col.03)
    rd.40 = rd.41 la rd.45 + rd.70 (col.01 la col.03)
    rd.71 = rd.72 la rd.77 (col.01 la col.03)
    rd.80,col.01 = (rd.81+rd.83), col.03
    Corelaţii pentru formularele 03, 04, 05:
    rd.01 = rd.02+rd.40+rd.71
    rd.02 = rd.03 la rd.10 + rd.12 la rd.19 + rd.32
    rd.40 = rd.41 la rd.45 + rd.70
    rd.71 = rd.72 la rd.77
    rd.80 = rd.81+rd.83
    Corelaţii între formulare:
    (col.02+col.03) formularul 02 =col.01,
    formularul 03 +col.01, formularul 04 +col.01,
    formularul 05 (rd.01 la rd.77)
    col.03, formularul 02 =col.01, formularul 03
    +col.01, formularul 04 + col.01, formularul 05 rd.81, rd.83
    5. NOMENCLATOR FORMULARE
    COD TIPUL DE INSTITUŢIE/TIPUL DE ANEXĂ FORMULAR
        Instituţii finanţate integral din bugetul de stat
        10 Anexa 1
        11 Anexa 2
        12 Anexa 2a
        13 Anexa 2b
        14 Anexa 2c

        Instituţii finanţate integral din bugetul local
        20 Anexa 1
        21 Anexa 2
        22 Anexa 2a
        23 Anexa 2b
        24 Anexa 2c

        Instituţii finanţate integral din bugetul asigurărilor sociale de stat
        30 Anexa 1
        31 Anexa 2
        32 Anexa 2a
        33 Anexa 2b
        34 Anexa 2c

        Instituţii finanţate integral din bugetul asigurarilor pentru şomaj
        40 Anexa 1
        41 Anexa 2
        42 Anexa 2a
        43 Anexa 2b
        44 Anexa 2c

        Instituţii finanţate integral din bugetul fondului naţional unic
        de asigurări de sănătate
        50 Anexa 1
        51 Anexa 2
        52 Anexa 2a
        53 Anexa 2b
        54 Anexa 2c

        Instituţii finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat
        62 Anexa 2
        63 Anexa 2a
        64 Anexa 2b
        65 Anexa 2c

        Instituţii finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul local
        72 Anexa 2
        73 Anexa 2a
        74 Anexa 2b
        75 Anexa 2c

        Instituţii finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la
        bugetul asigurărilor sociale de stat
        82 Anexa 2
        83 Anexa 2a
        84 Anexa 2b
        85 Anexa 2c

        Instituţii finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la
        bugetul asigurărilor pentru şomaj
        86 Anexa 2
        87 Anexa 2a
        88 Anexa 2b
        89 Anexa 2c

        Instituţii finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la
        bugetul fondului unic de asigurări de sănătate
        90 Anexa 2
        91 Anexa 2a
        92 Anexa 2b
        93 Anexa 2c

        Instituţii finanţate din venituri proprii
        96 Anexa 2
        95 Anexa 2a
        97 Anexa 2b
        98 Anexa 2c

    -----------