LEGE nr. 191 din 18 aprilie 2001a bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2001
EMITENT
  • PARLAMENTUL
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 194 din 18 aprilie 2001



    Parlamentul României adopta prezenta lege.  +  Articolul 1Obiectul prezentei legi îl constituie stabilirea structurii veniturilor şi destinaţiilor cheltuielilor bugetului asigurărilor sociale de stat şi ale bugetului Fondului pentru plata ajutorului de şomaj pentru anul 2001, regimul acestora, precum şi responsabilităţile instituţiilor publice implicate în procesul de execuţie a acestor bugete.  +  Articolul 2 (1) Sinteza bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2001, detaliată la venituri, pe capitole şi subcapitole, iar la cheltuieli, pe părţi, capitole, subcapitole şi titluri, este prevăzută în anexa nr. 1. (2) Sinteza cheltuielilor bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2001, cu detalierea pe articole şi alineate de cheltuieli, este prevăzută în anexa nr. 2.  +  Articolul 3 (1) Bugetul asigurărilor sociale de stat pe anul 2001 se stabileşte, atât la venituri, cat şi la cheltuieli, în suma de 83.476,5 miliarde lei. (2) În bugetul asigurărilor sociale de stat, la partea de cheltuieli sunt prevăzute şi intrari de credite externe în suma de 114,2 miliarde lei. (3) În anul 2001, din bugetul asigurărilor sociale de stat se plătesc dobânzile datorate trezoreriei statului pentru sumele utilizate din trezorerie în vederea acoperirii deficitelor temporare înregistrate de bugetul asigurărilor sociale de stat, în suma de 500,0 miliarde lei. (4) Taxele poştale percepute de Compania Naţionala "Posta Română" - S.A. pentru prestaţiile privind plata la domiciliul beneficiarilor a drepturilor de asigurări sociale de stat în anul 2001 sunt stabilite în suma de 1.004,0 miliarde lei şi nu pot fi majorate prin virari de credite de la alte naturi de cheltuieli. (5) Fişele obiectivelor de investiţii finanţate din bugetul asigurărilor sociale de stat pe anul 2001 sunt anexate la acesta.  +  Articolul 4 (1) Bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj pe anul 2001 se stabileşte la venituri în suma de 13.339,7 miliarde lei, iar la cheltuieli, în suma de 12.668,6 miliarde lei, cu un excedent de 671,1 miliarde lei. (2) În bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj sunt prevăzute şi intrari de credite externe în suma de 786,6 miliarde lei. (3) Bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj pe anul 2001, detaliat la venituri pe capitole şi subcapitole, iar la cheltuieli, pe acţiuni şi pe articole de cheltuieli, este prevăzut în anexa nr. 3. (4) În anul 2001, din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj se plătesc dobânzile aferente împrumutului contractat de la trezoreria generală a statului în anul 2000 pentru acoperirea deficitului temporar înregistrat de acest buget, conform Hotărârii Guvernului nr. 358/2000 privind acordarea unui împrumut de la trezoreria generală a statului Agenţiei Naţionale pentru Ocupare şi Formare Profesională. (5) Pentru centrele de pregătire şi perfecţionare profesională din cadrul fundaţiilor româno-germane din Arad, Sibiu şi Timişoara, stabilite prin protocolul româno-german semnat la Bonn la 20 ianuarie 1992, în bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, la cheltuieli este cuprinsă şi suma de 4,8 miliarde lei, reprezentând contribuţia părţii române la finanţarea fundaţiilor româno-germane, potrivit Înţelegerii dintre Guvernul României şi Guvernul Republicii Federale Germania cu privire la continuarea proiectului "Promovarea calificării profesionale". (6) Pentru cheltuielile de investiţii de natura celor prevăzute la art. 22 alin. (2) din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice se prevede suma de 847,5 miliarde lei, din care 584,5 miliarde lei cu finanţare din credite externe contractate şi aprobate pentru aceasta destinaţie.  +  Articolul 5 (1) Încasarea contribuţiilor datorate bugetului asigurărilor sociale de stat şi bugetului Fondului pentru plata ajutorului de şomaj se efectuează în conformitate cu prevederile actelor normative care reglementează aceste contribuţii, precum şi potrivit dispoziţiilor prezentei legi. (2) În anul 2001 persoanele juridice care angajează personal, indiferent de forma de proprietate, vor depune la banca, o dată cu documentaţia pentru plata salariilor, şi documentele pentru plata contribuţiilor datorate bugetului asigurărilor sociale de stat şi bugetului Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, plăţile efectuandu-se simultan, sub control bancar. (3) În cazul neachitarii la termen, potrivit legii, a contribuţiilor datorate bugetului asigurărilor sociale de stat şi bugetului Fondului pentru plata ajutorului de şomaj Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale sau, după caz, Casa Naţionala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale şi Agenţia Naţionala pentru Ocuparea Forţei de Muncă vor proceda la aplicarea măsurilor de executare silită pentru încasarea sumelor cuvenite acestor bugete şi a majorărilor de întârziere şi vor dispune încasarea sumelor respective prin aplicarea dispoziţiilor legale. (4) Cheltuielile ocazionate de măsurile de executare silită a creanţelor bugetare se suporta din bugetele menţionate la alin. (3).  +  Articolul 6 (1) În anul 2001 din bugetul asigurărilor sociale de stat se va suporta diferenţa dintre valoarea biletului de tratament balnear sau de odihnă şi contribuţia beneficiarilor de astfel de bilete, pentru un număr de până la 435.000 de locuri, din care 375.000 de locuri la tratament balnear şi 60.000 de locuri la odihna. (2) În anul 2001 se pot acorda gratuit 35.000 de bilete, conform reglementărilor în vigoare, pensionarilor I.O.V.R., veteranilor de război, persoanelor cu drepturi stabilite în baza Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, cu modificările ulterioare, şi salariaţilor care lucrează în mediu radioactiv, iar începând cu data de 1 aprilie 2001 şi categoriilor de asiguraţi prevăzuţi la art. 109 alin. (2) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale. (3) Locurile vor fi asigurate în unităţile de tratament balnear din proprietatea Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale şi, în completare, prin contracte încheiate, potrivit legii, cu alte unităţi de profil, diferenţiat în funcţie de gradul de solicitare al staţiunilor şi de categoria de confort oferită. (4) Tarifele pentru serviciile acordate beneficiarilor biletelor de tratament de către unităţile de tratament aflate în proprietatea Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale se stabilesc prin ordin al ministrului muncii şi solidarităţii sociale, la propunerea preşedintelui Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale, neputând depăşi tarifele unităţilor similare cu care s-au încheiat contracte de prestări de servicii. (5) În cursul unui an calendaristic se poate elibera un singur bilet de tratament aceluiaşi beneficiar, având prioritate persoanele cu pensii, respectiv cu salarii mici. (6) Criteriile pe baza cărora se acordă bilete pentru tratament, precum şi nivelul cotei de participare individuală a asiguraţilor se stabilesc de Casa Naţionala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale conform prevederilor art. 117 alin. (5) din Legea nr. 19/2000. (7) Biletele de tratament balnear şi odihnă se distribuie asiguraţilor sistemului public şi pensionarilor de către casele teritoriale de pensii. (8) Biletele de odihnă finanţate din fondurile asigurărilor sociale de stat sunt destinate salariaţilor din unităţile bugetare. (9) Contravaloarea biletelor de odihnă este decontată de Casa Naţionala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale cu prestatorii de servicii. (10) Criteriile şi modul de distribuire a biletelor de odihnă se stabilesc prin hotărâre a Guvernului. (11) Pentru biletele de odihnă beneficiarii plătesc o contribuţie egala cu 50% din preţul integral al acestora.  +  Articolul 7 (1) Până la stabilirea criteriilor, potrivit art. 6 alin. (6), contribuţia ce urmează să fie plătită de beneficiarii biletelor de tratament sau odihna este egala cu: a) 70% din pensia de baza cuvenită pe luna anterioară procurării biletelor, pentru pensionării din sistemul asigurărilor sociale de stat sau pentru pensionării agricultori; b) 70% din venitul lunar asigurat, pentru asiguraţii agricultori; c) 70% din pensiile cumulate, în cazul pensionarilor care cumulează pensia din sistemul asigurărilor sociale de stat cu pensia din agricultura; d) 50% din valoarea biletului la data procurării lui, pentru salariaţii bugetari; e) 50% din contribuţia titularului, în cazul soţului (sotiei), al copiilor sau al insotitorului invalidului de gradul I de invaliditate, în cazul în care aceştia nu au venit propriu; f) valoarea integrală a biletului, în cazul în care contribuţia datorată de beneficiar este mai mare decât valoarea biletului sau în cazul în care soţul (sotia) titularului nu face parte din categoriile de persoane îndreptăţite sa beneficieze de bilet. (2) Pensia de baza utilizata pentru calculul contribuţiei datorate de beneficiarii biletelor de tratament şi odihnă, potrivit prevederilor alin. (1), nu cuprinde contribuţia care se plăteşte potrivit legii pentru asigurările sociale de sănătate. (3) Biletele de odihnă şi tratament, acordate în condiţiile prezentului articol, pot fi atribuite şi membrilor de familie (soţ sau sotie, după caz, şi copii minori care urmează cursurile de zi ale unei instituţii de învăţământ acreditate sau autorizate temporar, potrivit legii), dacă însoţesc titularii de drept. (4) În perioada aplicării prevederilor prezentului articol Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale poate stabili, împreună cu Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul de Interne şi Serviciul Roman de Informaţii, numărul de bilete ce pot fi eliberate pensionarilor militari, contribuţia plătită de aceştia fiind stabilită în mod similar cu cea pentru pensionării asigurărilor sociale de stat, iar diferenţa fiind suportată din bugetele respectivilor ordonatori de credite.  +  Articolul 8În anul 2001, de la data intrării în vigoare a Legii nr. 19/2000, în condiţiile prevederilor art. 196, cotele de contribuţie de asigurări sociale se stabilesc în baza prevederilor art. 18 alin. (2) şi (3) din legea menţionată, după cum urmează:- 35% pentru condiţii normale de muncă;- 40% pentru condiţii deosebite de muncă;- 45% pentru condiţii speciale de muncă.  +  Articolul 9Cuantumul fix al indemnizaţiei pentru însoţitor, în cazul pensionarilor încadraţi în gradul I de invaliditate, drept ce se acordă potrivit prevederilor art. 61 alin. (1) din Legea nr. 19/2000, se stabileşte în anul 2001 la nivelul salariului de baza minim brut pe ţara.  +  Articolul 10De la data intrării în vigoare a prezentei legi cuantumul ajutorului de deces se stabileşte la:- 4.500.000 lei în cazul asiguratului sau al pensionarului;- 2.250.000 lei în cazul unui membru de familie al asiguratului sau al pensionarului.  +  Articolul 11Valoarea unui punct de pensie la data de 1 aprilie 2001 se stabileşte de Casa Naţionala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale pe baza unui coeficient de 38,5% din salariul mediu brut pe economie prognozat pe anul 2001, de 4.148.653 lei lunar.  +  Articolul 12Fondul de rezerva reglementat la art. 13 din Legea nr. 19/2000 nu se constituie în anul 2001.  +  Articolul 13În vederea monitorizarii cheltuielilor de personal prevăzute în bugetul asigurărilor sociale de stat şi în bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj pe anul 2001, ordonatorii principali de credite bugetare au următoarele obligaţii: a) în termen de 20 de zile de la data publicării prezentei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I, vor prezenta Ministerului Finanţelor Publice situaţia privind repartizarea pe fiecare luna a cheltuielilor de personal aprobate, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfăşurare a activităţii potrivit atribuţiilor stricte ale acestora până la sfârşitul anului; b) lunar vor raporta plăţile de casa aferente cheltuielilor de personal, la datele şi în structura stabilite prin ordin al ministrului finanţelor publice, ce se va emite în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi şi se va publică în Monitorul Oficial al României, Partea I; c) vor asigura ca drepturile stabilite şi plăţile de casa aferente cheltuielilor de personal, cumulate de la începutul anului, sa nu depăşească sumele repartizate potrivit lit. a) pentru perioada respectiva.  +  Articolul 14Guvernul poate prezenta Parlamentului, până la data de 30 noiembrie 2001, propuneri de rectificare a prevederilor prezentei legi, ca urmare a schimbărilor intervenite în evoluţia indicatorilor macroeconomici, a măsurilor de protecţie socială şi a adoptării unor noi acte normative.  +  Articolul 15Guvernul poate aproba modificări în structura şi între ordonatorii principali de credite, cu încadrarea în nivelul total al intrărilor de credite externe, cuprinse în anexele nr. 1, 2 şi 3, în funcţie de derularea programelor de împrumut extern, aprobate potrivit legii.  +  Articolul 16 (1) Încasarea contribuţiilor şi a celorlalte venituri ale bugetului asigurărilor sociale de stat şi ale Fondului pentru plata ajutorului de şomaj pe anul 2001 se efectuează în conformitate cu prevederile legale în vigoare, precum şi potrivit dispoziţiilor prezentei legi. (2) Lista cuprinzând contribuţiile şi actele normative care le reglementează, în baza cărora se fac încasări în anul 2001 la bugetul asigurărilor sociale de stat, este prezentată în anexa nr. 4.  +  Articolul 17Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta lege.Această lege a fost adoptată de Camera Deputaţilor şi de Senat în şedinţa comuna din 12 aprilie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.PREŞEDINTELE CAMEREIDEPUTAŢILORVALER DORNEANUPREŞEDINTELE SENATULUINICOLAE VACAROIU  +  Anexa 1
       
      BUGETUL asigurărilor sociale de stat pe anul 2001
       
      - mii lei -
                   
      Capi- tolSub- capi- tolTitlu/ Ar- ticolDenumirea indicatoruluiProgram 2001
      Bugetul asigurărilor sociale de statIntrări de credite externeTotal
      AB123=1+2
            VENITURI83.476.533.292   83.476.533.292
            I. VENITURI CURENTE81.976.533.292   81.976.533.292
            A. VENITURI FISCALE78.122.623.243   78.122.623.243
            A1. IMPOZITE DIRECTE78.122.623.243   78.122.623.243
      0904     CONTRIBUŢII PENTRU ASIGURĂRI SOCIALE78.122.623.243   78.122.623.243
        01   Contribuţii pentru asigurări sociale de stat11.849.629.564   11.849.629.564
        02   Contribuţii pentru asigurări sociale datorate de angajatori39.078.912.604   39.078.912.604
        03   Contribuţii pentru asigurări sociale datorate de salariaţi şi de alte persoane asimilate19.195.913.459   19.195.913.459
        04   Contribuţii pentru pensia suplimentară2.017.325.416   2.017.325.416
        05   Contribuţia agricultorilor asiguraţi14.007.000   14.007.000
        07   Contribuţii pentru asigurări sociale datorate de alte persoane asigurate4.260.202.779   4.260.202.779
        08   Contribuţii pentru asigurări sociale datorate de persoanele aflate în şomaj1.706.632.421   1.706.632.421
            B. VENITURI NEFISCALE3.853.910.049   3.853.910.049
      2204     DIVERSE VENITURI3.853.910.049   3.853.910.049
        13   Contribuţii pentru bilete de tratament şi odihnă466.816.772   466.816.772
        30   Încasări din alte surse3.387.093.277   3.387.093.277
            V. SUBVENŢII      
      3704     SUBVENŢII PRIMITE DE LA BUGETUL DE STAT1.500.000.000   1.500.000.000
        04   Subvenţii primite de bugetul asigurărilor sociale de stat1.500.000.000   1.500.000.000
            CHELTUIELI - TOTAL83.476.533.292114.200.00083.590.733.292
          01A. CHELTUIELI CURENTE82.934.279.29251.818.25082.986.097.542
          02CHELTUIELI DE PERSONAL256.973.0212.569.500259.542.521
          20CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII2.906.408.65149.248.7502.955.657.401
          38TRANSFERURI79.270.897.620   79.270.897.620
          49DOBÂNZI500.000.000   500.000.000
          70B. CHELTUIELI DE CAPITAL522.840.00062.381.750585.221.750
          78C. OPERAŢIUNI FINANCIARE19.414.000   19.414.000
          84RAMBURSĂRI DE CREDITE, PLĂŢI DE DOBÂNZI ŞI COMISIOANE LA CREDITE19.414.000   19.414.000
            Partea a III-a - CHELTUIELI SOCIAL-CULTURALE81.007.897.620   81.007.897.620
      6004     ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII80.858.133.740   80.858.133.740
          01A. CHELTUIELI CURENTE80.858.133.740   80.858.133.740
          20CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII1.740.000.000   1.740.000.000
          38TRANSFERURI79.118.133.740   79.118.133.740
          40Transferuri neconsolidabile79.118.133.740   79.118.133.740
            din total cheltuieli capitol:      
        22   Pensii de asigurări sociale de stat68.635.371.168   68.635.371.168
        45   Pensii de asigurări sociale pentru agricultori5.738.011.188   5.738.011.188
        23   Indemnizaţii pentru incapacitate temporară de muncă din cauză de boală sau accident780.040.800   780.040.800
        24   Indemnizaţii pentru concedii de maternitate şi îngrijirea copiilor615.060.000   615.060.000
        26   Ajutoare acordate asiguraţilor pentru decese şi proteze108.200.000   108.200.000
        27   Ajutoare acordate pensionarilor pentru decese şi proteze649.000.000   649.000.000
        28   Tratament balnear şi odihnă1.740.000.000   1.740.000.000
        29   Concediu plătit pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani2.521.075.584   2.521.075.584
        31   Compensaţii pentru pensiile refugiaţilor greci repatriaţi 71.375.000   71.375.000
      6104     ALTE CHELTUIELI SOCIALE149.763.880   149.763.880
          01A. CHELTUIELI CURENTE149.763.880   149.763.880
          38TRANSFERURI149.763.880   149.763.880
          39Transferuri consolidabile149.763.880   149.763.880
        10   Contribuţia de asigurări sociale de sănătate pentru persoanele aflate în concediu medical149.763.880   149.763.880
            Partea a VI-a - ALTE ACŢIUNI1.968.635.672114.200.0002.082.835.672
      7204     ALTE ACŢIUNI3.000.000   3.000.000
          01A. CHELTUIELI CURENTE3.000.000   3.000.000
          38TRANSFERURI3.000.000   3.000.000
          40Transferuri neconsolidabile3.000.000   3.000.000
        08   Executarea silită a creanţelor bugetare3.000.000   3.000.000
      7304     CHELTUIELI DE ADMINISTRARE A FONDULUI1.965.635.672114.200.0002.079.835.672
          01A. CHELTUIELI CURENTE1.423.381.67251.818.2501.475.199.922
          02CHELTUIELI DE PERSONAL256.973.0212.569.500259.542.521
          20CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII1.166.408.65149.248.7501.215.657.401
          70B. CHELTUIELI DE CAPITAL522.840.00062.381.750585.221.750
          78C. OPERAŢIUNI FINANCIARE19.414.000   19.414.000
          84RAMBURSĂRI DE CREDITE, PLĂŢI DE DOBÂNZI ŞI COMISIOANE LA CREDITE19.414.000   19.414.000
            din total cheltuieli capitol:      
        03   Cheltuieli cu transmiterea şi plata drepturilor1.004.040.662   1.004.040.662
        50   Alte cheltuieli961.595.010114.200.0001.075.795.010
            Partea a IX-a - PLĂŢI DE DOBÂNZI ŞI ALTE CHELTUIELI500.000.000   500.000.000
      8904     PLĂŢI DE DOBÂNZI500.000.000   500.000.000
          01A. CHELTUIELI CURENTE500.000.000   500.000.000
          49DOBÂNZI500.000.000   500.000.000
        02   Dobânda datorată trezoreriei statului500.000.000   500.000.000
            EXCEDENT/DEFICIT0-114.200.000-114.200.000
     +  Anexa 2                                    BUGETUL                   asigurărilor sociale de stat pe anul 2001                    - detalierea pe articole de cheltuieli -                                                         - mii lei -
                   
      Capi- tolSub- capi- tolTitlu/ Ar- ticolDenumirea indicatoruluiProgram 2001
      Bugetul asigurărilor sociale de statIntrări de credite externeTotal
      AB123=1+2
            CHELTUIELI - TOTAL83.476.533.292114.200.00083.590.733.292
        01   A. CHELTUIELI CURENTE82.934.279.29251.818.25082.986.097.542
        02   CHELTUIELI DE PERSONAL256.973.0212.569.500259.542.521
        20   CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII2.906.408.65149.248.7502.955.657.401
        38   TRANSFERURI79.270.897.620   79.270.897.620
        49   DOBÂNZI500.000.000   500.000.000
        70   B. CHELTUIELI DE CAPITAL522.840.00062.381.750585.221.750
        78   C. OPERAŢIUNI FINANCIARE19.414.000   19.414.000
        84   RAMBURSĂRI DE CREDITE, PLĂŢI DE DOBÂNZI ŞI COMISIOANE LA CREDITE19.414.000   19.414.000
      6004     ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII80.858.133.740   80.858.133.740
        01   A. CHELTUIELI CURENTE80.858.133.740   80.858.133.740
        20   CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII1.740.000.000   1.740.000.000
        21   Drepturi cu caracter social1.740.000.000   1.740.000.000
        38   TRANSFERURI79.118.133.740   79.118.133.740
        40   Transferuri neconsolidabile79.118.133.740   79.118.133.740
        4005Pensii de asigurări sociale de stat68.635.371.168   68.635.371.168
        4025Pensii de asigurări sociale pentru agricultori5.738.011.188   5.738.011.188
        4009Alte ajutoare, alocaţii şi indemnizaţii4.673.376.384   4.673.376.384
        4020Alte transferuri71.375.000   71.375.000
      6104     ALTE CHELTUIELI SOCIALE149.763.880   149.763.880
        01   A. CHELTUIELI CURENTE149.763.880   149.763.880
        38   TRANSFERURI149.763.880   149.763.880
        39   Transferuri consolidabile149.763.880   149.763.880
        3917Contribuţia persoanelor aflate în concediu medical pentru asigurările sociale de sănătate149.763.880   149.763.880
      7204     ALTE ACŢIUNI3.000.000   3.000.000
        01   A. CHELTUIELI CURENTE3.000.000   3.000.000
        38   TRANSFERURI3.000.000   3.000.000
        40   Transferuri neconsolidabile3.000.000   3.000.000
          28Executarea silită a creanţelor bugetare3.000.000   3.000.000
      7304     CHELTUIELI DE ADMINISTRARE A FONDULUI1.965.635.672114.200.0002.079.835.672
        01   A. CHELTUIELI CURENTE1.423.381.67249.248.7501.472.630.422
        02   CHELTUIELI DE PERSONAL256.973.0212.569.500259.542.521
        10   Cheltuieli cu salariile183.963.019   183.963.019
        11   Contribuţii pentru asigurări sociale de stat45.070.940   45.070.940
        12   Cheltuieli pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de şomaj9.198.151   9.198.151
        14   Contribuţii pentru constituirea Fondului de asigurări sociale de sănătate12.877.411   12.877.411
        13   Deplasări, detaşări, transferări5.863.5002.569.5008.433.000
        20   CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII1.166.408.65149.248.7501.215.657.401
        24   Cheltuieli pentru întreţinere şi gospodărie64.601.267   64.601.267
        26   Obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată şi echipament1.100.000   1.100.000
        27   Reparaţii curente55.003.208   55.003.208
        28   Reparaţii capitale11.000.000   11.000.000
        29   Cărţi şi publicaţii220.000   220.000
        3004Transmiterea drepturilor1.004.040.662   1.004.040.662
        3007Alte cheltuieli autorizate prin dispoziţii legale30.443.51449.248.75079.692.264
        70   B. CHELTUIELI DE CAPITAL522.840.00062.381.750585.221.750
        72   Investiţii ale instituţiilor publice522.840.00062.381.750585.221.750
        78   C. OPERAŢIUNI FINANCIARE19.414.000   19.414.000
        84   RAMBURSĂRI DE CREDITE, PLĂŢI DE DOBÂNZI ŞI COMISIOANE19.414.000   19.414.000
        85   Rambursări de credite externe şi plăţi de dobânzi şi comisioane la creditele externe contractate de ordonatorii de credite19.414.000   19.414.000
        8501Rambursări de credite externe7.708.500   7.708.500
        8502Plăţi de dobânzi şi comisioane11.705.500   11.705.500
      8904     PLĂŢI DE DOBÂNZI500.000.000   500.000.000
        01   A. CHELTUIELI CURENTE500.000.000   500.000.000
        51   Plăţi de dobânzi500.000.000   500.000.000
        5102Dobânda datorată trezoreriei statului500.000.000   500.000.000
           
      Cod capitolDenumirea capitolului de cheltuieliNumărul maxim de posturi
      012
      73.04Cheltuieli de administrare a fondului4.200
    MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE                          LISTA-SINTEZA                a cheltuielilor de investiţii*)
    - mii lei -
                       
        TOTAL, din care:Surse propriiCredite interneCredite externeFond specialBuget de statAlte surse
      12345678
      TOTAL:871.673.363637.467.731   62.381.750   101.243.93470.579.948
      -cheltuieli până la 31.12.199926.132.029         26.132.029  
      -cheltuieli în anul 2000 (program)26.266.5121.630.019       10.029.40014.607.093
      -program 2001627.812.462522.840.000   62.381.750   16.454.26526.136.447
      -estimări 2002102.900.16059.435.512       27.628.24015.836.408
      -estimări 200388.562.20053.562.200       21.000.00014.000.000
      A. OBIECTIVE DE INVESTIŢII ÎN CONTINUARE - Total
          125.033.51639.174.282       48.115.69437.743.540
      -cheltuieli până la 31.12.199926.132.029         26.132.029  
      -cheltuieli în anul 2000 (program)26.266.5121.630.019       10.029.40014.607.093
      -program 200172.634.97537.544.263       11.954.26523.136.447
      B. OBIECTIVE DE INVESTIŢII NOI - Total
          206.962.360120.997.712       53.128.24032.836.408
      -program 200115.500.0008.000.000       4.500.0003.000.000
      -estimări 2002102.900.16059.435.512       27.628.24015.836.408
      -estimări 200388.562.20053.562.200       21.000.00014.000.000
      C. ALTE CHELTUIELI DE INVESTIŢII - Total
          539.677.487477.295.737   62.381.750      
      -program 2001539.677.487477.295.737   62.381.750      
      CAP. 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII - Total
          871.673.363637.467.731   62.381.750   101.243.93470.579.948
      -cheltuieli până la 31.12.199926.132.029         26.132.029  
      -cheltuieli în anul 2000 (program)26.266.5121.630.019       10.029.40014.607.093
      -program 2001627.812.462522.840.000   62.381.750   16.454.26526.136.447
      -estimări 2002102.900.16059.435.512       27.628.24015.836.408
      -estimări 200388.562.20053.562.200       21.000.00014.000.000
      A. OBIECTIVE DE INVESTIŢII ÎN CONTINUARE - Total
          125.033.51639.174.282       48.115.69437.743.540
      -cheltuieli până la 31.12.199926.132.029         26.132.029  
      -cheltuieli în anul 2000 (program)26.266.5121.630.019       10.029.40014.607.093
      -program 200172.634.97537.544.263       11.954.26523.136.447
      B. OBIECTIVE DE INVESTIŢII NOI - Total
          206.962.360120.997.712       53.128.24032.836.408
      -program 200115.500.0008.000.000       4.500.0003.000.000
      -estimări 2002102.900.16059.435.512       27.628.24015.836.408
      -estimări 200388.562.20053.562.200       21.000.00014.000.000
      C. ALTE CHELTUIELI DE INVESTIŢII - Total
          539.677.487477.295.737   62.381.750      
      -program 2001539.677.487477.295.737   62.381.750    
    ------------    *) Obţinută din centralizarea a 9 fise ale obiectivelor de investiţii.    Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.    Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0003
      FIŞA  obiectivului de investiţii "Amenajarea şi extinderea sediului Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Mehedinţi"
      Tip: A. Obiective de investiţii în continuare
           
      A.DATE GENERALE
      1.Date geografice:
      1.1.Judeţ/SectorMehedinţi
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăDrobeta-Turnu Severin
      1.3.AmplasamentStr. Republicii nr. 3, în incinta sediului actual
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:  
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului Finanţelor1.672/11 septembrie 1995
      2.2 .Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitateOrdinul ministrului nr. 332/1995
      B.DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii iunie 1995)3.567.400
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)3.356 m2
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)22
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii octombrie 1996)3.607.490
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)14
      C.DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)12/1996
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)12/2001
      3.Valoarea decontată până în anul 2000 (mii lei),11.393.782
        din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.19994.189.382
      3.2.prevăzută în programul pe anul 20007.204.400
      4.Valoarea rămasă de executat (mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:15.283.563
      4.1.Program 200115.283.563
      4.2.Estimare 2002
      4.3.Estimare 2003
      4.4.Estimare 2004
      4.5.Estimare anii ulteriori
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
       
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei,26.677.3454.189.3827.204.40015.283.563        
        din care:                
      1.1.Surse proprii7.783.563     7.783.563        
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat10.768.7824.189.3823.079.4003.500.000        
      1.6.Alte surse8.125.000   4.125.0004.000.000        
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)210.000     210.000        
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0004
      FIŞA  obiectivului de investiţii "Sediul Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Sibiu"
      Tip: A. Obiective de investiţii în continuare
           
      A.DATE GENERALE
      1.Date geografice:
      1.1.Judeţ/SectorSibiu
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăSibiu
      1.3.AmplasamentCalea Dumbrăvii, în zona centrală a municipiului
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:  
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului Finanţelor685/30 mai 1994
      2.2.Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitateHotărârea Guvernului nr. 473/1994
      B.DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii mai 1994)2.070.000
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)4.875 m2
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)24
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii noiembrie 1994)2.484.180
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)24
      C.DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)12/1994
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)12/2001
      3.Valoarea decontată până în anul 2000 (mii lei),22.172.875
        din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.199914.677.991
      3.2.prevăzută în programul pe anul 20007.494.884
      4.Valoarea rămasă de executat (mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:41.336.447
      4.1.Program 200141.336.447
      4.2.Estimare 2002  
      4.3.Estimare 2003  
      4.4.Estimare 2004  
      4.5.Estimare anii ulteriori  
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
       
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei,63.509.32214.677.9917.494.88441.336.447        
        din care:                
      1.1.Surse proprii19.000.000     19.000.000        
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat24.040.78214.677.9912.962.7916.400.000        
      1.6.Alte surse20.468.540   4.532.09315.936.447        
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)584.593     584.593        
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0005
      FIŞA
      obiectivului de investiţii "Sediul Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Tulcea"
      Tip: A. Obiective de investiţii în continuare
           
      A.DATE GENERALE
      1.Date geografice:  
      1.1.Judeţ/SectorTulcea
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăTulcea
      1.3.AmplasamentStr. Babadag f.n., în zona instituţiilor publice
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:  
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului Finanţelor1.143/19 iunie 1995
      2.2.Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitateHotărârea Guvernului nr. 612/1995
      B.DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii aprilie 1995)2.543.000
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)2.840 m2
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)24
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii octombrie 1996)3.383.216
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)15
      C.DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)12/1996
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)10/2001
      3.Valoarea decontată până în anul 2000 (mii lei),17.201.865
        din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.19997.264.656
      3.2.prevăzută în programul pe anul 20009.937.209
      4.Valoarea rămasă de executat (mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:10.354.265
      4.1.Program 200110.354.265
      4.2.Estimare 2002  
      4.3.Estimare 2003  
      4.4.Estimare 2004  
      4.5.Estimare anii ulteriori  
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
       
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei, din care:27.556.1307.264.6569.937.20910.354.265        
      1.1.Surse proprii5.100.000     5.100.000        
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat13.306.1307.264.6563.987.2092.054.265        
      1.6.Alte surse9.150.000   5.950.0003.200.000        
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)278.000     278.000        
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0008
      FIŞA
      obiectivului de investiţii "Sediul Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Galaţi"
      Tip: B. Obiective de investiţii noi
           
      A.DATE GENERALE
      1.Date geografice:  
      1.1.Judeţ/SectorGalaţi
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăGalaţi
      1.3.AmplasamentStr. Regimentului 11 Siret nr. 3 la faleza Dunării
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:  
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului Finanţelor241/1997
      2.2.Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitateOrdinul ministrului nr. 466/1997
      B.DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii ianuarie 1997)6.666.100
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)3.600 m2
          160 salariaţi
          2.200 persoane/zi
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)24
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii decembrie 2000)46.584.000
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)  
      C.DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)10/2001
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)11/2003
      3.Valoarea decontată până în anul 2000 (mii lei),  
        din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.1999  
      3.2.prevăzută în programul pe anul 2000  
      4.Valoarea rămasă de executat (mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:46.584.000
      4.1.Program 20014.000.000
      4.2.Estimare 200220.584.000
      4.3.Estimare 200322.000.000
      4.4.Estimare 2004  
      4.5.Estimare anii ulteriori  
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
       
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei,46.584.000     4.000.00020.584.00022.000.000    
        din care:                
      1.1.Surse proprii22.400.000     2.000.0008.400.00012.000.000    
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat12.092.000     1.000.0006.092.0005.000.000    
      1.6.Alte surse12.092.000     1.000.0006.092.0005.000.000    
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)                
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0009
      FIŞA
      obiectivului de investiţii "Sediul Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Iaşi"
      Tip: B. Obiective de investiţii noi
             
      A.DATE GENERALE  
      1.Date geografice:  
      1.1.Judeţ/SectorIaşi
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăIaşi
      1.3.Amplasamentstr. Bărboi f.n.
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:  
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului Finanţelor237/1997
      2.2.Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitateOrdinul ministrului nr. 465/1997
      B. DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii ianuarie 1997)9.450.000
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)4.486 m2
          200 salariaţi
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)24
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii decembrie 2000)58.048.840
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)  
      C.DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR  
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)10/2001
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)11/2003
      3.Valoarea decontată până în anul 2000 (mii lei), din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.1999  
      3.2.prevăzută în programul pe anul 2000  
      4.Valoarea rămasă de executat (mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:58.048.840
      4.1.Program 20013.500.000
      4.2.Estimare 200233.548.840
      4.3.Estimare 200321.000.000
      4.4.Estimare 2004  
      4.5.Estimare anii ulteriori  
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei,58.048.840     3.500.00033.548.84021.000.000    
        din care:                
      1.1.Surse proprii37.200.000     2.000.00021.200.00014.000.000    
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat20.848.840     1.500.00012.348.8407.000.000    
      1.6.Alte surse                
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)                
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0013
      FIŞA
      obiectivului de investiţii "Sediul Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Bacău"
             
      Tip: B. Obiective de investiţii noi
      A.DATE GENERALE
      1.Date geografice:
      1.1.Judeţ/SectorBacău
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăBacău
      1.3.Amplasamentstr. Ioniţă Sandu Sturza nr. 63A
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului Finanţelor2.076/14 octombrie 1996
      2.2.Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitateOrdinul ministrului nr. 463/1997
      B.DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii aprilie 1996)4.156.300
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)3.550 m2
          175 salariaţi
          1.800 persoane/zi
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)24
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii decembrie 2000)45.937.000
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)  
      C.DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR  
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)10/2001
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)11/2003
      3.Valoarea decontată până în anul 2000 (mii lei),  
        din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.1999
      3.2.prevăzută în programul pe anul 2000
      4.Valoarea rămasă de executat (mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:45.937.000
      4.1.Program 20014.000.000
      4.2.Estimare 200221.374.800
      4.3.Estimare 200320.562.200
      4.4.Estimare 2004  
      4.5.Estimare anii ulteriori  
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
       
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei,45.937.000     4.000.00021.374.80020.562.200    
      din care:                
      1.1.Surse proprii27.562.200     2.000.00013.000.00012.562.200    
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat9.187.400     1.000.0004.187.4004.000.000    
      1.6.Alte surse9.187.400     1.000.0004.187.4004.000.000    
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)                
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0018
      FIŞA
      obiectivului de investiţii "Sediul Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Teleorman"
      Tip: B. Obiective de investiţii noi
             
      A. DATE GENERALE
      1.Date geografice:
      1.1.Judeţ/SectorTeleorman
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăAlexandria
      1.3.AmplasamentStr. Dunării nr. 1
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului Finanţelor1.996/18 noiembrie 1997
      2.2.Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitateOrdinul ministrului nr. 115/2001
      B. DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii iunie 1997)15.816.000
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)4.358 m2
        209 salariaţi
        1.750 persoane/zi
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)24
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii decembrie 2000)56.392.520
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)  
      C. DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)10/2001
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)11/2003
      3.Valoarea decontată până în 2000 (mii lei), din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.1999
      3.2.prevăzută în programul pe anul 2000
      4. Valoarea rămasă de executat (mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:56.392.520
      4.1.Program 20014.000.000
      4.2.Estimare 200227.392.520
      4.3.Estimare 200325.000.000
      4.4.Estimare 2004  
      4.5.Estimare anii ulteriori  
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
       
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei,56.392.520     4.000.00027.392.52025.000.000    
      din care:                
      1.1.Surse proprii33.835.512     2.000.00016.835.51215.000.000    
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat11.000.000     1.000.0005.000.0005.000.000    
      1.6.Alte surse11.557.008     1.000.0005.557.0085.000.000    
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)                
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0024 CASA NAŢIONALĂ DE PENSII ŞI ALTE DREPTURI DE ASIGURĂRI SOCIALE
      FIŞA
      Alte cheltuieli de investiţii
       
      Tipul cheltuielii: achiziţii de imobile, dotări independente, cheltuieli de proiectare pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate şi fezabilitate aferente obiectivelor noi de investiţii
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A CHELTUIELILOR DE INVESTIŢII
       
      - mii lei -
             
      Surse de finanţare a cheltuielilor de investiţiiProgram 2001
      1.Total surse de finanţare,539.677.487
      din care:  
      1.1.Surse proprii477.295.737
      1.2.Credite interne  
      1.3.Credite externe62.381.750
      1.4.Fond special  
      1.5.Buget de stat  
      1.6.Alte surse  
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
       
      MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE
      Capitol 60.04 ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII, AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII
      Cod 20.60.04.0025
      FIŞA
      obiectivului de investiţii "Sediul Direcţiei muncii şi solidarităţii sociale Călăraşi"
      Tip: A. Obiective de investiţii în continuare
             
      A. DATE GENERALE
      1.Date geografice:  
      1.1.Judeţ/SectorCălăraşi
      1.2.Municipiu/Oraş/ComunăCălăraşi
      1.3.Amplasamentstr. Flacăra f.n.
      2.Date de promovare a studiului de fezabilitate:  
      2.1.Numărul şi data Acordului Ministerului FinanţelorPreluat conform art. 106 din Legea nr. 64/1995, astfel cum a fost modificat prin Legea nr. 99/1999
      2.2.Numărul şi data aprobării hotărârii Guvernului/ordinului/deciziei de aprobare a studiului de fezabilitate  
      B. DATE DIN INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI APROBAŢI ŞI DIN DOCUMENTELE DE DESCHIDERE A FINANŢĂRII
      1.Valoarea totală a obiectivului (mii lei) (în preţurile lunii decembrie 2000)7.290.719
      2.Capacităţi aprobate (în unităţi fizice)2.730,36 m2
      3.Durata de realizare aprobată (număr de luni)6
      4.Valoarea totală la deschiderea finanţării (mii lei) (în preţurile lunii decembrie 2000)7.290.719
      5.Durata de realizare contractată (număr de luni)  
      C. DATE PRIVIND DERULAREA LUCRĂRILOR
      1.Data începerii investiţiei (lună/an)3/2001
      2.Data programată a terminării PIF (lună/an)10/2001
      3.Valoarea decontată până în anul 2000 (mii lei),1.630.019
        din care:  
      3.1.executată până la data de 31.12.1999  
      3.2.prevăzută în programul pe anul 20001.630.019
      4.Valoarea rămasă de executat (în mii lei) la data de 31.12.2000, eşalonată astfel:5.660.700
      4.1.Program 20015.660.700
      4.2.Estimare 2002  
      4.3.Estimare 2003  
      4.4.Estimare 2004  
      4.5.Estimare anii ulteriori  
       
      D. DATE PRIVIND SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢIEI ŞI COSTURILE DE FUNCŢIONARE ŞI DE ÎNTREŢINERE DUPĂ PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE
       
      - mii lei -
                           
      Surse de finanţare şi costuri de funcţionareTOTALdin care:
      Cheltuieli până la 31.12.1999 (C3.1)Cheltuieli (preliminat) 2000 (C3.2)Program 2001 (C4.1)Estimare 2002 (C4.2)Estimare 2003 (C4.3)Estimare 2004 (C4.4)Estimare anii ulteriori (C4.5)
      1.Total surse de finanţare a investiţiei,7.290.719   1.630.0195.660.700        
      din care:                
      1.1.Surse proprii7.290.719   1.630.0195.660.700        
      1.2.Credite interne                
      1.3.Credite externe                
      1.4.Fond special                
      1.5.Buget de stat                
      1.6.Alte surse                
      2.Proiecţia costurilor de funcţionare şi de întreţinere după PIF (preliminări)                
       
      Surse proprii = Bugetul asigurărilor sociale de stat.
      Alte surse = Venituri extrabugetare ale Inspecţiei Muncii.
        ANEXA 3
       
      BUGETUL
      Fondului pentru plata ajutorului de şomaj pe anul 2001
       
      - mii lei -
                                     
      Capi- tolSub- capi- tolTitlu/ Ar- ticolAlineatDenumirea indicatoruluiProgram 2001
      Bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomajIntrări de credite externeTotal
      AB123=1+2
              VENITURI - TOTAL13.339.652.909   13.339.652.909
                VENITURI CURENTE12.859.652.909   12.859.652.909
                A. VENITURI FISCALE12.276.405.186   12.276.405.186
                A1. IMPOZITE DIRECTE12.276.405.186   12.276.405.186
      1006         CONTRIBUŢII LA FONDUL PENTRU PLATA AJUTORULUI DE ŞOMAJ12.276.405.186   12.276.405.186
        01       Contribuţii de la persoane juridice şi fizice care utilizează munca salariată10.639.054.672   10.639.054.672
        02       Contribuţii pentru ajutorul de şomaj de la salariaţi1.637.350.514   1.637.350.514
                B. VENITURI NEFISCALE583.247.723   583.247.723
      2206         DIVERSE VENITURI583.247.723   583.247.723
        30       Încasări din alte surse583.247.723   583.247.723
      4006       DONAŢII ŞI SPONSORIZĂRI400.000.000   400.000.000
        01       Donaţii400.000.000   400.000.000
      4206       ÎNCASĂRI DIN RAMBURSAREA ÎMPRUMUTURILOR ACORDATE80.000.000   80.000.000
        06       Încasări din rambursarea împrumuturilor acordate pentru înfiinţarea şi dezvoltarea de întreprinderi mici şi mijlocii,80.000.000   80.000.000
                din care:      
              RESURSE PENTRU FINANŢAREA PLĂŢILOR COMPENSATORII ŞI SERVICIILOR DE PRECONCEDIERE COLECTIVĂ1.212.653.671   1.212.653.671
      480601       Cota din contribuţii de la persoane juridice şi fizice care utilizează munca salariată812.653.671   812.653.671
      400601       Donaţii400.000.000   400.000.000
              CHELTUIELI - TOTAL12.668.568.516786.627.55813.455.196.074
          01   CHELTUIELI CURENTE11.308.568.270202.114.70011.510.682.970
          02     CHELTUIELI DE PERSONAL227.927.6602.264.700230.192.360
          20     CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII742.559.334199.850.000942.409.334
          38     TRANSFERURI10.268.071.187   10.268.071.187
          39     Transferuri consolidabile1.706.632.421   1.706.632.421
          40     Transferuri neconsolidabile8.561.438.766   8.561.438.766
          49     DOBÂNZI70.010.089   70.010.089
          70   CHELTUIELI DE CAPITAL263.025.000584.512.858847.537.858
          78   OPERAŢIUNI FINANCIARE1.096.975.246   1.096.975.246
          79     ÎMPRUMUTURI ACORDATE975.352.246   975.352.246
          84     RAMBURSĂRI DE CREDITE, PLĂŢI DE DOBÂNZI ŞI COMISIOANE LA CREDITE121.623.000   121.623.000
              Partea a III-a - CHELTUIELI SOCIAL-CULTURALE8.833.704.766   8.833.704.766
      5706       ÎNVĂŢĂMÂNT277.101.479   277.101.479
          01     CHELTUIELI CURENTE274.076.479   274.076.479
          02     CHELTUIELI DE PERSONAL6.741.000   6.741.000
          10     Cheltuieli cu salariile6.300.000   6.300.000
          14     Contribuţii pentru constituirea Fondului de asigurări sociale de sănătate441.000   441.000
          20     CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII262.500.000   262.500.000
          21     Drepturi cu caracter social10.000.000   10.000.000
          24     Cheltuieli pentru întreţinere şi gospodărie10.000.000   10.000.000
          25     Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional200.000.000   200.000.000
          26     Obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată şi echipament3.000.000   3.000.000
          27     Reparaţii curente2.000.000   2.000.000
          28     Reparaţii capitale32.000.000   32.000.000
          29     Cărţi şi publicaţii500.000   500.000
          30     Alte cheltuieli5.000.000   5.000.000
          38   TRANSFERURI4.835.479   4.835.479
          40     Transferuri neconsolidabile4.835.479   4.835.479
          70     CHELTUIELI DE CAPITAL3.025.000   3.025.000
          72     Investiţii ale instituţiilor publice3.025.000   3.025.000
                Din total cheltuieli capitol:      
        20       Centre de calificare şi recalificare52.025.000   52.025.000
        50       Alte instituţii şi acţiuni de învăţământ225.076.479   225.076.479
      6006       ASISTENŢĂ SOCIALĂ, ALOCAŢII, PENSII,      
              AJUTOARE ŞI INDEMNIZAŢII8.556.603.287   8.556.603.287
          01     CHELTUIELI CURENTE8.556.603.287   8.556.603.287
          38     TRANSFERURI8.556.603.287   8.556.603.287
          40     Transferuri neconsolidabile8.556.603.287   8.556.603.287
                Din total cheltuieli capitol:      
        33       Ajutor de şomaj3.551.839.200   3.551.839.200
        34       Alocaţii de sprijin2.304.842.400   2.304.842.400
        35       Ajutor de integrare profesională693.814.440   693.814.440
        36       Indemnizaţii pentru personalul agenţilor economici a căror activitate este întreruptă temporar554.028.930   554.028.930
        39       Plata absolvenţilor instituţiilor de învăţământ246.369.646   246.369.646
        40       Plăţi compensatorii1.205.708.671   1.205.708.671
      6106       ALTE CHELTUIELI SOCIALE1.706.632.421   1.706.632.421
          01     CHELTUIELI CURENTE1.706.632.421   1.706.632.421
          38     TRANSFERURI1.706.632.421   1.706.632.421
          39     Transferuri consolidabile1.706.632.421   1.706.632.421
          3922   Transferuri din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj către bugetul asigurărilor sociale de stat1.706.632.421   1.706.632.421
                Din total cheltuieli capitol:      
        11       Contribuţia pentru asigurări sociale de stat pentru şomeri1.706.632.421   1.706.632.421
      7206       ALTE ACŢIUNI256.945.00048.535.000305.480.000
          01     CHELTUIELI CURENTE256.945.00048.535.000305.480.000
          20     CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII256.945.00048.535.000305.480.000
          30     Alte cheltuieli256.945.00048.535.000305.480.000
        18     Măsuri active pentru combaterea şomajului250.000.00048.535.000298.535.000
        21     Servicii de preconcediere colectivă6.945.000   6.945.000
      7306       CHELTUIELI DE ADMINISTRARE A FONDULUI825.923.994738.092.5581.564.016.552
          01     CHELTUIELI CURENTE444.300.994153.579.700597.880.694
          02     CHELTUIELI DE PERSONAL221.186.6602.264.700223.451.360
          10     Cheltuieli cu salariile161.422.842   161.422.842
          11     Contribuţii pentru asigurări sociale de stat35.670.266   35.670.266
          12     Cheltuieli pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de şomaj7.279.646   7.279.646
          14     Contribuţii pentru constituirea Fondului de asigurări sociale de sănătate11.299.599   11.299.599
          13     Deplasări, detaşări, transferări5.514.3072.264.7007.779.007
          20     CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII223.114.334151.315.000374.429.334
          24     Cheltuieli pentru întreţinere şi gospodărie37.613.2584.266.51241.879.770
          25     Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional15.000.000   15.000.000
          26     Obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată şi echipament4.000.0001.838.6205.838.620
          27     Reparaţii curente10.000.000   10.000.000
          28     Reparaţii capitale14.000.000   14.000.000
          29     Cărţi şi publicaţii1.427.50020.413.25021.840.750
          30     Alte cheltuieli141.073.576124.796.618265.870.194
          70     CHELTUIELI DE CAPITAL260.000.000584.512.858844.512.858
          72     Investiţii ale instituţiilor publice260.000.000584.512.858844.512.858
          84     RAMBURSĂRI DE CREDITE, PLĂŢI DE DOBÂNZI ŞI COMISIOANE LA CREDITE121.623.000   121.623.000
          85     Rambursări de credite externe şi plăţi de dobânzi şi comisioane la creditele externe contractate de ordonatorii de credite121.623.000   121.623.000
          8501   Rambursări de credite externe48.249.500   48.249.500
          8502   Plăţi de dobânzi şi comisioane73.373.500   73.373.500
                Din total cheltuieli capitol:      
        03       Cheltuieli cu transmiterea şi plata drepturilor137.744.076   137.744.076
        50       Alte cheltuieli688.179.918738.092.5581.426.272.476
      8606       ÎMPRUMUTURI975.352.246   975.352.246
          79     ÎMPRUMUTURI ACORDATE975.352.246   975.352.246
          80     Împrumuturi975.352.246   975.352.246
        04       Împrumuturi acordate pentru înfiinţarea şi dezvoltarea de întreprinderi mici şi mijlocii975.352.246   975.352.246
      8906       PLĂŢI DE DOBÂNZI70.010.089   70.010.089
          49     DOBÂNZI70.010.089   70.010.089
          51     Plăţi de dobânzi70.010.089   70.010.089
        04       Dobânzi aferente împrumuturilor temporare din trezoreria statului70.010.089   70.010.089
              Partea a XVII-a - EXCEDENT/DEFICIT671.084.393-786.627.558-115.543.165
      9806         EXCEDENT671.084.393-786.627.558-115.543.165
       
      NOTĂ:
      În totalul cheltuielilor este cuprins şi bugetul de cheltuieli al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, astfel:
                       
              CHELTUIELI TOTALE A.N.O.F.M., din care:618.581.918   618.581.918
              CHELTUIELI CURENTE355.556.918   355.556.918
                CHELTUIELI DE PERSONAL221.186.660   221.186.660
                CHELTUIELI MATERIALE ŞI SERVICII134.370.258   134.370.258
              CHELTUIELI DE CAPITAL263.025.000   263.025.000
           
      Cod capitolDenumirea capitolului de cheltuieliNumărul maxim de posturi
      012
      73.06Cheltuieli de administrare a fondului3.695
     +  Anexa 4
       
      LISTA  cuprinzând veniturile bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2001
               
      Denumirea veniturilorActele normative care reglementează veniturile
      I. Pentru bugetul asigurărilor sociale de stat
      I. VENITURI CURENTE  
        A.VENITURI FISCALE  
        A1. IMPOZITE DIRECTE  
      Contribuţii pentru asigurări sociale:  
      -contribuţii pentru asigurări sociale de statDecretul nr. 389/1972 cu privire la contribuţia de asigurări sociale de stat, cu modificările ulterioare; Legea nr. 49/1992 pentru modificarea şi completarea unor reglementări din legislaţia de asigurări sociale; Legea nr. 19/2000privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale
      -contribuţii pentru pensia suplimentarăLegea nr. 3/1977 privind pensiile de asigurări sociale de stat şi asistenţă socială, cu modificările ulterioare; Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 31/1998 privind unificarea fondurilor componente ale bugetului asigurărilor sociale de stat, precum şi a celor pentru plata pensiilor cuvenite asiguraţilor din unităţile cu atribuţii în domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale
      -contribuţia agricultorilor asiguraţiLegea nr. 80/1992 privind pensiile şi alte drepturi de asigurări sociale ale agricultorilor, republicată, cu modificările ulterioare
      SUBVENŢII  
      Subvenţii primite din bugetul de statLegea nr. 3/1977 privind pensiile de asigurări sociale de stat şi asistenţă socială, cu modificările ulterioare; Legea nr. 80/1992 privind pensiile şi alte drepturi de asigurări sociale ale agricultorilor, republicată, cu modificările ulterioare; Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale.
    -------